Neste Rally Finland 2005
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Neste Rally Finland 2005
Ralli juhend ja ajakava on netis üleval: http://www.nesteralli.com/en/competitors/documents/
Katsed enamasti samad, mis möödunud aastal. Uus katse Vellipohja on osaliselt 2004 Parkkola, Puudu on Ehikki ja Jukojärvi katsed. Esimene Killeri SSS on jälle neljapäeva õhtul.
Katsed enamasti samad, mis möödunud aastal. Uus katse Vellipohja on osaliselt 2004 Parkkola, Puudu on Ehikki ja Jukojärvi katsed. Esimene Killeri SSS on jälle neljapäeva õhtul.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Sellest oli lugeda, et see kiiruskatse ületab oma keskmise kiiruse poolest lubatud keskmise piiri.Jaanus kirjutas:WRN kirjutab, et Ouninpohja katse on jagatud tänavu kaheks umbes 13.5 kilomeetriliseks lõiguks
http://auto.delfi.ee/autosport/rally/ar ... d=10201362
Selle keskmise kiiruse rekordi purustas seal katsel eelmisel aasta Solberg, kes sõitis teisel päeval SR süteemis ja proovis kui "hullu" seal katsel võimalik panna on. Kahju igaljuhul sellest, et selline legendaarne katse nüüd nö. lõikudena
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Ouninpohja katse tuleb veidi pikem kui seda varem. Katsele tuuakse sisse mingi lõik, mis võtab kogu katse keskmise maha. Nii et karta pole midagi. See katse ikka kõikidel südames.
Katse toimub 6 august 2005
SS 11 Ouninpohja 1 33,24km kell 8:20
SS 13 Ouninpohja 1 33,24km kell 12:52
Katse toimub 6 august 2005
SS 11 Ouninpohja 1 33,24km kell 8:20
SS 13 Ouninpohja 1 33,24km kell 12:52
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
Delfi ei ole küll tsiteerimistväärt koht
Andku WRN mulle andeks :p
Lõplik otsus tehakse kuu aja pärast, aga arvatavasti tekib kaks 13,5 km pikkust uut katset.Ouninpohja, the Rally Finland’s most famous and arguably most daunting stage, is likely to be split in two this year.
The 34-kilometre stage was under threat on safety grounds, as Subaru driver Petter Solberg exceeded the FIA’s maximum permitted average speed of 130 km/h last year. The organisers considered dropping it, but then focused on the fastest, central portion of the stage, where the local authorities have responded to drivers corner-cutting by widening and straightening the road.
The organisers considered installing “fog poles” on the inside of around 30 corners, but decided that they would create safety problems of their own and that splitting the stage would be preferable.
Andku WRN mulle andeks :p
2003 DVD-l oli Mäkineni incar Ouninpohja katselt ja 2004 DVD-l oli sama katse Solbergi esituses. Mul on au omada mõlemat videot ja peab ütlema, et päris karm andmine on. Tõsiselt kahju kui korraldajad seda katset jupitama hakkavad, kindlasti tapab see otsus mingil määral Soome ralli omapära.
Tundub, et selline legendaarsete katsete hävitamine kuulub FIA ja ka korraldajate plaani ka teistel rallidel. Näiteks ei näe me enam kunagi Kataloonia rallil kuulsat silda, kus Panizzi tegi oma spinne aastal 2002 ja kus Sainz mullu lehvitas rahvale oma viimasel MM-etapil. Sild asub katsel nimega Villadrau ja seda ei saa enam kasutada kuna ralli on viidud oluliselt lõuna poole tänavu ja paari aasta pärast muutub Kataloonia järjekordseks isikupäratuks kruusaetapiks.
Pärast tänavust Austraalia rallit ei näe me enam kunagi kuulsat Bunnings Jumps hüppeid, kus omalajal Colin McRae alati väga vaatemängulkiselt kihutas. Teatavasti on Lääne-Austraalia valitsus loobumas ralli korraldamisest pärast 2005. aastat ja tulevikus toimub ralli mõnes teises Austraalia piirkonnas.
Tundub, et selline legendaarsete katsete hävitamine kuulub FIA ja ka korraldajate plaani ka teistel rallidel. Näiteks ei näe me enam kunagi Kataloonia rallil kuulsat silda, kus Panizzi tegi oma spinne aastal 2002 ja kus Sainz mullu lehvitas rahvale oma viimasel MM-etapil. Sild asub katsel nimega Villadrau ja seda ei saa enam kasutada kuna ralli on viidud oluliselt lõuna poole tänavu ja paari aasta pärast muutub Kataloonia järjekordseks isikupäratuks kruusaetapiks.
Pärast tänavust Austraalia rallit ei näe me enam kunagi kuulsat Bunnings Jumps hüppeid, kus omalajal Colin McRae alati väga vaatemängulkiselt kihutas. Teatavasti on Lääne-Austraalia valitsus loobumas ralli korraldamisest pärast 2005. aastat ja tulevikus toimub ralli mõnes teises Austraalia piirkonnas.
Viimati muutis Jaanus, 21 Apr 2005, 14:52, muudetud 1 kord kokku.