Kiire küsimus tehn.kaardi kohta.

räägi eesti autorallist

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Sparco

Vasta
toomasa
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 74
Liitunud: 18 Nov 2003, 16:57

Kiire küsimus tehn.kaardi kohta.

Postitus Postitas toomasa »

Tere.

Sirvisin kiiruga nii LE'd kui ARKi küsimusi vastuseid, aga vastust ei leidnud. Kas EALi tehnilise kaardiga autoga võib sõita ainult võistlustel ja treeningutel või ka võistlustele ja treeningutele. Ehk kas tehn.kaardi tegemise järgselt pean ma koheselt ka treila endale ostma? Või võib puuriga autoga sõita ka võistluspaika ja tagasi ?
timo
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 97
Liitunud: 17 Veebr 2003, 17:30

Postitus Postitas timo »

Kui sellel autol on olemas registeermisnumber siis võid kui pole autol numbrit siis ei või, see et puur autos on ei tähenda midagi.
Tehni.kaart on vajalik ainult võistlustel, politsei seda sinult näha ei taha.
RS
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 48
Liitunud: 14 Apr 2003, 13:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RS »

timo kirjutas:Kui sellel autol on olemas registeermisnumber siis võid kui pole autol numbrit siis ei või, see et puur autos on ei tähenda midagi.
Tehni.kaart on vajalik ainult võistlustel, politsei seda sinult näha ei taha.
See on selline kahtlane värk, et võta sa kinni. Tegelikult on puur auto ümberehitus ja sellega vastavalt tehnoeeskirjadele minu teada liigelda ei tohi. Seega, kui politsei kinni peab, siis ütle aga, et "ralli värk, ralli värk, elagu Markko" ja küll ta su edasi laseb :twisted:
Äkki hakkan millagi ka kiiresti sõitma :p
toomasa
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 74
Liitunud: 18 Nov 2003, 16:57

Postitus Postitas toomasa »

Mnjah.
A kas keegi Eesti rallisõitjatest on selline, kes ise võistlusautoga kohale sõidab.. või kasutavad kõik treilade teenuseid? ARKi hinnang on et puuriga auto tohib sõita vaid treeningutel ja võistlustel, a seda kas treeningule ja võistlusele ka ei osanud tehnoosakond ütelda.

Samas, uurin võistlusjuhendeid ja seal on kirjas et tutvumisauto peab vastama täielikult LE nõuetele, järelikult siis võistlusautoga tutvuda ei tohi?
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Tutvuda tohib N-rühma autoga ilma probleemideta. N-rühm ju tänavasõiduautod.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Tan
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 626
Liitunud: 24 Mär 2003, 22:32
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Tan »

Carlos kirjutas:Tutvuda tohib N-rühma autoga ilma probleemideta. N-rühm ju tänavasõiduautod.
Aga E? või A?
Tegelt mõelge nüüd , rallid toimuvad ju metsavahe ja külavahe teedel, mis on igapäeva liikluseks ka avatud. Ülesõitudel on ka liiklus avatud, kui eeskiri ei lubaks sõita avalikel teedel ralliaotoga siis peaks ju katselt katsele ka treileriga viima. Nt kunagi oli Tallinna ralli start ju Saksa Auto juurest musatamäel ja esimene katse Lauluväljakul, niiet autod sõitsid läbi terve linna ja omal jõul :lol: , ma pole seda teemat küll päris täpselt uurinud aga kuskilt on kõrva jäänud et rallikatel on tehn. passis märge mingisugune sees. Ühesõnaga kui autol on ARK tehniline pass, liikluskindlustus ja ülevaatus, siis miks ei tohiks sellega sõita siis? Ikka tohib.
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 238
Liitunud: 22 Veebr 2003, 01:02

Postitus Postitas VWman »

A kas keegi Eesti rallisõitjatest on selline, kes ise võistlusautoga kohale sõidab..
Rallisõitjaid ei tea ... aga E.Lill tuli eelmine hooaeg võistlustele ilma treilata.
Karakats tuli ka Põlvast Tartusse krossile oma VFTS-iga, ära viidi trileril, kuna auto polnud võimeline ise liikuma.
Vasta