s2000 - kas WRC tulevik?

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Kiiver kirjutas:
GC kirjutas:
Kristo kirjutas:Vabalthingav kaheliitrine (nagu s2000) on hoopis teine mootor kui kaheliitrine, mil turbo küljes.
Mingi FIA-tüüp, kes arvas, et lihtsalt mingi bolt-on-turbo-kit teeb asja huvitavamaks, ei teadnud mootoritest kahjuks suurt midagi.
Olgu see wrc-sari, mis ta on, aga ilma turbota autod ei tohiks seal küll esimest viiulit mängida. Siis ei vaata seda enam keegi, kole igav on.
Viimastest fia üllitistest võib aru saada, et jätkatakse samal suunal, mis juba viimased 10 aastat tiimidele ei meeldi, ehk siis igaks aastaks uued reeglid ja kalendrimuudatused. Natuke stabiilsust aitaks tublisti kaasa.
Võib olla ma kaldun nüüd väga utoopiasse, aga kas analoogset sarja
FIA-st mööda minnes ei ole võimalik ellu kutsuda!? Või on tiimidel mingid siduvad lepingud? F1-s vahepeal ju oli päris kõva jutt, et tehakse uus sari.
Et siis oleks FIA sari, IRC ja veel üks sari?
Ma eeldan, et FIA juhitud sari sureks siis lihtsalt välja!?
enn tarka
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1387
Liitunud: 02 Veebr 2009, 13:14
Asukoht: vastseliina
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas enn tarka »

vaevalt,sest onu max peab ju ka kuskilt pappi teenima
TÄNAK MAAILMAMEISTRIKS
uhtikas
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2221
Liitunud: 22 Sept 2005, 23:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas uhtikas »

Suur tänu Kristole adekvaatse arvamuse eest . . . :!:
Kiiver
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1009
Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kiiver »

Ralli MM sarja tulevik siis tehnika osas selge. FIA rallikomisjoni poolt tehtud ettepanek, et 2011 aastast sõidetakse sarjas S2000 autodega, millel kaheliitrised, vabalthingavad mootorid, sai WMSC poolt heakskiidu ja kinnituse. 2010 siis veel mõlemad autod, 2011 ja 2012 S2000 ja aastast 2013 loodetakse minna üle samade autode juures väiksema kuluga 1,6 liitriste turbomootoritega. Aamen. Link ka.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/73747
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Pilt
Dacia Sandero S2000
www.sportautomoto.it
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Meeldimisi saanud: 1
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Kiiver kirjutas:Ralli MM sarja tulevik siis tehnika osas selge. FIA rallikomisjoni poolt tehtud ettepanek, et 2011 aastast sõidetakse sarjas S2000 autodega, millel kaheliitrised, vabalthingavad mootorid, sai WMSC poolt heakskiidu ja kinnituse. 2010 siis veel mõlemad autod, 2011 ja 2012 S2000 ja aastast 2013 loodetakse minna üle samade autode juures väiksema kuluga 1,6 liitriste turbomootoritega. Aamen. Link ka.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/73747
Hallloooo! 1,6 liitrised. :?
Tere hommikust mida võrrid hakkavad sõitma.
Päris huvitavaks kisub vist. :evil:
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Nujah, onu maksu suur S2000 vaimustus saigi siis ka lõplikult kinnitatud. Sellega seoses tuleb meelde ca 15 aasta tagune turismiautonduses käinud heitlus klassi 1 (DTM) ja kah 2-liitriste supertouringute (BTCC; STW jne jne) vahel. Esmane võitja oli supertouring (pärast seda kui DTM/ITC kadus), kuid üle mõistuse kalliks kujunemise tõttu kadus see klass ka nii kolm aastat pärast "vana" DTM-i/ITC surma...
enn tarka
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1387
Liitunud: 02 Veebr 2009, 13:14
Asukoht: vastseliina
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas enn tarka »

*****,hakkame siis juba parem trabantide või vfts-dega sõitma,tuleb veel odavam
TÄNAK MAAILMAMEISTRIKS
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Postitus Postitas kajakas1 »

No selge, et Loeb nende võrridega sõitma ei hakka. Ei tea, kust ta praegugi enam motivatsiooni leiab. Aga minu kartus S2000 kui läbikukkumise osas sai kinnitust juurde. Arvutist võib ju olla jah põnevam jälgida sekundite võitlust, aga kohapeale kuskile kaugemale mina neid vaatama minna ei viitsi. Vaadates ka F1's toimuvat siis Maxil on katus puhta ära sõitnud. Teades tema lõbutsemisi...ei tea kas on mingi kurja haiguse kuskilt külge saanud, mis aju laastab.
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Huvitav mis IRC sarjast saab :)
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
rally
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1427
Liitunud: 24 Nov 2008, 16:27
Has thanked: 1

Postitus Postitas rally »

valmacher kirjutas:Huvitav mis IRC sarjast saab :)
Endal täpselt sama küsimus. Ja mis saab PWRC-st?
Rallime Mönuga !
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

IRC-st kolivad S2000 masinad WRC-sse
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
cali
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 725
Liitunud: 20 Mai 2003, 12:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas cali »

kajakas1 kirjutas:No selge, et Loeb nende võrridega sõitma ei hakka. Ei tea, kust ta praegugi enam motivatsiooni leiab. Aga minu kartus S2000 kui läbikukkumise osas sai kinnitust juurde. Arvutist võib ju olla jah põnevam jälgida sekundite võitlust, aga kohapeale kuskile kaugemale mina neid vaatama minna ei viitsi. Vaadates ka F1's toimuvat siis Maxil on katus puhta ära sõitnud. Teades tema lõbutsemisi...ei tea kas on mingi kurja haiguse kuskilt külge saanud, mis aju laastab.
sa pole vist väga palju raja ääres olnud?
Eraisik
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 340
Liitunud: 18 Veebr 2003, 13:32

Postitus Postitas Eraisik »

kajakas1 kirjutas: Arvutist võib ju olla jah põnevam jälgida sekundite võitlust, aga kohapeale kuskile kaugemale mina neid vaatama minna ei viitsi.
Sekundeerin. Täpselt minu mõte mis tekkis seda värsket toredat uudist lugedes. Et raja äärde seda kulgemist pole sügavat mõtet minna vaatama. Kuid arvutist jälgimine läheb põnevamaks. ikkagi sekund-sekundis pinge ja 7-8 erinevat tootjat ehk.
Kurb mu meelest.
RudiTurbo
F1 ekspert
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Postitus Postitas RudiTurbo »

Kui Te käite rallidel autosi vaatamas, siis võite Tallinn Tartu maanteele minna, seal kah aeg-ajalt mõni lendab 200'ga mööda.

Raja ääres käime ikka maailma tippsõitjate sõiduoskusi vaatamas ning ega need auto nüüd nii lahjaks lähe midagi. Ning kui neil võimsus väixem on ja kergem kontrollida, siis seda agressiivsemaks peavad muutuma sõitjad, et kõik välja pigistada ja sekund sekundis heitluses võitjaks tulla. Praeguste kiiruste juures ongi kõige tähtsam sõita stabiilselt ja auto koju tuua, mida on ka Loebi sujuva sõidustiili edust näha.

Minu arvates on see WRC niigi segane spordiala, krdi 200'ga kuskil Soomes puude vahel talda anda, peab ikka natuke peast soe olema. Spordialad eelkõige peaxid siiski olema eesmärgiga leida parim sportlane ning kindlasti väixema võimsusega ning sellepoolest arvatavasti ka vastupidavamad autod peaxid olema suurepärased parima sportlase väljaselgitamisel :)

Enamus maailma spordialasid on tänapäevaks selle kõige tähtsama eesmärgi juba unustanud ning kogu asi on ainult üx suur busyness
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

RudiTurbo kirjutas:Kui Te käite rallidel autosi vaatamas, siis võite Tallinn Tartu maanteele minna, seal kah aeg-ajalt mõni lendab 200'ga mööda.
Paha võrdlus! Suure sirge tee peal suudavad mõne aja paljud kiiresti sõita.
Mind köidab aga see kui "lollimoodi" kiiresti suudetakse ka kurvilisel metsateel sõita ja käin enamasti just kiiretes kurvides asja jälgimas. Kui meie kodustel rallidel on mõni tipptegija wrc-ga mööda tuisanud, siis andke andeks, etendus on läbi!
Ja mis tippsõitjate sõiduoskusi seal raja ääres ikka vaadata... selge ju, et oskavad väga hästi kõik. Ikka kiirust käid nautimas.
RudiTurbo
F1 ekspert
Postitusi: 1352
Liitunud: 09 Mai 2003, 23:42
Asukoht: Paldiski

Postitus Postitas RudiTurbo »

GC kirjutas:
RudiTurbo kirjutas:Kui Te käite rallidel autosi vaatamas, siis võite Tallinn Tartu maanteele minna, seal kah aeg-ajalt mõni lendab 200'ga mööda.
Paha võrdlus! Suure sirge tee peal suudavad mõne aja paljud kiiresti sõita.
Mind köidab aga see kui "lollimoodi" kiiresti suudetakse ka kurvilisel metsateel sõita ja käin enamasti just kiiretes kurvides asja jälgimas. Kui meie kodustel rallidel on mõni tipptegija wrc-ga mööda tuisanud, siis andke andeks, etendus on läbi!
Ja mis tippsõitjate sõiduoskusi seal raja ääres ikka vaadata... selge ju, et oskavad väga hästi kõik. Ikka kiirust käid nautimas.
Miks Sa arvad, et kurvides S2000 kiirus WRC'le alla jääb silmnähtavalt?
Autodel on vähem tiibu, kuid see eest on nad tsipake kergemad minuteada.

Ning väikene lõiguke Aavalt :
«Ilmselt on need masinad WRCst kilomeetri kohta kaks või kolm sekundit aeglasemad,» tõdes ta. «Peamiselt puudutab see kiirendust, kurvide läbimisel võib hoog olla üsna sarnane ning hääl rallimasinale omaselt vali.»
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Peamine murettekitav faktor minu jaoks on see, et põhimõtteliselt tuleb praegust WRC-d kannatada veel ühe aasta jagu.

Praegune WRC lihtsalt peab ära kaduma nii ruttu kui võimalik ning selle võib ohverdada ka teatava nn atraktiivsuse (mis on ka vaieldav ja erinevatele inimestele erinevalt mõistetav) arvelt, kui midagi muud ei suudeta välja mõelda. Lausa koomiline oli lugeda artiklit, kus papa ja poeg Wilsoni väitel näitab 5. koht "selget edasiminekut". No kammoon.
Eraisik
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 340
Liitunud: 18 Veebr 2003, 13:32

Postitus Postitas Eraisik »

RudiTurbo kirjutas:Kui Te käite rallidel autosi vaatamas, siis võite Tallinn Tartu maanteele minna, seal kah aeg-ajalt mõni lendab 200'ga mööda.

[SNIP]

Miks Sa arvad, et kurvides S2000 kiirus WRC'le alla jääb silmnähtavalt?
Autodel on vähem tiibu, kuid see eest on nad tsipake kergemad minuteada.

Ning väikene lõiguke Aavalt :
«Ilmselt on need masinad WRCst kilomeetri kohta kaks või kolm sekundit aeglasemad,» tõdes ta. «Peamiselt puudutab see kiirendust, kurvide läbimisel võib hoog olla üsna sarnane ning hääl rallimasinale omaselt vali.»
Head asjahuvilised - väike korrutustehe näitab, et 2 sekundit kilomeetrilt annab EESTI rallidel ralli lõpuks kaotuseks keskeltläbi 4 minutit, 3 sekundit kilomeetrile annab aga 6 (!!) minutit. Ma siiralt kahtlen, et sinu pealtvaataja huvi Eesti esinumbrite ja 6 minutit kaotaja vastu on sama.
Paraku on nii, et enamus pealtvaatajaid lahkub peale kuuma gruppi. Ma võib ju fänn olla kuid viimaseid vaatan reeglina ringide lõpus kui service park peale tuleb või siis päris ralli lõpus.
rally
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1427
Liitunud: 24 Nov 2008, 16:27
Has thanked: 1

Postitus Postitas rally »

S2000 ei jää A8 erilist ju midagi alla. Kas 2011 läheb siis vabalthingav mootor ja 2013 tuuakse mingi 1,6 + turbo - debiilsus. Tulgu kohe järgmine aasta S2000 saaks varem A8 lahti ja turbo tulgu kah kohe S2000 peale.
Rallime Mönuga !
Vasta