DTM 2005-kalender ja lineup

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Uus Opel peaks tuleval nädalal Vallelungas rajale jõudma,Mersu ja Audi uued autod aga alles 2005.aastal.Veel enne jõule peaks ka neljas Opeli sõitja selguma.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

http://www.dtm.de/newsausgabe.de.php?id=2349

Heh,Audi pisut muutis oma sõitjate jaotust tiimidesse. Uued autod saab kõik Abt ja 2004.aasta omad Joest,nii et Abt sõidab Joestis ja McNish Abtis... :shock:
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

http://www.crash.net/uk/en/news_view.as ... nid=103635
Opel kinnitas neljandaks sõitjaks kogu hooaja vältel Manuel Reuteri.
See tähendab siis et kahjuks ei näe järgmine aasta Timo Scheiderit ja Peter Dumbrecki. Minul isiklikult on küll sellest äärmiselt kahju, nad siiski vääriksid kohta sarjas. :(
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

mrali kirjutas:http://www.dtm.de/newsausgabe.de.php?id=2349

Heh,Audi pisut muutis oma sõitjate jaotust tiimidesse. Uued autod saab kõik Abt ja 2004.aasta omad Joest,nii et Abt sõidab Joestis ja McNish Abtis... :shock:
See on muideks selleks, et terve tiim saaks ühe aasta autod ja keskenduksid spetsiaalselt nende autode ettevalmistamisele. Loodetavasti siis Joest saab ka sii 'jalad alla' :)
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

http://www.dtm.de/newsausgabe.de.php?id=2355

Herr Aufrecht kinnitas,et 2005.aastal osaleb DTM-is neli autotootjat! Samas jäetakse sellest teatamine tootjale endale...:)
Ning,uskudes Auto Bild Motorsporti,olla tootja Rover... Rahad tulevat seal Hiinast,esimesel aastal pandaks välja kaks autot Rover 75 baasil,võistlusauto ehitab Zytek. Ning kuulduste järgi olla 2006.aastaks veel üks tegija lisandumas (Peugeot?)
Rover on aga varemgi DTM-is osalenud,Kurt Thiim tuli 1986.aastal Rover Vitesse'ga DTM-i meistriks.
Viimati muutis mrali, 14 Dets 2004, 12:06, muudetud 2 korda kokku.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Peale Opeli s**a majandusseisu tuleb ses süüdistada jällegi Mersu pealesurutud nelj-uue-auto poliitikat.Scheiderile leiab ehk herr Weber koha ntx GP2 sarjas,minnes tema mineviku juurde tagasi,siis aastal 1997 võitles Scheider Heidfeldiga viimase etapini Saksa F3 tiitli pärast.
Dumbrecki jaoks on variant kas WTCC või äkki siis see Roveri projekt?

Erki kirjutas:http://www.crash.net/uk/en/news_view.as ... nid=103635
Opel kinnitas neljandaks sõitjaks kogu hooaja vältel Manuel Reuteri.
See tähendab siis et kahjuks ei näe järgmine aasta Timo Scheiderit ja Peter Dumbrecki. Minul isiklikult on küll sellest äärmiselt kahju, nad siiski vääriksid kohta sarjas. :(
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Ning Mersu teemal jätkates,peale HWA peaksid tiimidest Mersuga osalema ka Persson ja Mücke,viimane kuulub Stefan Mücke isale,kunagisele DDR-i autospordi ühele suurimale staarile Peter Mückele (kunagine Jaanus Liguri konkurent bagide EM-il). Sellega peaks vist noorel Mückel ka koht kindel olema.
Rosbergi tiim loobub,eelmisel aastal jäädi kahjumisse DTM-i projektiga ning Mayländer ja Janiš ei saavutanud sportlikus mõttes mitte midagi.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Üha tõenäolisemaks saab,et peale Scheideri,Dumbrecki,Biela ja Pirro ei näe tuleva aasta DTM-is me ka Albersit. Peale kahe F1 auto (Minardi ja Jordan) testis ta nüüd Sebringis ka Walker Racingu ChampCari.

Vt ka: http://www.dtm.de/newsausgabe.de.php?id=2361

Kuskil kevadel oli aga Saksa AutoBildis veel valjult juttu,et Mersu tahab Albersist "uue Schneideri" kujundada...
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

DTM-i foorumist Roveri kohta leitut: Konstruktor olla kunagine F1 autode ehitaja Tim Holloway (üks endine Jordani peakonstruktor),auto pidavat õige pea rajale jõudma ja võimalik olla osalemine hoopis MG nime all ja nelja autoga. Sõitjaist käisid läbi Scheideri,Dumbrecki,Bleekemoleni ja BTCC-st tuttava Anthony Reidi nimed.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Racing1 foorumist pärit,väidetav lõplik kalender. Uute etappidena kirjas Spa,Avignon,Istanbul ja Moskva, kuid puudu Brno... :(, samuti ka Adria ja Estoril.
Kuskilt,vist samast foorumist jäi Brno kohta silma selline jutt,et sealne etapi promootor,Tšehhi autospordi hall kardinal Antonin Charouz (muuhulgas ka Enge,Janiše ja Kresta manager) oli Mersu pealikega (k.a.Aufrechtiga) raksu läinud,kuna soovis vastuteenena Janišit näha 2005.aasta Mersu roolis...

Aga siin kalendrivariant:

17.04 Hockenheim (D)
01.05 EuroSpeedway Lausitz (D)
15.05 Spa-Francorchamps (B)
05.06 MOTOPARK Oschersleben (D)
26.06 Moskva (RUS)
17.07 Norisring (D)
07.08 Nürburgring (D)
28.08 Circuit Park Zandvoort (NL)
18.09 Avignon (F)
02.10 Otodrom Istanbul (TR)
23.10 Hockenheim (D)
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Ühe Hockenheimi asemel võiks minumeelest vabalt olla mõni Suurbritannia etapp. Nt. Donington !!
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

See,et Hockenheimis ava-ja viimane etapp,on ammune traditsioon.Minu meelest võiks Türgi ja Vene etapid küll välja jätta,asemele Brno,v-b tõesti mõne Inglise etapi,lisaks tagasi Sachsenring ja ehk ka üks etapp Hamburgi või Soome/Rootsi.Kokku seega võiks olla 12-13 starti ning esimene Hockenheim võiks olla lühemal variandil,kuid siis pistaks Mersu kisama,et enam ei läheks siis rada Mercedese tribüünia alt läbi.
Ja D sarja nimes tähendab ikka Saksamaad...
Erki kirjutas:Ühe Hockenheimi asemel võiks minumeelest vabalt olla mõni Suurbritannia etapp. Nt. Donington !!
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

http://www.dtm.de/newsausgabe.de.php?id=2363

Uus Opel on nüüd rajale jõudnud,Fässler ja Reuter läbisid Vallelungas kolmel päeval üle 1200 kilomeetri.Mersut ja Audit on rajale oodata arvatavasti jaanuaris.
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

SEe Türgi ja Moskva etappide lisamine küll mulle ei meeldi. :( Parem eelistaks vana head Brnod ja mõnda skandinaavia rada.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Venelased on sillas Moskva etapi lisamise üle,spordiminister Fetissovi sõnul "teevad nad kõik,et võistlus edukas oleks". Rajast teada niipalju,et peaks see kulgema Moskva ülikooli hoonete kandis,Varblasemägedes (Vorobjovõ Gorõ).
Aga jah,ei meeldi mulle see DTM-i laienemine Bütsantsi riikidesse,pigem võiksid Moskva ja Istanbuli asemel olla Brno ja Sachsenring.Viimane rada viis näiteks Saksa Moto-GP etapi populaarsuse täiesti uuele tasemele,kahjuks seal probleemiks jahumine raja haldajate ja ITR-i vahel reklaamitulude jagamise pärast.Ja Brno...kui see tõeks osutub,mis enne kirjutasin vaidlustest Charouzi ja Mersu pealike vahel,siis ei oska enam miskit öelda... :cry:
Loodaks tulevaks hooajaks veel seda,et neljas mark (Rover?) ikka kindlalt tuleks ja vähemalt Scheider ja Dumbreck DTM-is koha leiaksid.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Tundub,et sel aastal ei näe me DTM-is ühtegi hollandlast,kuulduste järgi on Bleekemolen siirdumas USA-s peetavasse Infiniti Pro Series vormelisarja.Talle olla Hollandi lehtede andmeil pakkunud kohta ka Rover/MG,see aga olnud talle "liiga ebakindel".Roveri/MG poolt peaks ametlik otsus (kas tulla või mitte) lähiajal tulema.Kui vastuseks jaatav,siis on võimalikud sõitjad Reid,Dumbreck ja Scheider.
Rääkides Mercedese "strateegilistest takistustest",kolmele vabale kohale nende autode rooli taga on kandidaatideks Mücke,Winkelhock,Mayländer ja F3 Eurosarjas sõitnud kanadalane Bruno Spengler.
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

sport.etv.ee portaalis selline uudis:

Kahekordne vormel-1 sarja maailmameister, soomlane Mika Häkkinen tunnistas, et Saksamaa turismiautode sarjas DTM ta kergelt hakkama ei saa.

„Seal sõidavad head piloodid,” hindas põhjanaaber. „Kindlasti ei saa DTM-sarja minna mõttega, et võidan seal kõiki mängleva kergusega. Kurvides saab kitsas olema ja võitlusi positsiooni pärast märksa rohkem kui vormel-1 klassis.”

Varem vormel-1 sarjas McLaren-Mercedese hõbenoolega kihutanud Häkkinen peab Saksamaa autotootja au ja hiilguse taastama. Mullu krooniti DTM-i meistriks rootslane Mattias Ekström Audil ja lisaks jäädi ka tootjate arvestuses teiseks, kaotades samuti Audile nelja punktiga.

DTM-sarja uus hooaeg algab 17. aprillil Hockenheimis.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Ma arvan,et Häkk saab veel väga suure üllatuse osaliseks,nähes nooremate vendade (eriti just Eki,Paffett'i ja Tomczyki) tõelist taset...
Ehk siis:see,et kunagi olid 2xF1 maailmameister,ei loe DTM-is mitte kui midagi.
Loodetavasti ei muutu DTM siiski F1 vanadekoduks :twisted:

Strike kirjutas:sport.etv.ee portaalis selline uudis:

Kahekordne vormel-1 sarja maailmameister, soomlane Mika Häkkinen tunnistas, et Saksamaa turismiautode sarjas DTM ta kergelt hakkama ei saa.

„Seal sõidavad head piloodid,” hindas põhjanaaber. „Kindlasti ei saa DTM-sarja minna mõttega, et võidan seal kõiki mängleva kergusega. Kurvides saab kitsas olema ja võitlusi positsiooni pärast märksa rohkem kui vormel-1 klassis.”

Varem vormel-1 sarjas McLaren-Mercedese hõbenoolega kihutanud Häkkinen peab Saksamaa autotootja au ja hiilguse taastama. Mullu krooniti DTM-i meistriks rootslane Mattias Ekström Audil ja lisaks jäädi ka tootjate arvestuses teiseks, kaotades samuti Audile nelja punktiga.

DTM-sarja uus hooaeg algab 17. aprillil Hockenheimis.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

http://www.racing1.de/web/dtm/artikel.p ... =7882&sid=

Mücke Motorsporti tiim paneb välja ühe 2004.aasta Mercedese ja sõitjana alustab oma neljandat hooaega noor Mücke. Herr Haugi sõnul olla tegemist nn.eratiimi pilootprojektiga,kus auto ja osad annab tehas ning tiimi osalemise finantseerivad sponsorid.Tiimi omanik on noore Mücke isa Peter,endise DDR-i autospordi üks suuremaid staare (veel 1990.aastate algul üks Jaanus Liguri peakonkurente bagide EM-il).
Ise arvan,et noor Mücke võib heal juhul mõne punktikoha ikka saada ning eks siis tuleval hooajal näeb,kuidas nüüdsest kergemad (1065 kg vs 1080 kg) eelmise aasta autod ka võistlussituatsioonis läbi löövad.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

http://www.racing1.de/web/dtm/artikel.p ... =7881&sid=

Siin artiklike Istanbuli etapi lepingu allakirjastamisest türklastega.Aufrecht on oma sõnul "väga rõõmus,et saame ka oma osa lisada Euroopa poliitilisse ja majanduslikku ühtekasvu",Türgi härradel on aga "suur au Euroopa populaarseima turismiautode sarja Türgi pinnale jõudmise üle".
Veits kahtlane bisness ning kui võistlus ei ole edukas,võidakse Istanbul viimaste aastate tendentse arvestades kiiresti kalendrist kustutada...nagu kuskil varemgi kirjutanud olen,võiksid Bütsantsi asemel olla pigem Brno ja Sachsenring.Kuid,money talks...:(
Vasta