DTM 2005-6.etapp,Norisring

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

DTM 2005-6.etapp,Norisring

Postitus Postitas mrali »

Pühapäeval siis kätte jõudmas poolaeg DTM-i jooksval hooajal.Sõidetakse Nürnbergis Norisringi 2,3-kilomeetrisel tänavarajal.Rada kujutab endast põhimõtteliselt kahte tagasipööretega ühendatud sirget,kus üks sirgetest on veel šikaaniga poolitatud.Rada nõuab suurt tippkiirust ja häid pidureid.
Nürnbergi etappi on alati peetud DTM-i hooaja kõrghetkeks erilise atmosfääri tõttu,üks võistluse hüüdnimesid on "DTM-i Monaco".Veidi kurioosne on ka raja asukoht:nimelt ümbritseb see nn.Kivitribüüni,kus 1930.aastatel armastasid Kolmanda Reichi juhid paraade jälgida.Praeguse kuju sai ring 1972.aastal (esimesed võistlused peeti juba 1940-tel),mil jäeti välja lõik,kus aasta varem hukkus Interserie etapil Pedro Rodriguez.Peetud on Nürnbergis peale DTM-i veel sportautode MM-i,Interserie ja STW võistlusi.
DTM-i kavas on Norisring olnud kõigil hooaegadel,v.a.1985 ja 1986.Eelmisel aastal domineeris etappi Mercedes,võitis Paffett Albersi ja Schneideri ees;parima Audina Ekström neljas.Siiski ollakse Audi leeris üsna optimistlikud,kuna 2005.aasta mudeli aerodünaamika peaks rajale märgatavalt paremini sobima kui 2004.aasta versioon.

Rajaskeem:

Pilt

Võistluse pikkus:72 ringi*2,300 kilomeetrit=165,600 kilomeetrit
DTM-i ringirekord:Schneider (Mercedes) 49,022 sekundit (2004)
Kõrvalprogramm:F3 Eurosari,Porsche Carrera Cup,Seat Leon Supercopa,FBMW ADAC

DTM-i etapivõitjad alates 2000.aastast:

2000:1.sõit-J.Winkelhock (Opel)
2.sõit-Schneider (Mercedes)
2001:KV-Schneider (Mercedes)
S-Alzen (Mercedes)
2002:KV-Ekström (Abt-Audi)
S-Aiello (Abt-Audi)
2003:Schneider (Mercedes)
2004:Paffett (Mercedes),vt ka siit.

Ajakava on pisut isemoodi,kuna pühapäeval on samaaegselt traditsioonilise sõiduajaga Tour de France'i etapp,mida kannab üle ka DTM-i ametlik telekanal ARD.Seetõttu antakse nii võistluse kui ka kvalifikatsiooni stardid Eesti aja järgi vastavalt 18:30 laupäeval ja 18:40 pühapäeval.

Ajakava (DTM,Eesti aeg):

Reede,15.juuli:

09:30-09:45-roll-out
10:35-12:05-1.test
15:20-16:50-2.test

Laupäev,16.juuli:

14:45-15:45-Vabatreening
18:30-19:00-kvalifikatsioon
19:25-19:43-super-pole
ca 20:00-Legendide võidusõit

Pühapäev,17.juuli:

15:00-15:30-warm-up
18:40-võistluse start
ca 19:50-autasustamine
Viimati muutis mrali, 13 Juul 2005, 17:36, muudetud 1 kord kokku.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Pärast super-pole't ehk oletavalt kl 20 toimub laupäeval "Legendide võidusõit".Alain Prost,Jody Scheckter,Nigel Mansell,Emerson Fittipaldi ja Mick Doohan sõidavad igaüks kolm ringi Norisringil;üks ring Mersu,teine Audi,kolmas Opeliga,ajad liidetakse ja võitjale on ette nähtud auhinnaraha 500k eurot,kuid seda heategevuslikuks otstarbeks...
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Legendide võistlusel osaleb ka Johnny Cecotto,see tõstab seltskonna MM-tiitlite arvu 15-ni (Cecottol 1970-test kaks 250 cm tsiklite MM-i).
Vorm sel selline,et sõidetakse kolm 5-minutist sõitu,iga sõidu järel vahetetakse autosid (kasutatakse nn võistlustaksosid,millega muidu treeningute vahepeal võrdsemast võrdsemaid sõidutatakse) ning arvesse lähevad iga sõidu parimad ringiajad,mis summeeritakse.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Esimese testi ajad,top3-s kaks Opelit:Fässler kiireim ja Reuter 3.Nende vahel Spengler.Audidest Kristensen 6. ja Eki 8.Ilm Nürnbergis-palav,ca 30 kraadi õhk ja 40 kraadi asfalt.

1. Marcel Fässler
GMAC Team OPC
Opel Vectra GTS V8 46 49.723
2. Bruno Spengler
Junge Gebrauchte von Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 42 49.860 00.137
3. Manuel Reuter
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 49 49.882 00.159
4. Gary Paffett
DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 40 49.901 00.178
5. Jean Alesi
AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 32 49.970 00.247
6. Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 47 50.011 00.288
7. Jamie Green
Salzgitter AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 41 50.055 00.332
8. Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 55 50.060 00.337
9. Bernd Schneider
Vodafone AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 39 50.082 00.359
10. Laurent Aiello
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 41 50.212 00.489
11. Christian Abt
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 28 50.233 00.510
12. Alexandros Margaritis
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 48 50.252 00.529
13. Pierre Kaffer
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 58 50.262 00.539
14. Mika Häkkinen
Sport Edition AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 39 50.282 00.559
15. Heinz-Harald Frentzen
Stern Team OPC
Opel Vectra GTS V8 28 50.284 00.561
16. Frank Stippler
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 49 50.384 00.661
17. Stefan Mücke
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 39 50.411 00.688
18. Rinaldo Capello
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 52 50.455 00.732
19. Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 42 50.492 00.769
20. Allan McNish
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 56 50.573 00.850
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Teisel testil kolm eri marki top3-s (Alesi,Reuter,Eki) ning top10 mahub 0,33 sekundi sisse.Parim 2004.aasta auto Kaffer (7.),samas Stippler,Capello ja McNish kolm viimast.

1. 4 Alesi/FRA 39 49.125
2. 12 Reuter/GER 57 49.132 00.007
3. 1 Ekström/SWE 52 49.143 00.018
4. 21 Green/GBR 49 49.223 00.098
5. 3 Paffett/GBR 49 49.265 00.140
6. 7 Schneider/GER 60 49.325 00.200
7. 15 Kaffer/GER 46 49.364 00.239
8. 20 Spengler/CAN 49 49.376 00.251
9. 9 Fässler/SUI 52 49.419 00.294
10. 5 Kristensen/DEN 45 49.456 00.331
11. 10 Frentzen/GER 45 49.465 00.340
12. 2 Tomczyk/GER 42 49.467 00.342
13. 17 Margaritis/GRE 44 49.477 00.352
14. 8 Häkkinen/FIN 29 49.516 00.391
15. 14 Abt/GER 35 49.531 00.406
16. 16 Mücke/GER 44 49.555 00.430
17. 11 Aiello/FRA 39 49.580 00.455
18. 19 Stippler/GER 54 49.737 00.612
19. 18 Capello/ITA 49 49.827 00.702
20. 6 McNish/GBR 64 49.828 00.703
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Vabakal parim Eki Kristenseni ja Paffetti ees.Parim Opel-Reuter 6.kohal,parim 2004.aasta Mercedes Spengler 4. ja vanematest Audidest Stippler 7.


1. Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 32 48.502
2. Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 36 48.610 00.108
3. Gary Paffett
DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 22 48.626 00.124
4. Bruno Spengler
Junge Gebrauchte von Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 26 48.673 00.171
5. Mika Häkkinen
Sport Edition AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 27 48.744 00.242
6. Manuel Reuter
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 38 48.763 00.261
7. Frank Stippler
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 36 48.763 00.261
8. Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 40 48.784 00.282
9. Marcel Fässler
GMAC Team OPC
Opel Vectra GTS V8 40 48.794 00.292
10. Heinz-Harald Frentzen
Stern Team OPC
Opel Vectra GTS V8 34 48.820 00.318
11. Bernd Schneider
Vodafone AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 31 48.865 00.363
12. Jamie Green
Salzgitter AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 24 48.872 00.370
13. Stefan Mücke
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 32 48.907 00.405
14. Allan McNish
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 37 48.908 00.406
15. Jean Alesi
AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 25 48.915 00.413
16. Alexandros Margaritis
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 37 48.943 00.441
17. Christian Abt
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 34 48.958 00.456
18. Rinaldo Capello
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 43 49.004 00.502
19. Pierre Kaffer
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 42 49.146 00.644
20. Laurent Aiello
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 40 49.175 00.673
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Kvali läbi ja koguni kuus Mersut super-pole's.Kiireim viimase sekundi ringiga Paffett,edasi Alesi,Kristensen,Spengler (!),Häkk,Green,Eki,Schneider,Fässler ja Reuter.


1. 3 Paffett/GBR 8 48.257
2. 4 Alesi/FRA 9 48.311 00.054
3. 5 Kristensen/DEN 9 48.329 00.072
4. 20 Spengler/CAN 9 48.351 00.094
5. 8 Häkkinen/FIN 9 48.474 00.217
6. 21 Green/GBR 9 48.482 00.225
7. 1 Ekström/SWE 9 48.505 00.248
8. 7 Schneider/GER 8 48.572 00.315
9. 9 Fässler/SUI 9 48.596 00.339
10. 12 Reuter/GER 9 48.717 00.460
11. 10 Frentzen/GER 8 48.750 00.493
12. 6 McNish/GBR 9 48.861 00.604
13. 19 Stippler/GER 9 48.880 00.623
14. 2 Tomczyk/GER 9 48.968 00.711
15. 18 Capello/ITA 9 49.018 00.761
16. 16 Mücke/GER 9 49.046 00.789
17. 14 Abt/GER 9 49.106 00.849
18. 17 Margaritis/GRE 9 49.207 00.950
19. 15 Kaffer/GER 9 49.489 01.232
20. 11 Aiello/FRA 9 49.578 01.321
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Teine järjestikune pole seitsmekordsele Le Mansi võitjale Tom Kristensenile,kelle seni nõrgimaks kohaks DTM-is just super-pole'd.Teine Paffett,kolmas suurüllataja Spengler.Järgnesid Alesi,Eki ja Reuter.Top5 96 tuhandiku sees,kusjuures DTM-i koduka livetimingu kommentaarides rõhutati Eki ühte pidurdusapsu oma kiirel ringil...
Igatahes,homme tulemas ülitihe sõit ja loodetavasti ei sureta Kristensen stardis mootorit välja...

1. 5 Kristensen/DEN 1 48.446
2. 3 Paffett/GBR 1 48.455 00.009
3. 20 Spengler/CAN 1 48.469 00.023
4. 4 Alesi/FRA 1 48.497 00.051
5. 1 Ekström/SWE 1 48.542 00.096
6. 12 Reuter/GER 1 48.729 00.283
7. 8 Häkkinen/FIN 1 48.745 00.299
8. 9 Fässler/SUI 1 48.833 00.387
9. 21 Green/GBR 1 48.869 00.423
10. 7 Schneider/GER 1 48.959 00.513
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

WU parim..:Spengler Kristenseni ja Aiello ees.Paffett ja Eki Reuteri järel viies ja kuues.

1. Bruno Spengler
Junge Gebrauchte von Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 29 48.665
2. Tom Kristensen
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 36 48.779 00.114
3. Laurent Aiello
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 22 48.798 00.133
4. Manuel Reuter
Team OPC
Opel Vectra GTS V8 32 48.806 00.141
5. Gary Paffett
DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 18 48.831 00.166
6. Mattias Ekström
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 36 48.832 00.167
7. Mika Häkkinen
Sport Edition AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 28 48.882 00.217
8. Stefan Mücke
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 31 48.898 00.233
9. Heinz-Harald Frentzen
Stern Team OPC
Opel Vectra GTS V8 36 48.943 00.278
10. Marcel Fässler
GMAC Team OPC
Opel Vectra GTS V8 35 48.959 00.294
11. Jean Alesi
AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 28 48.978 00.313
12. Jamie Green
Salzgitter AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 36 49.048 00.383
13. Martin Tomczyk
Audi Sport Team Abt Sportsline
Audi A4 DTM 36 49.180 00.515
14. Frank Stippler
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 29 49.219 00.554
15. Allan McNish
Audi Sport Team Abt
Audi A4 DTM 27 49.224 00.559
16. Christian Abt
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 29 49.255 00.590
17. Rinaldo Capello
Audi Sport Team Joest
Audi A4 DTM 32 49.302 00.637
18. Bernd Schneider
Vodafone AMG-Mercedes
AMG-Mercedes C-Klasse 25 49.343 00.678
19. Alexandros Margaritis
Mücke Motorsport
AMG-Mercedes C-Klasse 32 49.351 00.686
20. Pierre Kaffer
Audi Sport Team Joest Racing
Audi A4 DTM 32 49.479 00.814
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Sõit on alanud paraja kaosega,katkestanud on Häkk,Green ja Stippler.Juhib Paffett,alla kahe seki kaotab Kristensen,edasi tulevad Fässler ja Eki.
Viimati muutis mrali, 17 Juul 2005, 18:11, muudetud 1 kord kokku.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Capello lõhkus päris põhjalikult autot,teist korda rajal turvaauto.Katkestas,3.kohalt ka Fässler :( ;lisaks mõned ringid varem ka Alesi.Juhib Kristensen Abti ja Margaritise ees,kuid Abtil on tehtud mõlemad boksipeatused,kahel ülejäänul vaid üks.
Siim
"till kartulis" expert
Postitusi: 1735
Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
Asukoht: EST
Kontakt:

Postitus Postitas Siim »

autod lagunevad küll väga kergelt :)
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Sõit läbi ja...netiandmete põhjal (miskipärast raadio ei funganud) tundus olevat paras kaosevõistlus.Livetimingu kommentaare lugedes tekib huvi,kuidas Paffett oma boksipeatused lahendas-kas ta tegi ikka neid kaks?Müstika oli ka Kristenseni vahepealne tempolangus (üle 7-sekundisest edust sai alguses paariks ringiks nullilähedane ja lõpus kukkus ta kaheksandaks.Katkestasid sõidu lõpus veel Spengler ja Aiello ning Schneiderile anti kellegi togimise eest läbisõidupenalt.Kõige õnnelikum käsi ja ainuke Mersu punktidel oli Paffett ,kellele võit.Teine Abt,talle poodium 2004.aadsta autoga ja esimene top3 koht pärast 2002.aastat.Vanameister Reuter tõusis eelviimasel ringil Ekist mööda kolmandaks,talle hooaja esimesed punktid ja Opelile hooaja teine poodium:). Viimati kõik kolm tootjat korraga olid poodiumil vist Eurospeedwayl aastal 2003.Eki lõpuks neljas,kommentaaride järgi oli ta sõidu keskel osaline kontaktis Schneideriga...McNishile karjääri parim koht,viies;kuues Tomczyk,seitsmes HHF ja alles kaheksas Kristensen...:(

Tulemus ka,järgmine etapp 7.augustil Nürburgringil.


1. 3 Paffett/GBR 72 1:05:58.262 1:05:58.262
2. 14 Abt/GER 72 1:06:01.889 03.627
3. 12 Reuter/GER 72 1:06:02.512 04.250
4. 1 Ekström/SWE 72 1:06:04.531 06.269
5. 6 McNish/GBR 72 1:06:11.513 13.251
6. 2 Tomczyk/GER 72 1:06:11.877 13.615
7. 10 Frentzen/GER 72 1:06:12.800 14.538
8. 5 Kristensen/DEN 72 1:06:20.179 21.917
9. 15 Kaffer/GER 72 1:06:21.572 23.310
10. 7 Schneider/GER 72 1:06:54.274 56.012
11. 17 Margaritis/GRE 71 1:06:15.319 1 lap
12. 11 Aiello/FRA 61 57:38.230 11 laps
13. 20 Spengler/CAN 59 55:52.037 13 laps
14. 16 Mücke/GER 39 38:52.139 33 laps
15. 9 Fässler/SUI 30 26:10.189 42 laps
16. 18 Capello/ITA 29 25:44.309 43 laps
17. 4 Alesi/FRA 23 20:32.550 49 laps
18. 19 Stippler/GER 8 8:26.667 64 laps
19. 21 Green/GBR 6 5:33.377 66 laps
20. 8 Häkkinen/FIN 5 4:14.992 67 laps
Viimati muutis mrali, 17 Juul 2005, 18:50, muudetud 1 kord kokku.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Edit! Reuterile 30 sek lisatud :? Seega kõik alates Ekist nihkuvad ühe koha jagu ja viimane punkt Kafferile.Huvitav,kas see sellest eelviimase ringi Ekist möödumisega seoses???

Ei julge hetkel lõpp-punkte välja rehkendada,siiski peaks automarkide arvestuse liider vahetuma.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Praeguse tulemusega arvutatud punktid (6/11):

1. Paffett 44
2. Eki 41
3. Kristensen 28
4. Häkkinen 17
5. Alesi 17
6. Abt 16
7. Green 13
8. Schneider 11
9. McNish 10
10. Frentzen 9
11. Tomczyk 7
12. Fässler 5
13. Kaffer 5
14. Stippler 4
15. Aiello 4
16. Mücke 3
17. Margaritis 0
18. Reuter 0
19. Capello 0
20. Spengler 0

Tootjad:

1. Audi 111
2. Mercedes 105
3. Opel 18

Meeskonnad:

1. DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes (Paffett,Alesi) 61
2. Audi Sport Team Abt Sportsline (Eki,Tomczyk) 49
3. Audi Sport Team Abt (Kristensen,McNish) 38
4. Vodafone-Sport Edition AMG-Mercedes (Schneider,Häkk) 28
5. Audi Sport Team Joest Racing (Abt,Kaffer) 21
6. GMAC Stern Team OPC (Frentzen,Fässler) 14
7. Salzgitter-Junge Gebrauchte von Mercedes (Green,Spengler) 13
8. Audi Sport Team Joest (Capello,Stippler) 4
9. Team OPC (Aiello,Reuter) 4
10. Mücke Motorsport (Mücke,Margaritis) 3
Viimati muutis mrali, 21 Juul 2005, 10:44, muudetud 2 korda kokku.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

McNish tuleb Audiga üha paremini toime.Samas paaril viimasel etapil on Kristensenil tublisti viltu läinud:( Kahju täna Fässlerist,kel hea koht läks kaduma ja hea meel,et Abt taaskord eesotsas oli.Kuue etapiga tal juba 16 korda rohkem punkte kui 2004 kümnega.Tundub aga,et Paffett'il vedas ses tänases loteriis kõige rohkem.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Lõin omal käel ka ennustuse punktid kokku.Üsna tihe tuli,"nulletappi" praegu ei löönud.

1. Strike 33 (õige Paffett)
2. Kolin 33 (Tomczyk)
3. Dammu 31 (Paffett)
4. Rando 28 (Paffett)
5. mrali 28 (Tomczyk)
6. Erki 26 (McNish)
7. Jaanus 25
8. nimh 21
9. sziim 20

Abti,Kafferit ja Frentzenit ei pakkunud täna keegi.
Siim
"till kartulis" expert
Postitusi: 1735
Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
Asukoht: EST
Kontakt:

Postitus Postitas Siim »

mrali kirjutas:Edit! Reuterile 30 sek lisatud :? Seega kõik alates Ekist nihkuvad ühe koha jagu ja viimane punkt Kafferile.Huvitav,kas see sellest eelviimase ringi Ekist möödumisega seoses???

Ei julge hetkel lõpp-punkte välja rehkendada,siiski peaks automarkide arvestuse liider vahetuma.
Reuter sõitis viimasel ringil Ekströmile nõelasilma-kruvis sisse. Ekström sõitis lõpuni ilma auto esiosata.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Praegused ennustuse minu pooltkokku löödud lõpp-punktid (7/12,arvestatud ka nulletapi muutusi).

mrali 261 (3 võitu)
Strike 254 (2)
sziim 226 (2)
Erki 216 (0)
Kolin 197 (0)
Jaanus 197 (0)
Rando 180 (0)
nimh 180 (0)
Dammu 125 (0)
Kakuke 42 (0)
Unat 23 (0)
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Mulle (eriti veel Audi toetajana) küll tänane sõit VÄGA meeldis.

Mersul "hiilgasid" noored piloodid Green, Spengler ja Margaritis.

Kõigepealt sõidu alguses sõitis Green tagant Häkkisele sisse, seal samas spinnas ka Eki välja. Sõidu lõpupoole tegi Spengler Schneiderile sama. Ja kõige lõpuks sõitis esimeses kurvis Schneider Margaritise välja ja sai läbisõidukaristuse.

Paistab, et DTM-ile meeldib väga läbisõidukaristusi jagada, neid tuli täna rohkem kui küll. Samas ei võeta krralikult lõhutud autosid enam musta lipuga rajalt maha. Hockenheimis oli Paffettil uksejama, ESW-l sõitis Eki katkise autoga, seekord oli siis McNishi kord. Peaaegu pool sõitu sõitis teine "skelettautoga", terve auto esiosa küljest ära. Aga mulle sobis. :)

Audi-fännina oli tänane võistlus mulle hea, Kristenseni toetajana aga mitte. Nimelt teise turvaauto perioodi ajal käis Paffett kaks korda boksis, Kristensen aga ühe, seega tuli üsna oluline kaotus. Kuid isegi kui turva oli mitu ringi rajal, ei saanud Audimehed aru, et targem oleks mees sisse kutsuda ja nii ta siis läkski.

Hea meel on Abti teise koha üle kuid siiski käitus ta täna mõnel juhul üsna amatöörlikult. Kõigepealt lasi ta Kristenseni jäel teisena sõites täiesti vabalt Paffetti mööda viimases kurvis, seejärel sõitis üsna kaua Eki ees ja tundus, et Eki on kiirem aga ei saanud mööda, samas sõitis kohe tema taga Schneider. Schneider sai mõlemast mööda. Tundus, et Abt pidi siiski mingi aeg Eki mööda laskma: finišijoonel, kohe Reuteri ees pidurdas ta, et siis Ekström mööda lasta... Huvitaval kombel võttis Reuter ka hoo maha :lol: Nii et lõpp hea, kõik hea...

Kindlasti jäi mul midagi ära märkimata, liiga palju juhtus, et seda siin kirjutada. :)
gaas on endiselt laiffi
Vasta