Rallikross 2018
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: Rallikross 2018
minu tagasihoidlik nägemus selle supercaride kokkupõrkel oleks ka selline, et fordi-roolikeerajale tuleks ikka paariks aastaks võistluskeeld anda ning seda kokkupõrget uurida kui kriminaalset juhtumit (loodetavasti tahtmatu tapmiskatsena:).
Vaata üks kõik mis nurga alt - siin oli veel õnne, et mitsu mees ellu jäi.
Raja eest vastutajatele võiks ka kerge karistuse määrata ning asi kiiremas korras ära lahendada.
Kohal ei käind, seega võibolla mitte kõige adekvaatsem kommentaar, kuid noo hetkel tundub.
Kaastunne ka Sündemaale, kenasti maha tambiti (super1600s vist ka sõideti üks masin kasti ära:) peale stardi sirget)
Vaata üks kõik mis nurga alt - siin oli veel õnne, et mitsu mees ellu jäi.
Raja eest vastutajatele võiks ka kerge karistuse määrata ning asi kiiremas korras ära lahendada.
Kohal ei käind, seega võibolla mitte kõige adekvaatsem kommentaar, kuid noo hetkel tundub.
Kaastunne ka Sündemaale, kenasti maha tambiti (super1600s vist ka sõideti üks masin kasti ära:) peale stardi sirget)
AutoralliSuurSõber
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: Rallikross 2018
Superfordi juht tuleks ammu juba kuhugi mujale saata õppima. Eks nüüd ka kohtunikud väga hästi ei näinud seda olukorda. DQ oleks pidanud küll andma. Hetkel on küll tunne selle karistusega, et jummala eest, et tiitel kellegile teisele ei läheks siis ju EM etapil hea list, et mitmekordne Eesti meister aga väikese mu''iga
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26 Aug 2011, 14:37
- Asukoht: Tartu
Re: Rallikross 2018
Sündema jutt on kõik täiesti õige ja peaks minema korraldajale korda. Vastasel juhul on midagi väga valesti. Eks saame näha juba augustis. Rajaomanikku ei saaks ka mutta tampida, on sinna palju investeeritud ja palju on veel arendamisel ja ees. Betoonide turvamised oleks ülesanne nr. 1 ja siis rajakatte immutamine, pressimine? Tolmuküsimus oli kerge üllatus, varahommikul oli vihmane ja rada niiske. Kastmismasin jäi hiljaks või telliti hilja, seda ma ei tea. Kastjad vajavad igal juhul juhendamist, eks nõgusatesse kohtadesse ikka valgus rohkem. Sinna pole ju midagi parata. Tolmus sõita oli ju ikkagi hullem kui sopa sees. Pealtvaatajatele pisut häiriv tõesti, aga no, ilm oli ilus, võtnud siis päikest ja libistanud margariitasid. Stardisirge lõpus poleks üleüldse betoone vaja, paremal juhul turvata taga olevad puud. Korras masinaga sinna küll keegi ei jõuaks, aga sel korral kadusid Kase masinal sirgel pidurid ja pauk betoonidesse oli kõva. Ilma betoonita oleks ka puude juurde välja jõudnud. Aga see Teie "erapooletute" DQ jutt on selline delfi tasemel möla. Külg-küljega kontakt olukorras kus Laiverik tuleb servast ja vajub hüppele minnes raja keskele sõidujoonele kus teine masin tuleb tagant hooga peale. Võistlusolukord. Rallikross. Raske avarii, kahjuks. Kui meil poleks sõitjaid, kes julgeks võidu nimel külgi kokku panna siis poleks ka midagi vaadata. Autoralli on ju ka äge, ükshaaval sõita, keegi ei nügi rajal. Ikka juhtub raskeid avariisid, küll on kivi vale koha peal või lehmad teel või udu, tolm jne jne.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 560
- Liitunud: 11 Nov 2009, 22:41
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Rallikross 2018
Ega Sa isegi vist erapooletu ei ole?markol kirjutas:Sündema jutt on kõik täiesti õige ja peaks minema korraldajale korda. Vastasel juhul on midagi väga valesti. Eks saame näha juba augustis. Rajaomanikku ei saaks ka mutta tampida, on sinna palju investeeritud ja palju on veel arendamisel ja ees. Betoonide turvamised oleks ülesanne nr. 1 ja siis rajakatte immutamine, pressimine? Tolmuküsimus oli kerge üllatus, varahommikul oli vihmane ja rada niiske. Kastmismasin jäi hiljaks või telliti hilja, seda ma ei tea. Kastjad vajavad igal juhul juhendamist, eks nõgusatesse kohtadesse ikka valgus rohkem. Sinna pole ju midagi parata. Tolmus sõita oli ju ikkagi hullem kui sopa sees. Pealtvaatajatele pisut häiriv tõesti, aga no, ilm oli ilus, võtnud siis päikest ja libistanud margariitasid. Stardisirge lõpus poleks üleüldse betoone vaja, paremal juhul turvata taga olevad puud. Korras masinaga sinna küll keegi ei jõuaks, aga sel korral kadusid Kase masinal sirgel pidurid ja pauk betoonidesse oli kõva. Ilma betoonita oleks ka puude juurde välja jõudnud. Aga see Teie "erapooletute" DQ jutt on selline delfi tasemel möla. Külg-küljega kontakt olukorras kus Laiverik tuleb servast ja vajub hüppele minnes raja keskele sõidujoonele kus teine masin tuleb tagant hooga peale. Võistlusolukord. Rallikross. Raske avarii, kahjuks. Kui meil poleks sõitjaid, kes julgeks võidu nimel külgi kokku panna siis poleks ka midagi vaadata. Autoralli on ju ka äge, ükshaaval sõita, keegi ei nügi rajal. Ikka juhtub raskeid avariisid, küll on kivi vale koha peal või lehmad teel või udu, tolm jne jne.
Aga eks see on selline vaatenurga küsimus samuti. Ühtepidi on rallikross, teistpidi on sellistes suuremates intsidentides osaline üks kindel auto.
Supercaris on niigi kehv konkurents ja nüüd üks auto võibolla vähem stardis järgmine etapp.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: Rallikross 2018
Vaata nüüd videot uuesti ja siis veel uuesti. Õun oli selgelt tagapool ja jokerist tulija peab sellisel puhul tagasi hoidma ja ka kohtunike otsus oli, et Õun lükkas. Teistele antakse kergema asja pärast DQ aga Õun saab tavaliselt kui hästi läheb siis hoiatuse. Ise on nad selles "erapooletuses" süüdi. Õuna sisekaamera videot tahaks näha mida niikuinii ei avalikustata
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 2
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: Rallikross 2018
Mina olen ka erapooletu, palun mitte ühte patta panna:)
Kui oleks seal keegi teine sama asja teinud, oleks minu arvamus sama ning delfi mölast on asi kaugel.
Võistlusolukorrad kus küljed kokku lastakse - täiesti fain ja mu arust see ongi rallikross!
Kuid antud hetkel...on asi natuke kahtlane.
Samas - väheke süüd on ilmselt ka selle jokkeri väljatuleku kohas, võiks kuidagi muuta-aga see on deela tehniki.
Rõõmsalt edasi, ilma vandenõudeta!
Kui oleks seal keegi teine sama asja teinud, oleks minu arvamus sama ning delfi mölast on asi kaugel.
Võistlusolukorrad kus küljed kokku lastakse - täiesti fain ja mu arust see ongi rallikross!
Kuid antud hetkel...on asi natuke kahtlane.
Samas - väheke süüd on ilmselt ka selle jokkeri väljatuleku kohas, võiks kuidagi muuta-aga see on deela tehniki.
Rõõmsalt edasi, ilma vandenõudeta!
AutoralliSuurSõber
Re: Rallikross 2018
Fun fact kõigile erapooletutele:
Sama punkti (võimaliku) rikkumise olukordi- jokkerist tulles põhirajal liikujale teed mitte andmine(mitte et ükski juhendi punkti seda niiviisi sõnastaks), oli sellel päeval märksa rohkem. Konkreetselt ühel juhul oli jokkerist tulija rollis ka võistleja, kes on palju kõneainet pakkunud videos kannatajarollis. Teda karistati sama punkti (võimaliku) rikkumise eest sõiduvooru tulemusele 30 sekundi lisamisega. Ja +30s ei ole DSQ. Ei ole isegi sõidu viimane koht.
Sama punkti (võimaliku) rikkumise olukordi- jokkerist tulles põhirajal liikujale teed mitte andmine(mitte et ükski juhendi punkti seda niiviisi sõnastaks), oli sellel päeval märksa rohkem. Konkreetselt ühel juhul oli jokkerist tulija rollis ka võistleja, kes on palju kõneainet pakkunud videos kannatajarollis. Teda karistati sama punkti (võimaliku) rikkumise eest sõiduvooru tulemusele 30 sekundi lisamisega. Ja +30s ei ole DSQ. Ei ole isegi sõidu viimane koht.
Viimati muutis 22N, 06 Juun 2018, 08:54, muudetud 1 kord kokku.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26 Aug 2011, 14:37
- Asukoht: Tartu
Re: Rallikross 2018
Mulle mõlemad sõitjad ühtemoodi sümpaatsed, ei ole põhjust kedagi eelistada ega ka taga sarjata. Vabandan kui kedagi ilma põhjuseta patta panin. Kuna tahaks ise ka täpsemalt teada antud situatsiooni tagamaid, siis loen erinevaid teemasid ja imestan kuidas kõik vanad heiterid lasevad nagu ühest suust, risti lüüa ja üles puua. Koomiline. Mind huvitaks kas on kirjas jokkerist väljumise osas mingi reegel, et kui kaua peab end tagasi hoidma? MMi tasemel läheb tavaliselt kohe andmiseks kui jokkerist väljasõit on. Tihtipeale jokkerist väljuvatel on hoog suurem ja sarnaseid olukordi küll ja veel. Sellel Kehala hüppel ongi võimalik vist ainult nii kõrvuti kokku saada, et üks masin tuleb jokkerist ja tolle kiirus on ka suurem. Ja sõidujooned kujunevad nii, et hüppel ninapidi kokku ka saavad. Ise nägin ja ka pildile võtsin Samsonase ja Soometsa mõõduvõtu, kus läks ka päris napilt. Kas keegi nägi või mis jutus Peekiga? Poolfinaalis teisel ringil ta sinna hüppe kanti jäi.
Re: Rallikross 2018
Peek vajus joonest välja,libeda asfaldi peale ja viskas ninaga sisekurvi vastu betooni.Autode küljest kukkus kruusa sinna trampa alla. Mingi aeg olid isegi libeda lipud väljas.
Re: Rallikross 2018
EImäkrei kirjutas:Peek vajus joonest välja,libeda asfaldi peale ja viskas ninaga sisekurvi vastu betooni.Autode küljest kukkus kruusa sinna trampa alla. Mingi aeg olid isegi libeda lipud väljas.
Peeki auto roolisüsteem sai väga kõvasti kannatada kui Orr talle sisse sõitis eelmise sõidu esimeses kurvis. Üritati parandada ning roolilatti taastada kuid hüppest maandudes murdus roolilatt koos rooliotsaga.
Sisevideo klipp on facebookis olemas Rallikrossi lehel. Kehala etapi kokkuvõttev video. Millegipärast hüppes läheb Õunal rool kogemata paremale kuigi kurv läheb vasakule.calderon kirjutas:Vaata nüüd videot uuesti ja siis veel uuesti. Õun oli selgelt tagapool ja jokerist tulija peab sellisel puhul tagasi hoidma ja ka kohtunike otsus oli, et Õun lükkas. Teistele antakse kergema asja pärast DQ aga Õun saab tavaliselt kui hästi läheb siis hoiatuse. Ise on nad selles "erapooletuses" süüdi. Õuna sisekaamera videot tahaks näha mida niikuinii ei avalikustata
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: Rallikross 2018
Vaatasin jah seda videot eile. Muidugi läheb Õunal rool paremale kui teine ka paremal onccve kirjutas:EImäkrei kirjutas:Peek vajus joonest välja,libeda asfaldi peale ja viskas ninaga sisekurvi vastu betooni.Autode küljest kukkus kruusa sinna trampa alla. Mingi aeg olid isegi libeda lipud väljas.
Peeki auto roolisüsteem sai väga kõvasti kannatada kui Orr talle sisse sõitis eelmise sõidu esimeses kurvis. Üritati parandada ning roolilatti taastada kuid hüppest maandudes murdus roolilatt koos rooliotsaga.
Sisevideo klipp on facebookis olemas Rallikrossi lehel. Kehala etapi kokkuvõttev video. Millegipärast hüppes läheb Õunal rool kogemata paremale kuigi kurv läheb vasakule.calderon kirjutas:Vaata nüüd videot uuesti ja siis veel uuesti. Õun oli selgelt tagapool ja jokerist tulija peab sellisel puhul tagasi hoidma ja ka kohtunike otsus oli, et Õun lükkas. Teistele antakse kergema asja pärast DQ aga Õun saab tavaliselt kui hästi läheb siis hoiatuse. Ise on nad selles "erapooletuses" süüdi. Õuna sisekaamera videot tahaks näha mida niikuinii ei avalikustata
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 378
- Liitunud: 19 Aug 2009, 19:06
- Asukoht: Rakvere
Re: Rallikross 2018
Kastmisest niipalju,et selle Scania roolis oli minule lähedane inimene.Punkt1-vett ei saanud autosse rajaääres olevast mahutist tankida kuna selle toru kõrgus maast oli sobilik ainult pütiga traktorile,kes ka rajal figureeris.Auto käis vee järel Rakvere külje all(ca.20 kildi kaugusel).Punkt2-kastmise ajal oli kõrvalistmel Reinsalu Spordi näitsik,kes näitas kus ja kuhu.Tolmuhäda oli selles,et raja pealispinda oli juurde pandud,aga ilma suurema aluspinna ettevalmistuseta(sama isik,kes kastis,on teinud ka erinevaid rajatöid seal).Sellest ka raja kiire läbivajumine ja tolm.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: Rallikross 2018
Rallikrossi omad lubasid ju kange suuga, et 5 masinat korraga stardis. Missos ikka vana rida, 3 või neli masinat ja kohati isegi kaks. Supercar klassis, ongi ainult 5 masinat ja tehti kaks starti. Omenapiirakas muidugi kaheses stardis, ei tea kas üritavad tiitlit meisterdada nii aga õnneks tõmmati müts pähe
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26 Aug 2011, 14:37
- Asukoht: Tartu
Re: Rallikross 2018
Misso on erand, põhjuse saad ise välja mõelda. Kui on kokku 5 masinat, siis kas on parem starti lasta 4 ja üks sõidab omaette? Lisaks jätab niimõnigi mees määratud starti tulemata. Stardikohad antakse aegade põhjal, igasugused lambi vandenõusid pole mõtet välja mõelda. Rallikrossi selle paremas mõistes oli Missos küll ja veel.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 378
- Liitunud: 19 Aug 2009, 19:06
- Asukoht: Rakvere
Re: Rallikross 2018
Kulbilohus on põnev andmine tulemas ilmselt.Et Õun Vasalemmas laiali lendas on ainult ok(kolm etappi kui pole võitnud juba).
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: Rallikross 2018
Kulbilohus läheb mõnes klassis päris põnevaks. Tagaveos on tiitel juba suht paigas. Supercar- is loodan, et Õunale näidatakse koht kätte. Esivedu on ka enamvähem turvaline Kurg vs Õis. Kui Kurg peaks ebaõnnestuma ja Õis õnnestub siis läheb tihedaks rebimiseks
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26 Aug 2011, 14:37
- Asukoht: Tartu
Re: Rallikross 2018
Kurg supercariga, punktidest piisab järelikult super1600 tiitliks. Lisaks on lepp motorsi boksis tagasi ka peugeot ja Nõmmküla vana masinaga rajal Arula. Kuid ikkagi vajaks see masinaklass hädasti teine samapalju sõitjaid juurde.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: Rallikross 2018
17 punkti vahe. Kas ikka piisab. Kui Õis peaks võitma ja ka eelsõitudes on eesotsas siis jääb Kurg ilma tiitlist.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 237
- Liitunud: 25 Okt 2009, 11:35
- Asukoht: PÄRNU
Re: Rallikross 2018
1.4. MV etappide arv on maksimaalselt 7. MV arvestusse läheb 6 parimat etapitulemust.
Etapitulemus on ühel osavõistlusel saavutatud eelsõitude, poolfinaalide ja finaali
punktisumma. Kõige kehvema etapitulemuse mahaarvamisel läheb arvestusse ka etapil
mitteosalemine. EXC ja DSQ ei lähe halvima etapitulemusena maha
Etapitulemus on ühel osavõistlusel saavutatud eelsõitude, poolfinaalide ja finaali
punktisumma. Kõige kehvema etapitulemuse mahaarvamisel läheb arvestusse ka etapil
mitteosalemine. EXC ja DSQ ei lähe halvima etapitulemusena maha