Ära hõiska enne õhtut, homme võib olla hoopis teine riiul.Eraisik kirjutas:Noh ajaloolased - millal oli lõpus viimati terve riiul ühe tootja käes?
Aga täitsa tore teada, et viimati oligi Saksas, aastal 2015. Ogier-Latvala-Mikkelsen.
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Ära hõiska enne õhtut, homme võib olla hoopis teine riiul.Eraisik kirjutas:Noh ajaloolased - millal oli lõpus viimati terve riiul ühe tootja käes?
Ma ei räägi midagi homsestteine_riiul kirjutas:Ära hõiska enne õhtut, homme võib olla hoopis teine riiul.Eraisik kirjutas:Noh ajaloolased - millal oli lõpus viimati terve riiul ühe tootja käes?
Homseid katseid ei saa tänase päevaga võrrelda. Sõidetakse reaalsetel teedel, mis on korralikud.CTR kirjutas:Huvitav, kas Ott homme 2 varuga? Kui võtta, et servist pole..
Siis on PS-il keerulisem Head tulemust püüda.CTR kirjutas:Huvitav, kas Ott homme 2 varuga? Kui võtta, et servist pole..
No kui leping Toyotaga laual on, siis ilmselt surub lõpuni. Kui aga otsad lahti võib mingi 30-40 sekine anomaalia tekkida küll.Kauri95 kirjutas:Homse päeva küsimus siis, et millal Sordo Neuville mööda laseb
Ise seal sõitnud ei ole aga kahjuks ei taha üldse nõustuda. Saab siin ka vältida, aga siis oled lihtsalt aeglane.Loterii ongi kui pushid.Aga võibolla olen lihtsalt loll, kes teab.ElvisP kirjutas:Türgi on endurance, seal võib sobiva kiirusega kive paljuski vältida ja nii nagu Tänak eelmine aasta kindla peale tiksudes ralli ka lõpuks võita.snakeplissken kirjutas: Rallis peab ikka endurance element ka sees olema, isegi on kõik rallid läinud lihtsateks ja lühikesteks.
Aga see Saksamaa katse pole endurance vaid puhas loterii. Vahet pole, mis kiirusega sõidad ikka võib rehv minna ja sõitjal pole midagi vältida, sest tee on üks suur pommiauk.
Nõus. Esimene päev oli ikka üsna igav, täna oli põnevust ja väga lahedaid katseid.TomPoiss kirjutas:Ise seal sõitnud ei ole aga kahjuks ei taha üldse nõustuda. Saab siin ka vältida, aga siis oled lihtsalt aeglane.Loterii ongi kui pushid.Aga võibolla olen lihtsalt loll, kes teab.ElvisP kirjutas:Türgi on endurance, seal võib sobiva kiirusega kive paljuski vältida ja nii nagu Tänak eelmine aasta kindla peale tiksudes ralli ka lõpuks võita.snakeplissken kirjutas: Rallis peab ikka endurance element ka sees olema, isegi on kõik rallid läinud lihtsateks ja lühikesteks.
Aga see Saksamaa katse pole endurance vaid puhas loterii. Vahet pole, mis kiirusega sõidad ikka võib rehv minna ja sõitjal pole midagi vältida, sest tee on üks suur pommiauk.
Äki peaks ralli üldse ära kaotama ja ainult rinka peale jääma? Hea sile asfalt koguaeg jne.
Ja pole vaja tigedaks muutuda, täitsa söbraliku moega kirjutan seda.