NELJAPÄEV 10.november
Shakedown Kuragaike Park Reverse − 2.80 km − 02:01 Service
SS1 Kuragaike Park - 2.75 km - 10:38
REEDE 11.november
SS2 Isegami's Tunnel 1 - 23.29 km - 00:02
SS3 Inabu Dam 1 - 19.38 km - 01:00
SS4 Shitara Town R 1 - 22.44 km - 01:58 Service
SS5 Isegami's Tunnel 2 - 23.29 km - 06:31
SS6 Inabu Dam 2 - 19.38 km - 07:29
SS7 Shitara Town R 2 - 22.44 km - 08:27
LAUPÄEV 12.november
SS8 Nukata Forest 1 - 20.56 km - 00:07
SS9 Lake Mikawako 1 - 14.74 km - 01:08
SS10 Shinshiro City - 7.08 km - 02:03 Service
SS11 Nukata Forest 2 - 20.56 km - 05:37
SS12 Lake Mikawako 2 - 14.74 km - 06:38
SS13 Okazaki City SSS 1 - 1.40 km - 08:36
SS14 Okazaki City SSS 2 - 1.40 km - 08:49
PÜHAPÄEV 13.november
SS15 Asahi Kougen 1 - 7.52 km - 01:08
SS16 Ena City 1 - 21.59 km - 02:12
SS17 Nenoue Plateau - 11.60 km - 03:10
SS18 Ena City 2 - 21.59 km - 04:48
SS19 Asahi Kougen 2 Power Stage - 7.52 km - 07:18
Päris kurb oli vaadata jah seda vaatepilti. Suht tume algus Hyundai tiimile rallil ja tume hooaja lõpp. Huvitav muidu kus tuli alguse sai, kas piduritest või kuskilt mujalt. Katse ise ka natuke jama, just tunneli lõpu pärast, ei tundu aus, et osad seal tunnelis peavad pea seisma jääma kui Kalle saab täiega läbi lasta. Järgmine aasta ei tohiks sama jama enam korduda.
KidrA kirjutas: ↑11 Nov 2022, 00:52
Katse ise ka natuke jama, just tunneli lõpu pärast, ei tundu aus, et osad seal tunnelis peavad pea seisma jääma kui Kalle saab täiega läbi lasta. Järgmine aasta ei tohiks sama jama enam korduda.
Just, järgmine aasta tuleks juba enne esimest autot tolm üles keerutada. Esimest korda juhtub et kõigil pole võrdsed olud.
KidrA kirjutas: ↑11 Nov 2022, 00:52
Katse ise ka natuke jama, just tunneli lõpu pärast, ei tundu aus, et osad seal tunnelis peavad pea seisma jääma kui Kalle saab täiega läbi lasta. Järgmine aasta ei tohiks sama jama enam korduda.
Just, järgmine aasta tuleks juba enne esimest autot tolm üles keerutada. Esimest korda juhtub et kõigil pole võrdsed olud.
KidrA kirjutas: ↑11 Nov 2022, 00:52
Katse ise ka natuke jama, just tunneli lõpu pärast, ei tundu aus, et osad seal tunnelis peavad pea seisma jääma kui Kalle saab täiega läbi lasta. Järgmine aasta ei tohiks sama jama enam korduda.
Just, järgmine aasta tuleks juba enne esimest autot tolm üles keerutada. Esimest korda juhtub et kõigil pole võrdsed olud.
Puhastusmasin käib korra või paar läbi ja korras. Asi pole ainult sekundites mida inimesed kaotavad, vaid ka turvalisuses. 100 meetrit nähtamatult tunnelis sõita, suht kindel et järgmiseks aastaks muudetakse see ära.
Haha päris hea fail ikka see ülekanne. Vähemalt saab rahuliku südamega magama minna, sest millestki ilma ei jää. Kas katsed jäävad ära, jäävad poolikuks või kui mõni katse toimubki siis ülekanne jupsib.
Toyoda unistas Jaapani rallist, praegu vast kratsib kontoris pead, et mis käkerdis see nüüd välja kukub siin.
Tänaku incar kaamera on ka nii perses kohas, et selle pildiga sealt pole midagi peale hakata.
Võib öelda, et Breen on ikka väga madala lati alt läbi jooksnud...võiks öelda isegi roomanud. Mitu enam vähem õnnestunud rallit tiimi esisõitjalt siis lõpuks tuli?
Jaapanis suutis ka nii korraldada, et korduv katse sootuks ära jäi. Stiilis "Ei sõida mina...ei sõuda ka teie..."
KidrA kirjutas: ↑11 Nov 2022, 00:52
Katse ise ka natuke jama, just tunneli lõpu pärast, ei tundu aus, et osad seal tunnelis peavad pea seisma jääma kui Kalle saab täiega läbi lasta. Järgmine aasta ei tohiks sama jama enam korduda.
Just, järgmine aasta tuleks juba enne esimest autot tolm üles keerutada. Esimest korda juhtub et kõigil pole võrdsed olud.
Muudetigi katse ära, nagu ma ütlesin.
TeeTCiLL, nüüd ma topin need smileyd sulle ükshaaval ühest kohast sisse
aix kirjutas: ↑11 Nov 2022, 11:20
Võib öelda, et Breen on ikka väga madala lati alt läbi jooksnud...võiks öelda isegi roomanud. Mitu enam vähem õnnestunud rallit tiimi esisõitjalt siis lõpuks tuli?
Jaapanis suutis ka nii korraldada, et korduv katse sootuks ära jäi. Stiilis "Ei sõida mina...ei sõuda ka teie..."
Eks see ole rohkem M-Spordi bläkk ma arvan, et üldse Breen palgati, ei ole ju temas esisõitja materjali kunagi olnudki. Loodetavasti läheb Hyundai kolmandaks piloodiks tagasi, sinna ta sobib. Ehtne pooliku hooaja mees.