2003. aasta GP nädalalõpu ajakava

maailma populaarseim mootorispordiala

Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh

Vasta
formula1
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 60
Liitunud: 13 Veebr 2003, 22:25
Kontakt:

2003. aasta GP nädalalõpu ajakava

Postitus Postitas formula1 »

Ajakava:

Reede
8:30-10:30 Testimine Renault, Jordani ja Minardi meeskondadele
11:00-12:00 Vabatreening kõikidele meeskondadele
14:00-15:00 Esimene kvalifikatsioon

Laupäev
9:00-9:45 Vabatreening kõikidele meeskondadele
10:15-11:00 Vabatreening kõikidele meeskondadele
13:30-13:45 Kvalifikatsiooni-eelne treening
14:00-15:00 Teine kvalifikatsioon

Pühapäev
9:45-10:00 Soojendussõit (pole veel kindel)
14:00 Võistlus
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Kas igal etapil on alati sama ajakava?
Kasuta ikka turvavööd ka!
jagr
Rallivõlur
Rallivõlur
Postitusi: 236
Liitunud: 10 Veebr 2003, 18:45

jagr

Postitus Postitas jagr »

Kvalifikatsioonis võiks olla mitte 1 ring vaid näiteks 2 või 3 ringi järjest. On miskipärast tunne, et seoses ühe ringiga on palju piloote kes ei saa üldse normaalset aega kirja. 3 ringi jooksul oleks natukenegi eksimisruumi ja näiteks kolmandal ringil saaks juba riskida. Kardan, et 1 ringi tõttu tulevad ka ajavahed suuremad kui muidu olid, kes on liiga ettevaatlik, kes jälle riskib.
Aga üle tüki aja saab huvitav olema. Eelmistel aastatel nautisin kvalifikatsiooni palju rohkem kui sõitu
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Re: jagr

Postitus Postitas Frank »

jagr kirjutas:Kvalifikatsioonis võiks olla mitte 1 ring vaid näiteks 2 või 3 ringi järjest. On miskipärast tunne, et seoses ühe ringiga on palju piloote kes ei saa üldse normaalset aega kirja. 3 ringi jooksul oleks natukenegi eksimisruumi ja näiteks kolmandal ringil saaks juba riskida. Kardan, et 1 ringi tõttu tulevad ka ajavahed suuremad kui muidu olid, kes on liiga ettevaatlik, kes jälle riskib.
Aga üle tüki aja saab huvitav olema. Eelmistel aastatel nautisin kvalifikatsiooni palju rohkem kui sõitu
huvitam kindla peale sest uued reeglid teevad selle juba põnevaks. Näit. 1) Peale kvalifikatsiooni ei tohi autot tankida ja 2) auto sõidab samade rehvidega millega kvalifikatsiooni (pit stopide ajal võib vahetada)
jagr
Rallivõlur
Rallivõlur
Postitusi: 236
Liitunud: 10 Veebr 2003, 18:45

Postitus Postitas jagr »

No mulle tundub, et see tankimise asi on natuke üle pakutud. Mina tahaks kvalifikatsioonis näha ikkagi kiireimat meest mitte mingit taktikamängu. Alati jääb küsimärk kumb meeskonnakaaslastest siis tegelikult kiirem oli või kes üldse kiireim oli- kaob nauding ja algab tobe mõistatamine. Ei saagi aru, et kui telemeetria on keelatud sõltub piloodist millal ta tankima tuleb ja kas hakkavad kütuse ootamatul lõppemisel rohkem teeveerde jääma või kuidas.
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

jah osad uued reeglid on täitsa mõtetud aga see on hea et tehnikat on vähem
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Millised need mõttetud reeglid siis on? Minumeelest pole praeguses olukorras ükski uus reegel mõttetu.
gaas on endiselt laiffi
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

näit. see tankimise, mis ma ennem mainisin
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

No mul tegelt sest F1-st siiber ees. Vaatan vast aind selle pärast, et siis teleka ees uinuda või et mõnda crashi näha kui neid üldse tuleb.
gaas on endiselt laiffi
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

formula1 sul jäi üks meeskond vahele. Jaguar :!: :wink:
formula1
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 60
Liitunud: 13 Veebr 2003, 22:25
Kontakt:

Postitus Postitas formula1 »

Frank kirjutas:formula1 sul jäi üks meeskond vahele. Jaguar :!: :wink:
sry, ära pikka viha pea :)
Jaugar ka seal nimekirjas!
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

formula1 kirjutas:
Frank kirjutas:formula1 sul jäi üks meeskond vahele. Jaguar :!: :wink:
sry, ära pikka viha pea :)
Jaugar ka seal nimekirjas!
ma ei pea mingit viha, sest iga inimene teeb vigu. ja ma ka alguses ei süvenenud üldse aga kui f1-live.com'i uudist luegsin siis nägin et seal oli neid natuke rohkem
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Ma aran,et uued reeglid on kõik omal kohal. See süsteem annab ka nõrgematele tiimidele võimaluse esireast startida. Muidu ehitati kvalifikatsiooni jaoks spets mootor mis pidi ainult kvalf. vastu pidama ja see andis eelise rikkastele tiimidele. Nüüd on kõik enam vähem võrdses seisus ma arvan. Igaüks teab kui raske masinaga ta kiiretringi tegema läheb ja seeläbi mitmele poksipeatusele läheb 8)
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
räikkönenf1
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 14
Liitunud: 06 Okt 2003, 14:53
Asukoht: Rapla ligidal asuv pommiauk

Postitus Postitas räikkönenf1 »

See aja kava on ju kohalikku aja järgi
Kimi või Kimi aga ikka Kimi
Vasta