66. EKO Acropolis Rally Greece 2022

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

Vasta
AS
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1555
Liitunud: 14 Okt 2005, 19:30
Asukoht: Tartu

Re: 66. EKO Acropolis Rally Greece 2022

Postitus Postitas AS »

skahar kirjutas: 13 Sept 2022, 11:07 Tänakul on keerulise sõitja maine. Keegi ei sea kahtluse alla eestlase kiirust ja sõiduoskusi, aga ta pole meeskonnamängija. Kui Tänak liikus Toyotast Hyundaisse, siis tegi ta seda dramaatiliselt ja uksi paugutades. Ta ise oli probleemi allikas.

https://sport.delfi.ee/artikkel/1200657 ... dale-hoida
Eks nendel uste paugutamisetel oli ka põhjus, mida avalikkus ei tea ega saagi teada. Kui Ott just vanaduspõlves raamatut kirjutama ei hakka. :)
Aga olgem ausad, kui Tänakul ei oleks nii suurt ego, siis tõenäoliselt ei oleks ta ka nii kaugele jõudnud. Point on lihtne, taldu lakkudes meistriks ei saada.
KidrA
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 2225
Liitunud: 27 Nov 2005, 15:22

Re: 66. EKO Acropolis Rally Greece 2022

Postitus Postitas KidrA »

Eks kõik meistrid ole omaette egomaniakid ja printsessid samal ajal. Aga antud juhul võttis see ego ikkagi meistritiitlid ja ralli võidud. Mäkinen Mäkineniks ja Mia Miaks. Aga Toyotas oleks pidanud edasi pressima. Võis olla küll tol hetkel ärapanija tunne Hyundaisse minnes, et "aga ma neile nüüd näitasin". Aga kes viimasena naerab, naerab paremini. Ja viimase naeru said kahjuks soomlased.

Ja kui praeguse ajaga võrdlema hakata siis saab ka sarnasusi leida. Probleemid jälle "tiimijuhiga", autoga jälle probleemid, mida ei kiirustata lahendama, väidetavalt enamus seal prantsuse keelt kõnelejate punt, kes üritab asju oma ohjeis hoida, kuhu kuulub ka Neuville. Ehk nagu polekski tiimi vahetus midagi muutnud. Sellistes olukordades peadki enda eest seisma ja võitlema, mitte uksi paugutades teise tiimi minema. Prioriteet number üks peaks alati olema parim auto ehk oleks pidanud olema Toyota. Ja kahjuks failisime.
Olarir
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 343
Liitunud: 04 Veebr 2015, 22:18

Re: 66. EKO Acropolis Rally Greece 2022

Postitus Postitas Olarir »

No ega see Toyota tollel hetkel polnud ju ideaalne parim masin. Seal oli ju täpselt sama muster, et samade tehniliste probleemide ja lagunemiste pärast tuli korduvalt katkestada, selajal ju hoidsid hinge kinni et Yaris lõpuni veaks. auto muutus parimaks siis kui Tänak Huyindaisse läks. Ja Hyundais vastupidi, kui see tundua enne töökindel ja vâheste probleemidega auto, siis Tänaku liitumisel autol töökindlust pole. Minu tagasihoidlik arvamus on see, et Ott sõidab veits üle nende autode võimete, seetõttu on ta ka nii kiire kuid autod ka lagunevad tänu sellele.
Eero
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 193
Liitunud: 18 Okt 2012, 14:01

Re: 66. EKO Acropolis Rally Greece 2022

Postitus Postitas Eero »

"Pisut" muutunud ka vahepeal Hyundais. Ott pole praeguse olukorraga rahul, mitte sellega, kuhu ta läks 2019.
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Re: 66. EKO Acropolis Rally Greece 2022

Postitus Postitas GC »

Olarir kirjutas: 14 Sept 2022, 12:23 No ega see Toyota tollel hetkel polnud ju ideaalne parim masin. Seal oli ju täpselt sama muster, et samade tehniliste probleemide ja lagunemiste pärast tuli korduvalt katkestada, selajal ju hoidsid hinge kinni et Yaris lõpuni veaks. auto muutus parimaks siis kui Tänak Huyindaisse läks. Ja Hyundais vastupidi, kui see tundua enne töökindel ja vâheste probleemidega auto, siis Tänaku liitumisel autol töökindlust pole. Minu tagasihoidlik arvamus on see, et Ott sõidab veits üle nende autode võimete, seetõttu on ta ka nii kiire kuid autod ka lagunevad tänu sellele.
Olen täiesti sama meelt! Oti võimetele vastab auto ehitada on autotootjatel ülemäära kulukas.
Samas pole Ott arusaadavalt nõus ka ennast tagasi hoidma.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 1
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Re: 66. EKO Acropolis Rally Greece 2022

Postitus Postitas Kolin »

Aga miks Ta peaks ennast tagasi hoidma? Kas selleks et nende pannidega lõpuni tulla? Ei näe poinit põristada nagu greensmith 5, 6 koha peale.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Olarir
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 343
Liitunud: 04 Veebr 2015, 22:18

Re: 66. EKO Acropolis Rally Greece 2022

Postitus Postitas Olarir »

Ei ega ma ei väidagi, et ta töristama peaks hakkama. Ilmselgelt tuleb autot edasi arendada, et töökindlamaks saada. Mu mõte oli pigem sinna suunatud, et miks nende autodega millega Ott parasjagu sõidab koguaeg midagi juhtub. Ja mina näiteks pole üldse kindel, et kui Ott järgmine hooaeg peaks Toyotas sõitma mingite sündmuste tõttu, et Toyota sama töökindel Oti tagumiku all oleks nagu see hooaeg tundunus on, ma kahtlustan, et see hakkab samamoodi lagunema nagu siis kui Ott Yarisega sõitis.
pelmeen10
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 744
Liitunud: 12 Nov 2011, 17:53

Re: 66. EKO Acropolis Rally Greece 2022

Postitus Postitas pelmeen10 »

Tänakul hyundaiga siduv leping, ning mina ei usu et neil suusad nii ristis on et lepingu lõpetama peaks. Laias laastus mindi hyundaisse parema (pigem isegi õiglasema) palga järele - inimlik. Ainuke variant oleks see, et keegi lepingu välja ostaks või peaks hyundai ikkagi palga välja maksma. Kes krt ostaks Tänaku välja ning suudaks pakkuda konkurentsivõimelist palka ja autot? Mis saaks RedGrayst? Toyota bossidel peaks midagi ikka väga sügelema, sest soomlased Tänakut ei tahaks. Samuti on toyotal vaja konkureerivat tiimi ja kui tänak hyundaist lahkuks oleks tõenäolisem et hyunday juhtme seinast välja tõmbab.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 1
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Re: 66. EKO Acropolis Rally Greece 2022

Postitus Postitas Kolin »

Paraku pole soomlastel toyotas väga sõna õigust. Ku ikka Hr. Toyoda ütleb, et nii saab olema siis nii on.

Ise küll pigem loodan, et Tänak sealt hyundaist lahti lastakse. Ning see järel läheks Tänak M-Sporti ja sealt pensionile. Oeks selline ilus lugu kus ring saab täis. Willson ta siia sarja tõi.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
tfr
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 650
Liitunud: 29 Apr 2017, 20:53

Re: 66. EKO Acropolis Rally Greece 2022

Postitus Postitas tfr »

miro
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 230
Liitunud: 09 Veebr 2012, 11:49

Re: 66. EKO Acropolis Rally Greece 2022

Postitus Postitas miro »

tfr kirjutas: 21 Sept 2022, 13:09 Jouhki arvab:
https://sport.delfi.ee/artikkel/1200707 ... -juhtidele
ja lisaks https://sport.postimees.ee/7609085/hyun ... jJmZZSBsC4

Aga Jouhkil on ju oma raha mängus, muidugi talle ei sobi kui Ott Toyotasse läheb. Mitte midagi uudist tegelikult, kõik räägitud juba.
Sommid maru aktiivseks läinud, hirm? :twisted:
skahar
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 2
Postitusi: 2325
Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
Asukoht: Mägi-Eesti

Re: 66. EKO Acropolis Rally Greece 2022

Postitus Postitas skahar »

pigem usuks siin rohkem Anttila juttu - väga mõistlik tundus. Jouhki on Jouhki, ta ei saagi teisiti rääkida:)
AutoralliSuurSõber
Vasta