nu kui lubatakse, siis panen ühe kyssa, see ei ole kyll ralli, aga autosport ikkagi...
kysimus oleks siis, et kuidas sai mercedese tiimile värviks hõbedane, oli kord üks sündmus millest hakati mercedese võistlusautoseid kutsume hõbenoolteks.
See sündmus toimus aastal 1934. Ja oli seotud sellega, et oli kehtestatud auto kaalulimiidiks 750 kg. Õnnetul kombel kaalus MB W25 õhtul enne 3 juunit, kui Nürnburgringil sõitma hakati 1kg rohkem. Kuna ühe ööga polnud võimalik enam mingeid tehnilisi modifikatsioone ette võtta, siis manager Afred Neubauer lasi eemaldada tol ajal MB standartiks olnud valge värvi ja auto läks starti alumiinumikarva hõbedasena. Manfred von Brauitch võitis Eiffeli võidukihutamise rekordilise ajaga. Mille peale saksa ajakirjandus hakkas mb autosid hõbedasteks noolteks kutsuma.
Hmm. Nagu me kõik teame, on lubatud wrc miinimumkaaluks 1230kg - Mis on selle kaalu mõõtmise etaloniks.
Vihjeks niipalju,et tegemist oli tol hetkel ühe uue auto tehaseandmete kaaluga , ehk siis mis autoga oli tegemist. ?
toomasa kirjutas:See sündmus toimus aastal 1934. Ja oli seotud sellega, et oli kehtestatud auto kaalulimiidiks 750 kg. Õnnetul kombel kaalus MB W25 õhtul enne 3 juunit, kui Nürnburgringil sõitma hakati 1kg rohkem. Kuna ühe ööga polnud võimalik enam mingeid tehnilisi modifikatsioone ette võtta, siis manager Afred Neubauer lasi eemaldada tol ajal MB standartiks olnud valge värvi ja auto läks starti alumiinumikarva hõbedasena. Manfred von Brauitch võitis Eiffeli võidukihutamise rekordilise ajaga. Mille peale saksa ajakirjandus hakkas mb autosid hõbedasteks noolteks kutsuma.
Väga imelik asi... Kaalulimit, et rohkem kaaluda ei tohi... Mis oli selle mõte?
toomasa kirjutas:Hmm. Nagu me kõik teame, on lubatud wrc miinimumkaaluks 1230kg - Mis on selle kaalu mõõtmise etaloniks.
Vihjeks niipalju,et tegemist oli tol hetkel ühe uue auto tehaseandmete kaaluga , ehk siis mis autoga oli tegemist. ?