Mina ütleks, et praegu on ainult Suur Loeb ja Suur Sidrun... teised eriti vastu ei saa, Bosse veel pressib kiiruses, aga vastupidavus on nõrk. Aga tagumiste meeste tegemist on igatahes huvitav jälgida.
See jutt läheb siin nüüd vale teema all, aga eelmisele mehele tahan vastu vaielda. Nii mäekõrgust Loebi-Citroeni ülekaalu kui 2005. aastal nüüd küll näha ei ole ja loodetavasti tuleb hooaja lõpuni Grönholmiga kõva rebimine. Kuigi hetkel prantslane punktides ette läinud, on võitude suhe 2 - 2. Ford saab kindlasti tehnika töökindlaks ja näeme veel mitmeid vingeid kahevõitlusi. Kataloonias oli Grön selgelt kiirem parema kurvideläbimise tõttu. Vaid see turbo! Korsikal aga on trass eriti kurviline...
Kolmas mees tundub juba küll kõrgest mängust väljas (ning teemakohaselt lõpetades neljas enam ei osale, vähemalt seni...)
Markko Märtin lõpetas karjääri Taani turismiautode sarjas
Markko Märtini meeskond Taani turismiautode sarjas, Honda Hartmann Racing, teatas reedel, et koostöö Monacos elava eestlasega lõpetatakse mehe ajanappuse tõttu.
“Initsiatiiv leping lõpetada tuli Märtini poolt,” lausus meeskonna juht Hans Hartmann. “Märtini hinnangul on tal liiga palju muid asju, mille pärast muretseda ning ringrajasõit ei palu teda.”
etvsport.ee
Selline lugu siis. Mõttetu üritus oli algusest peale IMHO. Huvitav, mis on need muud asjaajamised, mis Märtinile enam üldse aega ei jäta..
Mis siin öelda !? Vähemalt Eesti rallisõpradel suurendab see kuulujutt huvi muidu suht igava wrc karuselli vastu.
Nüüd saab neid lugusid olema kindlasti veelgi- järgmise hooaja alguseni kui tiimid paigas.
nagu ma aru saan, siis Ford tahab kolmandat meeskonda veel teha.
Lisaks pannakse selle aasta Citroenid müüki, kuna meeskond ise tuleb välja uue masinaga. Omal rahal sõitjad saaksid head autod endale.
SL Õhtuleht krahmas ka Ita Sanomatil uudise sabast kinni,muutis natuke pealkirja ja näe,nende arust ongi Märtin samahästi kui WRC-s
Aga oleks see ainult nii
Siim kirjutas:nagu ma aru saan, siis Ford tahab kolmandat meeskonda veel teha.
Lisaks pannakse selle aasta Citroenid müüki, kuna meeskond ise tuleb välja uue masinaga. Omal rahal sõitjad saaksid head autod endale.
Nii võiks WRCst taas asja saama hakata.
Loodetavasti nii ka läheb...
et mitte öelda nelja kui ilta-sanomat uskuda. kolm peaks olema juba kindel: tehasemeeskond, stobart ja ford norway