PÜHAPÄEV 06.12.2020
SS14 PZero Grand Prix 3 10.31 km08:48 Flexi Service M - 15 min
SS15 Serraglio 1 14.97 km11:08 Flexi Service N - 15 min
SS16 Serraglio 2 [Power Stage] 14.97 km13:18 Leg total 38.31 km
Otil kindlasti mingeid pingeid peal ei ole, sest kui Ogier peaks juhuslikult nt tehnilise vea tõttu katkestama, siis pole enam piisavalt neid, kes jääksid Power Stage'il tema ja Evansi vahele, et Evans tiitlit ei saaks (sisuliselt peaksid Tänak PSi võitma ning Sordo ja Lappi mõlemad PSi Evansist eespool lõpetama).
peetern kirjutas: ↑06 Dets 2020, 09:37
Otil kindlasti mingeid pingeid peal ei ole, sest kui Ogier peaks juhuslikult nt tehnilise vea tõttu katkestama, siis pole enam piisavalt neid, kes jääksid Power Stage'il tema ja Evansi vahele, et Evans tiitlit ei saaks (sisuliselt peaksid Tänak PSi võitma ning Sordo ja Lappi mõlemad PSi Evansist eespool lõpetama).
Oti võimalused on null nüüdseks. Eilne ärajäetud katse oleks veel mingigi varjandi säilitanud.
peetern kirjutas: ↑06 Dets 2020, 09:37
Otil kindlasti mingeid pingeid peal ei ole, sest kui Ogier peaks juhuslikult nt tehnilise vea tõttu katkestama, siis pole enam piisavalt neid, kes jääksid Power Stage'il tema ja Evansi vahele, et Evans tiitlit ei saaks (sisuliselt peaksid Tänak PSi võitma ning Sordo ja Lappi mõlemad PSi Evansist eespool lõpetama).
Oti võimalused on null nüüdseks. Eilne ärajäetud katse oleks veel mingigi varjandi säilitanud.
Aga mis see eilne ärajäetud katse oleks andnud? PS punktide probleem oleks ju ikka samaks jäänud. Ma saan aru, kui Neuville sõidaks, siis saaksid nemad mõlemad Sordoga Evansit PS-il edestada. See jutt on kõik muidugi lihtsalt matemaatiline mõtteeksperiment
peetern kirjutas: ↑06 Dets 2020, 09:37
Otil kindlasti mingeid pingeid peal ei ole, sest kui Ogier peaks juhuslikult nt tehnilise vea tõttu katkestama, siis pole enam piisavalt neid, kes jääksid Power Stage'il tema ja Evansi vahele, et Evans tiitlit ei saaks (sisuliselt peaksid Tänak PSi võitma ning Sordo ja Lappi mõlemad PSi Evansist eespool lõpetama).
Oti võimalused on null nüüdseks. Eilne ärajäetud katse oleks veel mingigi varjandi säilitanud.
Aga mis see eilne ärajäetud katse oleks andnud? PS punktide probleem oleks ju ikka samaks jäänud. Ma saan aru, kui Neuville sõidaks, siis saaksid nemad mõlemad Sordoga Evansit PS-il edestada. See jutt on kõik muidugi lihtsalt matemaatiline mõtteeksperiment
Kui oleksite peal olla siis kui Ogier oleks katkestanud, oleks ott liidriks tõusnud ja küll siis oleks neuville ka täna stardis olnud. spekuleerida võib
Neuville viimaste andmete kohaselt hoopis diskvalifitseeriti, sest eile ei käidud korraks (e. ei alustatud teist päeva) ajakontrollis ja nii ei saa otse kolmandal päeval startida? Kõlab reaalsena, sest vastasel juhul (eeldab muidugi sõiduvõimelist autot), poleks riskitud kahe autoga tootjate punkte koguda, vaid oleks võimaliku hädaabina ikka Neuville ka rajale toodud. https://www.dhnet.be/sports/moteurs/wrc ... 74796e9f6d
Sai see veider hooaeg läbi. Evansist natuke kahju, et ära käkkis, pigem oleks tahtnud näha teda esimest korda meistrina kui Ogieri, jumal teab juba mitmendat. Aga samas ma pean Ogieri ikkagi paremaks sõitjaks, et kes iganes võidab see on seda ka väärt.
Mis Tänakusse puutub siis see kahtlus, mis enne hooaega oli, et kas tiimivahetus ikka õige otsus oli, see kahtlus jäi ikkagi sisse, kuigi päris terviklikku pilti eriti ei saanud, sest rallid olid see hooaeg nagu nad olid. Aga selline mulje vähemalt jäi nendest vähestest ja poolikutest rallidest, et see ülekaal mida Tänak Toyota roolis näitas, on Hyundai roolis muutunud kõvaks vaeva nägemiseks. Ja samas 2 konkurenti, kes eelmine aasta olid aeglasemate masinate roolis, on nüüd ise Toyotat keeramas ja lõpetasid ka tabelis eespool. Aga nagu Mäkinen ütles, et Tänak tegi oma lükkega ralli huvitavamaks, sellega olen küll nõus.
Ja loodetavasti järgmine hooaeg näeme rohkem rallisid. Saab ka koroona ajal asjad kuidagi ära aetud ja loodetavasti M-Sport ei kao kuhugi.
Tegelikult kui nüüd need Sardiinias ja Türgis lagunenud autod ning nulliring Montest kõrvale jätta, siis seistmest üks võit ja kolm teist kohta...oleks täitsa lubav seis olnud küll. Meenutab 2018 Toyota aastat. Kahju, et Belgia ära jäi.
Jah, seda küll, ebaõnne oli natuke palju Tänakul sel totral hooajal, et päris korralikku pilti tegelikult ei saanud ja võib olla järgmine hooaeg ta kustutab need kahtlused.
Aga ühel vennal läks tiimivahetusega ikka väga rappa. Lappi Toyotast lahkumine läks ikka väga kalliks talle maksma. Citroeni, mis peatselt lõpetas oma tegevuse ja siis Citroeni rahadega M-Sporti, kus rahalistes raskustes polnud mahti testideks ja koroona tõmbas ka poolele hooajale kriipsu peale. Enam hullemini ei saanud Lappil minnagi.
Lappist on küll kahju. Esimene poolik hooaeg oli väga äge, teisel jäi natukene toppama ja edasi pole üldse mõtet rääkida. Kuigi ilmselt ega tal muud varianti polnud ka, kui Toyotast lahkuda. Vahest nüüd, kus proual ja härral nii palju sõnaõigust enam pole, saab tagasi proovida ning tegeleda R5 ja uue WRC arendamisega vms. Tõenäoliselt järgmise aasta lõpus läheb lisaks Ogierile veel mõni kogenum sõitja pensionile.