Indrek kirjutas: ↑09 Mai 2024, 21:12
Linnamäel suri auto peeaegu välja sõõrikuid tehes. Mees võttis ikka väga rahulikult. Lõpus kurtis et auto oli alajuhitav ja kaotust klassi parimale 7,5
Kahju mainida, aga sealt vist ikka pauku ei tule, ei täna, ei homme.
Raha ja talent ei ole alati korrelatsioonis.
Kaspar Koitla oli 3 riigi meister, aga kui isa (vähesed) rahad lõppesid, siis kahjuks lõppes ka karjäär. Naturaalne talent. Kui mälu väga ei peta, siis lüpsis ka Otti viimase Syriuse päevil. Absoluudis, nad vist väga ühes klassis ei sõitnud. Aga mälu võib petta, jupp aega möödas.
Asmeri Markol olid sünnist saati rahad taga, aga vend on siiani minu hinnangul parim vormelisõitja Eestis, kes kunagi sündinud. Ülinaturaalne talent.
Rainer Aus. Pole vaja kommenteeridagi.
Huvitav arutelu, aga seda võib jäädagi heietama...
Ma küll ei usu, et Oti isal rohkem raha oli.
No näis jah, kuda see kruusaralli Ott vs Hundai välja kujuneb, aga ma arvan, et see esimene katse ei ole just kõige parem indikaator hetkel. Vaatame kuidas päeva lõpuks asjad on ja mis ta kommentaarideks pajatab. Ajaliselt ütleks, et suht hästi tuli. Otse-eetris ka Mads ütles, et sõidab kenasti/puhtalt.. ju ta ise ehk ootas enamat;)
Otti jaoks oli tegemist ikkagi esimese kiiruskatsega "uue" autoga. Lisaks selle katse karakteristika on väidetavalt erinev teistest katsetest ning teised maailmameistrid kaotasid tunduvalt rohkem.
Hyundai on vist autot ka kõvasti paremaks saanud. Varem Toyota mehed kiitsid oma autot taevani. Nüüd kui enam kiirusega üle ei ole, siis hakkab mingit vingumist ka ikka tulema. Sordo näitas auto tegelikku potentsiaali.
Indrek kirjutas: ↑10 Mai 2024, 11:59
Ralli küll alles alguses aga Hyundai võiks Toyotale korralikult koti pähe tõmmata Latvala oli enne rallit nii enesekindel, et võtavad siit maximumi
See oleks küll päris hea cheecky Toyotale RKO out of nowhere