Argentiina ralli 2009 II päev
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Argentiina ralli 2009 II päev
Argentiina ralli teine võistluspäev SS10-18 141,64km
Argentiina ralli avapäev pakkus tõelise põnevusetenduse. Päeva sõidetud üheksa kiiruskatse jooksul vahetus ralli liider koguni seitsmel korral ning seda nelja piloodi vahel.
Peale kaheksat sõidetud kiiruskatset oli ralli liidrikoht jagamisel –Sordo vs Hirvonen.
Kui päeva esimeses pooles olid teed kuivad ning sõitjad kurtsid tolmu üle, siis päeva teises pooles avanesid korraks ka taevaluugid ning tolmu probleem sai ajutise lahenduse.
Dani Sordo on peale avapäeva liikumas karjääri esimese MM-ralli võidu suunas
Foto: www.rallye-live.com
Ralli liidrina lõpetas avapäeva Dani Sordo. Hispaanlane näitas kogu võistluspäeva jooksul väga head sõitu ning võitis päeva sõidetud üheksast kiiruskatsest, kaks.
Kui ralli esimesel päeval startis Sordo kolmandana, siis teisel võistluspäeval peab Citroeni piloot lisaks esikoha kaitsmisele tegelema ka tee puhastamisega.
Igatahes on Sordo tegemas elusõitu ning kas see kestab kuni ralli lõpuni, näeme juba pühapäeval.
Teisena lõpetas esimese võistluspäeva soomlane Mikko Hirvonen. Fordi esipiloot võitles kogu päeva Citroeni duoga liidrikoha pärast ning juhtis päeva jooksul rallit kolmel korral. Päeva lõppedes kasutas Hirvonen arvatavasti taktikat ning ralli teisele võistluspäevale stardib soomlane 5,1 sekundilises kaotuses Sordole.
Eelmise aasta Argentiina ralli võitja Sebastien Loeb lõpetas avapäeva kolmandana. Prantslane võitis kolm kiiruskatset ning tegeles enamuse päevast tee puhastamisega. Teisele võistluspäevale stardib Loeb kolmandana ning kindlasti plaanib prantslane alates hommikust kohe rünnata, et võtta tagasi peale SS1 kaotatud liidrikoht.
Neljandana lõpetas avapäeva 2003a. maailmameister Petter Solberg. Petter kurtis sarnaselt teistele pilootidele tolmu üle ning ütles, et ta pingutab väga kõvasti, et püsida liidrite sabas. Päeva neljanda kiiruskatse parim aeg registreeriti Petteri nimele. Kaotus peale SS9 kogunes kokku 18,9 sekundit, kuid Loebist lahutab norralast vaid 2,6 sekundit.
Parima Stobart meeskonna piloodina lõpetas avavaatuse Henning Solberg. Norralane oli terve võistluspäeva jooksul hädas tolmu ja vedrustusega, kuid see ei takistanud Henningul sõitmast päeva viiendat tulemust. Henningu parim katsetulemus tuli viiendal kiiruskatsel, kus norralast suutis edestada vaid Sebastien Loeb isiklikult. Teisele võistluspäevale stardib Henning 47,9 sekundilise kaotuses Sordole.
Kuuendalt kohalt peale avapäeva leiame Fordi tehasemeeskonna teise piloodi Jari-Matti Latvala.
Latvala alustas rallit temale omasel moel, juhtides rallit peale SS2. Kuuendal kiiruskatsel purunes Latvala poolt juhitud Ford WRC tagumine rehv ning ajakaotus oli vältimatu. Soomlane võitis päeva jooksul kaks kiiruskatset ning stardib teisele võistluspäevale veidi enam kui minutilises kaotusseisus.
Eelviimasest punktikohast hoiab peale avapäeva kinni noor britt Matthew Wilson. Sarnaselt eelpool mainitud ütlustele, kaebas ka Wilson tolmu üle. Ralli kuuendal kiiruskatsel suretas Wilson ühes tagasipöördes masina mootori välja ning ajakadu oli umbes 12 sekundit. Üldjoontes võib aga Wilson enda etteastega rahul olla, sest päeva jooksul välja sõidetud stabiilsed katseajad annavad lootust, et homme võib veel püüda kõrgemaid kohti, kui seitsmes.
Avapäeva järel hoiab viimasest punktikohast kinni kohalik staar Federico Villagra. Päeva parim katsetulemus tuli kiiruskatsel kuus, mille argentiinlane lõpeta kuuendana. Teist võistluspäeva alustab Villagra „juuniorite hamburgeri“ vahel, sest ees on sõitmas Wilson ning tagant tulemas näljane Sebastien Ogier.
Argentiina ralli järjestus peale SS9:
1. D Sordo/M Marti (ESP) Citroën C4 1h45m11.3s
2. M Hirvonen/J Lehtinen(FIN) Ford Focus RS +05.1s
3. S Loeb/D Elena (FRA) Citroën C4 +16.3s
4. P Solberg/P Mills (NOR) Citroën Xsara +18.9s
5. H Solberg/C Menkerud (NOR) Ford Focus RS +47.9s
6. J-M Latvala/M Anttila(FIN) Ford Focus RS +1m06.4s
7. M Wilson/S Martin (GB) Ford Focus RS +2m23.0s
8. F Villagra/J Perez Companc (ARG) Ford Focus RS +2m41.9s
9. S Ogier/J Ingrassia (FRA) Citroën C4 +3m14.4s
10. C Rautenbach/D Barritt (ZIM) Citroën C4 +3m48.2s
Katsevõite 1.võistluspäeval:
3 (SS1, 5, 8 ) – Sebastien Loeb Citroen C4 WRC
2 (SS3, 6) – Dani sordo Citroen C4 WRC
2 (SS2, 9) – Jari Matti Latvala Ford Focus RS WRS
1 (SS7) – Mikko Hirvonen Ford Focus RS WRS
1 (SS4) – Petter Solberg Citroen Xsara WRC
Argentiina ralli 2009 teise võistluspäeva katsed SS10-18 141,64km
Laupäev 25.04
SS10 EL MIRADOR-SAN LORENZO 1 20.81 km 15:38
SS11 MINA CLAVERO-GIULIO CESARE 1 22.79 km 16:12
SS12 EL CONDOR-COPINA 1 16.29 km 17:00
SS13 ICHI CRUZ-CARLOS PAZ 1 9.73 km 17:46
SS14 EL MIRADOR-SAN LORENZO 2 20.81 km 21:23
SS15 MINA CLAVERO-GIULIO CESARE 2 22.79 km 21:57
SS16 EL CONDOR-COPINA 2 16.29 km 22:45
SS17 ICHI CRUZ-CARLOS PAZ 2 9.73 km 23:31
SS18 SUPER SPEC. CORDOBA STADIUM 2 2.40 km 01:05
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... ally_id=RA
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
http://www.rallyargentina.com/english/
Raadio:
http://wrc.com/jsp/wrr_pop.jsp
Argentiina ralli avapäev pakkus tõelise põnevusetenduse. Päeva sõidetud üheksa kiiruskatse jooksul vahetus ralli liider koguni seitsmel korral ning seda nelja piloodi vahel.
Peale kaheksat sõidetud kiiruskatset oli ralli liidrikoht jagamisel –Sordo vs Hirvonen.
Kui päeva esimeses pooles olid teed kuivad ning sõitjad kurtsid tolmu üle, siis päeva teises pooles avanesid korraks ka taevaluugid ning tolmu probleem sai ajutise lahenduse.
Dani Sordo on peale avapäeva liikumas karjääri esimese MM-ralli võidu suunas
Foto: www.rallye-live.com
Ralli liidrina lõpetas avapäeva Dani Sordo. Hispaanlane näitas kogu võistluspäeva jooksul väga head sõitu ning võitis päeva sõidetud üheksast kiiruskatsest, kaks.
Kui ralli esimesel päeval startis Sordo kolmandana, siis teisel võistluspäeval peab Citroeni piloot lisaks esikoha kaitsmisele tegelema ka tee puhastamisega.
Igatahes on Sordo tegemas elusõitu ning kas see kestab kuni ralli lõpuni, näeme juba pühapäeval.
Teisena lõpetas esimese võistluspäeva soomlane Mikko Hirvonen. Fordi esipiloot võitles kogu päeva Citroeni duoga liidrikoha pärast ning juhtis päeva jooksul rallit kolmel korral. Päeva lõppedes kasutas Hirvonen arvatavasti taktikat ning ralli teisele võistluspäevale stardib soomlane 5,1 sekundilises kaotuses Sordole.
Eelmise aasta Argentiina ralli võitja Sebastien Loeb lõpetas avapäeva kolmandana. Prantslane võitis kolm kiiruskatset ning tegeles enamuse päevast tee puhastamisega. Teisele võistluspäevale stardib Loeb kolmandana ning kindlasti plaanib prantslane alates hommikust kohe rünnata, et võtta tagasi peale SS1 kaotatud liidrikoht.
Neljandana lõpetas avapäeva 2003a. maailmameister Petter Solberg. Petter kurtis sarnaselt teistele pilootidele tolmu üle ning ütles, et ta pingutab väga kõvasti, et püsida liidrite sabas. Päeva neljanda kiiruskatse parim aeg registreeriti Petteri nimele. Kaotus peale SS9 kogunes kokku 18,9 sekundit, kuid Loebist lahutab norralast vaid 2,6 sekundit.
Parima Stobart meeskonna piloodina lõpetas avavaatuse Henning Solberg. Norralane oli terve võistluspäeva jooksul hädas tolmu ja vedrustusega, kuid see ei takistanud Henningul sõitmast päeva viiendat tulemust. Henningu parim katsetulemus tuli viiendal kiiruskatsel, kus norralast suutis edestada vaid Sebastien Loeb isiklikult. Teisele võistluspäevale stardib Henning 47,9 sekundilise kaotuses Sordole.
Kuuendalt kohalt peale avapäeva leiame Fordi tehasemeeskonna teise piloodi Jari-Matti Latvala.
Latvala alustas rallit temale omasel moel, juhtides rallit peale SS2. Kuuendal kiiruskatsel purunes Latvala poolt juhitud Ford WRC tagumine rehv ning ajakaotus oli vältimatu. Soomlane võitis päeva jooksul kaks kiiruskatset ning stardib teisele võistluspäevale veidi enam kui minutilises kaotusseisus.
Eelviimasest punktikohast hoiab peale avapäeva kinni noor britt Matthew Wilson. Sarnaselt eelpool mainitud ütlustele, kaebas ka Wilson tolmu üle. Ralli kuuendal kiiruskatsel suretas Wilson ühes tagasipöördes masina mootori välja ning ajakadu oli umbes 12 sekundit. Üldjoontes võib aga Wilson enda etteastega rahul olla, sest päeva jooksul välja sõidetud stabiilsed katseajad annavad lootust, et homme võib veel püüda kõrgemaid kohti, kui seitsmes.
Avapäeva järel hoiab viimasest punktikohast kinni kohalik staar Federico Villagra. Päeva parim katsetulemus tuli kiiruskatsel kuus, mille argentiinlane lõpeta kuuendana. Teist võistluspäeva alustab Villagra „juuniorite hamburgeri“ vahel, sest ees on sõitmas Wilson ning tagant tulemas näljane Sebastien Ogier.
Argentiina ralli järjestus peale SS9:
1. D Sordo/M Marti (ESP) Citroën C4 1h45m11.3s
2. M Hirvonen/J Lehtinen(FIN) Ford Focus RS +05.1s
3. S Loeb/D Elena (FRA) Citroën C4 +16.3s
4. P Solberg/P Mills (NOR) Citroën Xsara +18.9s
5. H Solberg/C Menkerud (NOR) Ford Focus RS +47.9s
6. J-M Latvala/M Anttila(FIN) Ford Focus RS +1m06.4s
7. M Wilson/S Martin (GB) Ford Focus RS +2m23.0s
8. F Villagra/J Perez Companc (ARG) Ford Focus RS +2m41.9s
9. S Ogier/J Ingrassia (FRA) Citroën C4 +3m14.4s
10. C Rautenbach/D Barritt (ZIM) Citroën C4 +3m48.2s
Katsevõite 1.võistluspäeval:
3 (SS1, 5, 8 ) – Sebastien Loeb Citroen C4 WRC
2 (SS3, 6) – Dani sordo Citroen C4 WRC
2 (SS2, 9) – Jari Matti Latvala Ford Focus RS WRS
1 (SS7) – Mikko Hirvonen Ford Focus RS WRS
1 (SS4) – Petter Solberg Citroen Xsara WRC
Argentiina ralli 2009 teise võistluspäeva katsed SS10-18 141,64km
Laupäev 25.04
SS10 EL MIRADOR-SAN LORENZO 1 20.81 km 15:38
SS11 MINA CLAVERO-GIULIO CESARE 1 22.79 km 16:12
SS12 EL CONDOR-COPINA 1 16.29 km 17:00
SS13 ICHI CRUZ-CARLOS PAZ 1 9.73 km 17:46
SS14 EL MIRADOR-SAN LORENZO 2 20.81 km 21:23
SS15 MINA CLAVERO-GIULIO CESARE 2 22.79 km 21:57
SS16 EL CONDOR-COPINA 2 16.29 km 22:45
SS17 ICHI CRUZ-CARLOS PAZ 2 9.73 km 23:31
SS18 SUPER SPEC. CORDOBA STADIUM 2 2.40 km 01:05
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... ally_id=RA
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
http://www.rallyargentina.com/english/
Raadio:
http://wrc.com/jsp/wrr_pop.jsp
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Minu ikka. Lubas ju Sordo enne rallit, et annab Leobile ja Hirvonenile lahingu, seda ta on peale avapäeva teinud ja hea õnne korral miks mitte ka edasi? Lõpuks ju keegi peaks selle Loebi sel hooajal alistama. Hirvonen ainult hädaldab koguaeg, küll ta on valel ajal sündinud, et peab võitlema maailma parima sõitjaga ja siis teda masendab Loebi üleolek. Selle peal tsiteeriks klassikuid: nuta aga ära möliseuhtikas kirjutas:"Dani Sordo on peale avapäeva liikumas karjääri esimese MM-ralli võidu suunas"
Strike, sinu sõnad või?
Igatahes oleks tõeliselt vahva, kui erinevate kool- ja keelkondade erinevad grammatilised tõekspidamised jääks rallipäeva kulgemisest eemale vöi kuda?
Loomulikult ma annan endale aru, et Sordo hakkab täna teed puhastama, meeskond käsib Loebi mööda lasta jne.. aga ulmekirjandus pole ju keelatud valdkond, sellest ka pildi allkiri
Viimati muutis Strike, 25 Apr 2009, 10:06, muudetud 1 kord kokku.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Tänud tunnustuse eest Eks ma alles lihvin neid algseid oskuseid siin foorumis. Tänud hoopis kõigile foorumi lugejatele, et lubate mul nö esimesi ajakirjaniku samme siin foorumis proovida.Suurkala kirjutas:Uh, ei pääsenud eile netti ja nüüd oli oma tund aega lugemist. Järjekordselt sügavad kummardused Srtike-le Fantastilise kirjatöö eest. Ei mõista kuidas sa küll suudad ja oskad, igasthes kui jaksu on siis jätka samas vaimus.
Viimati muutis Strike, 25 Apr 2009, 17:04, muudetud 1 kord kokku.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Argentiinan MM-rallin 12. erikoiskokeella tapahtui ikävä onnettomuus, kun Citroënin junioritallissa ajava Sébastien Ogier törmäsi autollaan muutamaan katsojaan.
Ogierin jarrutus meni pitkäksi ja hänen autonsa luisui renkaat lukossa yleisön sekaan. Auto osui kylki edellä ainakin kahteen katsojaan, joista toinen jäi makaamaan maahan. Heidän vammoistaan ei ole vielä tietoa.
Rallissa yhdeksäntenä oleva Ogier pystyi jatkamaan kilpailua.
Ogierin jarrutus meni pitkäksi ja hänen autonsa luisui renkaat lukossa yleisön sekaan. Auto osui kylki edellä ainakin kahteen katsojaan, joista toinen jäi makaamaan maahan. Heidän vammoistaan ei ole vielä tietoa.
Rallissa yhdeksäntenä oleva Ogier pystyi jatkamaan kilpailua.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Loeb siis täna sõidetud kiiruskatsetest võitnud 4/4 ning on vaikselt jälle teistel eest ära libisemas. Samas kui korduvkatsetega vahe väga suureks ei paisu enne viimast võistluspäeva, siis on Loeb taas teepuhastaja rollis ning siis on juba eelised taas tganttulijatel.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Ogieri tõlge:
SS12 oli kurb õnnetus, kui Ogier sõitis mõnedele pealtvaatajatele otsa.
Pidurdus läks pikaks ja plokis ratastega libises publikusse. Küjega sai vähemalt kahele inimesele pihta, kellest üks jäi pikali lamama. Nende vigastused ei ole veel teada.
Üheksandal kohal olev Ogier jätkas võistlust.
SS12 oli kurb õnnetus, kui Ogier sõitis mõnedele pealtvaatajatele otsa.
Pidurdus läks pikaks ja plokis ratastega libises publikusse. Küjega sai vähemalt kahele inimesele pihta, kellest üks jäi pikali lamama. Nende vigastused ei ole veel teada.
Üheksandal kohal olev Ogier jätkas võistlust.