Ma arvan, et täna jõuab finišisse kokku 8 autot. Iseenesest on Safari ralli midagi värskendavat kalendris, aga ma ei usu et see oleks suund kuhu poole wrc peaks tüürima. Nagu näha siis osavõtt juba ise pole tead mis suurem asi ja kindlasti keskmine rallisõitja ei soovi oma masinat sinna lõhkuma minna ka tulevikus. Olen seda tegelikult ka varemgi öelnud, et wrc peaks suuna võtma tihedate vahede, mitte vastupidavuse suunas. Wrc peaks olema põhimõtteliselt F1, aga igal pinnasel - nii säiliks sportlik võitlus maksimaalselt kaua.
Divine kirjutas: ↑25 Juun 2021, 10:26
Ma arvan, et täna jõuab finišisse kokku 8 autot. Iseenesest on Safari ralli midagi värskendavat kalendris, aga ma ei usu et see oleks suund kuhu poole wrc peaks tüürima. Nagu näha siis osavõtt juba ise pole tead mis suurem asi ja kindlasti keskmine rallisõitja ei soovi oma masinat sinna lõhkuma minna ka tulevikus. Olen seda tegelikult ka varemgi öelnud, et wrc peaks suuna võtma tihedate vahede, mitte vastupidavuse suunas. Wrc peaks olema põhimõtteliselt F1, aga igal pinnasel - nii säiliks sportlik võitlus maksimaalselt kaua.
Suund ongi tihedate vahede poole. 12st rallist üks on väga raske ralli.
Su jutus oleks iva kui neid rallisid oleks rohkem.
Divine kirjutas: ↑25 Juun 2021, 10:26
Ma arvan, et täna jõuab finišisse kokku 8 autot. Iseenesest on Safari ralli midagi värskendavat kalendris, aga ma ei usu et see oleks suund kuhu poole wrc peaks tüürima. Nagu näha siis osavõtt juba ise pole tead mis suurem asi ja kindlasti keskmine rallisõitja ei soovi oma masinat sinna lõhkuma minna ka tulevikus. Olen seda tegelikult ka varemgi öelnud, et wrc peaks suuna võtma tihedate vahede, mitte vastupidavuse suunas. Wrc peaks olema põhimõtteliselt F1, aga igal pinnasel - nii säiliks sportlik võitlus maksimaalselt kaua.
...aga vanasti oli 1000km kiiruskatseid, 5000km ülesõite.. voh!
Divine kirjutas: ↑25 Juun 2021, 10:26
Ma arvan, et täna jõuab finišisse kokku 8 autot. Iseenesest on Safari ralli midagi värskendavat kalendris, aga ma ei usu et see oleks suund kuhu poole wrc peaks tüürima. Nagu näha siis osavõtt juba ise pole tead mis suurem asi ja kindlasti keskmine rallisõitja ei soovi oma masinat sinna lõhkuma minna ka tulevikus. Olen seda tegelikult ka varemgi öelnud, et wrc peaks suuna võtma tihedate vahede, mitte vastupidavuse suunas. Wrc peaks olema põhimõtteliselt F1, aga igal pinnasel - nii säiliks sportlik võitlus maksimaalselt kaua.
...aga vanasti oli 1000km kiiruskatseid, 5000km ülesõite.. voh!
Divine kirjutas: ↑25 Juun 2021, 10:26
Ma arvan, et täna jõuab finišisse kokku 8 autot. Iseenesest on Safari ralli midagi värskendavat kalendris, aga ma ei usu et see oleks suund kuhu poole wrc peaks tüürima. Nagu näha siis osavõtt juba ise pole tead mis suurem asi ja kindlasti keskmine rallisõitja ei soovi oma masinat sinna lõhkuma minna ka tulevikus. Olen seda tegelikult ka varemgi öelnud, et wrc peaks suuna võtma tihedate vahede, mitte vastupidavuse suunas. Wrc peaks olema põhimõtteliselt F1, aga igal pinnasel - nii säiliks sportlik võitlus maksimaalselt kaua.
Suund ongi tihedate vahede poole. 12st rallist üks on väga raske ralli.
Su jutus oleks iva kui neid rallisid oleks rohkem.
Acropolis, Turkey, Safari. 3 rallit kus läbi tiksumine annab poodiumi koha.