WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
Alakaalus autosid mis iganes sarjas karistatakse alati rangelt.
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
Harilikult on alakaalus auto diskvalifitseeritud. Samas kuna Ogier on prantslane võib kergemalt pääseda.
Alakaalus komponentide puhul on ka piirdutud istkonnale määratud rahatrahviga.
Alakaalus komponentide puhul on ka piirdutud istkonnale määratud rahatrahviga.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
"Powerstage maailmameister" ilmestab väga hästi Tänaku hooaega. Siin punktid kõikidelt rallidelt:
1. Tänak 27
2. ogier 24
3. neuvi 24
4. rovan 21
5. evans 11
6. breen 8
7. sordo 3
1. Tänak 27
2. ogier 24
3. neuvi 24
4. rovan 21
5. evans 11
6. breen 8
7. sordo 3
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
Kust kohast see info pärineb, et Ogieri auto alakaalus on?
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1081
- Liitunud: 22 Jaan 2006, 10:42
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
Lugesin seda rahvusvahelisest foorumist, et oli kolm korda kaalutud jne. Aga tundub, et oli kõlakas, sest mingit karistust ei järgnenud.
Rallimehed sünnivad ja surevad katkise kummi pärast
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2658
- Liitunud: 20 Jaan 2015, 19:08
- Asukoht: Kaugatoma pole kaugel
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
https://sport.delfi.ee/artikkel/9430824 ... eda-saanud
Kas selles artiklis on midagi huvitavat või ei tasu selle eest maksta?
Kas selles artiklis on midagi huvitavat või ei tasu selle eest maksta?
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
Sa ei pea artiklit lugema, ma võin ise kirjutada siin sulle artikli.
Need 2 aastat on ikka täielikult raisku läinud, seda võib küll väita. Täielikust domineerimisest on saanud täielik äparduste jada. Jälle peab tagantjärgi küsima, kas tiimivahetus sellisel momendil oli ikka õige otsus, et kas oli ikka seda riski vaja. Minu mõtted peale tiimivahetust olid kohe sellised, et Ogier, Neuville ja Tänak on suht sama leveli vennad. Et nüüd Ogier istub parimasse masinasse, Neuville künnab Hyundaiga edasi, mida ta tunneb 100% ja Tänak istub paremuselt teise masinasse, et siit ei tule vähemalt 2 aastat midagi. Nii on ka läinud, ainult et veel hullemini kui prognoosisin. Ma tegelikult arvasin, et Tänak ei harju Hyundaiga ära vähemalt 2 aastat ja jääb Neuvillest maha kõvasti, seda õnneks pole juhtunud ja rohkem on ikkagi masinaga äpardused juhtunud, et kiiruse ja õppimise koha pealt, on Tänak mind positiivselt üllatanud.
Nüüd uuesti tiimivahetuse juurde tagasi tulles. Keegi meist ei tea, mis see peamine põhjus oli. Kas raha, suhted Mia/Tommiga, mida iganes ühesõnaga. Ma seda suhete juttu eriti ei usu, suhted nii suurte asjade nagu lepingu puhul ei mängi erilist rolli. Pigem ütleme, et Tommi seal lihtsalt viivitas Ogieri pärast ja üritas mingit oma joont ajada. Aga point on see, et leping oleks sealt ju tulnud. Sa ei seletaks seal kuidagi jaapani onudele ära, et jätsime Tänaku lepinguta, sest lihtsalt ei saanud läbi või midagi. Ilma poleks Tänakut jäetud. Lihtsalt oleks tulnud võib olla rohkem selline leping, mida Tommi oleks soovinud ja vähem selline leping, mida Tänak oleks soovinud. Aga leping oleks tulnud.
Võib olla lihtsalt saidki kokku 2 kõva kivi, üks tahtis oma üleolekut näidata ja teine tahtis oma üleolekut näidata ja siis lõpuks üks tegi lepingu teise tiimiga, et nö Tommile koht kätte näidata aga tagantjärgi tarkusena võib öelda, et seda käiku tehes, kaotasid mõlemad, võitjaid selles sõjas ei olnud.
Oleks nö Tommi seal mingid oma tahtmised läbi ajanud, ok oleks mingi väiksem palk ja mida iganes veel halvem aga selle kõrval oleks olnud 2 aastat riskivaba sõitmist ja tõenäoliselt järjekordsed meistritiitlid.
Soomlased ajavad oma rida, aeglaselt, väga aeglaselt. Kui midagi täna küsid, siis 2 aasta pärast tuleb vastus. Kui midagi vaja teha siis 10 soomlast tuleb kokku ja päeva lõpuks saab jeeli jeeli valmis, arutavad seal oma pere asju, kes kus kalal käis, kes oma hoovi mingi augu kaevas, kes värvis maja ära jne.
Eestlane on suht keeva vereline tegelikult, 10 eestlast tuleks objektile, hakkaks tegema, keegi hakkaks seal oma perest või kalal käimisest rääkima, teised ütleks, et pane suu kinni, töö on vaja ära teha. Ja töö on enne lõunat valmis.
Ma arvan, et lihtsalt soomlaste väga aeglane maailm ja eestlaste väga kärsitu maailm põrkusisd seal kokku ja kahjuks kaotajaks pooleks jäime meie.
Need 2 aastat on ikka täielikult raisku läinud, seda võib küll väita. Täielikust domineerimisest on saanud täielik äparduste jada. Jälle peab tagantjärgi küsima, kas tiimivahetus sellisel momendil oli ikka õige otsus, et kas oli ikka seda riski vaja. Minu mõtted peale tiimivahetust olid kohe sellised, et Ogier, Neuville ja Tänak on suht sama leveli vennad. Et nüüd Ogier istub parimasse masinasse, Neuville künnab Hyundaiga edasi, mida ta tunneb 100% ja Tänak istub paremuselt teise masinasse, et siit ei tule vähemalt 2 aastat midagi. Nii on ka läinud, ainult et veel hullemini kui prognoosisin. Ma tegelikult arvasin, et Tänak ei harju Hyundaiga ära vähemalt 2 aastat ja jääb Neuvillest maha kõvasti, seda õnneks pole juhtunud ja rohkem on ikkagi masinaga äpardused juhtunud, et kiiruse ja õppimise koha pealt, on Tänak mind positiivselt üllatanud.
Nüüd uuesti tiimivahetuse juurde tagasi tulles. Keegi meist ei tea, mis see peamine põhjus oli. Kas raha, suhted Mia/Tommiga, mida iganes ühesõnaga. Ma seda suhete juttu eriti ei usu, suhted nii suurte asjade nagu lepingu puhul ei mängi erilist rolli. Pigem ütleme, et Tommi seal lihtsalt viivitas Ogieri pärast ja üritas mingit oma joont ajada. Aga point on see, et leping oleks sealt ju tulnud. Sa ei seletaks seal kuidagi jaapani onudele ära, et jätsime Tänaku lepinguta, sest lihtsalt ei saanud läbi või midagi. Ilma poleks Tänakut jäetud. Lihtsalt oleks tulnud võib olla rohkem selline leping, mida Tommi oleks soovinud ja vähem selline leping, mida Tänak oleks soovinud. Aga leping oleks tulnud.
Võib olla lihtsalt saidki kokku 2 kõva kivi, üks tahtis oma üleolekut näidata ja teine tahtis oma üleolekut näidata ja siis lõpuks üks tegi lepingu teise tiimiga, et nö Tommile koht kätte näidata aga tagantjärgi tarkusena võib öelda, et seda käiku tehes, kaotasid mõlemad, võitjaid selles sõjas ei olnud.
Oleks nö Tommi seal mingid oma tahtmised läbi ajanud, ok oleks mingi väiksem palk ja mida iganes veel halvem aga selle kõrval oleks olnud 2 aastat riskivaba sõitmist ja tõenäoliselt järjekordsed meistritiitlid.
Soomlased ajavad oma rida, aeglaselt, väga aeglaselt. Kui midagi täna küsid, siis 2 aasta pärast tuleb vastus. Kui midagi vaja teha siis 10 soomlast tuleb kokku ja päeva lõpuks saab jeeli jeeli valmis, arutavad seal oma pere asju, kes kus kalal käis, kes oma hoovi mingi augu kaevas, kes värvis maja ära jne.
Eestlane on suht keeva vereline tegelikult, 10 eestlast tuleks objektile, hakkaks tegema, keegi hakkaks seal oma perest või kalal käimisest rääkima, teised ütleks, et pane suu kinni, töö on vaja ära teha. Ja töö on enne lõunat valmis.
Ma arvan, et lihtsalt soomlaste väga aeglane maailm ja eestlaste väga kärsitu maailm põrkusisd seal kokku ja kahjuks kaotajaks pooleks jäime meie.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
Ma atvan, et i20nega sõbraks saamisel sai eelkõige saatuslikuks see Monte apsakas ja siis peale tulnud koroona. Tänaseks on ju auto päris käpas ja heaks tehtud.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1081
- Liitunud: 22 Jaan 2006, 10:42
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
Katsuta pauk teise kaamera nurga alt!
Operaatoril uus sünnipäev!
https://www.rallye-magazin.de/int/video ... res-rally/
Operaatoril uus sünnipäev!
https://www.rallye-magazin.de/int/video ... res-rally/
Rallimehed sünnivad ja surevad katkise kummi pärast
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
Väga vähe jäi puudu jah.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
Kurb vaadata kuidas rallide teemade lehekülgede arv nii väikseks muutunud on.
"Come on, you can see more than that"
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
Asjade loomulik käik ju. Varasemalt, kui Tänak alustas WRC autoga, siis oli rallifoorum sisuliselt ainus kanal kust sai enamvähem adekvaatset infot. Isegi delfi käis siit igasuguseid kõlakaid üles noppimas ja avaldas need tasuliste artiklitena. Praegu on lihtsalt info üleküllus.
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
Seda küll. Ja eks see uute liikmete pealevoolu katkemine tegi ka oma töö. Viimased kaks liitumist on august 2019 ja juuni 2021.
"Come on, you can see more than that"
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
eks Oti katkestamised ja ebaõnn mängivad ka rolli..
kui midagi juhtub, siis paljud löövad läpaka kinni ja selleks nv jälle ralliga suht ühel pool..
kui midagi juhtub, siis paljud löövad läpaka kinni ja selleks nv jälle ralliga suht ühel pool..
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
Eks kõik need ülal toodud näited mängivad oma rolli.
Ma arvan, et ralli on paari viimase aastaga kõvasti igavamaks muutunud. Alles oli 4 suht võrdset meeskonda ja igas meeskonnas mõni tegija vend. Isegi Ogier tegi Shitroeniga tegusid, parim sõitja oli mitte just kõige paremas masinas ja kehvemad sõitjad paremates masinates. See tegi asja veel huvitavamaks ja tasavägisemaks.
Mis meil sellest 4 tasavägiseset tiimist alles on? Kahe meeskonna duell, M-Sport on vankrilt maha pudenenud ja see ujuv masin meenutab midagi WRC ja WRC2 vahepealset ja sõidavad täiesti omas kategoorias ja ongi kõik eeldused igavuseks loodud. Lisame siia veel kus pooled sõitjad töristavad Pühapäeva niisama ära rehve säästes. Et vastutavad isikud pole siiani midagi ette võtnud selle suhtes, näitab ilmekalt kui ükskõikselt FIA rallisse suhtub. WRC2 isegi pakuks midagi aga isegi selle klassi on nad suutnud peeze keerata seda poolitades.
Tundub üldse, et FIA ja rallifännide standardid on väga erinevas skaalas. Mu jaoks oli 4 meeskonda kriitiline piir, kus allapoole ei oleks tohtinud kukkuda.
Aga FIA vaatab praegust kahte meeskonda ja mõtleb, et jummala normaalne ju, ei löö häirekellad tööle, et oot midagi oleme valesti teinud, võib olla meie kurss pole õige, et tiimid kaovad, sõitjakohad kaovad, masinad lähevad kallimaks, kõik on liiga ära eliidistunud.
Et äkki....äkki oleks õige kui läheks hoopis odavamaks, tuleks sõitjakohti juurde ja tegemist poleks mingi 5 sõitja eliitvõistlusega ja kus M-Sport ei peaks kipsis jalaga Usain Bolti vastu jooksma. Mingi osa minust isegi tundis kerget kahju tunnet, et Hyundai jätkas WRC sarjas, sest see tähendas, et midagi ei muutu. Vaja oleks olnud kardinaalset muutust, WRC2 masinatele üleminekut. Ainuke edasiminek WRC sarjale saab olla, kui astutakse samm tagasi, tegelikkuses see samm tagasi on 10 sammu edasi.
Ma arvan, et ralli on paari viimase aastaga kõvasti igavamaks muutunud. Alles oli 4 suht võrdset meeskonda ja igas meeskonnas mõni tegija vend. Isegi Ogier tegi Shitroeniga tegusid, parim sõitja oli mitte just kõige paremas masinas ja kehvemad sõitjad paremates masinates. See tegi asja veel huvitavamaks ja tasavägisemaks.
Mis meil sellest 4 tasavägiseset tiimist alles on? Kahe meeskonna duell, M-Sport on vankrilt maha pudenenud ja see ujuv masin meenutab midagi WRC ja WRC2 vahepealset ja sõidavad täiesti omas kategoorias ja ongi kõik eeldused igavuseks loodud. Lisame siia veel kus pooled sõitjad töristavad Pühapäeva niisama ära rehve säästes. Et vastutavad isikud pole siiani midagi ette võtnud selle suhtes, näitab ilmekalt kui ükskõikselt FIA rallisse suhtub. WRC2 isegi pakuks midagi aga isegi selle klassi on nad suutnud peeze keerata seda poolitades.
Tundub üldse, et FIA ja rallifännide standardid on väga erinevas skaalas. Mu jaoks oli 4 meeskonda kriitiline piir, kus allapoole ei oleks tohtinud kukkuda.
Aga FIA vaatab praegust kahte meeskonda ja mõtleb, et jummala normaalne ju, ei löö häirekellad tööle, et oot midagi oleme valesti teinud, võib olla meie kurss pole õige, et tiimid kaovad, sõitjakohad kaovad, masinad lähevad kallimaks, kõik on liiga ära eliidistunud.
Et äkki....äkki oleks õige kui läheks hoopis odavamaks, tuleks sõitjakohti juurde ja tegemist poleks mingi 5 sõitja eliitvõistlusega ja kus M-Sport ei peaks kipsis jalaga Usain Bolti vastu jooksma. Mingi osa minust isegi tundis kerget kahju tunnet, et Hyundai jätkas WRC sarjas, sest see tähendas, et midagi ei muutu. Vaja oleks olnud kardinaalset muutust, WRC2 masinatele üleminekut. Ainuke edasiminek WRC sarjale saab olla, kui astutakse samm tagasi, tegelikkuses see samm tagasi on 10 sammu edasi.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 727
- Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
- Asukoht: Harjumaa
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
Kas see ei olnud sellepärast, et admistraatorid ei kinnitanud uusi kasutajaid j? Nii ei saagi keegi liituda
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
Elu käib ju lõustaraamatus. Tegelikult on suht ime, et foorumilaadne asi veel üldse elus on. Aga mis puudutab lehekülgede arvu siis Varem oli peale igat spliti neli viis lehekülge ühesugust numbrit. Praegu ongi hea
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
See Fb on saadanast mu arust. Seal ei saa üldse midagi aru kus midagi on. Kõik on segi nagu pudru ja kapsad. Korra proovisin Fb kaudu näppu pulsil hoida. Peale ulgumise ja hala sealt kasulikku midagi ei tulnud ja peale teist katset naasin siia foorumisse.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: WRC Renties Ypres Rally Belgium 2021
See on nii nagu söögikohtadega. Inimese läheb alati sinna, kus nad näevad teisi. Liiga vähe poste ja asi sureb vaikselt välja. Aga nendest spliti postidest on alati lihtne üle liikuda.
Nii nagu KidrA viitas, tegelt on mitme aspekti kokku langemine. Olematu uute liikmete lisandumine, palju erinevaid platvorme, sarja üldine seis, Tänaku mitte kõige edukamad aastad ning ära ei saa unustada ka seda kisklemist, mis siin toimunud on.
"Come on, you can see more than that"