skahar kirjutas: ↑17 Nov 2023, 11:50
No ikka täis polnõi bardakk - see on juba puhas loterii, mitte võistlus. Ford ei kannata suuri kiirusi ja ekstreemseid olusid, sellega saab sõita vaid rahulikult siledal teel ja kuivades oludes, siis kestab ära.
Neuville sai ka end metsa pargitud - kas Ott saaks tast veel kuidagi mööda üldis?
No ralli on veel pikk õnneks ja Mr.Fordi pomo käsul tehti ju kiire kap.remont Pumale - äkki veab välja lõpuks:)?
Eedlusel et ees ikka kõvasti teelt väljs käiakse ja rehve vahetatakse...
Parim kommentaar tuli jälle Otilt, kui küsiti, kas elektriprobleemid oleks saanud katsete vahel parandatud.
Vastus oli umbes selline - olen sel aastal juba liiga palju mehhaanikut mänginud (tõlgi: mul on kopp ees) ja üritan nüüd kuidagimoodi lõpuni tulla.
Jaapani MM-ralli jätkub laupäeval kaheksa kiiruskatsega ja nendel kõikidel hoiab pilku peal Powerstage Live Blogi.
Ootame nii unetuid, kui ka uniseid rallisõpru, et kaasa elada kuidas Ott Tänak ja Martin Järveoja nende eelviimasel M-Sport meeskonna võistluspäeval end TOP6 tagasi võitlevad!
Imeline ilmamaa, igaüks mõtleb omamoodi. Nullimehed jala ei käi ehk ei suvatse autost välja tulla (viipame, käega) ja käituda nagu sõitjatele ettenähtud.
CTR kirjutas: ↑17 Nov 2023, 16:44
Sordo ja Fourmaux ei jätka homme. Niiet ainult 7 suurt autot rivis.
krt kas on MM või Kapa kKohila meistrikad. Sellest FIA jonnist ei saa aru.. Miks ei võiks minna üle vahe moditud. Rally2 masinatele. See oleks oluliselt odavam ja meelitaks potensiaalselt uusi liitujaid. Aga ei ajame ikka jonni ja suretame selle barbaarluse (WRC) välja.
skahar kirjutas: ↑17 Nov 2023, 21:28
Sordost kahju muidugi.
Minul küll kahju pole.( tema Best befor on ammu läbi ja hapuks läinud) Ta võiks juba pensile minna ja anda noortele võimalus. Aga ei krt tiksub veel ühe hooaja jalus. Ma oleks parem näinud Sunineni ja Lappid autot jagamas. Mitte mingit pässi
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Ma Kolin sinuga täiesti nõus,nii Sordo kohapealt kui ka wrc ja fia enda kohapealt. Aastal 2026 on selle sarjaga kõik. Pole ühtegi tootjat kes viitsiks selle juraga tegelda ja jäävadki ainult Kapa Kohila meistrikad.....
Autoralli MM-hooaja 2023 viimane võistluspäev on alanud ja juba on ka juhtunud. Hoia end kursis Jaapani ralli viimase päeva sündmustega Powerstage Live Blogis. https://powerstage.ee/live/jaapani-live-blog/
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Mnjah - enne aasta algust olid lootused pigem suuremad, eriti just Puma osas - aga need kaks põntsu kõige oodatumatel rallidel - no ei ole siin mingeid vabandusi, sisiuliselt tõmmati motivatsioon nii maha kui üldse olla saab. Väga kahju.
Ainus hea vihje on see, et Hundai on kiiremaks/stabiilsemaks muutunud (mõned imelikud veovõllide teemad olid) vrdl Tojootaga, et ehk suudab 24' Ott leida kiirelt sinasõpruse masinaga ja saab näha korralikku võidusõitu.
skahar kirjutas: ↑19 Nov 2023, 14:01
Mnjah - enne aasta algust olid lootused pigem suuremad, eriti just Puma osas - aga need kaks põntsu kõige oodatumatel rallidel - no ei ole siin mingeid vabandusi, sisiuliselt tõmmati motivatsioon nii maha kui üldse olla saab. Väga kahju.
Ainus hea vihje on see, et Hundai on kiiremaks/stabiilsemaks muutunud (mõned imelikud veovõllide teemad olid) vrdl Tojootaga, et ehk suudab 24' Ott leida kiirelt sinasõpruse masinaga ja saab näha korralikku võidusõitu.
Spordis ega mujal elus tagantjärgi heietamine küll midagi enam ei muuda, siis veidi tahaks ikkagi spekuleerida.
Ma ise pakun, et töökindlama autoga oleks võinud Tänakul reaalselt 50p rohkem olla hooaja lõpuks kui seda lõpuks tuli. Ilmselt Kallele poleks lõpuks ikka vastu saanud oma kiirusega, aga Evansi ja Neuville oleks suutnud ikka selja taha jätta.