s2000 - kas WRC tulevik?

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Vasta
johunn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1537
Liitunud: 27 Mär 2003, 21:26
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas johunn »

Kulude kokkuhoiuks v6iks nad k6ik ju karti s6itma panna... v6rdsed masinad k2es ja andku ainult minna, aga kes seda ikka viitsiks mitu korda vaadata. No majanduslangus v6ib meil antud hetkel ju olla, aga mina arvan, et juba pikemat aega on WRC kaotanud oma m6ju just selle t6ttu, et pyytakse seda aina odavamaks ja lihtsamaks teha. Maailma parima rallisarja eesm2rk peakski olema parimate meeste ja masinate v6istlus, mitte teistega konkureeriv yritus. Ei ole ju eriti p6hjust reklaamida oma toodet nii, et mingi rahaboss ostis endale auto ja nyyd vurab sellega m66da metsa. Sarja p22semine v6iks olla n2iteks eksklusiivne. Kui oled ennast madalamates sarjades v6isteldes t6estanud, alles siis lubatakse sind tipptasemel autoga v6istlema. N2iteks meistritiitel v6i mitu aastat esikolmikus PWRC-s, JWRC-s v6i IRC-s. Praeguse seisuga ei tasu investeering ennast lihtsalt 2ra. Ehitad kalli auto ja siis mingi sell, kellel palju raha t6ristab metsas ja iga katse jaoks pead uued kirjad peale kleepima, sest eelmised j2id katsele puu v6i posti kylge.

No sain ennast kah v2lja elada... 2rge n2kku l66ge, kui ideed ei meeldi :)
rally
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1427
Liitunud: 24 Nov 2008, 16:27
Has thanked: 1

Postitus Postitas rally »

Haha :D
Hea jutt ,täitsa nõus sinuga :)
Rallime Mönuga !
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

Pilt
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
AS
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1555
Liitunud: 14 Okt 2005, 19:30
Asukoht: Tartu
Has thanked: 1

Postitus Postitas AS »

Väga kena lahendus! Aga huvitav, mis kere baasil neid tegema hakkataks? Kas C3 või C4!?
monty

Postitus Postitas monty »

AS kirjutas:Väga kena lahendus! Aga huvitav, mis kere baasil neid tegema hakkataks? Kas C3 või C4!?
DS3
rally
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1427
Liitunud: 24 Nov 2008, 16:27
Has thanked: 1

Postitus Postitas rally »

Täesti uus toodang? :D
Rallime Mönuga !
Kiiver
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1009
Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kiiver »

Võib siiski juhtuda, et tuleviku WRC autod, mis põhinevad Super 2000 autodel, ei ole turbot. Küll aga varemgi räägitud aerodünaamika nö pakett. Aga siiski asi pole lõplik.
Link:
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=10 ... 20sign-off
Rainy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1771
Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
Asukoht: Kohila

Postitus Postitas Rainy »

huvitav küll, kas turbo siis teeb auto niipalju kallimaks?
Silwer
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 181
Liitunud: 09 Veebr 2008, 15:22
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Ei tee see turbo autot kallimaks. Amort maksab rohkem kui turbo. Määraku täpne turbo tüüp ja markeering ka ära mida tohib kasutada ja on kulud kohe madalad. Kui aga iga mees hakkab oma turbot modima nii kuidas jaksab siis tõesti võivad kulud kõrgmale tõusta.
valmacher
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 4404
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:31

Postitus Postitas valmacher »

"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Rainy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1771
Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
Asukoht: Kohila

Postitus Postitas Rainy »

Nagu ma aru saan, on siis autotootjate enda arvates raske 2 liitrisele mootorile turbot ehitada tänapäeva majandussituatsioonis?
FIA nagu ei keelagi siis ?
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1082
Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
Asukoht: seal kus parimad ralliteed

Postitus Postitas Olts »

Rainy kirjutas:
Nagu ma aru saan, on siis autotootjate enda arvates raske 2 liitrisele mootorile turbot ehitada tänapäeva majandussituatsioonis?
FIA nagu ei keelagi siis ?
Mis jutt see on? Kas mitte tänapäeva ralliautod polegi 2 liitrised ja turboga.
rattaga on kah hea sõita
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Vabalthingav kaheliitrine (nagu s2000) on hoopis teine mootor kui kaheliitrine, mil turbo küljes.
Mingi FIA-tüüp, kes arvas, et lihtsalt mingi bolt-on-turbo-kit teeb asja huvitavamaks, ei teadnud mootoritest kahjuks suurt midagi.
Olgu see wrc-sari, mis ta on, aga ilma turbota autod ei tohiks seal küll esimest viiulit mängida. Siis ei vaata seda enam keegi, kole igav on.
Viimastest fia üllitistest võib aru saada, et jätkatakse samal suunal, mis juba viimased 10 aastat tiimidele ei meeldi, ehk siis igaks aastaks uued reeglid ja kalendrimuudatused. Natuke stabiilsust aitaks tublisti kaasa.
Kasuta ikka turvavööd ka!
enn tarka
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1387
Liitunud: 02 Veebr 2009, 13:14
Asukoht: vastseliina
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas enn tarka »

fia juhtkond ise vajaks suurpuhastust
TÄNAK MAAILMAMEISTRIKS
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Kristo kirjutas:Vabalthingav kaheliitrine (nagu s2000) on hoopis teine mootor kui kaheliitrine, mil turbo küljes.
Mingi FIA-tüüp, kes arvas, et lihtsalt mingi bolt-on-turbo-kit teeb asja huvitavamaks, ei teadnud mootoritest kahjuks suurt midagi.
Olgu see wrc-sari, mis ta on, aga ilma turbota autod ei tohiks seal küll esimest viiulit mängida. Siis ei vaata seda enam keegi, kole igav on.
Viimastest fia üllitistest võib aru saada, et jätkatakse samal suunal, mis juba viimased 10 aastat tiimidele ei meeldi, ehk siis igaks aastaks uued reeglid ja kalendrimuudatused. Natuke stabiilsust aitaks tublisti kaasa.
Võib olla ma kaldun nüüd väga utoopiasse, aga kas analoogset sarja
FIA-st mööda minnes ei ole võimalik ellu kutsuda!? Või on tiimidel mingid siduvad lepingud? F1-s vahepeal ju oli päris kõva jutt, et tehakse uus sari.
Kiiver
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1009
Liitunud: 15 Juul 2003, 07:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kiiver »

GC kirjutas:
Kristo kirjutas:Vabalthingav kaheliitrine (nagu s2000) on hoopis teine mootor kui kaheliitrine, mil turbo küljes.
Mingi FIA-tüüp, kes arvas, et lihtsalt mingi bolt-on-turbo-kit teeb asja huvitavamaks, ei teadnud mootoritest kahjuks suurt midagi.
Olgu see wrc-sari, mis ta on, aga ilma turbota autod ei tohiks seal küll esimest viiulit mängida. Siis ei vaata seda enam keegi, kole igav on.
Viimastest fia üllitistest võib aru saada, et jätkatakse samal suunal, mis juba viimased 10 aastat tiimidele ei meeldi, ehk siis igaks aastaks uued reeglid ja kalendrimuudatused. Natuke stabiilsust aitaks tublisti kaasa.
Võib olla ma kaldun nüüd väga utoopiasse, aga kas analoogset sarja
FIA-st mööda minnes ei ole võimalik ellu kutsuda!? Või on tiimidel mingid siduvad lepingud? F1-s vahepeal ju oli päris kõva jutt, et tehakse uus sari.
Et siis oleks FIA sari, IRC ja veel üks sari?
enn tarka
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1387
Liitunud: 02 Veebr 2009, 13:14
Asukoht: vastseliina
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 1

Postitus Postitas enn tarka »

http://sport.postimees.ee/?id=90779 kas ma saan õieti aru,et turbo on keelatud?
TÄNAK MAAILMAMEISTRIKS
Rainy
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1771
Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
Asukoht: Kohila

Postitus Postitas Rainy »

enn tarka kirjutas:http://sport.postimees.ee/?id=90779 kas ma saan õieti aru,et turbo on keelatud?
Ma ei tea, aina hullemaks läheb..
selline tunne, et nagu mingi suusakomisjon veaks seda asja...
ivar80
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 978
Liitunud: 30 Mai 2007, 10:36
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas ivar80 »

Kui hiljuti tundus, et enam hullemaks minna ei saa siis nüüd paistab et eksisin. See FIA pendeldamine ühe, teise ja kolmanda ideega ajab mind pehmelt öeldes närvi. Krt kas on raske võtta kokku üks koosolek, kus osaleks lisaks FIA kontrorirottidele ka inimesed "köögipoolelt". Ühise mõttetegevuse käigus peaks olema võimalik kokku panna reeglid, mis rahuldavad kõiki osapooli ja mida ei peaks koguaeg muutma.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

See turbode väljasurumise idee oli mäletamistmööda taas onu Maksu sulest pärit.

Mis puudutab kalendrit, siis Venemaa ja Indoneesia väljajätmine tegelt mõistlik. Ehk oleks paras kompromiss ka see, kui vähemalt kuulsad etapid (Monte, Soome, Akropolis, Wales, Rootsi) oleks ikka iga-aastased. Samas on huvitav ka tootjate kannapööre taas 14 etapi kasuks...
Vasta