Tundub, et Neuville'i kõrval hakkavad Sordo asfaldil ja Hänninen lahtisel teekattel sõitma. Ei tea, kas Atkinsoni ja/või Bouffieri ka kusagil rakendatakse - aitasid nemadki auto testimisele kaasa ning on heal päeval üsna kiired sõitjad.
Huvitav, et Sordo satub viimasel ajal just uutesse tiimidesse, nagu 2011. aastal Minisse.
Igal juhul sõitjate poole pealt on Hyundail asjad hästi - nüüd jääb küsimus ainult selle taha, kui hea on auto.
Kolin kirjutas:Sama jutt oli VW-l. Räägiti, et heal juhul hooaja teisel poolel korjatakse mõni poodium. Aga vaat kuidas läks.
Tagantjärgi muidugi hea rääkida, kuid minu meelest oli ka VW tuleku ajal selline lihtsalt jutt ja mulje, mis avalikusele taheti jätta. Tegelikult oli ju väga hästi aru saada, mis plaanid meeskonnal on juba esimese hooajaga.
No ei saa ju ka jätta tähelepanuta fakti, et Hyundail on etappi võita palju keerulisem kahel põhjusel:
1 - VW on ees, ja võidab ise
2 - Hyundais pole sõitjat, kelle eesnimi oleks Sebastian/Sebastien
mcwax kirjutas:No ei saa ju ka jätta tähelepanuta fakti, et Hyundail on etappi võita palju keerulisem kahel põhjusel:
1 - VW on ees, ja võidab ise
2 - Hyundais pole sõitjat, kelle eesnimi oleks Sebastian/Sebastien
VW puhul oli vast kõige olulisem asjaolu, et neil oli paduedukas Fabia S2000 olemas ja küllap oli sellest nii mõndagi otseselt ja kaudselt Polole üle kanda. Hyundai stardib ses mõttes tühjalt kohalt. Aga jah, kahtlemata sai VW parima sõitja, kes turule pärast suurt Sebi jäänud oli.
Ja kahtlemata on Neuville parim valik peale Ogieri, näitas juba sel aastal vaatamata noorusele ning vähestele kogemustele väga head kiirust.. kui autol vähegi kiirust jagub, võib just tema olla suurim konkurent Ogierile.
Lärri kirjutas:
VW puhul oli vast kõige olulisem asjaolu, et neil oli paduedukas Fabia S2000 olemas ja küllap oli sellest nii mõndagi otseselt ja kaudselt Polole üle kanda. Hyundai stardib ses mõttes tühjalt kohalt. Aga jah, kahtlemata sai VW parima sõitja, kes turule pärast suurt Sebi jäänud oli.
Jah, selles mõttes alustab Hyundai kahtlemata rohkem nullist kui VW. Arvan, et kui Hyundai uuel aastal poodiume saavutab, on nad väga hästi teinud. Nii Neuville kui Sordo on olnud n-ö regulaarsed poodiumimehed ja kui nad jälle sinna jõuavad, siis näitab see, et tehnika on tasemel.
Lärri kirjutas:
VW puhul oli vast kõige olulisem asjaolu, et neil oli paduedukas Fabia S2000 olemas ja küllap oli sellest nii mõndagi otseselt ja kaudselt Polole üle kanda. Hyundai stardib ses mõttes tühjalt kohalt. Aga jah, kahtlemata sai VW parima sõitja, kes turule pärast suurt Sebi jäänud oli.
Jah, selles mõttes alustab Hyundai kahtlemata rohkem nullist kui VW. Arvan, et kui Hyundai uuel aastal poodiume saavutab, on nad väga hästi teinud. Nii Neuville kui Sordo on olnud n-ö regulaarsed poodiumimehed ja kui nad jälle sinna jõuavad, siis näitab see, et tehnika on tasemel.
Nad ise on öelnud, et nende järgmist hooaega ei tasu võrrelda mitte VW selle aastga vaid eelmisega. Tegemist pidi olema tiimi käivitamise hooajaga. VW-l oli võimalik selleks kasutada Fabia S2000 masinat, Hyundai teeb seda WRC masinaga.