Mis muudatused teevad N3-st A6

räägi eesti autorallist

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Sparco

Vasta
Vänt
V järgu kommentaator
V järgu kommentaator
Postitusi: 37
Liitunud: 07 Mai 2003, 12:06

Mis muudatused teevad N3-st A6

Postitus Postitas Vänt »

Äkki mõni spetsialist selgitab, Lindali Evo7 enne N3 klassi kuulus?
Kristo
---
---
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Kõige lihtsam muudatud on turbokõri vahetus. N-rühma autol tohib selle ava olla max. 32 mm ja A-rühmas 2mm rohkem. Noh ja siis ei tohigi enam N-is sõita.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Rasmus
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 841
Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rasmus »

.... Ja valdavalt minnakse sinna üle, kuna N'is on konkurents suurem.
Ega neil kodutehtud A'del ja N'del muud suurt vahet polegi. Vedrustuse geomeetriat ja mootori sisu võib A's rohkem muuta + veel terve ports muudatusi, mis Eesti tasemel end ära ei tasu. N3 auto saab põhimõtteliselt iga kell A6 võistlema panna, vastupidi aga mitte.
Karl
II järgu kommentaator
II järgu kommentaator
Postitusi: 348
Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
Asukoht: Tallinn

Karl

Postitus Postitas Karl »

Aga Käo Sassi evo 4, millega ta A6 klassis sõitis oli vast ikka rohkem ,,tuunitud'', mida muidu ta nii hirmsasti lagunes???
Karl
Rasmus
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Postitusi: 841
Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
Asukoht: Tallinn

Re: Karl

Postitus Postitas Rasmus »

Karl kirjutas:Aga Käo Sassi evo 4, millega ta A6 klassis sõitis oli vast ikka rohkem ,,tuunitud'', mida muidu ta nii hirmsasti lagunes???
No eks ikka jah. Neid pisikesi muudatusi mida tehakse on palju, ja eks need kodutehtud A'd üldiselt lagune jah rohkem kui korralikud N'id.
Korralik Prodrive'i skuubi või RalliArt'i mitsu (või mõne muu tasemel tiimi poolt ettevalmistatud auto) on kindlasti "parem" auto kui isearetatud A.
Ei saa seda asja niimoodi võtta, et mistahes A peaks N'ist kiirem olema.
Sparco
Hooaja Kaval Ants
Hooaja Kaval Ants
Postitusi: 1232
Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sparco »

Seda nüüd küll-eks see oleneb kindlasti ka sõitjast ja auto muudatustest mida on tehtud.Kui on ainult turbo kõri ära vahetatud ja autot vähe edasi arendatud, siis eks ta pea rohkem vastu kui rohkem tehtud masin. Eestis tuleks rohkem kasuks vist vastupidava A ehitamine. Kindlasti on suures A-s rohkem võimalusi näiteks suuremad pidurid asfaldil jnejne mis kõik aitavad kiirusele ja pidurdusmaadele kaasa samuti ülekanded ja. Aga üldiselt jah kipu nad lagunema kahjuks need ise tehtud A-d. Aga samas Sass (Käo) näitas, et sellise autoga saab nii mitmestki tehase WRC-st kiirem olla. :) oleks vaid seda vastupidavust. :roll:
Vasta