Kui need VW'd ära homologeeritakse, siis üsna tõenäoline, et keegi hakkab nendega ka sõitma. Võimalik, et kesiganes neist, kes ei saa omale n-ö tehasetiimi kohta (kas või a'la Mikkelsen).
Aga kuna Monte Carlo ralli n-ö deadline läheneb, siis kaua aega enam otsustamiseks ei ole.
Ogieril on siis millised variandid laual? Tundub, et väga head varianti pole, muidu ta oleks juba kusagile läinud.
* Hea pikaajaline pakkumine Toyotalt, aga auto pole (hetkel vähemalt) suurem asi? Võtta pikaajaline arendusrisk, et ehk 2018 õnnestub tiitel võita, või mitte?
* Pakkumine M-Sportilt, auto võib-olla isegi ehk "ok" (spekulatsioon), aga palka neil suurt pakkuda pole ja Fordi tagasituleku jutt on ka selline "ehku" peal tehtud.
* Citroeni "tingimustega" pakkumine - saad meie autot ainult siis proovida, kui lepingu sõlmid. Ja seal taustal võib veel olla tegureid, mis selle variandi ebamugavaks on teinud ning Ogier kõhkleb neile panustamast.
* era-VW koos Red Bulli rahadega? Selgelt ühe-aastane projekt, kuna pikas perspektiivis see auto jääks teistest arenduses maha, aga ajutise ühe-aastase lahendusena miks mitte? Enam-vähem enda pilgu all ehitatud auto, mis on tõenäoliselt hea, ja Red Bull maksab ka head palka.
Hmm jah... ei ole lihtne valikut teha.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vabandage, kui ma mingi detaili ära olen unustanud - pole kõike 24/7 jälginud.
Hyundai tundub, et on ainsana mängust välja jäänud. Teoorias võiksid nad olla kõige tugevam tiim, aga nad ei taha oma sõitjakolmikut lõhkuma hakata. Tootjate heitluses tuleb nendega igatahes arvestada - ükskõik, mis ka ülejäänud võistkondades juhtuma hakkab.