Lõuna-Eesti ralli 2009
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Sparco
Väga kole õnnetus . Aga no *****, küllap too fotograaf siis teadis, millega riskib, et väliskurvi ronis..
Üldpildis võis ralliga rahule jääda, katsed olid enam-vähem ühes kandis ja hea paigutusega.
Üldpildis võis ralliga rahule jääda, katsed olid enam-vähem ühes kandis ja hea paigutusega.
Viimati muutis crish, 30 Juun 2011, 17:42, muudetud 1 kord kokku.
"There were 40 cars in that rally, and I had to compete against 39 drivers and 40 navigators!"
(Larry Reid)
(Larry Reid)
"Ralliyleisö turvassa vain häkin sisällä"
- Itä- ja Etelä-Euroopan rallikatsojilla on ehkä vähän liikaa uhkarohkeaa matador-henkeä, mutta Jyväskylässä heidän kanssaan ei ole suuremmin ollut ongelmia
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... /07/917553
- Itä- ja Etelä-Euroopan rallikatsojilla on ehkä vähän liikaa uhkarohkeaa matador-henkeä, mutta Jyväskylässä heidän kanssaan ei ole suuremmin ollut ongelmia
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... /07/917553
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
„Lõuna-Eesti ralli 2009 korraldajad, kõik võistlejad ja rallihuvilised spordisõbrad avaldavad sügavat ja siirast kaastunnet ralli neljandal kiiruskatsel võistlusauto teelt väljasõidul juhtunud õnnetuses hukkunud pealtvaataja omastele ja lähedastele.
On kahetsusväärne, et läbi nimetatud traagilise õnnetuse saame taaskord kinnitust, et autospordis kehtivad ja korraldajate poolt esitatavad turvanõuded on eranditult kõigile kohustuslikuks täitmiseks. Kõigi huvisid silmas pidades, samuti autospordis toimuvate võistluste edukaks läbiviimiseks mõeldud ja väljatöötatud turvaplaane on eranditult kõigil kohustus järgida.
Lõuna-Eesti rallil toimunud pealtvaatajaga juhtunud õnnetuse järgselt kogunes koheselt õnnetusjuhtumi komisjon, kuhu kuulusid Eesti Autospordi Liidu ametlik turvavaatleja, julgestusvanem, spetsialistid politseist ja kiirabist, kes kogusid informatsioon, mis andis võistluste juhile aluse otsustada edasised tegevused. Saadud informatsioonile tuginedes, milles vaadeldi ka järgnevate kiiruskatsete turvalisust, otsustas Lõuna-Eesti ralli 2009 võistluste juht ralli jätkamise õnnetusjuhtumi järgselt.
Õnnetusjuhtumi komisjoni raport ja politsei uurimistulemused aitavad edaspidi autospordivõistlustel vähendada võimalikke turvariske veelgi.
Oleme kurvad, et Lõuna-Eesti rallil selline traagiline õnnetus juhtus.
Lõuna-Eesti ralli 2009 korraldajate nimel
Marek Mägar“
Kaastundeavaldus avaldatud muutmata kujul.
On kahetsusväärne, et läbi nimetatud traagilise õnnetuse saame taaskord kinnitust, et autospordis kehtivad ja korraldajate poolt esitatavad turvanõuded on eranditult kõigile kohustuslikuks täitmiseks. Kõigi huvisid silmas pidades, samuti autospordis toimuvate võistluste edukaks läbiviimiseks mõeldud ja väljatöötatud turvaplaane on eranditult kõigil kohustus järgida.
Lõuna-Eesti rallil toimunud pealtvaatajaga juhtunud õnnetuse järgselt kogunes koheselt õnnetusjuhtumi komisjon, kuhu kuulusid Eesti Autospordi Liidu ametlik turvavaatleja, julgestusvanem, spetsialistid politseist ja kiirabist, kes kogusid informatsioon, mis andis võistluste juhile aluse otsustada edasised tegevused. Saadud informatsioonile tuginedes, milles vaadeldi ka järgnevate kiiruskatsete turvalisust, otsustas Lõuna-Eesti ralli 2009 võistluste juht ralli jätkamise õnnetusjuhtumi järgselt.
Õnnetusjuhtumi komisjoni raport ja politsei uurimistulemused aitavad edaspidi autospordivõistlustel vähendada võimalikke turvariske veelgi.
Oleme kurvad, et Lõuna-Eesti rallil selline traagiline õnnetus juhtus.
Lõuna-Eesti ralli 2009 korraldajate nimel
Marek Mägar“
Kaastundeavaldus avaldatud muutmata kujul.
#4 Jari-Matti Latvala Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC
Ford Fiesta RS WRC
Sooviksin ka pilte. Nr 45, valge-sinine Honda Civic Type-R. Võib saata e-postile teele@e-ryhm.com. Tänud ette!
On võidusõitjaid ja on sõiduvõitjaid
kahjuks ei saa täielikult aru, mis seal räägitakse, oskab keegi teha ehk lühikokkuvõtte?valmacher kirjutas:"Ralliyleisö turvassa vain häkin sisällä"
- Itä- ja Etelä-Euroopan rallikatsojilla on ehkä vähän liikaa uhkarohkeaa matador-henkeä, mutta Jyväskylässä heidän kanssaan ei ole suuremmin ollut ongelmia
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutise ... /07/917553
http://sport.postimees.ee/?id=143572 siin est versioon
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
Järgmine kord sooviks täpsemat infot see SS1 1km kus need hüpped pidid olema jäid ikka väga lahjaks tuldi ikka maad ligi ei ühtegi hüpet.
Oleks tahtnud ka mõne huvitavama koha peal olla aga mis teha seekord siis niimoodi.
SS1 Kollino, Sika
SS3 Urvaste, Ruhingu
SS7 oli plaan minna Muduri kanti aga sattusime hoopis katse lõppu (nagu Kreisiraadio oleks pidanud lihtsalt varem ära keerama siis oleks õiges kohas olnud, polnud ka aega tagasi minna.
Service
SS9 (Ruusmäe, Raagi)
Poodium
Pildid: http://public.fotki.com/svs89/southestonianrally09/
Oleks tahtnud ka mõne huvitavama koha peal olla aga mis teha seekord siis niimoodi.
SS1 Kollino, Sika
SS3 Urvaste, Ruhingu
SS7 oli plaan minna Muduri kanti aga sattusime hoopis katse lõppu (nagu Kreisiraadio oleks pidanud lihtsalt varem ära keerama siis oleks õiges kohas olnud, polnud ka aega tagasi minna.
Service
SS9 (Ruusmäe, Raagi)
Poodium
Pildid: http://public.fotki.com/svs89/southestonianrally09/
Viimati muutis svs89, 20 Juul 2009, 22:49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1037
- Liitunud: 29 Sept 2004, 13:05
- Asukoht: Rallil
- Kontakt:
Selleks, et veenduda, et kohad kuhu minna oleksid raulolu pakkuvad, tuleb katsed varasemalt läbi sõita ja eeltöö ära teha (videod jne).svs89 kirjutas:Järgmine kord sooviks täpsemat infot see SS1 1km kus need hüpped pidid olema jäid ikka väga lahjaks tuldi ikka maad ligi ei ühtegi hüpet.
Oleks tahtnud ka mõne huvitavama koha peal olla aga mis teha seekord siis niimoodi.
SS1 Kollino, Sika
SS3 Urvaste, Ruhingu
Service
SS7 oli plaan minna Muduri kanti aga sattusime hoopis katse lõppu (nagu Kreisiraadio oleks pidanud lihtsalt varem ära keerama siis oleks õiges kohas olnud, polnud ka aega tagasi minna.
SS9 (Ruusmäe, Raagi)
Poodium
Pildid: http://public.fotki.com/svs89/southestonianrally09/
Mitu päeva uurisin Maa-Ameti kaarte... vaadates seda kaarti, mis netis pdf formaadis üleval oli... kuigi detailsemaid katsete kaarte polnud. Üldkaardilt ei näinud eriti kohtasid. Nii,et eeltööd said tehtud aga nende vahenditega millega võimalik. Koostasin ka plaani...
Reede 17.07.2009
Ennem seda sai veel Linnahalli juurest vaadatud B-52 ja 3xJAS 39 Gripen ülelendu.
Start 14:00
Tallinn-Elva-SS1
SS1 Kagu Sell (6,21 km) 19:51 (Kollino, Sika)
Laupäev 18.07.2009
Äratus 7:00
Elva-SS3 ~50km 09:23 (Urvaste, Ruhingu)
SS3 Sportland (13,58 km) 09:23 (Urvaste, Ruhingu)
SS7 Semuehitus (8,91 km) 12:14 (Muduri)
Hoolduspark C 13:10- 14:40 (Võru, Pikk tn.2a)
SS9 Võru spordikeskus (6,6 km) 15:36 (Ruusmäe, Raagi)
Poodium 17:00 (Võru spordikeskuse staadion, Võru, Räpina mnt.3)
http://img11.imageshack.us/img11/5858/ler09.jpg
Reede 17.07.2009
Ennem seda sai veel Linnahalli juurest vaadatud B-52 ja 3xJAS 39 Gripen ülelendu.
Start 14:00
Tallinn-Elva-SS1
SS1 Kagu Sell (6,21 km) 19:51 (Kollino, Sika)
Laupäev 18.07.2009
Äratus 7:00
Elva-SS3 ~50km 09:23 (Urvaste, Ruhingu)
SS3 Sportland (13,58 km) 09:23 (Urvaste, Ruhingu)
SS7 Semuehitus (8,91 km) 12:14 (Muduri)
Hoolduspark C 13:10- 14:40 (Võru, Pikk tn.2a)
SS9 Võru spordikeskus (6,6 km) 15:36 (Ruusmäe, Raagi)
Poodium 17:00 (Võru spordikeskuse staadion, Võru, Räpina mnt.3)
http://img11.imageshack.us/img11/5858/ler09.jpg
Viimati muutis svs89, 20 Juul 2009, 20:54, muudetud 1 kord kokku.