Monte Carlo ralli II päev
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Oleks päris tore olnud küll kui ta 5 meetrit enne finishit oleks masina välja suretanud. Aga ega ta enam miskile imepositsioonile ei pretendeeri, ju on meeldivam vapralt lõpuni võidelda kui tsirkust teha.Villi kirjutas:Hea küsimusGC kirjutas:Ega ometi liiga loll küsimus pole, et keegi vastata ei taha!?GC kirjutas:Kas ma saan õigesti aru, et Henningul poleks tarvitsenud katset lõpuni sõita- oleks saanud +5.00. Nüüd on katselt kaotust üle 6 min.
Viimati muutis KuriUss, 21 Jaan 2006, 18:55, muudetud 1 kord kokku.
Ma võin veel parema superally näite tuua: Jari-Matti Latvala on kahel päeval katkestanud suhteliselt alguses tehnilistel põhjustel ja ei pea homme rohkem tegema kui esimese katse ajakontrolli minema ja sealt otse parc fermesse. Sellise tembuga saab ta 3 punkti N-rühma MM-sarjas, ilma et oleks väga palju sõita saanud, kuna Montes on N-rühma MM-sarjas osalejatest vaid 6 startijat.
Eks see Superally reegel natuke küsitav ole kohati.
Eks see Superally reegel natuke küsitav ole kohati.
See oleks talle ainult kahju toonud. Superally reegli järgi saad +5 min arvestusgrupi parima ajale kas iga läbimata (st. finishimärget mitte saanud) katse eest või lihtsalt +5 min peale viimast katset ülesõidul katkestamise eest. Seega oleks ta pidanud probleemide tekkides ruttu prognoosima,mis kasulikum. Kui aga juba oled finishimärke saanud,pole selle katse ajaga midagi teha - mis kirjas,see kirjas. Kui nüüd järgmisel ülesõidul katkestad,saad igal juhul veel +5 minutit.Jaanus kirjutas:Ma usun, et Henningul on võimalik veel ülesõidul katkestada ja saada 5 minutit trahvi selle 6 minutilise kaotuse asemel. Iseküsimus on see, mida see minut võitu talle annab.
Tegelikult ikka nii on, et kui viimase katse järel katkestad, siis lähebki viimane katse kirja superally järgi.veteran kirjutas:See oleks talle ainult kahju toonud. Superally reegli järgi saad +5 min arvestusgrupi parima ajale kas iga läbimata (st. finishimärget mitte saanud) katse eest või lihtsalt +5 min peale viimast katset ülesõidul katkestamise eest. Seega oleks ta pidanud probleemide tekkides ruttu prognoosima,mis kasulikum. Kui aga juba oled finishimärke saanud,pole selle katse ajaga midagi teha - mis kirjas,see kirjas. Kui nüüd järgmisel ülesõidul katkestad,saad igal juhul veel +5 minutit.Jaanus kirjutas:Ma usun, et Henningul on võimalik veel ülesõidul katkestada ja saada 5 minutit trahvi selle 6 minutilise kaotuse asemel. Iseküsimus on see, mida see minut võitu talle annab.
FIA kirjutas:Should retirement occur after the last special stage or Super Special Stage, the crew will nonetheless be deemed to have missed that last special stage or Super Special Stage.
Vist siis õige jah,see oma versioon on mul justkui meelde jäänud eelmise aasta esimestest rallidest.Karmen kirjutas:Tegelikult ikka nii on, et kui viimase katse järel katkestad, siis lähebki viimane katse kirja superally järgi.veteran kirjutas:See oleks talle ainult kahju toonud. Superally reegli järgi saad +5 min arvestusgrupi parima ajale kas iga läbimata (st. finishimärget mitte saanud) katse eest või lihtsalt +5 min peale viimast katset ülesõidul katkestamise eest. Seega oleks ta pidanud probleemide tekkides ruttu prognoosima,mis kasulikum. Kui aga juba oled finishimärke saanud,pole selle katse ajaga midagi teha - mis kirjas,see kirjas. Kui nüüd järgmisel ülesõidul katkestad,saad igal juhul veel +5 minutit.Jaanus kirjutas:Ma usun, et Henningul on võimalik veel ülesõidul katkestada ja saada 5 minutit trahvi selle 6 minutilise kaotuse asemel. Iseküsimus on see, mida see minut võitu talle annab.
FIA kirjutas:Should retirement occur after the last special stage or Super Special Stage, the crew will nonetheless be deemed to have missed that last special stage or Super Special Stage.