Mina isiklikult loodan, et Markko jätkab järgmisel aastal Fordis, kuna eelmine aasta Fordiga läks tal hästi ja meeskond ise tundub ka kõige stabiilsem olevat igatepidi, nii auto arenduse (muidugi nüüd tuli uus auto ja eks sellgi ole omad "sünnitusvalud") jne... Sama võib öelda ka Subaru ja Mitsu kohta aga vaevalt ta tahaks Solbergi kõrval teist viiulit mängida.
Aga muidugi kõige tähtsam on, et ta järgmine aasta sõidab ja suudab seda sama hästi, kui ta tegi seda Michaeliga, sest ega uue kaardilugejaga kohanemine võtab ka kindlasti oma aja.
kaits kirjutas:Kui on kaks tiimi siis A esisõitja Märtin ja B Grönholm.
Seal on veel see hea asi et siis on tiimil eri juhid ja Markko oskab paremini seadistada
kaits kirjutas:Kui on kaks tiimi siis A esisõitja Märtin ja B Grönholm.
Seal on veel see hea asi et siis on tiimil eri juhid ja Markko oskab paremini seadistada
See oleks ju ideaalne, kas pole? Kahjuks on faktid midagi muud. Kahe tiimi jutt on muidugi reaalne, aga mitte sellisel kujul nagu siin foorumis kirjeldatud. Esimene saab olema ametlik meeskond, mille esisõitjaks on palgatud Grönholm.
Teine meeskond registreeritakse erameeskonnana ja seal kihutavad piloodid, kes ise maksavad oma osalemise eest, täpselt nagu Henning Solberg, Antony Warmbold ja Dani Sola on see aasta saanud sõita sponsorite toel.
Teen vahepeal väikese vahekokkuvõtte hetkeseisust. Piloodid, kelle nime taga on küsimärk on ametlikult kinnitamata, kuid kõik nimed siin listis on paigutatud vastavalt kuulujuttudele, mitte enda arvamusele.
Citroen(Oreca)
Loeb
Duval?
Sordo?
Ford
Grönholm
Märtin?
Subaru
P. Solberg
Atkinson?
Mitsubishi
Galli?
Rovanperä(12 kruusarallit)?
Skoda
C.McRae?
Hirvonen?
Peugeot(Bozian)
H.Solberg?
Ford(Team B)
Luis Perez Companc(8 rallit)
Kosti Katajamäki(5 rallit)
Kuuldavasti on hr.Moya ajamas raha hispaaniast, et järgmisel hooajal oleks üks Subaru erameeskond hispaania sõitjatele. Eks siis saab näha kas see tõeks saab ja kes seal sõitma hakkaks.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Küllap saab kaalukeeleks parim raha ja sõiduoskuste suhe!
Isiklikult arvan, et sõidu pooleks oleks kindlasti kõige kõvem tegija Markko, aga nagu ta on väitnud, ilma palgata ei ole nõus sõitma.
Nagu värsked kurvad kogemused räägivad, võib sind iga kurve taga ootada vikatimees! Ja ei ole tõesti patt selle töö eest küsida raha! Kui muidugi keegi pole nõus seda tegema ilma...! Aeg näitab!