Kusjuures Kaal isegi ei eitanud, et see inimene, kes selle numbri 100 000 "välja mõtles" võis olla tema. Võimalik, et tema töö tasu on seotud alaliitu toodud raha hulgaga ja nägi REs head teenimise võimalust.uhtikas kirjutas:Pole nagu selle teema all kohanud? Aga leidsin möödunud aasta augustikuise Pahvi kirjutise, mis justkui üpris selgelt märku annab, kust asi mädanema läks?
Autospordiliit koondab peasekretäri ning loob Eesti spordis uudse juhtimisstruktuuri
https://sport.delfi.ee/news/auto/eesti/ ... d=87019961
Tsiitaat Aivo Pärnalt: "Juhatuse etteotsa vajame head müügimeest, kes oskaks hästi suhelda ja tooks alaliitu raha."
Niisiis, Tehtud!
PS. Kas keegi mäletab mõndagigi Pärna osalusel ettevõtet-etevõtmist, kus midagi pekki või suisa kriminaalseks ei lähe?
Shell Helix Rally Estonia 2020
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
Hea AS, äkki aitad?AS kirjutas:kas keegi huvipärast on ka EAL lehel 2020-2024 arengukava lugenud. Tänase valguses päris põnev lugemine.
http://autosport.ee/sites/default/files ... 0-2024.pdf
Kaevasin mis ma kaevasin, guugeldasin mis ma guugeldasin - krt ei leia ühtegi kuupäeva ega kinnitust, kes ja millal selle arengukava on kinnitanud
Samas on seal õeldud, et 2020 alguses tuleb uus põhikiri . . .
. . . ja samas jõudsin arengukava reani, millest enam edasi ei viitsigi lugeda:
MISSIOONI JA VISIOONI p3:
EAL arendamine atraktiivseks ja usaldusväärseks partneriks erinevatele
rahvusvahelistele, riiklikele ja ühiskondlikele struktuuridele ning eraisikutest
autokasutajatele
EAL kas MTÜna või siis kes iganes OÜna on põhimõtteliselt rämedalt valetanud nii paganama mitmes paigas ja kõige totram, et ka oma liikmetele http://autosport.ee/eal-i-liikmed
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
See arengukava tänasel autosport.ee lehel EAL alajaotuses täitsa avalikult saadaval. Seda lugedes tekkis ka minul peas üsna mitu küsimust!? Aga las see jääda minu pähe edasi, ei taha siin erinevaid vandenõu teoorjaid hakkata välja pakkuma.
Aga minu jaoks on teema ikkagi see noorte arendamine ja toetamine. Parandage mind, aga minu teada pole EAL mitte ühtegi noort sportlast kuhugi aidanud. Küll aga osad juhatuse liikmed on aidanud erineval moel mõnda sportlast.
Aga minu jaoks on teema ikkagi see noorte arendamine ja toetamine. Parandage mind, aga minu teada pole EAL mitte ühtegi noort sportlast kuhugi aidanud. Küll aga osad juhatuse liikmed on aidanud erineval moel mõnda sportlast.
Viimati muutis AS, 27 Veebr 2020, 18:33, muudetud 1 kord kokku.
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
On jah saadaval, aga kelle poolt ja millal kinnitatud - selles oli mu küsimusAS kirjutas:See arengukava tänasel autosport.ee lehel EAL alajaotuses täitsa avalikult saadaval.
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
uhtikas kirjutas:On jah saadaval, aga kelle poolt ja millal kinnitatud - selles oli mu küsimusAS kirjutas:See arengukava tänasel autosport.ee lehel EAL alajaotuses täitsa avalikult saadaval.
Ka eelmine arengukava ei olnud minu teada kuskil kinnitatud. See lihtsalt paber mingite visioonidega.
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
Ojaperv ja Pärn ka. Aga nagu aru saan, siis oli jama juba eelmine aasta aga siis maksis Aava küsiyud summa ära. Ehk siis ka lause, et täna 100-, homme 200- ja ülehomme juba 300 000 euri vaja maksta.Arvi1991 kirjutas:https://sport.delfi.ee/news/auto/rallye ... d=89072719
Raul Jeets nüüd suu lahti teinud
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
EALi (EAL on asutatud 13.10.1924. a. Tallinnas, tema tegevus on taastatud 11.02.1989. a. ning registreeritud 10. 04.1989. a. Tallinnas) on ta siis meil täna MTÜ või OÜ, tänapäevase tegevuse valguses, pakun (samuti ettevõtjana) järgmise sissetulekute suurendamise variandi:
EAL juhatus kindlasti peatselt avastab, et nende poolt kasvatatud, õpetatud ja arendatud kodanikena on välismaisesse võistlussarja väljunud kaks isikut:
1. Ott Tänak;
2. Martin Järveoja.
Järgmise sammuna nt Mr Janis Kaal, tuginedes EAL raamatupidamise põhjalikele kalkulatsioonidele, otsustab, et kummalegi kodanikule peaks kehtestama "koduõuelt" lahkumise maks. See on 100.000EUR per face ja kehtib ka tagasiulatuvalt aastale 2019, kui nimetatud isikud saavutasid maailmameistritiitli. . .
EAL juhatus kindlasti peatselt avastab, et nende poolt kasvatatud, õpetatud ja arendatud kodanikena on välismaisesse võistlussarja väljunud kaks isikut:
1. Ott Tänak;
2. Martin Järveoja.
Järgmise sammuna nt Mr Janis Kaal, tuginedes EAL raamatupidamise põhjalikele kalkulatsioonidele, otsustab, et kummalegi kodanikule peaks kehtestama "koduõuelt" lahkumise maks. See on 100.000EUR per face ja kehtib ka tagasiulatuvalt aastale 2019, kui nimetatud isikud saavutasid maailmameistritiitli. . .
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 223
- Liitunud: 22 Dets 2011, 13:03
- Asukoht: Võrumaa
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
https://sport.postimees.ee/6910279/eal- ... a-ara-jaab
Ikka ajuhälvikud seal EAL-st aru ei saa see näitab nende lollust
Ikka ajuhälvikud seal EAL-st aru ei saa see näitab nende lollust
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
Oleks tohutult tänulik, kui keegi Rauli mõtted RF avalikustaks?Arvi1991 kirjutas:https://sport.delfi.ee/news/auto/rallye ... d=89072719
Raul Jeets nüüd suu lahti teinud
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
Eesti Autospordiliidu juhatuse liikmete sõnul on nad tulihingelised Rally Estonia pooldajad ning loodavad, et kihutamine siiski ära ei jää.
„See on peeglisse vaatamise koht - kõigile," ütles Eesti Autospordiliidu (EAL) juhatuse liige Raul Jeets. Jutt käib Rally Estonia korralduse ümber tekkinud tülist ning ralli peakorraldajate poolt kolmapäeval avalikustatud otsusest üritus ära jätta.
Esmaspäeval koguneb EALi juhatus, et arutada Rally Estonia ärajäämist. Delfile teadaolevalt, püütakse leida lahendus, kuidas tippsõitjate osalusega ralli Eestis siiski toimuks. „Ma arvan, et ralli ära ei jää... teeme selle igal juhul," sõnas juhatuse liige Aivo Pärn ning lisas, et usub ka võimalusse, et selle võtab ikkagi ette Urmo Aava koos oma meeskonnaga. „Kui soovime, et ralli toimuks, peame seda kõik tahtma. Peame seda koos tegema!"
EALi juhatuse esimees Arvo Ojaperv rõhutas samuti, et alaliidu eesmärk pole kunagi olnud Rally Estoniat põhja lasta. Enne edasiste sammude kohta otsuste langetamist soovib ta aga lasta keedetud pudrul jahtuda. „Praegu me ju ei tea ralli ärajäämise tegelike põhjusi. Kuuldusi on olnud igasuguseid," märkis ta. „Ralli peaks toimuma ja seda võiks korraldada ikkagi Urmo Aava oma meeskonnaga, aga see peaks toimuma meiega koostöös. Jättes kõrvale praegune poriloopimine, on nad tublid tegijad. Tegime neile vahepeal ettepaneku, et nad oleksid kogu Eesti meistrivõistluste sarja promootorid, kuid nad ei soovinud seda võtta."
Kuigi EALi tegevjuhi rolli täitev Janis Kaal on öelnud, et WRC etapi Eestisse toomine pole alaliidu peamine eesmärk, tunnistavas EALi juhatuse liikmed, et Rally Estoniat on Eesti autospordile vaja. Näiteks Jeets, kes ise aktiivselt rallisõiduga tegeleb, peaks olema ainus roolikeeraja, kes startinud kõigil seni peetud Rally Estoniatel. „Sellel rallil on suur osa sõitjatel ja meie esiekipaažil. Just sõitjad teevad rallist ralli. Isegi nendel aastatel, kui ma pole väga sõita soovinud, olen selle ralli ajaks ennast kokku võtnud ja stardis olnud," märkis ta.
Jeetsi sõnul ollakse pärast kolmapäeval toimunud pressikonverentsi täiesti uues olukorras. „Kolmapäevani polnud keegi arvestanud, et ralli ei toimu. Nüüd peab EAL kõikide rallifännide ja sõitjate jaoks mõtlema välja lahenduse - kas ise korraldada või tegelikult jättis ju ka Aava õlekõrred õhku," arutles ta. „Usun, et praeguse olukorra üle pole keegi rõõmus. Ilmselt näeme nüüd, kui ühtne on EAL. Kokkuvõttes on see ju sõitjate organisatsioon, mis koondab rohkem kui tuhandet sõitjast."
Aava sõnul pole aga põhjust ralli ärajäämisest juba teatanud seltskonna meelemuutust oodata. Kolmapäevale tehtud avaldus polnud hetkeemotsioon. „See oli pika negatiivse töö tulemus," tõdes ta. Ta viitas, et Rally Estoniaga seotud teema üle on arutatud juba kaua, kuid sobiliku tulemuseni pole jõutud.
Teadupärast algasid probleemid sellest, et EAL kehtestas Rally Estoniale võistluse registreerimise tasuks 100 000 eurot. Ralli korraldajate sõnul on aga sellise summa maksmine võimatu. EALi juhatuse liikmed viitavad aga omakorda sellele, et nii suure eelarvega üritus peaks andma ka panuse Eesti autosporti. Ühine nägemus puudub.Mullu leiti lahendus
EALi juhatuse liikmed viitavad aga justkui ühest suust, et Rally Estonia korraldajad loobusid nendega läbirääkimistele tulemast. Nad olid kutsustud 9. jaanuaril toimunud EALi juhatuse koosolekule, kuid jätsid tulemata. Just sellele koosolekul kinnitas EALi juhatus lõplikult otsuse, et rahvusvahelise ralli registreerimistasu on 100 000 eurot.
„Mind teavitati koosolekust päev varem. Kuna mul oli juba varem planeeritud samale ajale oma töötajate terve päeva kestev koolitus, pakkusin kaks või kolm alternatiivset varianti," selgitas Aava. „Tegelikult olin varem esitanud neile kõik meiepoolsed argumendid."
Aava sõnul polnud tänavu esimene kord, kui EAL raha küsis. Samas juhtus ka aasta tagasi. Toona õnnestus aga kokkuleppele jõuda. „Istusime maha, leppisime kokku, maksin ära ja kõik oli korras," meenutas ta. Tänavu asjad enam nii libedalt ei lahenenud.Kuluaarides on räägitud ka sellest, et EALi tegevuse taga on soov sundida Rally Estonia praegused korraldajad taanduma ning hakata ise sellega tegelema. Vähemalt Delfile kinnitasid EALi juhatuse liikmed, et nii see ei ole. „Kindlasti pole meil laual olnud teemat, et korraldame ise Rally Estonia," lausus Jeets.
„See on peeglisse vaatamise koht - kõigile," ütles Eesti Autospordiliidu (EAL) juhatuse liige Raul Jeets. Jutt käib Rally Estonia korralduse ümber tekkinud tülist ning ralli peakorraldajate poolt kolmapäeval avalikustatud otsusest üritus ära jätta.
Esmaspäeval koguneb EALi juhatus, et arutada Rally Estonia ärajäämist. Delfile teadaolevalt, püütakse leida lahendus, kuidas tippsõitjate osalusega ralli Eestis siiski toimuks. „Ma arvan, et ralli ära ei jää... teeme selle igal juhul," sõnas juhatuse liige Aivo Pärn ning lisas, et usub ka võimalusse, et selle võtab ikkagi ette Urmo Aava koos oma meeskonnaga. „Kui soovime, et ralli toimuks, peame seda kõik tahtma. Peame seda koos tegema!"
EALi juhatuse esimees Arvo Ojaperv rõhutas samuti, et alaliidu eesmärk pole kunagi olnud Rally Estoniat põhja lasta. Enne edasiste sammude kohta otsuste langetamist soovib ta aga lasta keedetud pudrul jahtuda. „Praegu me ju ei tea ralli ärajäämise tegelike põhjusi. Kuuldusi on olnud igasuguseid," märkis ta. „Ralli peaks toimuma ja seda võiks korraldada ikkagi Urmo Aava oma meeskonnaga, aga see peaks toimuma meiega koostöös. Jättes kõrvale praegune poriloopimine, on nad tublid tegijad. Tegime neile vahepeal ettepaneku, et nad oleksid kogu Eesti meistrivõistluste sarja promootorid, kuid nad ei soovinud seda võtta."
Kuigi EALi tegevjuhi rolli täitev Janis Kaal on öelnud, et WRC etapi Eestisse toomine pole alaliidu peamine eesmärk, tunnistavas EALi juhatuse liikmed, et Rally Estoniat on Eesti autospordile vaja. Näiteks Jeets, kes ise aktiivselt rallisõiduga tegeleb, peaks olema ainus roolikeeraja, kes startinud kõigil seni peetud Rally Estoniatel. „Sellel rallil on suur osa sõitjatel ja meie esiekipaažil. Just sõitjad teevad rallist ralli. Isegi nendel aastatel, kui ma pole väga sõita soovinud, olen selle ralli ajaks ennast kokku võtnud ja stardis olnud," märkis ta.
Jeetsi sõnul ollakse pärast kolmapäeval toimunud pressikonverentsi täiesti uues olukorras. „Kolmapäevani polnud keegi arvestanud, et ralli ei toimu. Nüüd peab EAL kõikide rallifännide ja sõitjate jaoks mõtlema välja lahenduse - kas ise korraldada või tegelikult jättis ju ka Aava õlekõrred õhku," arutles ta. „Usun, et praeguse olukorra üle pole keegi rõõmus. Ilmselt näeme nüüd, kui ühtne on EAL. Kokkuvõttes on see ju sõitjate organisatsioon, mis koondab rohkem kui tuhandet sõitjast."
Aava sõnul pole aga põhjust ralli ärajäämisest juba teatanud seltskonna meelemuutust oodata. Kolmapäevale tehtud avaldus polnud hetkeemotsioon. „See oli pika negatiivse töö tulemus," tõdes ta. Ta viitas, et Rally Estoniaga seotud teema üle on arutatud juba kaua, kuid sobiliku tulemuseni pole jõutud.
Teadupärast algasid probleemid sellest, et EAL kehtestas Rally Estoniale võistluse registreerimise tasuks 100 000 eurot. Ralli korraldajate sõnul on aga sellise summa maksmine võimatu. EALi juhatuse liikmed viitavad aga omakorda sellele, et nii suure eelarvega üritus peaks andma ka panuse Eesti autosporti. Ühine nägemus puudub.Mullu leiti lahendus
EALi juhatuse liikmed viitavad aga justkui ühest suust, et Rally Estonia korraldajad loobusid nendega läbirääkimistele tulemast. Nad olid kutsustud 9. jaanuaril toimunud EALi juhatuse koosolekule, kuid jätsid tulemata. Just sellele koosolekul kinnitas EALi juhatus lõplikult otsuse, et rahvusvahelise ralli registreerimistasu on 100 000 eurot.
„Mind teavitati koosolekust päev varem. Kuna mul oli juba varem planeeritud samale ajale oma töötajate terve päeva kestev koolitus, pakkusin kaks või kolm alternatiivset varianti," selgitas Aava. „Tegelikult olin varem esitanud neile kõik meiepoolsed argumendid."
Aava sõnul polnud tänavu esimene kord, kui EAL raha küsis. Samas juhtus ka aasta tagasi. Toona õnnestus aga kokkuleppele jõuda. „Istusime maha, leppisime kokku, maksin ära ja kõik oli korras," meenutas ta. Tänavu asjad enam nii libedalt ei lahenenud.Kuluaarides on räägitud ka sellest, et EALi tegevuse taga on soov sundida Rally Estonia praegused korraldajad taanduma ning hakata ise sellega tegelema. Vähemalt Delfile kinnitasid EALi juhatuse liikmed, et nii see ei ole. „Kindlasti pole meil laual olnud teemat, et korraldame ise Rally Estonia," lausus Jeets.
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
Taas tsiterides Kaalu «Mina ja teised liidu liikmed usume, et uus hinnakiri on aus. See raha läheks meie spordiala arengusse. Teised võistluste korraldajad leppisid uuendustega ning nemad ei saa riigilt toetust.»
EAL liikmed (nimi; reg.nr; reg. aasta):
A1M OÜ 14238403 2018
A2 Racing 80235378 2009
BTR Racing MTÜ 80396288 2018
CKR Estonia OÜ 14296047 2017
Cueks Racing Service OÜ 10528682
Eesti Mootorispordi Ajalugu 80164543 2005
Erki Sport MTÜ 80104788 2003
Estonian Autosport Events MTÜ 80310909 2018
GAZ Ralliklubi MTÜ 80349828 2013
G.M. Racing Spordiklubi MTÜ 80219468 2019
Juuru Tehnikaklubi MTÜ 80560121 2019
Kaur Motorsport 11247886 2016
Kehala 80313183 2011
Kupatama Motorsport MTÜ 80557107 2019
LGT MTÜ 80233058 2019
Ligur Racing 80003001 2003
ME3 Motosport.com OÜ 12037066 2013
Mertul OÜ 12181627 2016
Milrem Motorsport MTÜ 80412107 2019
Motorspordi Selts MTÜ 80365767 2014
Märjamaa Rally Team 80550341 2002
OK Tehnikaspordiklubi 80042113 2002
Optitrans Tehnikasport 80193480 2002
Oti Ralliklubi 80203208 2011
Pihtla RT OÜ 12969137 2018
Prorehv OÜ 11907743 2012
Reinsalu Sport 80129860 2011
Reinup Motorsport MTÜ 80334229 2015
RR Estonia OÜ 14026871 2017
RS Racing Team 80131897 2012
Saaremaa Ralli MTÜ 80429510 2019
Scrutineering OÜ 12457118 2017
SK Saaremaa Tehnikaspordi Klubi 80377500 2018
SP Rally Project OÜ 11496642 2013
Spordiklubi Sar-Tech Motorsport MTÜ
Spordiklubi Villu 80052442 1994
TARK Spordiklubi 80347930 2013
Tehase Auto OÜ 11004283 2013
Tikkri Motorsport MTÜ 80364354 2014
VilSport Klubi MTÜ 80382754 2018
VR Grupp OÜ 12984833 2019
Vändra Tehnikaspordiklubi MTÜ 80020979 2017
Yellow Racing 80200486 2004
Kas Kaal siiani sinisimselt usub, et KÕIK need EAL liikmed hüppavad rõõmust, et nende organisatsioon keeras pe..sse ühe üpris tillukesele riigile üpris vahvaid elamusi lubanud ürituse???
EAL liikmed (nimi; reg.nr; reg. aasta):
A1M OÜ 14238403 2018
A2 Racing 80235378 2009
BTR Racing MTÜ 80396288 2018
CKR Estonia OÜ 14296047 2017
Cueks Racing Service OÜ 10528682
Eesti Mootorispordi Ajalugu 80164543 2005
Erki Sport MTÜ 80104788 2003
Estonian Autosport Events MTÜ 80310909 2018
GAZ Ralliklubi MTÜ 80349828 2013
G.M. Racing Spordiklubi MTÜ 80219468 2019
Juuru Tehnikaklubi MTÜ 80560121 2019
Kaur Motorsport 11247886 2016
Kehala 80313183 2011
Kupatama Motorsport MTÜ 80557107 2019
LGT MTÜ 80233058 2019
Ligur Racing 80003001 2003
ME3 Motosport.com OÜ 12037066 2013
Mertul OÜ 12181627 2016
Milrem Motorsport MTÜ 80412107 2019
Motorspordi Selts MTÜ 80365767 2014
Märjamaa Rally Team 80550341 2002
OK Tehnikaspordiklubi 80042113 2002
Optitrans Tehnikasport 80193480 2002
Oti Ralliklubi 80203208 2011
Pihtla RT OÜ 12969137 2018
Prorehv OÜ 11907743 2012
Reinsalu Sport 80129860 2011
Reinup Motorsport MTÜ 80334229 2015
RR Estonia OÜ 14026871 2017
RS Racing Team 80131897 2012
Saaremaa Ralli MTÜ 80429510 2019
Scrutineering OÜ 12457118 2017
SK Saaremaa Tehnikaspordi Klubi 80377500 2018
SP Rally Project OÜ 11496642 2013
Spordiklubi Sar-Tech Motorsport MTÜ
Spordiklubi Villu 80052442 1994
TARK Spordiklubi 80347930 2013
Tehase Auto OÜ 11004283 2013
Tikkri Motorsport MTÜ 80364354 2014
VilSport Klubi MTÜ 80382754 2018
VR Grupp OÜ 12984833 2019
Vändra Tehnikaspordiklubi MTÜ 80020979 2017
Yellow Racing 80200486 2004
Kas Kaal siiani sinisimselt usub, et KÕIK need EAL liikmed hüppavad rõõmust, et nende organisatsioon keeras pe..sse ühe üpris tillukesele riigile üpris vahvaid elamusi lubanud ürituse???
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
Tänud AS
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
Kuidas EAL selle ürituse ära jäämises süüdi on? Kolmik ei ole lihtsalt nõus täitma ühte tingimust, et ralli toimuks. Sellise eelarvega ralli puhul 3-4% väljaminek ei tohiks olla probleem, kui raha probleeme pole nagu Aava ütles ja raha mis reaalselt aitaks Eesti autospordil areneda. Minu silmis on kolmik süüdi
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
Jajah - EESTI ajakirjandus hakkab nüüd EALi uskuma???
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
Tegemist on Nelikugaeigo kirjutas:Kuidas EAL selle ürituse ära jäämises süüdi on? Kolmik ei ole lihtsalt nõus täitma ühte tingimust, et ralli toimuks. Sellise eelarvega ralli puhul 3-4% väljaminek ei tohiks olla probleem, kui raha probleeme pole nagu Aava ütles ja raha mis reaalselt aitaks Eesti autospordil areneda. Minu silmis on kolmik süüdi
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
Et, siis kui Tiim RE ikkagi nöörist ei haara, siis teevad ise selle ära? Nad tõesti arvavad, et peale kogu seda tralli tahab keegi nendega koostööd teha ja võetakse kui tõsiseltvõetavaid partbereid, et ralli korraldada?AS kirjutas:. Delfile teadaolevalt, püütakse leida lahendus, kuidas tippsõitjate osalusega ralli Eestis siiski toimuks. „Ma arvan, et ralli ära ei jää... teeme selle igal juhul," sõnas juhatuse liige Aivo Pärn .
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
No võib 3-4% väike summa olla aga pool aastat enne üritust on tõenäoliselt eelarve üsna täpselt paigas ja jaotatud, et lampi sadat tonni juurde hakata nõudma. Lisaks ütled et ei olnud nõus täitms tingimust et 100k maksta, aga selle tingimuse RE korraldamise võrdlemisi hilises faasis lauale viskamine on okei? Kui sa ikkagi üritust korraldama ja planeerima hakates arvestad ühe summaga ja seda summat poole korraldamise pealt 5000% tõstetakse, siis see pole okei. Ilmselgelt on ka mingeid muid põhjuseid, eriti igasugu usalduse kadumise jutu valguses.eigo kirjutas:Kuidas EAL selle ürituse ära jäämises süüdi on? Kolmik ei ole lihtsalt nõus täitma ühte tingimust, et ralli toimuks. Sellise eelarvega ralli puhul 3-4% väljaminek ei tohiks olla probleem, kui raha probleeme pole nagu Aava ütles ja raha mis reaalselt aitaks Eesti autospordil areneda. Minu silmis on kolmik süüdi
Viimati muutis Olarir, 27 Veebr 2020, 20:34, muudetud 1 kord kokku.
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
Et siis vabandust, aga minu subjektiivne viimane avaldus (RFoorumlased saavad mo mõtted üle vaadata tagasivatavalt:))
Urmo & Team on ilmselgelt ennast väljendanud, et sellise lasteaiaga me maailmas kaugemale ei lähe?!
Tehtud!
Urmo & Team on ilmselgelt ennast väljendanud, et sellise lasteaiaga me maailmas kaugemale ei lähe?!
Tehtud!
"Kui ei oleks rallit, siis ei oleks elu ka..." [Väike uhtikas; 8 a.]
Re: Shell Helix Rally Estonia 2020
Sellega ma olen nõus, et 6kuud on võrdlemisi lühike aeg aga ka siis oleks kiun üleval olnud ja korraldamisest loobutud. EAL ei ole kindlasti põhjus miks ei teha. Lihtsalt hea vabandus, et meid kiusatakse ja ei lasta rahulikult oma asja teha nii, et keegi ei torgiks ja uuriks kuhu see raha kõik läheb.Olarir kirjutas:No võib 3-4% väike summa olla aga pool aastat enne üritust on tõenäoliselt eelarve üsna täpselt paigas ja jaotatud, et lampi sadat tonni juurde hakata nõudma. Lisaks ütled et ei olnud nõus täitms tingimust et 100k maksta, aga selle tingimuse RE korraldamise võrdlemisi hilises faasis lauale viskamine on okei?Ilmselgelt on ka mingeid muid põhjuseid, eriti igasugu usalduse kadumise jutu valguses.eigo kirjutas:Kuidas EAL selle ürituse ära jäämises süüdi on? Kolmik ei ole lihtsalt nõus täitma ühte tingimust, et ralli toimuks. Sellise eelarvega ralli puhul 3-4% väljaminek ei tohiks olla probleem, kui raha probleeme pole nagu Aava ütles ja raha mis reaalselt aitaks Eesti autospordil areneda. Minu silmis on kolmik süüdi