Saksamaa ralli I päev

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
smartass
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 207
Liitunud: 17 Nov 2005, 16:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas smartass »

Rando kirjutas:
smartass kirjutas:asfaldil aava ikka jube aeglane.
Esimene sõit WRC-autoga kõval teekattel. Või on tõesti Aava juba nii suur staar, et alla poodiumi pole enam mingi sõit?
asfalt versus kruus

ja junniga oli ta asfaltil ka nobe
cali
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 725
Liitunud: 20 Mai 2003, 12:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas cali »

smartass kirjutas:
Rando kirjutas:
smartass kirjutas:asfaldil aava ikka jube aeglane.
Esimene sõit WRC-autoga kõval teekattel. Või on tõesti Aava juba nii suur staar, et alla poodiumi pole enam mingi sõit?
asfalt versus kruus

ja junniga oli ta asfaltil ka nobe
Arvesta sellega, et üks oli esiveoline masin, teine ikkagi nelivedu + autode võimsuse vahe + kordades tugevam ja suurem konkurents võrreldes JWRC-ga. Ka Märtin polnud alguses asfaldil tugev, lõpus võis teda aga pidada juba "asfaldispetsiks". Ära ole nii kärsitu ja anna mehele aega atra seada :lol:
kriux
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 498
Liitunud: 21 Jaan 2005, 15:30

Postitus Postitas kriux »

Ja jälle kaotas Galli aega - sedapuhku lõpus. Galli on alati väga närviline sõitja olnud, läks vist eelmise katse viga vägisi heastama.
kaits
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2184
Liitunud: 22 Veebr 2003, 17:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaits »

Urmol teine split päris hea
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
kaits
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2184
Liitunud: 22 Veebr 2003, 17:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaits »

Urmol lõpp ka hea 0,8 sek/km ehk kaotus 7,9 sek
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
kriux
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 498
Liitunud: 21 Jaan 2005, 15:30

Postitus Postitas kriux »

Ja tuleb vast ka siiani parim koht katsel - 8.
kriux
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 498
Liitunud: 21 Jaan 2005, 15:30

Postitus Postitas kriux »

Ega keegi pole kuulnud, kuidas Aava ise oma tänaseid esimest kolme katset kommenteerib?
Rainy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1771
Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
Asukoht: Kohila

Postitus Postitas Rainy »

Õpib alles, ütles et Pirelli rehvid käituvad veidi teistmoodi, kui tavalised asfaldirehvid, auto käitub ka asfaldil teistmoodi, ja ütles, et üritab lihtsalt auto tundma õppida ...
Kiiver
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1009
Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kiiver »

Mnjah ega ta enne Saksamaad selle autoga asfaldil liiga palju sõita pole saanud.
Rainy kirjutas:Õpib alles, ütles et Pirelli rehvid käituvad veidi teistmoodi, kui tavalised asfaldirehvid, auto käitub ka asfaldil teistmoodi, ja ütles, et üritab lihtsalt auto tundma õppida ...
uhtikas
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2221
Liitunud: 22 Sept 2005, 23:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas uhtikas »

Esimese ringi teemad:
Sordo võistleb Hirvosega;
Subarud võistlevad omavahel;
Henning võistleb Sordoga;
Suzukid võistlevad omavahel;
ülejäänud ajavad vaikselt oma asja ja Wilson võtab pühapäeval jälle punkte :lol:
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Postitus Postitas kajakas1 »

Rando kirjutas:
smartass kirjutas:asfaldil aava ikka jube aeglane.
Esimene sõit WRC-autoga kõval teekattel. Või on tõesti Aava juba nii suur staar, et alla poodiumi pole enam mingi sõit?
Tühja sest kohast, aga kaotus on liiga suur.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

kajakas1 kirjutas:
Rando kirjutas:
smartass kirjutas:asfaldil aava ikka jube aeglane.
Esimene sõit WRC-autoga kõval teekattel. Või on tõesti Aava juba nii suur staar, et alla poodiumi pole enam mingi sõit?
Tühja sest kohast, aga kaotus on liiga suur.
Arvestades, et Aava testis autot Prantsusmaal umbes 3 km teelõigul (seda kah suuresti tänu sellele, et Rautenbach loobus Fabaria rallil osalemisest) on kõik väga ok. Raske eeldada, et kutt kohe straight out of the box kiire on uutes tingimustes.
Keio
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1124
Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
Asukoht: Valgamaa

Postitus Postitas Keio »

SS2

1 1 LOEB CITROËN 13:14.4 +00.0
2 2 SORDO CITROËN 13:19.9 +05.5
3 3 HIRVONEN FORD 13:21.1 +06.7
4 4 LATVALA FORD 13:27.8 +13.4
5 5 SOLBERG SUBARU 13:30.1 +15.7
6 6 ATKINSON SUBARU 13:30.8 +16.4
7 8 DUVAL FORD 13:32.3 +17.9
8 15 SOLBERG FORD 13:34.1 +19.7
9 7 GALLI FORD 13:41.3 +26.9
10 18 AAVA CITROËN 13:43.1 +28.7


ABS

1 1 LOEB CITROËN 24:46.0 +00.0
2 2 SORDO CITROËN 24:57.3 +11.3
3 3 HIRVONEN FORD 24:58.6 +12.6
4 8 DUVAL FORD 25:10.2 +24.2
5 5 SOLBERG SUBARU 25:11.3 +25.3
6 6 ATKINSON SUBARU 25:11.7 +25.7
7 4 LATVALA FORD 25:14.4 +28.4
8 15 SOLBERG FORD 25:27.6 +41.6
9 7 GALLI FORD 25:30.1 +44.1
10 18 AAVA CITROËN 25:40.1 +54.1
Viimati muutis Keio, 15 Aug 2008, 13:49, muudetud 1 kord kokku.
#4 Pilt Jari-Matti Latvala Pilt Miikka Anttila
Pilt Ford Fiesta RS WRC
Keio
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1124
Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
Asukoht: Valgamaa

Postitus Postitas Keio »

SS3

1 1 LOEB CITROËN 05:29.3 +00.0
2 3 HIRVONEN FORD 05:32.0 +02.7
3 8 DUVAL FORD 05:33.0 +03.7
4 2 SORDO CITROËN 05:33.3 +04.0
5 6 ATKINSON SUBARU 05:34.6 +05.3
6 5 SOLBERG SUBARU 05:36.4 +07.1
7 4 LATVALA FORD 05:36.7 +07.4
8 18 AAVA CITROËN 05:37.2 +07.9
9 7 GALLI FORD 05:40.6 +11.3
10 15 SOLBERG FORD 05:42.9 +13.6


ABS

1 1 LOEB CITROËN 30:15.3 +00.0
2 2 SORDO CITROËN 30:30.6 +15.3
3 3 HIRVONEN FORD 30:30.6 +15.3
4 8 DUVAL FORD 30:43.2 +27.9
5 6 ATKINSON SUBARU 30:46.3 +31.0
6 5 SOLBERG SUBARU 30:47.7 +32.4
7 4 LATVALA FORD 30:51.1 +35.8
8 15 SOLBERG FORD 31:10.5 +55.2
9 7 GALLI FORD 31:10.7 +55.4
10 18 AAVA CITROËN 31:17.3 +01:02.0
#4 Pilt Jari-Matti Latvala Pilt Miikka Anttila
Pilt Ford Fiesta RS WRC
Gardocki
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 640
Liitunud: 19 Nov 2005, 23:56

Postitus Postitas Gardocki »

Järgmised katsed
15:52 Ruwertal / Fell 2 WP 4 21.22 km
17:05 Grafschaft Veldenz 2 WP 5 23.04 km
17:58 Moselland 2 WP 6 9.82 km
kriux
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 498
Liitunud: 21 Jaan 2005, 15:30

Postitus Postitas kriux »

Märgiks, et päeva teise legi katseajad on treadi alguses märgitud tunnise nihkega, st. 4 katse peaks algama 15.52
Kiiver
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1009
Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kiiver »

Duvalil olid teisel ja kolmandal käiguvahetusprobleemid, lisaks harjub ta uue rehviga. Eks näis kas nüüd teisel ringil on hoogu juurde tulnud
Gardocki
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 640
Liitunud: 19 Nov 2005, 23:56

Postitus Postitas Gardocki »

4. katse käib, aga splitte pole
Rainy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1771
Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
Asukoht: Kohila

Postitus Postitas Rainy »

2 seki loeb kiirem kui hirvonen, raadio info põhjal
Keio
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1124
Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
Asukoht: Valgamaa

Postitus Postitas Keio »

Loeb 3.4 sekki kiirem kui Hirvonen
Atkinson Loebist 14.7 sekki aeglasem
Viimati muutis Keio, 15 Aug 2008, 15:08, muudetud 1 kord kokku.
#4 Pilt Jari-Matti Latvala Pilt Miikka Anttila
Pilt Ford Fiesta RS WRC
Vasta