No ma ei tea, minu arust see väga ei puutu asjasse ja Ogieri lõpptulemused on üsna sarnased Loebile. Ega Loeb ka iga kord rallit juhtinud, kui teed puhastas. Meenub mulle lausa mingi ralli vist aastast 2008, kus Ford nelja mehega mängisid Loebi auti - kõik jäid seisma, et lasta Loeb viimase päeva eel liidriks teed puhastama. Siis viimasel päeval tõusidki Hirvonen esimeseks ja Latvala teiseks, Loeb jäeti kolmandaks.Kolin kirjutas: See mees ei saavuta kunagi Loebi taset. Loebil polnud vahet kas puhastas teed või startis tagant poolt võitis koguaeg.
Üldjoontes on see stardijärjekorra arutelu igipõline. Nii kaua kui WRC-d jälginud olen, on alati selle võimaliku ebaõigluse üle kurdetud. Ja reegleid on ka sageli muudetud, mis näitab, et konsensust pole. On jäänud mulje, et kui konkurents on tihedam, eelistatakse "ausamat" stardijärjekorda - s.t aeglasemad puhastavad teed (kuigi kas see on üdini aus - siis kaotavad omakorda aeglasemad mehed veel rohkem ajas?). Aga kui konkurents hõre, siis muudetakse reeglid selliseks, et liidrid puhastavad.