Suhteliselt kurb on inimesena, kellel on ligipääs All-Livele lugeda takkajärgi neid "artikleid". Tekib alati tunne, et vist jälgisin mingit muud rallit, mitte seda, millest kirjutatakse. Kohati kurb, kohati naljakas. "Neuville kaotas 40 sekundit", "neuville kaotas pea kaks minutit", "neuvil kaotad juba minutiga" - vali siis vastavalt oma maitsele millist rallit "kajastatakse"
Võsavormel kirjutas:Ega Ott vist väga ei taha Eesti enda ajakirjanikega kokku puutuda. Ainuke, kellega Ott oli nõus alati juttu tegema, oli Lembitu Kuuse. Vähemalt nii olen ma kuskilt kuulnud...
Pahv ka, aga seal lisaks Delfi rahad ka mängus ...
Delfi artikkel:
Kuuendal kiiruskatsel sõitis Neuville auto ninaga vastu heinapalli, mis oli osa kiiruse vähendamiseks mõeldud tehislikust šikaanist. Seejärel möödus belglane heinapallist valelt poolt.
Mitu rallireegleid põhjalikult tundvat inimest olid hämmingus. Vastavalt reeglitele tuleb šikaan läbida nii, nagu ta sulle ette jääb – ehk siis Neuville pidanuks tagurdama ja sõitma heinapallist mööda paremalt, mitte vasakult. Hiljem, kui heinapallid olid juba paigast, võis nende vahelt läbi sõita.
Arvati, et kohtunikud ei hakanud Neuville'ile ajalist karistust määrama, et lahingus MM-tiitlile veidigi põnevust üleval hoida.
ElvisP kirjutas:Delfi artikkel:
Kuuendal kiiruskatsel sõitis Neuville auto ninaga vastu heinapalli, mis oli osa kiiruse vähendamiseks mõeldud tehislikust šikaanist. Seejärel möödus belglane heinapallist valelt poolt.
Mitu rallireegleid põhjalikult tundvat inimest olid hämmingus. Vastavalt reeglitele tuleb šikaan läbida nii, nagu ta sulle ette jääb – ehk siis Neuville pidanuks tagurdama ja sõitma heinapallist mööda paremalt, mitte vasakult. Hiljem, kui heinapallid olid juba paigast, võis nende vahelt läbi sõita.
Arvati, et kohtunikud ei hakanud Neuville'ile ajalist karistust määrama, et lahingus MM-tiitlile veidigi põnevust üleval hoida.
See on tegelikult hea point ja küsimus. Eriti kui arvestada seda, et Ogier sai karistada hooaja alguses kui PSil tehispiirdeid liigutas.
See, et "põnevus säiliks" ei tohiks ju olla mingi vabandus ...
Ajalisi trahve ei määrata kui sõitja ei saanud ajalist kasu "valesti" sõitmise eest. See on korduvalt ära läbi käinud. Kuna ta jäi seisma siis ta kaotas aega, mitte ei võitnud. Sama juhus on ka tal olnud 2017 hooajal kus peale šikaani valelt poolt sisenemist lasi gaasi maha ca 10 sekundiks ja samuti karistust ei järgnenud.
Küll juba jagatakse, kui Ogier ja kamraadid nõuavad ning reeglid lubavad. Ilmselt oleneb see võistluse edasisest kulgemisest. Päevgi pole alanud seal veel...