AAVA vs JALAVA

räägi eesti autorallist

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Sparco

Kumb on kiirem EOS rallil?

Kimmo Jalava tagaveolise Starletiga
16
43%
Urmo Aava esiveolise Ignisega
21
57%
 
Hääli kokku: 37

rubla
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 3
Liitunud: 07 Juul 2003, 00:26

Postitus Postitas rubla »

Nu Laur oma S1600 sitikaga kaotas Jalavale ligi 2 minutiga, nii et kuigi Aava/Jalava duell jäi pidamata, võib arvata et kerge ei oleks Aaval olnud...
dann
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Postitusi: 7
Liitunud: 07 Aug 2003, 12:40
Asukoht: ESTONIA

Postitus Postitas dann »

tglt kysimus suht ebavõrdne kuna jah jalava
starlet on kyll tagaveoga aga mis pulgad tal
autol küljes on on imestamist väärt.
(see ju pooleldi WRC).
aga tublid kimajad mõlemad ja usun et laur
veel näitab mida suudab:D
Go MM Go ...
alex

Postitus Postitas alex »

Ka Paide rallil ei suutnud Laur oma tehase autoga midagi Jalavale vastu panna. Starleti kiirus on täitsa hämmastav.
Rasmus
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 841
Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rasmus »

lõpu protokollis on kirjas laur 14 ja jalava 19. jalaval oli küll lõpus see sõpruse augu lugu, AGA laur käis ka hommikul väljas ja tal oli probleeme autoga, nii et ei ütleks et laur nii palju alla jääb.
alex

Postitus Postitas alex »

Tõsi ta on, kui arvestada Jalaval maha umbes neli ja pool minutit sõpruse augus ja ka Lauril väike väljasõit, siis ega see vahe nii suur polegi, kuigi kui katsete aegu vaadata, siis oli Jalava ikka üle küll
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Mul on kuri kahtlus, et Jalava masina mootor on tsipa võimsam kui Lauri oma, eks see mängib ka natuke rolli.
Sparco
Hooaja Kaval Ants
Hooaja Kaval Ants
Postitusi: 1232
Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sparco »

Ütleme nii et ega Lauril kyll tehase auto ole.....see ikka ise kokku pandud juppidest ja tehase auto mõõtu kyll välja ei anna+andrusel ja kristol oli terve päev autoga muresid alustuseks juba see et aju autol ei töötanud see tagas selle et käike tuli vahetada siduriga siis teisel ringil purunes käigukasti hoob ja ta pidi sõitma 3 katset ainult 3 käiguga+kakerdi katsel sõitsid põllale ja pealtvaatajad lykkasid autot kaua välja sest ei jõutud arusaamani kummale poole lykata-aga jumal tänatud et oli häid ja abivalmis vaatajaid...siis ei käivitunud auto tuli lykata pill käima-kas midagi saaks veel juhtuda :(??? ainult viimane ring sai praktiliselt vigadeta sõidetud kuid mitte päris ralli lõpul kadusid ka pidurid......seega kui võrrelda 14,15 km katse aegu kus Jalava kaotab 11 sekundit ja Laur 17 ning 7 km katsel vastavalt 11 ja 13 siis need vahed ei ole yldse suured kui arvestada et yhel on 2000+ auto ja teisel 1600 ja ega jalava oma starletiga sidurit kyll ei kasuta aga sellel rallil oli Laur kiirem midagi ei ole teha lõpuprotokollis on ees.....loomulikult oli kahju kui jalava välja pani olin yks vähestest kes ei plaksutanud ja ei tundnud rõõmu selle yle tegi hoopis väga nukraks aga jah Jalava õnn et ta oma klassi 1. ikka tuli....ja kui tähele panite kui hästi oskab mees yle kata käia autol oli esitiiva nurgad kortsus ja taga paar mõlki lisaks oli veel antenn ka katusel peale õnnetust :)......tugev auto ja kogenud mehed ;)
Viimati muutis Sparco, 14 Sept 2003, 21:17, muudetud 2 korda kokku.
alex

Postitus Postitas alex »

Võib tõesti öelda, et Jalava "katus" oli ilus ja puhas.... kuigi nii pole ilus, aga need ringid, mis auto õhus tegi, oli tehtud nii, et katus naad ei puutunud. Kui auto maandus oli küll ka ehmatus, kui nägin et tal oli küünarnukk aknast väljas, see on ohtlik, aga õnneks pääsesid nad ise vist vigastustesta. Kas keegi oskab ikkagi täpselt öelda, mitu korda starlet üle katuse käis? Ja minu teada on jalava autol ikkagi 1600 mootor vahel.
Sparco
Hooaja Kaval Ants
Hooaja Kaval Ants
Postitusi: 1232
Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sparco »

alex kirjutas:1600 mootor vahel.
2000+ikka soomes ei lasta sellega teda võistlemagi kuna ei mahu se auto yhtegi klassi :D oma võimsuselt
alex

Postitus Postitas alex »

Hm, ja meil võistleb ta väikses E-s.... kust sinu inf pärineb?
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

2-3 korda üle katuse tema sõnade järgi. Kindlasti pealtvaatajad teavad paremini ja see vist filmil ka nigu kuulda on.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Tan
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 626
Liitunud: 24 Mär 2003, 22:32
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Tan »

4x pani Jalava ülekatuse, mul jäigi see filmi peale!
alex

Postitus Postitas alex »

See kõik toimus ka minu silme all, aga ehmatus oli nii suur, et ega ei oskagi öelda mitu ringi oli. Jalavalt sellist trikki küll ei oodanud.
VWman
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 238
Liitunud: 22 Veebr 2003, 01:02

Postitus Postitas VWman »

Sparco kirjutas:2000+ikka soomes ei lasta sellega teda võistlemagi kuna ei mahu se auto yhtegi klassi :D oma võimsuselt
Nu jahh..jälle oled kellegi on kellegi hülgemöla kuulanud ..:P

Silindriplokk on selle Toyota 4AGE väntvõll on meil E tehnilistes tingimustes vaba, nii et pane mida tahad ja see mootor on 1600.
Soome on piisavalt sama mootoriga Corollasi ja Starleteid, enamus F-Cupi'i sõitajatest kasutab seda mootorit +Hestec'i pritse .

Sõidab küll Soomes kontrolli palun oma andmeid
kiire otsingu tulemusena

http://www.ralli.net/kuvat/2003/pyry0308.jpg
Pilt on Pyry-sprint, Mynämäki

ja mingi tulemuste leht ka
http://www.mantta.fi/yritykset/tenab/v2003/030525y.htm

Näiteks USA-s kasutatakse sama 4AGE mootorit Toytoa Atlantic vormelisarjas .. "cars are equipped with Toyota 4AGE engines. These four cylinder, electronically fuel injected engines produce 240 horse power at 9500 rpm from just 1.6 liters displacement "
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Lisaks siia seda, et Jalava sõidab Soomes sprintidel, kuid rallikõlbulikuks seda autot seal pole peetud. 2001 oli ta Eestis sõites veel E8 klassis, alates 2002 on E7. Ju siis pandi miskit muud peale.
Kasuta ikka turvavööd ka!
umm
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 673
Liitunud: 16 Veebr 2003, 13:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas umm »

Minu teada oli asi pigem niipidi, et Jalava välisvõistlejana saigi osaleda vaid suures E-s. Ja 2001 oli E8 sama mis praegu E7.
alex

Postitus Postitas alex »

Jalava on sõitnud kogu aeg väikest E-1600 klassi.
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

oookei.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Ok, Jalava sõidab väikeses E klassis, aga palun seletage mulle siis, miks saab Jalava punkte E2000+ klassis? Samas klassis, kus sõitis aasta alguses Balodis oma võimsa Toyota Celicaga, millel teadupärast kaheliitrine turbomootor.


KLASS E2000+

1. Kimmo Jalava - 19 punkti
2. Martins Balodis - 14 punkti
alex

Postitus Postitas alex »

Mitte eestlased saavadki punktid suures ees, millegipärast on see nii kogu aeg olnud..... miks, ei tea.
Vasta