DTM-i 8.etapp-Zandvoort

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

lenc
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 292
Liitunud: 15 Mai 2004, 08:00

Postitus Postitas lenc »

Erki kirjutas:Kas hooaja kestel uut autot ei ehitata?
Reeglitega keelatud. Mootorit võib vist ka mingi 2 korda TERVE HOOAJA peale vahetada.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Mootoreid on vist 3 tükki 2 auto peale.
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Jah,nii see tõesti on;kolmandat mootorit kasutab tiim siis testidel.Sest aastast vist korra Winkelhockil on mootor läinud.Kui kolm mootorit ära tarbitud,siis saadakse vist kasutada teiste sama margi sõitjate omi,kuid siis ka vist kupatatakse sõitja viimasesse ritta.
Bleekemolenile anti enne Zandvoorti eriluba uue mootori kasutuselevõtuks,kuna ta sõidab ühe autoga meeskonnas ning Astra mootor ei sobi Vectrale.
Erki kirjutas:Mootoreid on vist 3 tükki 2 auto peale.
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Erki kirjutas:Aijah, sõit siis läbi nüüd. Ekström-Tomczyk tõid Audile jälle kaksikvõidu. :) Sõit katkestati 10 ringi enne lõppu Dumbrecki VÄGA suure avarii tõttu. Stardisirgele minevas kurvis sõitis kummibarjääri ja siis kolm korda üle katuse. Autost polnud mitee midagi enam järel. Aind turvapuur.
Video crashist
Muidu nigu polegi väga rääkida.
Millegipärast ütleb selle lingi peale ERROR! Aga jah nägin ise eile Motorsi pealt sõitu. Crash oli ikka väga raju õnneks mehel endal kõik OK ja jalutas ise kiirabise. Aga rada oli pilpaid ja juppe täis ning autost oli ika ainult turvapuur järgi. N.Haugi nägu kirjeldas olukorda väga hästi mees oli totaalses shokis. Aga loodetavasti saab Dumbreck sellest crashist aint lisajõudud ja 2 nädala pärast võitleb juba TOP8 kohtade eest. Eilse võistluse PIDUR oli Abt. Algul hoidis Kristenseni ja hiljem Paffetit ja Albersit kinni. Paffetil vedas väga kõvasti, et see laks juhtus ja ta sai veel sellelt sõidult punkte.
Ekström on nüüd tiitlis kinni ja saab näha mis Albersil ja Paffetil talle vastu panna Brnos on.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Ma ka vaatasin et error on. :?
Crashist veel nii et eks need autod on nii ehitatud et kere lendab küljest ära et neelaks autole avalduvat energiat. Märkasin et eesmine parem latern oli täiesti terve. :P
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

http://www.dtm.de/newsausgabe.de.php?id=2212

Siin neile,kes saksa keelest midagi jagavad,natuke juttu DTM-i autode turvaelementidest.Need süsinikkiust "monokokid",kus sõitja istub,peavad läbima katse,kus monokokki hoitakse pool minutit 8-tonnise koormuse all...Lisaks on ülejäänud toruraam keevitatud kroom-molübdeenterasest kogupikkusega üle 85 meetri.Ka raam läbib rangeid koormusteste.ning muude turvastruktuuride crash-test on DTM-is samuti kohustuslik.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Sõidust tuli meelde üks naljakas seik et just kui sõit peatati, läks keegi Audi mees rajapiirde taha end kergendama. :D
gaas on endiselt laiffi
Vasta