Naljakas lugu selle Yarisega. Taga tiib on suur, sealt välja ei näe ja küljepeeglid samuti suured kui japside silmad. Kuidas ta näeb kui Tänak tagant tuleb, et ta mööda lasta?
Mati kirjutas:Naljakas lugu selle Yarisega. Taga tiib on suur, sealt välja ei näe ja küljepeeglid samuti suured kui japside silmad. Kuidas ta näeb kui Tänak tagant tuleb, et ta mööda lasta?
Mäkinenil oli ilmselt valikut omajagu - sel sajandil WRC-s (või alamklassides) keerlesid ju Kankkunen, Lindholm, Gardekas, papa Rova, Tuohino, Katajamäki, Paasonen, Välimäki, Pykälistö, Sohlberg, Teiskonen, Alen jr, Pinomäki, Nikara, Ketomaa, Rantanen... Huvitav, paljusid neist Mäkinen püüda üritas
mrali kirjutas:Mäkinenil oli ilmselt valikut omajagu - sel sajandil WRC-s (või alamklassides) keerlesid ju Kankkunen, Lindholm, Gardekas, papa Rova, Tuohino, Katajamäki, Paasonen, Välimäki, Pykälistö, Sohlberg, Teiskonen, Alen jr, Pinomäki, Nikara, Ketomaa, Rantanen... Huvitav, paljusid neist Mäkinen püüda üritas
Kõiki. Lisaks ka Kovalainenit, Häkkineni, Bottast ja muidugi Räikkoneni. Ja Tarja Haloneni.
johunn kirjutas:Nali naljaks, aga keda Mäkinenil peale Sommide võtta oli? Keda teie oleks praeguse sõitjakolmiku asemele võtnud?
Rosbergi. Aga see, sinder, ei räägi ju soome keelt.
Nali naljaks, aga on üks Mikkelseni-nimeline noormees ripakil. Kui on, muidugi.
Aga kelle asemele? Eelistas Latvala kiirust Mikkelsenile, sest esimene hooaeg pidavat olema auto arendamiseks ja siis on hea omada raju kiirust, mitte stabiilsemat punktitoojat. Lappi on see mees kes peaks hakkama tulevikus tiitlit jahtima ja sõidab ainult pooliku hooaja. Ei usu, et Mikkelsen sellise positsiooniga leppinud oleks. Hännineni asemel võtaks loomulikult Mikkelseni, aga vast on eesmärk, et Juho saaks enda arendatud auto kohta nüüd ka võistlusolukorras tagasisidet anda. Võibki jõuda järeldusele, et Latvala ja Lappi on praegu saada olevatest sõitjatest parimad ja need korjas Mäkinen turult kokku.
Sommide suures naaberriigis Rootsis ka aja sees palju-palju kiireid vendi noorteklassis olnud (ala Tidemand, varem Sandellid-Carlssonid jne). Müstika on aga see, kuidas nad tippu pole jõudnud (muidugi meenutan ka 2005. aastat, kui Hirvonen Märtini eest Fordi koha OSTIS). VW mineku järel Mikkelsen. Kindlasti leiab näiteid veel ja veel...
Frank kirjutas:mrali, millest sa nüüd räägid? Hirvonen oli Fordis alates 2006. aastast.
Hirvoneni "süüdistatakse" selles, et ta ostsis Subarusse koha.
Hirvepoiss ostis Jouhki abiga 2005 lõpus Fordi koha, Grönni kõrvale, pretendent 2 - Märtin (kogu see värk oli pärast Parki surma aktuaalne). Hirvonen on Jouhki abi nimetuse all ka seda oma intekates maininud. Oli vist juttu 5-8M eurost.
johunn kirjutas:Nali naljaks, aga keda Mäkinenil peale Sommide võtta oli? Keda teie oleks praeguse sõitjakolmiku asemele võtnud?
No näiteks mitmekesisuse huvides oleksid nad võinud hankida omale ka ühe korraliku asfaldispetsi (neid tasub üldiselt otsida väljaspool Soomet). Ogieri kommentaar pärast testi oli kõnekas - auto olevat kruusal parem kui asfaldil.
Edit: Mul ei ole midagi Latvala, Lappi või Sunineni vastu. Nad võiksid pretendeerida mistahes meeskonna sõitjakohtadele. Aga Hännineni osas tekib küll küsimärk. Heal juhul võiks ta sõita osalise programmiga ja jagada oma n-ö testimiskohustusi kas või Bouffieri ja kes-teab-kellega, mis annaks laiemaprofiililist tagasisidet.
Mati kirjutas:Naljakas lugu selle Yarisega. Taga tiib on suur, sealt välja ei näe ja küljepeeglid samuti suured kui japside silmad. Kuidas ta näeb kui Tänak tagant tuleb, et ta mööda lasta?
Korraks näeb peeglist, siis juba esiklaasist Fordi tagatulesid.
Aga see Toyota pole ikka päris see. Selline mulje, et oldi masina arendamisel nii õhinas, et viimasel minutil avastati, et "oih", et 2017 on uued regulatsioonid, nüüd tuleb ruttu tiivad ja lauad külge kruvida.
Latvala koha pealt leian, et tema koht Soome Toyotas pole ju halb valik. Selline "mängiv treener" noortele.
Dubber kirjutas:Minu tänahommikune kohvipaks tassis voolis sellise pilid
Ogier -> Ford, see on MW eluvõimalus, win-win võimalus. Citroen - kas Meeke ja Ogier "mahuvad" ära? On ju ka Meeke häälestatud just järgmisele aastale ja valmis poodiumi kohti püüdma.
Latvala -> Toyota, soomlane, piisavalt kaua juba aktiivne olnud, piisavalt edukas karjäär olnud. Miks mitte aidata Hirvoneni ja Tommiga (loomulikult foorumlaste näpunäidete järgi ) Toyotal taas tippu tõusta.
See on ju uus Yaris, testiauto oli praeguse baasil ehitatud. Seda mainiti korra ka kellegi tähtsama mehe poolt, et võistlusauto saab olema täiesti teisel kerel...eks näis, mismoodi see välja kukub.