Hooaeg 2019
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Hooaeg 2019
Kalender peaks olema lõplikult nüüd paigas.
1 Australian GP Australia Melbourne Grand Prix Circuit, Melbourne 17 March
2 Bahrain GP Bahrain Bahrain International Circuit, Sakhir 31 March
3 Chinese GP China Shanghai International Circuit, Shanghai 14 April
4 Azerbaijan GP Azerbaijan Baku City Circuit, Baku 28 April
5 Spanish GP Spain Circuit de Barcelona-Catalunya, Montmeló 12 May
6 Monaco GP Monaco Circuit de Monaco, Monte Carlo 26 May
7 Canadian GP Canada Circuit Gilles Villeneuve, Montreal 9 June
8 French GP France Circuit Paul Ricard, Le Castellet 23 June
9 Austrian GP Austria Red Bull Ring, Spielberg 30 June
10 British GP United Kingdom Silverstone Circuit, Silverstone 14 July
11 German GP Germany Hockenheimring, Hockenheim 28 July
12 Hungarian GP Hungary Hungaroring, Mogyoród 4 August
13 Belgian GP Belgium Circuit de Spa-Francorchamps, Stavelot 1 September
14 Italian GP Italy Autodromo Nazionale Monza, Monza 8 September
15 Singapore GP Singapore Marina Bay Street Circuit, Singapore 22 September
16 Russian GP Russia Sochi Autodrom, Sochi 29 September
17 Japanese GP Japan Suzuka International Racing Course, Suzuka 13 October
18 Mexican GP Mexico Autódromo Hermanos Rodríguez, Mexico City 27 October
19 United States GP United States Circuit of the Americas, Austin, Texas[note 1] 3 November
20 Brazilian GP Brazil Autódromo José Carlos Pace, São Paulo 17 November
21 Abu Dhabi GP United Arab Emirates Yas Marina Circuit, Abu Dhabi 1 December
Hooaeg on pikem, kui 2018, aga sõite sama palju.
Tehnilistest muudatustest niipalju, et on lihtsustatud aerodünaamikat, esitiiba, tagatiiba ja veel nipet-näpet, mis peaks möödasõite rohkem võimaldama. Ja mis puutub sõitjaid, siis positiivne on see, et nüüd saavad kõik hakata õlut jooma ja burgerit sööma, sest auto kaalumisel enam võistlejate kaalu ei arvestata.
Negatiivne: halonimeline prilllaud jääb.
1 Australian GP Australia Melbourne Grand Prix Circuit, Melbourne 17 March
2 Bahrain GP Bahrain Bahrain International Circuit, Sakhir 31 March
3 Chinese GP China Shanghai International Circuit, Shanghai 14 April
4 Azerbaijan GP Azerbaijan Baku City Circuit, Baku 28 April
5 Spanish GP Spain Circuit de Barcelona-Catalunya, Montmeló 12 May
6 Monaco GP Monaco Circuit de Monaco, Monte Carlo 26 May
7 Canadian GP Canada Circuit Gilles Villeneuve, Montreal 9 June
8 French GP France Circuit Paul Ricard, Le Castellet 23 June
9 Austrian GP Austria Red Bull Ring, Spielberg 30 June
10 British GP United Kingdom Silverstone Circuit, Silverstone 14 July
11 German GP Germany Hockenheimring, Hockenheim 28 July
12 Hungarian GP Hungary Hungaroring, Mogyoród 4 August
13 Belgian GP Belgium Circuit de Spa-Francorchamps, Stavelot 1 September
14 Italian GP Italy Autodromo Nazionale Monza, Monza 8 September
15 Singapore GP Singapore Marina Bay Street Circuit, Singapore 22 September
16 Russian GP Russia Sochi Autodrom, Sochi 29 September
17 Japanese GP Japan Suzuka International Racing Course, Suzuka 13 October
18 Mexican GP Mexico Autódromo Hermanos Rodríguez, Mexico City 27 October
19 United States GP United States Circuit of the Americas, Austin, Texas[note 1] 3 November
20 Brazilian GP Brazil Autódromo José Carlos Pace, São Paulo 17 November
21 Abu Dhabi GP United Arab Emirates Yas Marina Circuit, Abu Dhabi 1 December
Hooaeg on pikem, kui 2018, aga sõite sama palju.
Tehnilistest muudatustest niipalju, et on lihtsustatud aerodünaamikat, esitiiba, tagatiiba ja veel nipet-näpet, mis peaks möödasõite rohkem võimaldama. Ja mis puutub sõitjaid, siis positiivne on see, et nüüd saavad kõik hakata õlut jooma ja burgerit sööma, sest auto kaalumisel enam võistlejate kaalu ei arvestata.
Negatiivne: halonimeline prilllaud jääb.
Viimati muutis teine_riiul, 10 Sept 2018, 21:57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Hooaeg 2019
Toro Rossol tundub olevat sõitjatega kitsas käes, nüüd pakutakse ka kunagi kinga saanud Sebastien Buemile kohta. Mees tegelikult ei olegi kunagi saanud oma tõelisi võimeid näidata, kuna meeskonnakaaslasteks on olnud sellised säravad tähed nagu Bourdais ja Alguersuari. Eks ole näha, kui kõva mees on, võrreldes Sainz juunioriga, kes järgmine aasta samas tiimis.
Re: Hooaeg 2019
Nüüd sa oled midagi segamini ajanud, sest Sainz on McLarenisse minemas.
"Come on, you can see more than that"
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Hooaeg 2019
Vabandused, minu viga. Teise koha kandidaadid on hetkel Hartley, kes on kõvasti lati alt läbi jooksnud, Kvyat ja Vergne. Aga mõte jääb samaks, põhimõtteliselt polegi uusi säravaid talente kusagilt võtta(nagu ka WRC sarjas) ja üritatakse vanade juustudega läbi ajada.
Viimaste kuulukate kohaselt igiliikur Räikkönen saab siiski veel ühe hooaja Ferraris tiksuda, Leclercil lastakse veidi veel küpseda Sauberis, et 2020 Kimi asemele istuda.
Viimaste kuulukate kohaselt igiliikur Räikkönen saab siiski veel ühe hooaja Ferraris tiksuda, Leclercil lastakse veidi veel küpseda Sauberis, et 2020 Kimi asemele istuda.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 525
- Liitunud: 12 Jaan 2016, 14:08
Re: Hooaeg 2019
Minu arvates teed päris julmalt liiga. Tema on sellel hooajal kõige suurem ebaõnnesõdur olnud - sattunud igasugustesse sõitu lõpetavatesse avariidesse täiesti juhuslikult ja teiste süü läbi. Kiirust on, taibukust ka, õnne kahjuks mitte.teine_riiul kirjutas:Hartley, kes on kõvasti lati alt läbi jooksnud,
KRUUDA MAAILMAMEISTRIKS
Re: Hooaeg 2019
Kimi 2 järgnevat hooaega siisiki Sauberisteine_riiul kirjutas:Viimaste kuulukate kohaselt igiliikur Räikkönen saab siiski veel ühe hooaja Ferraris tiksuda, Leclercil lastakse veidi veel küpseda Sauberis, et 2020 Kimi asemele istuda.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2019
Päris hea uudis minuarust...On kellele pöialt hoida. Lisaks saab ilmselt Kimi seal ka esisõitja rolli ma arvan ja saab sõita nii nagu tahab...SLy kirjutas:Kimi 2 järgnevat hooaega siisiki Sauberisteine_riiul kirjutas:Viimaste kuulukate kohaselt igiliikur Räikkönen saab siiski veel ühe hooaja Ferraris tiksuda, Leclercil lastakse veidi veel küpseda Sauberis, et 2020 Kimi asemele istuda.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Hooaeg 2019
Üleöö muutuvad asjad... Räikkönen alustas Sauberis ja lõoetab Sauberis. Ega väga palju selliseid (tipp)sõitjaid ei tulegi meelde, kelle karjäär algab ja lõpeb samas tiimis. Minevikust ehk ainult Frentzen, kes samuti alustas ja lõpetas Sauberis..
Re: Hooaeg 2019
Ilmselt ehitatakse ka masin Kimi soovide järgi. Ferrarist Sauberi tehniliseksjuhiks tulnud Simone Resta peas teadma, milline masin Kimile sobib.aix kirjutas:Päris hea uudis minuarust...On kellele pöialt hoida. Lisaks saab ilmselt Kimi seal ka esisõitja rolli ma arvan ja saab sõita nii nagu tahab...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2019
Viimaks tipptiimides mingit ringlust oli ka ja Leclerc on selge tulevik... Aga kesk- ja tagaväljas kahjuks endiselt paigalseis. Sest kõigi eelduste kohaselt on koht olemas Strollil, Ericssonil, Räikul; STRis uuesti on Kvjati nimi mängus ja kardetavasti on Williamsis ka vähemalt üks paydriver (Sirotkin/Markelov ja ega Kubica on ka suuuuuur küsimärk).
Ja samas reaalsetest talentidest paljudel on selle paydriverite/vanakeste kultuse kõrval suht pizdets. Just hoopis see on F1 jaoks samasugune hukatus kui seni oli Räiku tipptiimis/Strollilaadsete paydriverite keskmikes püsimine.
Oconi probleemidest koha leidmisel on palju viimastel nädalatel rääkinud ja Sauberis...juba perspektiivi mõttes oleks olnud Giovinazzi õige valik ja ei mingit Räikköneni. Ka mulluse järel Wehrlein samamoodi puksiti paydriverite/kaudselt vanakeste poolt välja. Ja tundub, et järgmine selline hall nr 2 pikaldane kohahoidja (a la omal ajal Massa, Cult) saab olema...Bottas.
Ja omaette teema on täna kimifännide esinemised. Nii viimaste nädalate petitsioonid Arrivabene ja co suunas, et ikka Kimile (kuna ta lihtsalt Kimi) antaks uus Ferrari leping kui ka tüüpiliste kimifännide mõtteavaldused, olenemata, kas Eesti või välisriikide kommentaariumiseintel/sotsmeedias...andke andeks, aga kohati on tunne, et kimifänn on juba paras diagnoos. Niisama käib ka väidete kohta, et Räikkönen oma esinemiste (bwoah, iwashavingashit) ja olemusega on Suur Isiksus. On sama "suur" kui Eesti kultusfilmi Tulnukas peakangelased... Halenaljakas hakkab seda juba jälgida (PS - minu jaoks oli F1 Suurim Isiksus ikka aastate 1991-2006 M.Schumacher).
Ja samas reaalsetest talentidest paljudel on selle paydriverite/vanakeste kultuse kõrval suht pizdets. Just hoopis see on F1 jaoks samasugune hukatus kui seni oli Räiku tipptiimis/Strollilaadsete paydriverite keskmikes püsimine.
Oconi probleemidest koha leidmisel on palju viimastel nädalatel rääkinud ja Sauberis...juba perspektiivi mõttes oleks olnud Giovinazzi õige valik ja ei mingit Räikköneni. Ka mulluse järel Wehrlein samamoodi puksiti paydriverite/kaudselt vanakeste poolt välja. Ja tundub, et järgmine selline hall nr 2 pikaldane kohahoidja (a la omal ajal Massa, Cult) saab olema...Bottas.
Ja omaette teema on täna kimifännide esinemised. Nii viimaste nädalate petitsioonid Arrivabene ja co suunas, et ikka Kimile (kuna ta lihtsalt Kimi) antaks uus Ferrari leping kui ka tüüpiliste kimifännide mõtteavaldused, olenemata, kas Eesti või välisriikide kommentaariumiseintel/sotsmeedias...andke andeks, aga kohati on tunne, et kimifänn on juba paras diagnoos. Niisama käib ka väidete kohta, et Räikkönen oma esinemiste (bwoah, iwashavingashit) ja olemusega on Suur Isiksus. On sama "suur" kui Eesti kultusfilmi Tulnukas peakangelased... Halenaljakas hakkab seda juba jälgida (PS - minu jaoks oli F1 Suurim Isiksus ikka aastate 1991-2006 M.Schumacher).
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Hooaeg 2019
Tuli ära Ma juba ootasin seda, millal suurim Kimi vihkaja sõna võtab Saa üle sellest juba, sina sinna nagunii ju Kimi asemele sõitma ei saamrali kirjutas:Viimaks tipptiimides mingit ringlust oli ka ja Leclerc on selge tulevik... Aga kesk- ja tagaväljas kahjuks endiselt paigalseis. Sest kõigi eelduste kohaselt on koht olemas Strollil, Ericssonil, Räikul; STRis uuesti on Kvjati nimi mängus ja kardetavasti on Williamsis ka vähemalt üks paydriver (Sirotkin/Markelov ja ega Kubica on ka suuuuuur küsimärk).
Ja samas reaalsetest talentidest paljudel on selle paydriverite/vanakeste kultuse kõrval suht pizdets. Just hoopis see on F1 jaoks samasugune hukatus kui seni oli Räiku tipptiimis/Strollilaadsete paydriverite keskmikes püsimine.
Oconi probleemidest koha leidmisel on palju viimastel nädalatel rääkinud ja Sauberis...juba perspektiivi mõttes oleks olnud Giovinazzi õige valik ja ei mingit Räikköneni. Ka mulluse järel Wehrlein samamoodi puksiti paydriverite/kaudselt vanakeste poolt välja. Ja tundub, et järgmine selline hall nr 2 pikaldane kohahoidja (a la omal ajal Massa, Cult) saab olema...Bottas.
Ja omaette teema on täna kimifännide esinemised. Nii viimaste nädalate petitsioonid Arrivabene ja co suunas, et ikka Kimile (kuna ta lihtsalt Kimi) antaks uus Ferrari leping kui ka tüüpiliste kimifännide mõtteavaldused, olenemata, kas Eesti või välisriikide kommentaariumiseintel/sotsmeedias...andke andeks, aga kohati on tunne, et kimifänn on juba paras diagnoos. Niisama käib ka väidete kohta, et Räikkönen oma esinemiste (bwoah, iwashavingashit) ja olemusega on Suur Isiksus. On sama "suur" kui Eesti kultusfilmi Tulnukas peakangelased... Halenaljakas hakkab seda juba jälgida (PS - minu jaoks oli F1 Suurim Isiksus ikka aastate 1991-2006 M.Schumacher).
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Re: Hooaeg 2019
+1maailmameister kirjutas:Tuli ära Ma juba ootasin seda, millal suurim Kimi vihkaja sõna võtab Saa üle sellest juba, sina sinna nagunii ju Kimi asemele sõitma ei saamrali kirjutas:Viimaks tipptiimides mingit ringlust oli ka ja Leclerc on selge tulevik... Aga kesk- ja tagaväljas kahjuks endiselt paigalseis. Sest kõigi eelduste kohaselt on koht olemas Strollil, Ericssonil, Räikul; STRis uuesti on Kvjati nimi mängus ja kardetavasti on Williamsis ka vähemalt üks paydriver (Sirotkin/Markelov ja ega Kubica on ka suuuuuur küsimärk).
Ja samas reaalsetest talentidest paljudel on selle paydriverite/vanakeste kultuse kõrval suht pizdets. Just hoopis see on F1 jaoks samasugune hukatus kui seni oli Räiku tipptiimis/Strollilaadsete paydriverite keskmikes püsimine.
Oconi probleemidest koha leidmisel on palju viimastel nädalatel rääkinud ja Sauberis...juba perspektiivi mõttes oleks olnud Giovinazzi õige valik ja ei mingit Räikköneni. Ka mulluse järel Wehrlein samamoodi puksiti paydriverite/kaudselt vanakeste poolt välja. Ja tundub, et järgmine selline hall nr 2 pikaldane kohahoidja (a la omal ajal Massa, Cult) saab olema...Bottas.
Ja omaette teema on täna kimifännide esinemised. Nii viimaste nädalate petitsioonid Arrivabene ja co suunas, et ikka Kimile (kuna ta lihtsalt Kimi) antaks uus Ferrari leping kui ka tüüpiliste kimifännide mõtteavaldused, olenemata, kas Eesti või välisriikide kommentaariumiseintel/sotsmeedias...andke andeks, aga kohati on tunne, et kimifänn on juba paras diagnoos. Niisama käib ka väidete kohta, et Räikkönen oma esinemiste (bwoah, iwashavingashit) ja olemusega on Suur Isiksus. On sama "suur" kui Eesti kultusfilmi Tulnukas peakangelased... Halenaljakas hakkab seda juba jälgida (PS - minu jaoks oli F1 Suurim Isiksus ikka aastate 1991-2006 M.Schumacher).
Väheste kogemustega noori praegu juba piisavalt F1s.. Hartley, Gasly, Leclerc, Stroll jm
Kimi kohta ka, et miks ta ei peaks sõitma? Hoiab 3. kohta ja 14st sõidust 9 poodiumit see aasta..
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Hooaeg 2019
Veel üks pusletükk on paigas. Giovinazzi Sauberis Röku kõrval. Suht kahtlane otsus mu meelest, kuna mees pole mitte mingit kiirust siiani näidanud ja on kaotanud oma kahes osaletud GP qualis isegi praegusele sõitjale, Ericssonile. Aga kuna seotud Ferrari broilerifarmiga, siis arusaadav.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: Hooaeg 2019
Gio on väga hinnatud sõitja, kahe GP põhjal hinnangut sõitjale anda on suht pointless. Ericsson ei ole 5 aastaga mingit kiirust näidanud.
Lisaks on nüüd üks pay-driver vähem.
Lisaks on nüüd üks pay-driver vähem.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2019
2016 GP2 debütandina kaotas Gio vaid 8 pungaga Gaslyle (Gaslyl toona teine hooaeg).snakeplissken kirjutas:Gio on väga hinnatud sõitja, kahe GP põhjal hinnangut sõitjale anda on suht pointless. Ericsson ei ole 5 aastaga mingit kiirust näidanud.
Lisaks on nüüd üks pay-driver vähem.
Kahjuks Stroll ja oligarhovitš(id) ikka jäävad (Sirotkin/Markelov/Mazepin jm Vene rikkurite võsud). Oconi ja Wehrleini teema selle kõrval on üks suuuur bläkk.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Hooaeg 2019
[quote="snakeplissken"]Gio on väga hinnatud sõitja, kahe GP põhjal hinnangut sõitjale anda on suht pointless. Ericsson ei ole 5 aastaga mingit kiirust näidanud.
Lisaks on nüüd üks pay-driver vähem.[/quote
Kelle poolt hinnatud? Hinnatud on ta Ferraris ainult selle pärast, et ta on itaallane. Ka sel aastal osaletud vabatreeningutel pole ta mitte midagi erilist näidanud.
Lisaks on nüüd üks pay-driver vähem.[/quote
Kelle poolt hinnatud? Hinnatud on ta Ferraris ainult selle pärast, et ta on itaallane. Ka sel aastal osaletud vabatreeningutel pole ta mitte midagi erilist näidanud.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: Hooaeg 2019
Hinnatud kogu F1 kollektiivi poolt.
Mida peaksid vabatreeningud näitama??? Vabatreeningutel on tiimidel ikka kindel kava mida tehakse/testitakse. Kiirust näidatakse kolmanda vabatreeningu lõpuosas, kvalifikatsiooni simulatsioonis. Sinna kolmandatel pilootidel asja ei ole.
Mida peaksid vabatreeningud näitama??? Vabatreeningutel on tiimidel ikka kindel kava mida tehakse/testitakse. Kiirust näidatakse kolmanda vabatreeningu lõpuosas, kvalifikatsiooni simulatsioonis. Sinna kolmandatel pilootidel asja ei ole.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Hooaeg 2019
Ahah, et vabatreeningud ei näita midagi jah? See võib tulla sulle üllatusena, aga vabatreeningute põhjal saab üsna kaugeleulatuvaid järeldusi teha, kes kvalis või sõidus tegelikult ka kiired on. Osalen ühes ennustusmängus, kus saab teha panuseid kuni kvalifikatsiooni alguseni ja teen oma valikud just lähtudes vabatreeningutest. Ja ei saaks öelda, et väga halvasti seal läheks, olen praegu top 30, osalejaid on ligi 1500.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti