Kulude kokkuhoiuks v6iks nad k6ik ju karti s6itma panna... v6rdsed masinad k2es ja andku ainult minna, aga kes seda ikka viitsiks mitu korda vaadata. No majanduslangus v6ib meil antud hetkel ju olla, aga mina arvan, et juba pikemat aega on WRC kaotanud oma m6ju just selle t6ttu, et pyytakse seda aina odavamaks ja lihtsamaks teha. Maailma parima rallisarja eesm2rk peakski olema parimate meeste ja masinate v6istlus, mitte teistega konkureeriv yritus. Ei ole ju eriti p6hjust reklaamida oma toodet nii, et mingi rahaboss ostis endale auto ja nyyd vurab sellega m66da metsa. Sarja p22semine v6iks olla n2iteks eksklusiivne. Kui oled ennast madalamates sarjades v6isteldes t6estanud, alles siis lubatakse sind tipptasemel autoga v6istlema. N2iteks meistritiitel v6i mitu aastat esikolmikus PWRC-s, JWRC-s v6i IRC-s. Praeguse seisuga ei tasu investeering ennast lihtsalt 2ra. Ehitad kalli auto ja siis mingi sell, kellel palju raha t6ristab metsas ja iga katse jaoks pead uued kirjad peale kleepima, sest eelmised j2id katsele puu v6i posti kylge.
No sain ennast kah v2lja elada... 2rge n2kku l66ge, kui ideed ei meeldi
Võib siiski juhtuda, et tuleviku WRC autod, mis põhinevad Super 2000 autodel, ei ole turbot. Küll aga varemgi räägitud aerodünaamika nö pakett. Aga siiski asi pole lõplik.
Link: http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=10 ... 20sign-off
Ei tee see turbo autot kallimaks. Amort maksab rohkem kui turbo. Määraku täpne turbo tüüp ja markeering ka ära mida tohib kasutada ja on kulud kohe madalad. Kui aga iga mees hakkab oma turbot modima nii kuidas jaksab siis tõesti võivad kulud kõrgmale tõusta.
Nagu ma aru saan, on siis autotootjate enda arvates raske 2 liitrisele mootorile turbot ehitada tänapäeva majandussituatsioonis?
FIA nagu ei keelagi siis ?
Nagu ma aru saan, on siis autotootjate enda arvates raske 2 liitrisele mootorile turbot ehitada tänapäeva majandussituatsioonis?
FIA nagu ei keelagi siis ?
Mis jutt see on? Kas mitte tänapäeva ralliautod polegi 2 liitrised ja turboga.
Vabalthingav kaheliitrine (nagu s2000) on hoopis teine mootor kui kaheliitrine, mil turbo küljes.
Mingi FIA-tüüp, kes arvas, et lihtsalt mingi bolt-on-turbo-kit teeb asja huvitavamaks, ei teadnud mootoritest kahjuks suurt midagi.
Olgu see wrc-sari, mis ta on, aga ilma turbota autod ei tohiks seal küll esimest viiulit mängida. Siis ei vaata seda enam keegi, kole igav on.
Viimastest fia üllitistest võib aru saada, et jätkatakse samal suunal, mis juba viimased 10 aastat tiimidele ei meeldi, ehk siis igaks aastaks uued reeglid ja kalendrimuudatused. Natuke stabiilsust aitaks tublisti kaasa.
Kristo kirjutas:Vabalthingav kaheliitrine (nagu s2000) on hoopis teine mootor kui kaheliitrine, mil turbo küljes.
Mingi FIA-tüüp, kes arvas, et lihtsalt mingi bolt-on-turbo-kit teeb asja huvitavamaks, ei teadnud mootoritest kahjuks suurt midagi.
Olgu see wrc-sari, mis ta on, aga ilma turbota autod ei tohiks seal küll esimest viiulit mängida. Siis ei vaata seda enam keegi, kole igav on.
Viimastest fia üllitistest võib aru saada, et jätkatakse samal suunal, mis juba viimased 10 aastat tiimidele ei meeldi, ehk siis igaks aastaks uued reeglid ja kalendrimuudatused. Natuke stabiilsust aitaks tublisti kaasa.
Võib olla ma kaldun nüüd väga utoopiasse, aga kas analoogset sarja
FIA-st mööda minnes ei ole võimalik ellu kutsuda!? Või on tiimidel mingid siduvad lepingud? F1-s vahepeal ju oli päris kõva jutt, et tehakse uus sari.
Kristo kirjutas:Vabalthingav kaheliitrine (nagu s2000) on hoopis teine mootor kui kaheliitrine, mil turbo küljes.
Mingi FIA-tüüp, kes arvas, et lihtsalt mingi bolt-on-turbo-kit teeb asja huvitavamaks, ei teadnud mootoritest kahjuks suurt midagi.
Olgu see wrc-sari, mis ta on, aga ilma turbota autod ei tohiks seal küll esimest viiulit mängida. Siis ei vaata seda enam keegi, kole igav on.
Viimastest fia üllitistest võib aru saada, et jätkatakse samal suunal, mis juba viimased 10 aastat tiimidele ei meeldi, ehk siis igaks aastaks uued reeglid ja kalendrimuudatused. Natuke stabiilsust aitaks tublisti kaasa.
Võib olla ma kaldun nüüd väga utoopiasse, aga kas analoogset sarja
FIA-st mööda minnes ei ole võimalik ellu kutsuda!? Või on tiimidel mingid siduvad lepingud? F1-s vahepeal ju oli päris kõva jutt, et tehakse uus sari.
Kui hiljuti tundus, et enam hullemaks minna ei saa siis nüüd paistab et eksisin. See FIA pendeldamine ühe, teise ja kolmanda ideega ajab mind pehmelt öeldes närvi. Krt kas on raske võtta kokku üks koosolek, kus osaleks lisaks FIA kontrorirottidele ka inimesed "köögipoolelt". Ühise mõttetegevuse käigus peaks olema võimalik kokku panna reeglid, mis rahuldavad kõiki osapooli ja mida ei peaks koguaeg muutma.
See turbode väljasurumise idee oli mäletamistmööda taas onu Maksu sulest pärit.
Mis puudutab kalendrit, siis Venemaa ja Indoneesia väljajätmine tegelt mõistlik. Ehk oleks paras kompromiss ka see, kui vähemalt kuulsad etapid (Monte, Soome, Akropolis, Wales, Rootsi) oleks ikka iga-aastased. Samas on huvitav ka tootjate kannapööre taas 14 etapi kasuks...