2005. aasta tiimide koosseisud

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
Rasmus
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 841
Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rasmus »

Mulle isiklikult Hirvonen jubedalt meeldib, ka isikuna tundub ta keskmisest sümpaatsem. Kahju oleks, kui teda rajaäärde jäetaks!
Oli ju Lapworthi plaan temast uus staar teha, mis nad tõesti lootsid esimesel hooajal tulemusi näha või? Pole teda testima lastudki, seda nüüd küll tema kaela ajada ei saa.

Warmbold on ka oma auto müüki pannud, huvitav mis selle mehe plaanid ka kujutavad?
mcwax

Postitus Postitas mcwax »

Jätkan Hirvoneni teemat.
Kuigi isikuna on ta tõepoolest üsna sümpaatne, siis siiski minumeelest oleks pidanud tulemused paremad olema - sel aastal oli ta ikkagi tipptiimide sõitjatest valdavalt viimane. No isegi kui võtta nii, et see-selleks, siis oli ka kaotuseminuteid veidi paljuvõitu. Ning mis peamine - eriti hooaja alguses kippus ka masinat lõhkuma (kuigi kiirus polnud kõige suurem). Aga samas, kui testida ei saa, ega siis vist väga head tulemust ei tasugi loota.
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Pilt
For 2005, the Mitsubishi Motors Motor Sports driver line-up includes Finland's Harri Rovanpera, Frenchman Gilles Panizzi - who has been instrumental in the development of the Lancer World Rally Car this year - and Italy's "Gigi" Galli.

Thirty-eight-year-old Rovanpera will contest all 16 rounds of the championship, the Finn providing the team with valuable knowledge of all events in the series; in particular the gravel rounds the Mitsubishi Motors Motor Sports team missed during the 2004 season.

"The championship is more and more dominated by gravel rallies and we need a driver who knows all these events very well," said Isao Torii. "Harri Rovanpera is a good loose surface driver, especially on the high-speed events. We feel fortunate that he is joining the team and expect some good performances. He drives consistently and finishes rallies; we will be very reliant on him."

Team-mate Gilles Panizzi, whose dedication to test and development work this year has been invaluable to the team, will compete in selective rounds of the series, notably the sealed-surface events where Mitsubishi has high expectations of the Frenchman being a potential winner.

"Gilles has been incredibly supportive of the team and has contributed enormous amounts to our development program," added Torii. "We did not give him the car to challenge, but next year we have big expectations and see him as a potential winner on Tarmac, especially in the second half of the season."

Gigi Galli's commitment impressed the team from the outset and the Italian's fine sixth overall in Mitsubishi's Group N machinery in Sardinia, and seventh in Spain in the Lancer WRC04, has secured him a place as the team's third driver. He will share the second Lancer WRC05 with Panizzi, although a third car may be entered on some European events.
"Gigi has made very good progress and although it was very difficult to compare the results of our three young drivers this year, his performances in Sardinia and Spain are what made us decide to retain him in 2005," Torii concluded.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Tänavu JWRC sarjas Suzuki tehasemeeskonnas kihutanud Mirco Baldacci sõidab järgmisel aastal taas Fiat Puntoga JWRC-s.
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Maalritöö on mitul küll kenasti tehtud.
Beanladen
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 318
Liitunud: 25 Nov 2003, 00:23
Asukoht: tln

Postitus Postitas Beanladen »

Mitsu disain on küll väga kobe, loodame et ka kiirus on sama hea.
Anna gaasi...
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Jess!
Lõpuks ometi on minu lemmiktiimis asjad õiges suunas liikuma saadud. Auto on vinge. Küll ta liigub ka. Rova esisõitja ja Panizzi troonilt maha - no mis hing veel tahta oskad? :)

GO MITSU!!!
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1082
Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
Asukoht: seal kus parimad ralliteed

Postitus Postitas Olts »

No Mitsul kah lõpuks vähemalt meeskond loodud. Avan, et pole õige loksutada ühte juhti siin ja teist seal. Ei saa keegi korralikult sõita.
rattaga on kah hea sõita
Karl
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 348
Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
Asukoht: Tallinn

Karl

Postitus Postitas Karl »

Mitsu on tõesti hea lahendusega väljast!
Karl
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

http://www.rallye1.de/web/wm/artikel.ph ... =5323&sid=

Schwarzi kaardilugeja tuleval aastal on Hiemeri asemel Klaus Wicha,kellega AS on juba varemgi koostööd teinud (pausidega kuni 1996.aastani)
-Andero-
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 96
Liitunud: 20 Jaan 2004, 21:59
Kontakt:

Henning Solberg Fordi 3-ndaks sõitjaks

Postitus Postitas -Andero- »

Solbergi eesmärgiks on valitud MM-rallideks saada tehase tugi ning pole välistatud, et norrakas nimetatakse osadel MM-rallidel Roman Kresta asemel meeskondlikele punktidele sõitma.

Rallisõitja toetamiseks on Norras avatud ka arvelduskonto, kuhu fännidel on võimalus raha kanda.

Päris huvitav.Nii võiks ju mõne Eesti sõitja ka troonile upitada, et rikkad fännid hakkavad raha üle kandma.
Sport, mis pole seotud mootoritega on teesklemine.
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

No kui arvestada, et üks MM-etapp Fordilt renditud viimase põlvkonna Focusega maksab umbes 250 000 Eurot, siis Eestis koguvad fännid ühe etapi raha vähemalt 10 aastat :)
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

xaus kirjutas:No kui arvestada, et üks MM-etapp Fordilt renditud viimase põlvkonna Focusega maksab umbes 250 000 Eurot, siis Eestis koguvad fännid ühe etapi raha vähemalt 10 aastat :)
Eks kuskil neid rikkuritest fänne kah siin on ;)
"Come on, you can see more than that"
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Tippmanager Timo Jouhki kinnitas täna YLE tv-le, et Mikko Hirvonen ei osale kõigil 16 etapil järgmine aasta. Parimal juhul saab ta auto mõneks etapiks.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Kui Patarei toega vaid paar etappi saab siis pole ju tippmanager. :P
gaas on endiselt laiffi
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

Kas mitte mänedzer pole rohkem eesti keelne väljend managerile? :P
Kus ta siis vüiks süita - Soome, Rootsi ja mõni veel siis minu arust
"Come on, you can see more than that"
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Kuulduste järgi olevat JWRC-sse tähtajaks registreerunud alla 15 sõitja... (RM)
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Subaru kinnitas täna teiseks sõitjaks Stephane Sarrazini. Sarrazin sõidab teise Subaruga vähemalt pooltel rallidel.

http://www.swrt.com/index.html
Viimati muutis Jaanus, 10 Dets 2004, 11:08, muudetud 1 kord kokku.
-Andero-
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 96
Liitunud: 20 Jaan 2004, 21:59
Kontakt:

Postitus Postitas -Andero- »

Eks näis, mis kiirust ta näitama hakkab, kuid mina eriti ei usu tema edusse.Mõne "sähvatuse" põhjal võetud mees minu arvates.Aga eks Subaru bossid teavad paremini.Asfaldil võib ta küll kiire olla, aga kruusal talle vaevalt et sõnaõigust antakse.
Sport, mis pole seotud mootoritega on teesklemine.
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Subaru võiks nüüd veel teiseks teiseks sõitjaks võtta Sola ja siis oleksid nad kindlasti väga rahul järgmisel aastal.
Sarrazin pole elus kruusa näinudki ju. Sola sõidaks võibolla peaaegu sama kiiresti kui Hirvonen. Aga kindlasti tuleks nende kahe sõitja peale rohkem testimisraha kui eelmisel aastal (FFSA, Repsol, Telefonica jne.).
Ah mis ikka solvun, kuniks nad mind oma spordijuhiks pole palganud, ei hakka neid ka õpetama:)
Kasuta ikka turvavööd ka!
Vasta