Gevin kirjutas: ↑16 Okt 2021, 16:53
Ott lihtsalt ei oska ega pole harjunud nii sõitma nagu Breen ja Neuville. Lihtne
Täpselt, ta ei oska kohaneda. Eks parimate sõitjate (mitte ainult WRC) üks parimaid omadusi ongi see, et suudetakse iga autoga kohaneda ja selle kiiresti sõitma panna, mitte, et peaks hakkama autot täielikult ümber ehitama tema nõudmiste järgi.
Täpselt minu mõte! Loeb ei suutnud ka Hyundaid asfaltil liikuma saada, see näitab milline mõttetu tont ta tegelikult oli
See on küll hea näide siia. 45 aastasena kaks asfaldirallit.
Esimesel rallil tuli väljasõit kohe alguses ja rikkus võistluse.
Teisel juhtis peale esimest päeva ja võttis katsevõite ja lõpuks neljas.
Need rallide lõputseremooniad meenutavad teinekord nagu mingi väikese küla võistlust, kus tegelased ei jaga mingit matsu. Nagu 10 aastane suudaks ka sellise asjaga hakkama saada. Mingi vend seal tseremoonia ajal hakkab otsima hümne ja värke, siis ei leia, mõtleb aah poohui laseme niikaua mingit head tümakat.
Kaks meest kellele see ralli oli ebaõnnestumine olid Ogier ja Tänak.
Tavaliselt kui Ogier on saanud puhtal asfaltirallil esimesena startida ja auto on töödanud on ta pigem domineerinud ja võitnud. Sama kavatsusega tuli ta ka ju siia, aga võta näpus, autot käppa ei saanud ja siis kui ennast leidis oli juba liiga hilja ja viimane päev liigselt suruma ei läinud. Ehksiis eesmärk nagu ta ise välja lubas, võita ralli ja võtta tiitel ei õnnestunud. Kas Toyota ei sobi Ogierile asfaltil või hoidis mees end tiitli heitluse pärast tagasi ei oska õelda.
Tänak tänu katkestamisele ilmselgelt peab olema pettunud, kuid kui algul tundus, et savi, selle autoga ei saa niikui nii asfaltil kiiresti sõita ja Neuville on konkurentsis vaid tänu sellele et pushib nii, et makaronid ninast väljas, siis lõpuks oli selgelt näha, et Hyundai oli kiirem auto kui Toyota. Neuville 8 katsevõitu ja Sordo viimase päeva 4 jätavad nüüd ikka eriti mõruda maitse suhu, et ehk oleks meie mees samuti suutnud kiiruse leida ja poodiumile sõita.
Monzale vastu vaadates on ka juba siuke tühi tunne, et ainuke mida seal on jälgida oleks Ogier vs Evans, aga eks paistab mis sellest saab. Loodame et Ott üllatab meid ning saab hooaja ja nende autodega positiivsel noodil lõpetada.
Kas siis on FIAl mune et Ogier viimaselt etapiLt kõrvale jätta nagu lubati?
Horvaatias sai Oggy 6 kuud tingimisi ja kuna nüüd toimus uus insident ja sellest 6 kuud möödas pole, siis peaks nagu karistus tulema.
>
0
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
kiilakass kirjutas: ↑18 Okt 2021, 09:33
Kas siis on FIAl mune et Ogier viimaselt etapiLt kõrvale jätta nagu lubati?
Horvaatias sai Oggy 6 kuud tingimisi ja kuna nüüd toimus uus insident ja sellest 6 kuud möödas pole, siis peaks nagu karistus tulema.
Delfi edastas DirtFishi sõnumi: Prantslane on tänavu karistada saanud juba kolm korda. Horvaatia rallil oli ta tavaliikluses avariisse sattumise eest saanud 7000-eurose trahvi. Sellel karistusel oli kuue kuu pikkune katseaeg, mida DirtFishi andmetel täitmisele siiski ei pöörata.
>
0
Rallimehed sünnivad ja surevad katkise kummi pärast
Mr. Ogier was already penalized during this season for a similar offence. However,
the Stewards, having considered the mitigating circumstances surrounding this case,
concurred that the above penalty was consistent and appropriate.
Ütlen ausalt,et kõigi nende asjade valguses,Ogieri juhtum,Oti perses hooaeg,uued autod mis eeldatavasti R5 -ga samaväärsed, kaob igasugune huvi selle sarja vastu.
enn tarka kirjutas: ↑18 Okt 2021, 15:02
Ütlen ausalt,et kõigi nende asjade valguses,Ogieri juhtum,Oti perses hooaeg,uued autod mis eeldatavasti R5 -ga samaväärsed, kaob igasugune huvi selle sarja vastu.
Otilt küsiti kunagi, et mida ta arvab, kui wrc autode asemel maailma tipp hakkaks võistlema r5-tel. Siis laitis ta selle idee maha põhjendades, et wrc autod peaks ikkagi olema suursugusemad ja võimasamad . Nüüd võiks uuesti seda teemat puudutada, et mis ta nüüd arvab sellest ideest.