51th-MACAU GP.

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

Vasta
KAIKUL
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1031
Liitunud: 31 Mär 2003, 08:32
Asukoht: Mustamäe

51th-MACAU GP.

Postitus Postitas KAIKUL »

Marko Asmer osaleb pühapäeval Macau GP-l, F-3 klassis on kutse võidusõidule saanud 36 pilooti.

Autospordimaailmas on Macau GP-l igati auväärne koht - aasta tagasi toimus poolesajas juubelisõit. Koguni neljal päeval on Macau tänavad kiirusekummardajate päralt. Juba neljapäeva varahommikust oli ainulaadne tänavaringrada treeninguteks avatud. Autode ja mootorrataste erinevaid klasse on palju ja nii on kõik neli päeva väga suure hõivatusega. Põhisõiduks on just F-3 klassi Macau GP.

20-aastase tulevikulootuse esimene hooaeg Briti F-3 sarjas lõppes teatavasti üldarvestuse kümnenda kohaga - erinevatel etappidel olid paremateks kohad neljandast-kuuendani. Kui Briti meistrivõistlustel sõitis Marko Hitech Racingu meeskonnas, siis nüüd Macaus on uueks koostööpartneriks Inglismaa sarja üks liidreid Carlin-team.

Uue autga kohanemisaeg jäi lühikeseks, vaid kahel korral oli Markol võimalus Inglismaa heitlikus sügisilma testida. Ringrajal toimunud testidel pandi rõhku just seadete leidmisele, mis peaksid sobima ainulaadsele tänavarajale.

Marko Asmeri kommentaar: "Ega seal nüüd väga suurt vahet ei olnud, tegemist on ju ikkagi sama F-3 klassi autoga, aga kohanemine nõuab loomulikult oma aja. Kogu hooaja sõitsin ju Renault' mootoriga, Carlin kasutab aga Honda jõuallikaid. Macaus on üllatavalt pikad sirged ja veidi võimsamast Hondast peaks küll kasu olema. Auto tõsteti kõrgemaks, sest paljudes kohtades tuleb ju üle äärekivide lõigata.

Tundub vägakeeruline rada olevat, saame teha ainult ühe pooletunnise treeningu ja siis tulevad kohe kvalifikatsioonisõidud, mida on õnneks kaks. Meeskonna omanik Trevor Carlin juba hoiatas, et ära kohe paugutama hakka!

Püüan kahel esimesel korral niipalju õppida kui võimalik, teiseks ajasõiduks peaks juba tunne käes olema ja siis on vaja korralik aeg välja sõita. Heal stardikohal on loomulikult ülisuur tähtsus, sest tänavarajal on väga raske möödasõiduvõimalusi leida, eespool startides on riski tunduvalt vähem. Kõik manitsevad, et uustulnukatel saab siin väga raske olema, aga ma teen oma parima!"

Eriti keeruliseks muutub raja õige hindamine vihmase ilmaga, keeruline on ette kujutada, kuidas vormelitga märjal ja tavaliiklusest õlisel asfaldil toime tullakse.

Ilm on Macaus suviselt soe, päikest suurt näha ei ole, valitseb selline pilvealune suure õhuniiskusega troopika. Täna pärastlõunal toimuvad otsustavad ajasõidud, mille tulemuste järgi selgub stardijärjestus. Laupäeva hommikul on veel lühike warm-up ehk soojendusssõit ja seejärel sõidetakse pre-finaal, mis oleks nagu midagi poolfinaali taolist.
KAIKUL
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1031
Liitunud: 31 Mär 2003, 08:32
Asukoht: Mustamäe

Postitus Postitas KAIKUL »

Free practice 1 ajad.

1 30 Fabio CARBONE BRA Dallara Nissan-Tomei 2:15.216 11 162.93
2 23 Richard ANTINUCCI USA Dallara Toyota-Toms 2:15.828 12 0.612 162.20
3 21 Lewis HAMILTON GBR Dallara Mercedes-HWA 2:16.003 10 0.787 161.99
4 22 Robert KUBICA POL Dallara Mercedes-HWA 2:16.009 11 0.793 161.98
5 6 Nico ROSBERG GER Dallara Opel-Spiess 2:16.163 11 0.947 161.80
6 24 Kazuki NAKAJIMA JPN Dallara Toyota-Toms 2:16.293 12 1.077 161.65
7 4 Ronnie QUINTARELLI ITA Dallara Toyota-Toms 2:16.638 11 1.422 161.24
8 25 Danny WATTS GBR Dallara Renault-Sodemo 2:16.712 10 1.496 161.15
9 9 Alexandre PREMAT FRA Dallara Mercedes-HWA 2:16.721 12 1.505 161.14
10 5 Naoki YOKOMIZO JPN Dallara Toyota-Toms 2:16.952 11 1.736 160.87
11 18 Alvaro PARENTE POR Dallara Honda-Mugen 2:16.958 12 1.742 160.86
12 10 Eric SALIGNON FRA Dallara Mercedes-HWA 2:17.465 12 2.249 160.27
13 8 Jamie GREEN GBR Dallara Mercedes-HWA 2:17.615 12 2.399 160.09
14 2 Loic DUVAL FRA Dallara Opel-Spiess 2:17.737 11 2.521 159.95
15 15 Katsuyuki HIRANAKA JPN Dallara Opel-Spiess 2:17.894 12 2.678 159.77
16 14 Franck PERERA FRA Dallara Opel-Spiess 2:17.916 12 2.700 159.74
17 1 Giedo van der GARDE NED Dallara Opel-Spiess 2:17.987 11 2.771 159.66
18 26 Lucas di GRASSI BRA Dallara Renault-Sodemo 2:18.091 11 2.875 159.54
19 33 Marchy LEE HKG Dallara Honda-Mugen 2:18.339 12 3.123 159.26
20 29 Michael HO MAC Dallara Toyota-Toms 2:18.459 10 3.243 159.12
21 11 Adam CARROLL GBR Dallara Opel-Spiess 2:19.097 11 3.881 158.39
22 19 Marko ASMER EST Dallara Honda-Mugen 2:19.336 12 4.120 158.12
23 7 Nelson PIQUET BRA Dallara Honda-Mugen 2:19.520 11 4.304 157.91
24 27 Ho Pin TUNG NED Dallara Renault-Sodemo 2:19.576 12 4.360 157.84
25 3 James ROSSITER GBR Dallara Opel-Spiess 2:19.727 10 4.511 157.67
26 32 Daisuke IKEDA JPN Dallara Opel-Spiess 2:21.992 12 6.776 155.16
27 12 Robert AUSTIN GBR Dallara Opel-Spiess 2:22.814 8 7.598 154.27
28 28 Christian JONES AUS Dallara Toyota-Toms 2:23.142 10 7.926 153.91
29 31 Jo MERSZEI MAC Dallara Opel-Spiess 2:24.270 9 9.054 152.71
30 20 Rodolfo AVILA MAC Dallara Honda-Mugen 2:25.123 11 9.907 151.81
31 16 Matteo CRESSONI ITA Dallara Honda-Mugen 2:26.062 11 10.846 150.84
32 17 LEI Kit Meng MAC Dallara Honda-Mugen 2:26.322 11 11.106 150.57
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Jah, õnnestus näha seda intervjuud "Mootorite Maailmas". Kõlab igatahes hästi ja tundub, et asjad ikkagi liiguvad õiges suunas.
Seal TV versioonis oli veel juttu, et auto on hetkel Inglismaal, kus seda seadistatakse, mis peale Marko olevat öelnud, et ei tunne autot äragi. Just ses mõttes, et see kõrge seadistus muudab tundmatuseni juhtimisomadusi. Samas Honda mootor on kindlasti abiks.
KAIKUL
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1031
Liitunud: 31 Mär 2003, 08:32
Asukoht: Mustamäe

Postitus Postitas KAIKUL »

Qualifing 1.

1 21 Lewis HAMILTON GBR Dallara Mercedes-HWA 2:12.344 15 166.47
2 8 Jamie GREEN GBR Dallara Mercedes-HWA 2:13.372 15 1.028 165.19
3 30 Fabio CARBONE BRA Dallara Nissan-Tomei 2:13.786 16 1.442 164.68
4 23 Richard ANTINUCCI USA Dallara Toyota-Toms 2:13.791 16 1.447 164.67
5 25 Danny WATTS GBR Dallara Renault-Sodemo 2:14.161 17 1.817 164.22
6 6 Nico ROSBERG GER Dallara Opel-Spiess 2:14.331 14 1.987 164.01
7 14 Franck PERERA FRA Dallara Opel-Spiess 2:14.336 17 1.992 164.00
8 24 Kazuki NAKAJIMA JPN Dallara Toyota-Toms 2:14.345 15 2.001 163.99
9 4 Ronnie QUINTARELLI ITA Dallara Toyota-Toms 2:14.400 15 2.056 163.92
10 18 Alvaro PARENTE POR Dallara Honda-Mugen 2:14.435 11 2.091 163.88
11 11 Adam CARROLL GBR Dallara Opel-Spiess 2:14.597 16 2.253 163.68
12 3 James ROSSITER GBR Dallara Opel-Spiess 2:14.655 14 2.311 163.61
13 9 Alexandre PREMAT FRA Dallara Mercedes-HWA 2:14.776 15 2.432 163.47
14 5 Naoki YOKOMIZO JPN Dallara Toyota-Toms 2:14.849 14 2.505 163.38
15 2 Loic DUVAL FRA Dallara Opel-Spiess 2:15.263 15 2.919 162.88
16 7 Nelson PIQUET BRA Dallara Honda-Mugen 2:15.297 14 2.953 162.84
17 12 Robert AUSTIN GBR Dallara Opel-Spiess 2:16.088 16 3.744 161.89
18 15 Katsuyuki HIRANAKA JPN Dallara Opel-Spiess 2:16.623 16 4.279 161.26
19 27 Ho Pin TUNG NED Dallara Renault-Sodemo 2:16.993 16 4.649 160.82
20 22 Robert KUBICA POL Dallara Mercedes-HWA 2:17.217 5 4.873 160.56
21 29 Michael HO. MAC Dallara Toyota-Toms 2:17.814 15 5.470 159.86
22 16 Matteo CRESSONI ITA Dallara Honda-Mugen 2:17.875 17 5.531 159.79
23 32 Daisuke IKEDA JPN Dallara Opel-Spiess 2:18.588 11 6.244 158.97
24 33 Marchy LEE HKG Dallara Honda-Mugen 2:18.979 5 6.635 158.52
25 28 Christian JONES AUS Dallara Toyota-Toms 2:19.280 15 6.936 158.18
26 26 Lucas di GRASSI BRA Dallara Renault-Sodemo 2:19.286 6 6.942 158.17
27 19 Marko ASMER EST Dallara Honda-Mugen 2:19.600 4 7.256 157.82
28 10 Eric SALIGNON FRA Dallara Mercedes-HWA 2:20.727 3 8.383 156.55
29 17 LEI Kit Meng MAC Dallara Honda-Mugen 2:21.298 15 8.954 155.92
30 20 Rodolfo AVILA MAC Dallara Honda-Mugen 2:22.576 13 10.232 154.52
31 31 Jo MERSZEI MAC Dallara Opel-Spiess 2:24.250 14 11.906 152.73
32 1 Giedo van der GARDE NED Dallara Opel-Spiess 20:20.835 1 18:08.491 18.04


NB! Marko sõitis rajalt välja.
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

AUCH!
Üsna õnnetu ütleks. :( Ju siis ikkagi see kõrge seade ei sobi kohe mitte.
Inka
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 465
Liitunud: 18 Jaan 2004, 14:42

Postitus Postitas Inka »

........
Viimati muutis Inka, 11 Mär 2019, 17:13, muudetud 1 kord kokku.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Premat appeared to have everything under control by lap 13 while behind Kubica, Carbone managed to dive past di Grassi at Lisboa Bend for third. That move was worth nothing, however, because the race had to be stopped after a major pile-up at Police Bend caused when Marko Asmer spun across the track and triggered a multi-car pile-up.

crash.net

Heheh. :P
gaas on endiselt laiffi
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

ma just kuulsin ka uudistest, et Asmer olevat põhjustanud mingi massikokkupõrke, nii, et võistlus katkestati.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Lisaks niipalju veel,et Macau turismiautode võistluse võitja Jörg Müller on esimene sõitja,kes Macaus võitnud nii vormeli kui ka turismiauto roolis.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

DELFI idioot on hea pealkirja pannud: "Asmer korraldas Macaus jama" :lol:
gaas on endiselt laiffi
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Erki kirjutas:DELFI idioot on hea pealkirja pannud: "Asmer korraldas Macaus jama" :lol:
See on ju Delfi :evil:
Vasta