PSA lahkub WRC-st pärast 2005. aastat!

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Kolin kirjutas:Mitsul pole häda midagi. Ainult sõitjad on jamad. Sama asi ka Škodas. Masinal ei ole häda midagi. Paasoneni sõit Soomes oli ehe näide, et ka jama masinaga on võimalik korralik tulemus välja sõita.
Mitsul sõitjad jamad? Ega sa ise seal parem poleks. :evil: Keegi ei solva minu Dani't ja Gigi't. :evil: :x
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Kui teostub mustim stsenaarium ja mõlemad margid loobuvad, siis pakuks,et:
Sidrun ehitab C4-st WTCC auto
Peugeot liitub DTM-iga,autoks sobiks 407.
Võib ka vastupidi muidugi. Ning rääkides veel turismiautospordi tagamaadest, siis olen kuulnud ka pakkumist,et Peugeot liitub ise tehasetiimiga WTCC-ga,seni (sel aastal) osales ETCC-s Taani Peugeot' importööri tiim.
Ning ajalukku tagasi vaadates, 1995.aasta Frankfurdi autonäitusel näitas Peugeot ka 406 DTM-i prototüüpi,lisaks ringlesid samal ajal jutud,et Citroen liitub 1996 DTM/ITC-ga. Siiski otsustati hiljem vastupidiselt ja mõlemad margi siirdusid WRC-sse. Peugeot siiski sõitis aastail 1996-98 406-ga STW-s,Aiello korjas seal täiskomplekti medaleid neil hooaegadel. Ning kuna Volvod Saksamaal ei sõitnud,sai minust,endisest Winkelhocki ja BMW fännist selle ajaga Aiello ja Peugeot' fänn...
Ning-kas tõesti tuleb siis esimene WRC-auto,mis kunagi võistlusrajale ei jõudnud (mõtlen C4...)
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Autosport.com-is siis selline tekst

Martin's Peugeot switch still on
Markko Martin's Peugeot switch is still on despite the French manufacturers' decision to quit the sport at the end of next year, according to sources close to the Ford driver. The Estonian, who has won the last two WRC events in Corsica and Spain, has a two-year contract with Peugeot from 2005.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
crazywheelz
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 63
Liitunud: 16 Okt 2003, 15:20
Asukoht: roolitaga

Postitus Postitas crazywheelz »

täiesti uskumatu !!!
see ei saa ju olla ometi võimalik ? :(
...tastes like burning
tax
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 844
Liitunud: 23 Veebr 2003, 22:20

Postitus Postitas tax »

nojah, "tore"
tax eriti ei tea, mida räägib
Rasmus
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 841
Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rasmus »

Rahu rahu. Keegi ei ole veel kuskile läinud ja keegi pole veel töötuks jäänud. Ega Markko sugune sõitja töötuks niikuinii jää.
Kindel see, et ei ole mõtet pidada kahte omavahel konkureerivat tiimi sellisel tasemel nagu seda siiani tehtud on. Küllap üks neist kaob, aga seda, et mõlemad ma ei pea tõenäoliseks. Ning küllap need FIA jüngrid ka sellenimel tegutsema hakka, selles ma kohe üldse ei kahtle!
Rando
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 2112
Liitunud: 04 Aug 2003, 11:16
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

Pean nõustuma Rasmusega. Millegi pärast kaldun arvama, et tegemist on sarnase meedia tähelepanu püüdmisega, nagu Ford seda tegi - liitumine F1'ga jne. Mingi muutus PSA ralliprogrammis võib-olla on tõesti tulemas... Hiljuti oli kuulda, et lähitulevikus jätkab edukam meeskond (loe: paremate tulemustega), sellisena näen mina isiklikult neid muutusi.
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Postitus Postitas kajakas1 »

Markko võiks ikkagi Fordi jääda :wink: Ei neist prantslastest ikka õiget nahka ole. Väga halb uudis ikkagi. Kui see tõeks peaks saama, siis pole WRC-l enam mõtet. Tulgu siis meistriks, kes iganes, vaevalt see talle rilist rõõmu teeks. Kes siis võidu sõidavad? Subaru ja Ford :shock:
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

On ka hullemaid aegu olnud. Küll me välja rabeleme, PSA 2 marki võivad läinud olla kuid Hyundai lubas tagasi olla ja loodetavasti tueb ka Suzuki areenile.

Aga mis WRC nii kalliks teinud on? Liiga kõrgtehnoloogilised autod ja palju etappe. + FIA pidev reeglite muutmine. Pidevalt loeme et keegi kuskil Asuurimaal tahab endale MM-etappi. Ralli MM on muutunud väga populaarseks. Nii et WRC on omaenda populaarsuse ohver.
gaas on endiselt laiffi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Erki kirjutas:
Kolin kirjutas:Mitsul pole häda midagi. Ainult sõitjad on jamad. Sama asi ka Škodas. Masinal ei ole häda midagi. Paasoneni sõit Soomes oli ehe näide, et ka jama masinaga on võimalik korralik tulemus välja sõita.
Mitsul sõitjad jamad? Ega sa ise seal parem poleks. :evil: Keegi ei solva minu Dani't ja Gigi't. :evil: :x
Krt :evil: Rääkisin endast midagi või? Lihtsalt mainisin, et ka kehva autoga on võimalik korralik tulemus välja sõita. Kõik oleneb ikka piloodist. Tundub, et oled vist armunud neisse. :D
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Tekkib selline küsimus, et kui Peugeot ja Citroen lahkuvad. Kelle Sponsoriks hakkab Marlboro. Vaeval tema koos meeskondadega pillid kotti paneb ja sarjast lahkub. Punane Ford Marlboro kirjadega oleks igati lahe vaatepilt.


Kas keegi teab millise sponsori see Ford leidnud oli? Sellest vist on ka juttu olnud aga kahjuks ei mäleta.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Strike
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5920
Liitunud: 06 Juun 2003, 11:58
Meeldimisi saanud: 2

Postitus Postitas Strike »

Selles on Erkil tuline õigus, et WRC sari on viimastel aastatel saanud nii populaarseks ja nüüd on enda populaarsuse ohver.
Loodame siiski, et WRC sari jääb püsima, sest hetkel ei kujuta küll ette rallisi ilma WRC autodeta.
Kuid samas ajalugu on selline: 80ndate alguses tuli B-rühm, 87a algas A-rühma autode ajastu, 97a. tulid rajale esimesed WRC autod. Selliste 10 aastaste või veidi vähem vahedega on see sarjade vahetumine käinud. Saab näha millal siis WRC ajastu läbi saab ja mis tuleb asendajaks. Hetkel tundub, et WRC järglane on siis see S2000.
Proud supporter of Angry Duck

Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Olts
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1082
Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
Asukoht: seal kus parimad ralliteed

Postitus Postitas Olts »

Kolin kirjutas:Tekkib selline küsimus, et kui Peugeot ja Citroen lahkuvad. Kelle Sponsoriks hakkab Marlboro. Vaeval tema koos meeskondadega pillid kotti paneb ja sarjast lahkub. Punane Ford Marlboro kirjadega oleks igati lahe vaatepilt.


Kas keegi teab millise sponsori see Ford leidnud oli? Sellest vist on ka juttu olnud aga kahjuks ei mäleta.
Escordid kandsid kunagi marpsi logosid
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Kuzaj sõitis kunagi Poolas Marlboro värvides Focus WRC-ga.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Mitte Kuzaj vaid varalahkunud Janusz Kulig oli see mees, kes omalajal kihutas Focusega Marlboro toel. Siit leiate pilte sellest masinast:

http://www.januszkulig.pl/index.php?id=foto/00

Muide saatuse keerdkäigud on tänaseks selle sama auto(S8 FMC) toonud Eestisse ja see seisab kusagil Maarjamaal garaazis.
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Kolin kirjutas:
Erki kirjutas:
Kolin kirjutas:Mitsul pole häda midagi. Ainult sõitjad on jamad. Sama asi ka Škodas. Masinal ei ole häda midagi. Paasoneni sõit Soomes oli ehe näide, et ka jama masinaga on võimalik korralik tulemus välja sõita.
Mitsul sõitjad jamad? Ega sa ise seal parem poleks. :evil: Keegi ei solva minu Dani't ja Gigi't. :evil: :x
Krt :evil: Rääkisin endast midagi või? Lihtsalt mainisin, et ka kehva autoga on võimalik korralik tulemus välja sõita. Kõik oleneb ikka piloodist. Tundub, et oled vist armunud neisse. :D
Tänapäeva autospordis oleneb ikka väga palju tehnikast. Olen jah armunud. :D Nad on minumeelest head sõitjad.
gaas on endiselt laiffi
kajakas1
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1034
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
Asukoht: Tallinn-Rakvere

Postitus Postitas kajakas1 »

Üks PSA loobumise põhjustest olevat just SupeRally tulek. Selle süsteemiga tuleks ju ainult kere ja mootor tootjatelt. See teeks, aga konkurentsi palju tihedamaks ja seda nii hästi esinenud PSA ei taha. Areng pidurdub ja võit ei sõltu enam endast nii palju. loogiline

Allikaks on muide Õhtuleht :roll:
Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
Erki
Kiddo soon 5000!
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Eks see üks kahe otsaga asi ole. Ringrajasarjades näiteks DTM-is või BTCC-s on ka vaid 3-4 tootjat kuid seal tegutsevad ka mitmed eravõistkonnad. Tegelikult ma DTM-i võistkondade süsteemi ei teagi päris täpselt. :oops: Aga midagi sellist seal olema peaks.
gaas on endiselt laiffi
sapakas
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Postitusi: 228
Liitunud: 20 Jaan 2004, 16:30

Postitus Postitas sapakas »

Nüüd ütles PSA otse välja ka, et lahkumise põhjuseks on S2000 autodele üleminek...
samas jälle, FIA-l ju aega mõelda, ja nagu (lähi)minevik on näidanud, võivad nad seal FIA-s ühel ja samal päeval otsuse vastu võtta ja siis kohe ära ka muuta...;)
vast võtavad mõistuse pähe teevad olemasolevatel WRC-l miskeid muudatusi mis sarja odavamaks teeb ja PSA äkki ei lahkugi..
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

S2000-le üleminek see põhjus siis? Huvitav,olen kuulnud pidevalt jutte,et Peugeot on ehitamas-arendamas ka 307 WTCC (ehk siis Super2000) versiooni...:?
Vasta