Tere.
Sirvisin kiiruga nii LE'd kui ARKi küsimusi vastuseid, aga vastust ei leidnud. Kas EALi tehnilise kaardiga autoga võib sõita ainult võistlustel ja treeningutel või ka võistlustele ja treeningutele. Ehk kas tehn.kaardi tegemise järgselt pean ma koheselt ka treila endale ostma? Või võib puuriga autoga sõita ka võistluspaika ja tagasi ?
Kiire küsimus tehn.kaardi kohta.
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Sparco
See on selline kahtlane värk, et võta sa kinni. Tegelikult on puur auto ümberehitus ja sellega vastavalt tehnoeeskirjadele minu teada liigelda ei tohi. Seega, kui politsei kinni peab, siis ütle aga, et "ralli värk, ralli värk, elagu Markko" ja küll ta su edasi lasebtimo kirjutas:Kui sellel autol on olemas registeermisnumber siis võid kui pole autol numbrit siis ei või, see et puur autos on ei tähenda midagi.
Tehni.kaart on vajalik ainult võistlustel, politsei seda sinult näha ei taha.
Äkki hakkan millagi ka kiiresti sõitma :p
Mnjah.
A kas keegi Eesti rallisõitjatest on selline, kes ise võistlusautoga kohale sõidab.. või kasutavad kõik treilade teenuseid? ARKi hinnang on et puuriga auto tohib sõita vaid treeningutel ja võistlustel, a seda kas treeningule ja võistlusele ka ei osanud tehnoosakond ütelda.
Samas, uurin võistlusjuhendeid ja seal on kirjas et tutvumisauto peab vastama täielikult LE nõuetele, järelikult siis võistlusautoga tutvuda ei tohi?
A kas keegi Eesti rallisõitjatest on selline, kes ise võistlusautoga kohale sõidab.. või kasutavad kõik treilade teenuseid? ARKi hinnang on et puuriga auto tohib sõita vaid treeningutel ja võistlustel, a seda kas treeningule ja võistlusele ka ei osanud tehnoosakond ütelda.
Samas, uurin võistlusjuhendeid ja seal on kirjas et tutvumisauto peab vastama täielikult LE nõuetele, järelikult siis võistlusautoga tutvuda ei tohi?
Aga E? või A?Carlos kirjutas:Tutvuda tohib N-rühma autoga ilma probleemideta. N-rühm ju tänavasõiduautod.
Tegelt mõelge nüüd , rallid toimuvad ju metsavahe ja külavahe teedel, mis on igapäeva liikluseks ka avatud. Ülesõitudel on ka liiklus avatud, kui eeskiri ei lubaks sõita avalikel teedel ralliaotoga siis peaks ju katselt katsele ka treileriga viima. Nt kunagi oli Tallinna ralli start ju Saksa Auto juurest musatamäel ja esimene katse Lauluväljakul, niiet autod sõitsid läbi terve linna ja omal jõul , ma pole seda teemat küll päris täpselt uurinud aga kuskilt on kõrva jäänud et rallikatel on tehn. passis märge mingisugune sees. Ühesõnaga kui autol on ARK tehniline pass, liikluskindlustus ja ülevaatus, siis miks ei tohiks sellega sõita siis? Ikka tohib.