EOS Ralli 2005
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Sparco
Lugesin eelnevaid kommentaare ja peaks ütlema, et selline "plõksimine" hakkab vaikselt ära viskama. Teeks nii, et siin foorumis ei ropendata vahet pole kas lühendite või pikkade lausetega.Risto kirjutas:no sorri, aga üldse ei aja vihale kui igat sõna noritatse onju
Loodan, et see jääb Risto poolt viimaseks korraks, sest vastasel juhul peame lihtsalt postitusi kustutama hakkama Sul.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Ei mäletagi, millal siin viisakusega viimati probleeme oli...vist enne seda kui mingi ebaviiskas kasutaja sai bänni. Huvitav, et nüüd on jälle viiskauseteema üles kerkinudRisto kirjutas: Ok, see offtopic enivei. Teised võiksid ikkagi vähe viisakamad olla (Rasmust ja Erkit pean silmas) Vaja ikka mingist sõnast kinni haarata mida närida
Rasmus: On jah ise keeruline osta.
Erki: Mina võin maksta ka
Ärge põdege, sain juba pealtaavaja programmi
See ei loe on kas off või on toppic. Nu ja nägid nüüd. Said pealtvaataja programmi ja sellega asi lahendatud. Iga õige rallifänn ikka ostab EOS ralli passi ja sellega kaasneva ajakava, kaardid jne..Risto kirjutas: Ok, see offtopic enivei. Teised võiksid ikkagi vähe viisakamad olla (Rasmust ja Erkit pean silmas) Vaja ikka mingist sõnast kinni haarata mida närida
Rasmus: On jah ise keeruline osta.
Erki: Mina võin maksta ka
Ärge põdege, sain juba pealtaavaja programmi
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Sai seda rallipassi kaetud. Kunagi paar aastat tagasi olen mõned katsed hobikorras läbinud, kirjutaks mida mäletan.
Kirikuküla=Järve/Puka katse
Alguses kitsas ja suhteliselt kurviline, siis pikalt lai ja kiire (wrc'de mängumaa mida vast huvitavam pärast on-boardina vaadata), vahepeal isegi et liiga pikad sirged. Lõpp siiski vähe aeglasem-kitsam-huvitavam. Vaadata on eelkõige mahapöördeid (eriti eelviimane mis järgneb kiirele lõigule ning viimane paremale millele eelneb trampliin), kuhu saab hästi ligi, muud huvitavat nagu ei olegi.
Abissaare=Valgjärve (algus kuni Krüüdnerini erineb 2003 aastast). Huvitavamad kohad on kindlasti Krüüdneri kurvid ning Popovi/Simkuste auk (sealt ca 1km edasi). Katse keskel on ka huvitavad kiired trampliinid, aga sinna ei pääse eriti hästi ligi.
Alaküla=Truubi katse (sisult sama mis eelmine aastagi). Katse esimeses pooles kõigile tuntud trampliin, kus 2003 Sei Leppa lennutas ja ka eelmine aasta paar huvitavamat pilti tehti. Sealt edasi negatiivse kaldega mahapööre paremale kus võib juhtuda (eelmine aasta keeras Zhigunov üle). Sealt paarsada meetrit mööda katset on jällegi üks kiire parem kurv, kus eelnevatel aastatel on eksinud sellised kogenud mehed nagu Lindal ja Pappel. Edasi jällegi kiire ja lai tee kus midagi erilist vaadata ei ole. Lõpp väheke kitsam, aga raskesti juuredepääsetav.
Vissi on jällegi vana ja tuntud katse (varem oli vist Kambja nime all). Pea et sama mis 2003 aastal, eelmine aasta seda ei olnud. Katse keskel on Reinsalu ja Kukini "auk" (kiire parem trampliinile ja kohe suht petlik vasak kurv mida ei kannata lõigata), kuhu saab ligi enne katse sulgemist, ning lõpus 2 kiiret trampliini (üks neist kerge kurviga) kus peaks nägema suuri lende ja ehk ka ärevaid momente (juurde pääseb Võru maanteelt jala). Ralli üks viimaseid katseid, nii et kangutamine peaks kõva olema, kindlasti tasub vaadata (ja filmida-pildistada)!
Ilmjärve katse on nüüd selline, mida ei ole näinud ega kuulnud, seetõttu ei oska midagi erilist soovitada. Eks peale rajaga tutvumist kogu kommentaare sõitjatelt endilt. Kuid kuna teda varem eriti sõidetud pole, siis ehk tasub vaadata - sõitjatele ka uus ja võõras.
Linnakatse on sama (-igav) nagu 2003 aastal, aga parem ikka kui niisama pubis passida.
Minu soovitus oleks kindlasti vaadata hommikul ühes kohas kaks korda ja peale lõunat kuskil teisel katsel mõlemad korrad, aga mitte kimada lootuses kõikidele katsele jõuda. Jätke rallitamine numbritega autodele!
Kirikuküla=Järve/Puka katse
Alguses kitsas ja suhteliselt kurviline, siis pikalt lai ja kiire (wrc'de mängumaa mida vast huvitavam pärast on-boardina vaadata), vahepeal isegi et liiga pikad sirged. Lõpp siiski vähe aeglasem-kitsam-huvitavam. Vaadata on eelkõige mahapöördeid (eriti eelviimane mis järgneb kiirele lõigule ning viimane paremale millele eelneb trampliin), kuhu saab hästi ligi, muud huvitavat nagu ei olegi.
Abissaare=Valgjärve (algus kuni Krüüdnerini erineb 2003 aastast). Huvitavamad kohad on kindlasti Krüüdneri kurvid ning Popovi/Simkuste auk (sealt ca 1km edasi). Katse keskel on ka huvitavad kiired trampliinid, aga sinna ei pääse eriti hästi ligi.
Alaküla=Truubi katse (sisult sama mis eelmine aastagi). Katse esimeses pooles kõigile tuntud trampliin, kus 2003 Sei Leppa lennutas ja ka eelmine aasta paar huvitavamat pilti tehti. Sealt edasi negatiivse kaldega mahapööre paremale kus võib juhtuda (eelmine aasta keeras Zhigunov üle). Sealt paarsada meetrit mööda katset on jällegi üks kiire parem kurv, kus eelnevatel aastatel on eksinud sellised kogenud mehed nagu Lindal ja Pappel. Edasi jällegi kiire ja lai tee kus midagi erilist vaadata ei ole. Lõpp väheke kitsam, aga raskesti juuredepääsetav.
Vissi on jällegi vana ja tuntud katse (varem oli vist Kambja nime all). Pea et sama mis 2003 aastal, eelmine aasta seda ei olnud. Katse keskel on Reinsalu ja Kukini "auk" (kiire parem trampliinile ja kohe suht petlik vasak kurv mida ei kannata lõigata), kuhu saab ligi enne katse sulgemist, ning lõpus 2 kiiret trampliini (üks neist kerge kurviga) kus peaks nägema suuri lende ja ehk ka ärevaid momente (juurde pääseb Võru maanteelt jala). Ralli üks viimaseid katseid, nii et kangutamine peaks kõva olema, kindlasti tasub vaadata (ja filmida-pildistada)!
Ilmjärve katse on nüüd selline, mida ei ole näinud ega kuulnud, seetõttu ei oska midagi erilist soovitada. Eks peale rajaga tutvumist kogu kommentaare sõitjatelt endilt. Kuid kuna teda varem eriti sõidetud pole, siis ehk tasub vaadata - sõitjatele ka uus ja võõras.
Linnakatse on sama (-igav) nagu 2003 aastal, aga parem ikka kui niisama pubis passida.
Minu soovitus oleks kindlasti vaadata hommikul ühes kohas kaks korda ja peale lõunat kuskil teisel katsel mõlemad korrad, aga mitte kimada lootuses kõikidele katsele jõuda. Jätke rallitamine numbritega autodele!
Ma kavatsesin ka ainult pealtvaataja programmi osta, aga eraldi ei müüdud Zeppelini sportlandis . Aga sa osta ka see 150.- komplekt, saad autolehte lugeda ja puhaOliverk kirjutas:Sai reedel Tartus Sportlandis seda kava or kaarti küsimas käidud aga seal oli ainult see komplekt äkki keegi teab kas Tallinas on juba saada seda? Pidi 35 eeksu maksma vist!
Nu sama siin aga ma niigi pean bensuraha omast taskust plekkima ja see ei tule mitte odav vaesele tulevasele üliõpilasele on see 150 juba üpris suur väljaminek. Njah ootab vaatab ehks tuleb ikka komplekt ära osta Aga kui keegi teab kus müüakse siis võiks mainida!Risto kirjutas:Ma kavatsesin ka ainult pealtvaataja programmi osta, aga eraldi ei müüdud Zeppelini sportlandis . Aga sa osta ka see 150.- komplekt, saad autolehte lugeda ja puha
Nii. Kes veel katsete kaarte näinud pole, siis ma sogasin ruttu miskit kokku. digikaga pildistasin pealtvaataja programmist. Kui väga tahta siis peaks seegi asja ära ajama
http://www.zone.ee/sduo/katsed.htm
http://www.zone.ee/sduo/katsed.htm
Ralli kodukal ka lõpuks miskit kaarte hetkel üldkaart
http://www.eos-rally.com/?page=24&subpa ... ge&lang=et
http://www.eos-rally.com/?page=24&subpa ... ge&lang=et
-
- III järgu kommentaator
- Postitusi: 251
- Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34