Kui Carlsson sõidab Kronose tiimi teise auto roolis kuuel etapil, siis kes on ülejäänud kümneks etapiks suurimad pretendendid Stohli kõrvale? Või jääbki see koht tühjaks, kuivõrd MC ralli stardinimekirjas pole #6-te üldse näha?
Kronos on registreerinud ennast autotootja meeskonnana(endina M2). See tähendab, et neil on kohustus osaleda 10 etapil 2 autoga ja ülejäänud etappidel võivad sõita ka ühe autoga.
Kuuldavasti võidakse anda Carlssonile ka rohkem rallisid, eeldusel, et ta Rootsis ja Norras häid tulemusi näitab.
crash.net kirjutab, et Gigi Galli plaanib osaleda Citroen Xsara WRC autoga kaheksal MM-etapil. Auto renditakse Prantsuse meeskonnast PH Sport, mis on saama tiim, kelle autot ka Urmo Aava testis.
Minu andmetel on neil siiski olemas kaks Xsara WRC autot, mis tähendab, et nad suudaksid ka Urmole vajadusel auto leida.
Stobart kinnitas, et noor Soome tulevikulootus Jari-M. Latvala osaleb kõigil 16. etapil. Väga hea võimalus ja loodame, et jari näitab milleks ta võimeline on. Uudis siin.
Mida edasi seda s..temaks, lootus vaid et asja sisu vastupidavust rohkem näitaks (kurb muidugi et MM ehitatud ja ilma temata...) - aga peamise vastase C värvilahendused juba jupike aega tsipa "odavad"...
uhtikas kirjutas:Mida edasi seda s..temaks, lootus vaid et asja sisu vastupidavust rohkem näitaks (kurb muidugi et MM ehitatud ja ilma temata...) - aga peamise vastase C värvilahendused juba jupike aega tsipa "odavad"...
Tänasest crash.net-i jutust Garde-Ponsi+Hännineni osalemisest esimestel etappidel MMSP-talllis Mitsudega panen siia kogu loost viimase huvitava lause mis ehk äratab taas teatud spekulatsioone:
"MMSP Ltd is also said to be 'in negotiation with several potential drivers to provide cars to contest later events' in the 2007 WRC."
MM sõitis 3 aastat Fordiga ja võitis ka oma esimese MM-ralli Fordi roolis. Just samal aastal (2003) arendas Ford oma WRC-d kõige rohkem edasi ( Saksa etapil võitis MM 22-st 10 kiiruskatset, lõpetas aga siiski 5-ndana just auto tehniliste viperuste tõttu). Kohatu oleks väita, et MM polnud auto arenduses mingit rolli...
Ralli on lahe
Kama2 kirjutas:MM sõitis 3 aastat Fordiga ja võitis ka oma esimese MM-ralli Fordi roolis. Just samal aastal (2003) arendas Ford oma WRC-d kõige rohkem edasi ( Saksa etapil võitis MM 22-st 10 kiiruskatset, lõpetas aga siiski 5-ndana just auto tehniliste viperuste tõttu). Kohatu oleks väita, et MM polnud auto arenduses mingit rolli...
Ralli on lahe
Galli "sidrun" renditakse PH-st, tiimiks on Itaalia võistkond Aimont. Esialgu kavas 8 etappi (Rootsi, Norra, Portugal, Argentiina, Itaalia, Kreeka, Soome, NZ), rahade lisandumisel võib starte veel tulla.
Francois Duval leidis endale uue sponsori Pyramid Technologies ja kavatseb osaleda üheksal Euroopa WRC etapil alates Portugalist Skoda Fabia WRC roolis.
Duval osaleb järgmistel rallidel:
Portugal, Sardiinia, Akropolis, Soome, Saksamaa, Kataloonia, Korsika, Iirimaa, Wales