ALMS 2006
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Avaldati 2007. aasta kalender, kavas on 12 etappi, väljas on Portland, juures Long Beach (koos Champiga) ning Detroit ja St. Petersburg (mõlemad koos IRL-iga). LB etapp on esmakordselt sarja ajaloos sprint ("kõigest" 90 minutit).
17.03 Sebring 12h (USA)
31.03 St.Petersburg (USA) - koos IRL-iga
14.04 Long Beach (USA) - koos CCWS-iga
21.04 Houston (USA) - koos CCWS-iga
19.05 Salt Lake City (USA)
07.07 Lime Rock (USA)
22.07 Mid-Ohio (USA)
11.08 Road America (USA) - koos CCWS-iga
26.08 Mosport (CAN)
01.09 Detroit (USA) - koos IRL-iga
06.10 Road Atlanta "Petit Le Mans" (USA)
20.10 Laguna Seca 4h (USA)
17.03 Sebring 12h (USA)
31.03 St.Petersburg (USA) - koos IRL-iga
14.04 Long Beach (USA) - koos CCWS-iga
21.04 Houston (USA) - koos CCWS-iga
19.05 Salt Lake City (USA)
07.07 Lime Rock (USA)
22.07 Mid-Ohio (USA)
11.08 Road America (USA) - koos CCWS-iga
26.08 Mosport (CAN)
01.09 Detroit (USA) - koos IRL-iga
06.10 Road Atlanta "Petit Le Mans" (USA)
20.10 Laguna Seca 4h (USA)
Jutt on küll vaikselt 2007. aasta hooajale läinud kuid ärgem unustagem, et täna õhtul algab hooaja tähtsaim sõit Petit Le Mans(Sebring on küll suurema ajalooga, kuid pääsmeid LM24-le seal ei jagata...)
Kvalifikatsioon 1000-miili sõidul eriti lugeda ei tohiks kuid mingeid jõuvahekorranäitajaid ehk ikka näitab. Pole'i võttiski hoopis üllatulikult Minassian Creationiga, edasi Audi, Zytek, Audi, Porsche, Porsche, Dyson, Dyson, Highcroft, ülejäänude kaotus on juba märgatavam. GT1-s on AM-idel Vette'ide eest edu natuke ära võetud aga ikka on nad kergemad kui ACO spec ette näeks, sellegipoolest on parimad kaks Ameerika autot, nendest parem on Ameerika sõitja(O'Connell). GT2-st ei olegi eriti rääkida, pikaajaline punktitabeli liider van Overbeek on oma edu kogu aeg peale Le Mans'i vähendada lasknud, kvalifikatsiooniski olid Lendava Sisaliku Porsched vaid ühest BMW-st ja Alex Job Racingu(!!) Porschest kiiremad.
Kel võimalust siis Motors TV ülekanne algab minua rvutuste kohaselt kell 18.30
Kvalifikatsioon 1000-miili sõidul eriti lugeda ei tohiks kuid mingeid jõuvahekorranäitajaid ehk ikka näitab. Pole'i võttiski hoopis üllatulikult Minassian Creationiga, edasi Audi, Zytek, Audi, Porsche, Porsche, Dyson, Dyson, Highcroft, ülejäänude kaotus on juba märgatavam. GT1-s on AM-idel Vette'ide eest edu natuke ära võetud aga ikka on nad kergemad kui ACO spec ette näeks, sellegipoolest on parimad kaks Ameerika autot, nendest parem on Ameerika sõitja(O'Connell). GT2-st ei olegi eriti rääkida, pikaajaline punktitabeli liider van Overbeek on oma edu kogu aeg peale Le Mans'i vähendada lasknud, kvalifikatsiooniski olid Lendava Sisaliku Porsched vaid ühest BMW-st ja Alex Job Racingu(!!) Porschest kiiremad.
Kel võimalust siis Motors TV ülekanne algab minua rvutuste kohaselt kell 18.30
gaas on endiselt laiffi
Road Atlantal siis järjekordne võit paarile McNish/Capello. Ei midagi üllatavat...küll aga oli piisavalt üllatavat nende seljataga(ja pikka aega nende ees...) Zytek sai hoolimata rehvipurunemisest korraliku teise koha ja Highcroft kolmanda! Biela/Pirro/Werneri Audil tekkis vaid mõni ring enne lõppu probleem vasaku esivedrustusega ja nii läks ende teine koht. Creation oli Minassianiga roolis vägag kiire, kuid nad kaotasid päris palju aega boksipeatustel(pidid iga kord rehve vahetama kuna nende kasutada olevad 675-le mõeldud rehvid on kitsamad...), lisaks Harold Primat ei suutnud nii kiiresti edasi liikuda, kuna ei mahu kokpitti hästi ära...lisaks sõitis viimast vahetust just alustanud Jamie Campbell-Walter pimeduses õli vms peale ja libises rajalt välja, tagasitulek võttis aega, seda arvestades oli neljas koht päris korralik. Dysonil, nagu ikka, oli probleeme töökindluse/ebaõnnega. Kõigepeale lagunes Guy Smithil tagavedrustus ja just kui oli liidrikohta ohustamas, sõitis suurel kiirusel teelt välja... hiljem ütles üles sõidu kiireima ringi välja sõitnud Robert Kubica iidoli James Weaveri auto mootor ja sinna see sõit jäi... LMP2-s tuli raske kaksikvõit Porschedele, taas oli probleeme mõlema autoga ning kaotati garaažis mitu ringi, lõpuks aga lagunes Intersportil roolisüsteem ning kaotati veel rohkem aega, lisaks polnud neist kiiruselt Porschedele erilist vastast... GT1-s olid esimesed kaks Inglismaa autod...Corvette'idel tekkisid lõpuks piduriprobleemid ja pidid hakkama neid vahetama, lisaks oli ühel Astonitest probleeme O'Connellist möödapääsmisega ja tekkis kerge kontakt... GT2-s oli Ralf Kelleners heas hoos kuid järjekordsele ringile minnes läks auto käest ära ja seinas ta oligi... Viimaselt kohalt alustanud AJR-i Porsche oli ka üsna kiire, kuid probleeme oli autoga, lisaks oli raske sõit punktiseisus endiselt liidrikohal oleval Flying Lizardsil, Seth Neimanil ei olnud prorotüüpide möödalaskmine päris valutu ning ega autogi päris veatult ei töötanud, lõpuks siiski viies koht klassis ja neljapunktine edu Bergmeisteri ees. Jörg selle etapi võitiski ja oli temalgi "olukordi" piisavalt: sõidu alguses tekkis kerge kokkupuude ringi sisse tegeva Zytekiga ja spinn viis ta raja keskele ja testiti nii mõnegi LMP-sõitja reaktsiooni...hiljem purunes tagasirgel suurel kiirusel rehv ja Bergmeister näitas klassi hoides auto seinast eemal.
Pikaks see "lühikokkuvõte" läks aga rõõm on minupoolne, et sõit hea oli.
Pikaks see "lühikokkuvõte" läks aga rõõm on minupoolne, et sõit hea oli.
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Laguna etapp on sõidetud ja AUdi D10 esimene hooaeg lõppes ühegi kaotuseta. Kuigi, mõlemal Audil oli probleeme (Pirrol lagunes pardakaamera nii, et tükid kokpitis; McNish põrkas Primat'ga kokku, lõhkus auto nina ja sai ka läbisõidu), siis kollase lipu perioodidega suudeti kaotus heastada ja tänu diisli väiksemale kütusekulule tuli kaksikvõit. Kolmas Creation, neljas ja viies Porsched, kuues ainuke Dyson (Dyson/Weaver) ja pole'lt startinud Zytek oli alles seitsmes. Jagati ka ülejäänud kolm individuaaltiitlit: väikestelprototüüpidel jagasid asja Luhr ja Maassen, GT1-s "Ollied" ning GT2-s võttis oma Bergmeister.