Läti meistrivõistlused
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Läti meistrivõistlused
Läti meistrivõistlused jätkuvad 17 mail sõidetava Talsi ralliga ja osalejate nimekirjas on üsna mitu huvitavat nime. Ära mainimist väärib muidugi R-Evolutioni meeskond: Mezaks Escort WRC-ga ja Egle N rühma Lancer EVO 6-ga. Mõlemad kindlasti väga kiired. Siis veel kogu Skandi Auto meeskond, mille all läheb rajale ka Mait Meriloo. Talle pakuvad tugevat konkurentsi tiimikaaslased Vasaraudzis ja Maspans.
Venelastest on kohal Griazine ja Syruse meeskond. Samuti tulevad kaks venelast Saxo VTS masinatega rajale, mis on eeldatavalt esimesed s1600 masinad, mis Baltikumis stardivad.
Osalejate nimekiri:
http://www.autorally.lv/?et=3&ln=en&id=4
Venelastest on kohal Griazine ja Syruse meeskond. Samuti tulevad kaks venelast Saxo VTS masinatega rajale, mis on eeldatavalt esimesed s1600 masinad, mis Baltikumis stardivad.
Osalejate nimekiri:
http://www.autorally.lv/?et=3&ln=en&id=4
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Stardinimekiri on nüüd avatud ja sealt on puudu Balodis oma Celicaga. Ilmselt tabasid teda miskid mured masinaga, mis takistavad startimast. Üllatuslikult on number 1 antud Griazinile, ei tea millega ta selle numbri ära teenitud on? Ma arvan, et paljud taganttluijad peaks olema kiiremad, aga see selleks. Meriloo stardib number 5 all ja see on vägagi normaalne stardinumber, kahjuks rohkem eestlasi seal ei osale. Kindlasti on huvitav jälgida, kuidas Mezaks Escort WRC-ga edasi liigub...
http://www.autorally.lv/?et=3&ln=en&id=6
http://www.autorally.lv/?et=3&ln=en&id=6
Laupäeval kell 14.48 algab siis esimene suvehooaja ralli Lätis. Põnevaks läheb. Muide Läti autoralli raudvara Balodis sõidab seal 00 autot ja kaarti peaks talle lugema Gatis Panavs, kes muidu sõidab Renault Clioga rallit. Kahjuks suutis ta oma auto sel nädalal trenni tehes väga ära lõhkuda ja ei saa seetõttu võistelda.
Mait Meriloo arvamuse katsete kohta ja mõtted enne rallit lisame lehele homme hommikul.
Mait Meriloo arvamuse katsete kohta ja mõtted enne rallit lisame lehele homme hommikul.
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Ralli on nüüdseks läbi ja meie mehel ei läinud just kõige paremini. Meriloo lõpetas ralli kuuenda kohaga, jäädes alla pea kõigile kohalikele parematele N sõitjatele. Viimasel katsel jagus veel draamasid, kui ralli liider Vasaraudzis oli sunnitud katkestama mootori ülekuumenedes. Veel tasub tähele panna, et vahed esimese 4 mehe vahel äärmiselt väiksed.
Lõpptulemused:
1 V.Lebedevs - Mitsubishi N
2 J.Vorobjovs - Mitsubishi N +0:1.5
3 A.Egle - Mitsubishi N +0:2.7
4 S.Griazine - Mitsubishi N +0:5.7
5 A.Masp?ns - Mitsubishi N +1:9.0
6 M.Meriloo - Mitsubishi N +1:16.6
Lõpptulemused:
1 V.Lebedevs - Mitsubishi N
2 J.Vorobjovs - Mitsubishi N +0:1.5
3 A.Egle - Mitsubishi N +0:2.7
4 S.Griazine - Mitsubishi N +0:5.7
5 A.Masp?ns - Mitsubishi N +1:9.0
6 M.Meriloo - Mitsubishi N +1:16.6
Matiss Mežaks Talsi rallist:
Uus auto oli fantastiline ja oma hinda väärt. Samuti on ka sellega sõitmine fantastiline, seda võis näha ka katseaegadest. Mõnikord oli selline tunne, et lõppkiirus võiks vähe kõrgem olla (kaardilugeja aparaat näitas 180km/h). Hiljem küll öeldi, et politsei olevat kolmandal katsel mõõtnud mulle 200km/h. Sel juhul pole probleemi.
Loomulikult saan aru, et ma ei kasuta kaugeltki kõiki võimalusi ja ei võta maksimumi. Peale a-rühma autoga sõitmist oli tunne, et WRC on igas kurvis natuke liiga kiire. Aga üsna varsti sain selgeks, kuidas kiiremini sõita tuleb. Mõistus ei jõua lihtsalt kiirusele järgi. Aga eks ma veel õpin!
Vabandan 9ndal katsel juhtunu pärast. See oli natuke rumal! LK7 oli sama katse esimest korda ja juba siis hakkasime reguleerima esidifrit (selle jäikust ja reageerimiskiirust on võimalik isegi sõites muuta). Reguleerisime selle kiiremaks. Igal katsel reguleerisime esidifrit ühe astme võrra ning lõpuks jäi V5 trampliiniga meie viimaseks kurviks. Ma eeldasin, et kolmanda käiguga (umb. 110 km/h) sisenedes läheb auto külglibisemisesse, kuid läks hoopis sirgelt läbi kurvi. Lõikasime sisekurvis umbes 20cm liiga kõrgelt. Tulemust võib piltidel näha. Esimene mõte oli loomulikult mootor käivitada ja edasi sõita, aga tekkis tulekahju. seejärel polnud muud võimalust kui autost välja ronida.
Võibolla oleks olnud targem teisel päeval aeglasemalt sõita ja kindel võit võtta. Aga me ei tahtnud publikule ja endale pettumust valmistada.
Ma olen üllatunud kui väikesed on parandamisega seotud kulutused. Cesises on auto kindlasti rajal. Nüüd olen seda ka maksimaalselt tesinud ja tean piire. Ilma selle avariita ei oleks ma auto piirides 100%liselt kindel.
Tegemist oli ka naljaka tähtpäevaga meie jaoks. 4 aastat tagasi oli Talsi mu esimene ralli Ford Sierraga ja me käisime üle katuse. Nüüd oli debüüt WRC-ga ja jälle katus! Nelja aastaga kaks väljasõitu polegi nii halb!
Uus auto oli fantastiline ja oma hinda väärt. Samuti on ka sellega sõitmine fantastiline, seda võis näha ka katseaegadest. Mõnikord oli selline tunne, et lõppkiirus võiks vähe kõrgem olla (kaardilugeja aparaat näitas 180km/h). Hiljem küll öeldi, et politsei olevat kolmandal katsel mõõtnud mulle 200km/h. Sel juhul pole probleemi.
Loomulikult saan aru, et ma ei kasuta kaugeltki kõiki võimalusi ja ei võta maksimumi. Peale a-rühma autoga sõitmist oli tunne, et WRC on igas kurvis natuke liiga kiire. Aga üsna varsti sain selgeks, kuidas kiiremini sõita tuleb. Mõistus ei jõua lihtsalt kiirusele järgi. Aga eks ma veel õpin!
Vabandan 9ndal katsel juhtunu pärast. See oli natuke rumal! LK7 oli sama katse esimest korda ja juba siis hakkasime reguleerima esidifrit (selle jäikust ja reageerimiskiirust on võimalik isegi sõites muuta). Reguleerisime selle kiiremaks. Igal katsel reguleerisime esidifrit ühe astme võrra ning lõpuks jäi V5 trampliiniga meie viimaseks kurviks. Ma eeldasin, et kolmanda käiguga (umb. 110 km/h) sisenedes läheb auto külglibisemisesse, kuid läks hoopis sirgelt läbi kurvi. Lõikasime sisekurvis umbes 20cm liiga kõrgelt. Tulemust võib piltidel näha. Esimene mõte oli loomulikult mootor käivitada ja edasi sõita, aga tekkis tulekahju. seejärel polnud muud võimalust kui autost välja ronida.
Võibolla oleks olnud targem teisel päeval aeglasemalt sõita ja kindel võit võtta. Aga me ei tahtnud publikule ja endale pettumust valmistada.
Ma olen üllatunud kui väikesed on parandamisega seotud kulutused. Cesises on auto kindlasti rajal. Nüüd olen seda ka maksimaalselt tesinud ja tean piire. Ilma selle avariita ei oleks ma auto piirides 100%liselt kindel.
Tegemist oli ka naljaka tähtpäevaga meie jaoks. 4 aastat tagasi oli Talsi mu esimene ralli Ford Sierraga ja me käisime üle katuse. Nüüd oli debüüt WRC-ga ja jälle katus! Nelja aastaga kaks väljasõitu polegi nii halb!
Re: Läti meistrivõistlused
21.juuni sõidetakse Cesises Läti meistrivõistluste neljas etapp autorallis.
Stardis on siis nüüd 2 WRC-d
Matiss Meaks --- Ford Escort WRC
Uldis Arnicans --- Ford Focus WRC
Rajale on tulemas ka Läti eksmeister Ivars Caune --- Honda Civic Type R
Mis peaks olema Eestis ehitatud .
Vaatame siis, kas saab Lätlaste A5 (AN 2000) klassi lemmikule, Renault Cliole vastu.
Stardis on siis nüüd 2 WRC-d
Matiss Meaks --- Ford Escort WRC
Uldis Arnicans --- Ford Focus WRC
Rajale on tulemas ka Läti eksmeister Ivars Caune --- Honda Civic Type R
Mis peaks olema Eestis ehitatud .
Vaatame siis, kas saab Lätlaste A5 (AN 2000) klassi lemmikule, Renault Cliole vastu.
A.Kivkucans'i mõtled või ? See lajatas Astraga ennem (see Astra suht sootsalt saada muidex) ..ja nüüd siis Tõllu ex kitcari omanik ...juhul kui mu andmed õiged on .Carlos kirjutas: Olen kuulnud ka midagi sellist, et Clio-mehed autosid Golf kitcaride vastu vahetamas, vähemalt üks neist.
Huvitav .. kas Tõld nüüd kohe mitte ültse enam ei sõida või ?;)
Lätlaste jutu järgi, see Astra suht saan, hooldamata, amordid pole just kõige õigemad, kkast 5ne quaife, aga vana pidi jää peal olema suht kõva käsi .Astara hind praegu ~100 000.- meie raha .Carlos kirjutas:Nujah, vist küll. Ei mäleta, kes seal Clioga ja kes Astraga lasi. Aga nüüd tuleb meelde küll. A need Cliod lasid tunduvalt kiiremini kui too Astra. Minu arust. Või lihtsalt olid paremad autod.
Aga eks ole näha mis ta selle Golfi roolis teha suudab .
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Huvitav on kellelgi rohkem infot selle Arnicansi Focuse kohta. Kust pärit, kas ostetud või renditud, mis aasta mudel?
Täna avaldati siis Cesise ralli ametlik stardinimekiri ja seal osaleb tõesti 2 WRC masinat. Seekord osaleb taas Balodis, Celicaga ja muidugi Mait Meriloo N-rühma Lanceriga.
http://www.autorally.lv/?et=4&ln=en&id=9
Täna avaldati siis Cesise ralli ametlik stardinimekiri ja seal osaleb tõesti 2 WRC masinat. Seekord osaleb taas Balodis, Celicaga ja muidugi Mait Meriloo N-rühma Lanceriga.
http://www.autorally.lv/?et=4&ln=en&id=9