Hooaeg 2018
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
Re: Hooaeg 2018
Champions aren't made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them -a desire, a dream, a vision.
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 66
- Liitunud: 18 Mai 2011, 17:57
Re: Hooaeg 2018
One more video from Aluksne 2018:
https://www.youtube.com/watch?v=TJ0l6DOAoTM
Want a video or photos with your crew? E-mail: info@motorsunsports.lv or https://www.facebook.com/motorsunsports/
https://www.youtube.com/watch?v=TJ0l6DOAoTM
Want a video or photos with your crew? E-mail: info@motorsunsports.lv or https://www.facebook.com/motorsunsports/
Re: Hooaeg 2018
Püüan jätkata ka uuel aastal 2018 Eesti, Läti ja Leedu ning WRC hea kvaliteediga YT videote ühte playlisti kokku kogumist.
2015 - 2017 playlist sai päris pikk kokku leitud videotest.
Toimetan amatöör operaatorina nii palju kui võimalik rallidel kohapeal, et ka ise enda videosi edasi teha.
2015 - 2017 playlist sai päris pikk kokku leitud videotest.
Toimetan amatöör operaatorina nii palju kui võimalik rallidel kohapeal, et ka ise enda videosi edasi teha.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: Hooaeg 2018
https://youtu.be/6z8GJRn87sY?t=3m51sInka kirjutas:Ei olnud pealtvaatajad, sisekurv ja fotograafid ning kaameragrupp.skahar kirjutas:Kõrge olevat pimeda-katsel peaaegu pealtvaatjatele otsa sõitnud, tegi seal spinni vist...
Söörlöne!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3364
- Liitunud: 05 Juun 2010, 19:30
- Asukoht: Kuppelmaastik
Re: Hooaeg 2018
Kindlasti mitte, hooaeg algab alles mõne kuu pärast. crosscart ka olla ei saanudSala kirjutas:rallikross?
Re: Hooaeg 2018
Vat see on mu meelest hästi tehtud
https://www.youtube.com/watch?v=dvybeSh ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=dvybeSh ... e=youtu.be
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: Hooaeg 2018
Eesti autoralli meistrivõistlused jätkuvad juba eeloleval laupäeval Lätis, kui sõidetakse Sarma talveralli.
https://rallihullusoidupaevik.blogspot. ... lused.html
https://rallihullusoidupaevik.blogspot. ... lused.html
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 12
- Liitunud: 22 Jaan 2018, 22:15
Re: Hooaeg 2018
Sarma ralli on sõidetud ning selle võidu võtsid Nikolay Gryazin - Yaroslav Fedorov.
Eestlaste parima tulemuse eest hoolitsesid lõunanaabrite juures Egon Kaur - Annika Arnek, kes lõpetasid hooaja teise võistluse absoluutarvestuse teise ja Eesti meistrivõistluste arvestuse parimatena.
https://rallihullusoidupaevik.blogspot. ... yazin.html
Eestlaste parima tulemuse eest hoolitsesid lõunanaabrite juures Egon Kaur - Annika Arnek, kes lõpetasid hooaja teise võistluse absoluutarvestuse teise ja Eesti meistrivõistluste arvestuse parimatena.
https://rallihullusoidupaevik.blogspot. ... yazin.html
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Re: Hooaeg 2018
KKSF HD video: https://www.youtube.com/watch?v=G3POnjBAkSI
If you want a video with your car, e-mail rallyemotions@inbox.lv
If you want a video with your car, e-mail rallyemotions@inbox.lv
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 66
- Liitunud: 18 Mai 2011, 17:57
Re: Hooaeg 2018
Our video from Rally Sarma 2018. Chill intro, action filled footage from stages, few offs in ditches and so on...
Enjoy!
https://youtu.be/NP6zhd9jM1s
Want a video or photos with your crew? -> info@motorsunsports.lv
Enjoy!
https://youtu.be/NP6zhd9jM1s
Want a video or photos with your crew? -> info@motorsunsports.lv
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Hooaeg 2018
Ralli katkestanud Koskinen: istusime nagu kaks Antsu Georg Gross pole ralli jätkamises kindel
Margus Martin
reporter
Tehnilised viperused käivad autospordiga ikka kaasas. Sellist ebaõnne, nagu kogesid laupäeval Gulbene ümbruses sõidetud Sarma rallil oma autodega Simo Koskinen ja Roland Poom, tuleb ette harva.
Nii Eesti kui ka Läti meistrivõistluste punktiarvestusse läinud võidukihutamine algas mõlemale Lääne-Viru maakonnaga seotud meeskonnale paljulubavalt.
Uhiuuel M-Spordis ehitatud Ford Fiesta R2T autol sõitnud Poom ja tema kaardilugeja Ken Järveoja võitsid oma masinaklassis (EMV6) esimese kiiruskatse, näitasid mitmel järgneval kolmandat aega, kuid ralli lõpp neil enam soovitud moel ei kulgenud.
Alles kuu aega tagasi võistlusautoga lähemalt tutvust teinud ja vahetult enne rallit napid sada testikilomeetrit läbinud meeste hoogu kärpis sõiduriista kannatada saanud õliradiaator. Ehkki viimane kiiruskatse sõideti katkise radiaatoriga lõpuni, jäi auto ikkagi poodiumile toomata ning rallile seetõttu ametlik joon alla tõmbamata.
Eesti meistrivõistluste EMV6 klassi mullune kolmanda koha tiim otsustas Poomi sõnul uut autot säästa ja sellega paremini kohaneda, enne kui järgmistel võidukihutamistel täistuurid üles võetakse. “Pigem tahtsimegi masinat tundma õppida ja hoida. Kitsastel tehnilistel lõikudel tulime päris hästi toime, aga laiadel ja kiiretel oli masina ohjeldamine keerulisem,” rääkis Poom.
Pea samas kohas, kus lõppes sõit Poomil, passis raja kõrval teine rakverlane Simo Koskinen, kes luges kaarti Rainer Ausile. Enne katkestamist absoluutarvestuse neljandat kohta hoidnud meeste Volkswagen Polo keeldus edasisest koostööst vahetult pärast otsustava, üheksanda katse lõppu. “Istusime nagu kaks Antsu. Üsna töll oli olla, kuigi seltskond oli tore,” kirjeldas Koskinen valitsenud meeleolu, mida ühekandimehe Poomiga kogeti. “Käigukastil oli mingisugune mure. Püüdsime küll veel käsitsi käike panna, aga see ei õnnestunud. Finiši võtsime ära ja sõitsime veel paarsada meetrit edasi, aga kui käigu neutraali peale panime, siis rohkem see sisse ei läinud. Oligi kõik.”
15 aastat tagasi esimest korda rallit sõitnud Koskinen lausus, et juhtunut ta siiski liigselt südamesse ei võta. “Rallisport ongi selline,” lisas ta.
Võidukihutamise lõpetamise plaane Simo Koskinen ei pea, kuigi vahepeal tuli kihutamisse paus. Ühe põneva eesmärgina soovib ta rallidel täis saada sada osalemiskorda. Ümmargusest arvust lahutab teda veel neli autorallit. “Proovin ikka, aga ei tea, kas õnnestub. Paar head sõpra on küll öelnud, et ma olen nagu ansambel Smilers: nemadki lõpetavad igal aastal detsembris oma pulli ära, aga järgmisel aastal lähevad ikka tuurile.”
Eesti rallikrossi mullune absoluutarvestuse meister Georg Gross Lätis kaasa ei sõitnud. Võistlemise mõtteid pole mees samas maha matnud. “Ei oska seda veel päris täpselt öelda. Välistada ei saa,” lausus Gross, kes põhjendas Sarma rallist eemalejäämist sellega, et tema müügis oleva ralliauto vastu on huvi tuntud, mistõttu ei pidanud ta mõistlikuks riski võtta ja sellega sõitma minna. “Kuna üks etapp läheb niikuinii Eesti meistrivõistluste arvestusest maha, valisin selleks just esimese,” rääkis ta. “Hetkel on lisaks tõsiselt kiire ja lihtsalt ei mänginud kuidagi välja.” Georg Gross avaldas lootust, et saab alates maikuust rallit sõitma hakata, aga samas kindlat vekslit välja ei käinud. “Kuu aja jooksul peaks olema selge, kas hakkame seda autot rebuild’ima (ümber ehitama – toim.) või mis me teeme,” märkis ta.
Margus Martin
reporter
Tehnilised viperused käivad autospordiga ikka kaasas. Sellist ebaõnne, nagu kogesid laupäeval Gulbene ümbruses sõidetud Sarma rallil oma autodega Simo Koskinen ja Roland Poom, tuleb ette harva.
Nii Eesti kui ka Läti meistrivõistluste punktiarvestusse läinud võidukihutamine algas mõlemale Lääne-Viru maakonnaga seotud meeskonnale paljulubavalt.
Uhiuuel M-Spordis ehitatud Ford Fiesta R2T autol sõitnud Poom ja tema kaardilugeja Ken Järveoja võitsid oma masinaklassis (EMV6) esimese kiiruskatse, näitasid mitmel järgneval kolmandat aega, kuid ralli lõpp neil enam soovitud moel ei kulgenud.
Alles kuu aega tagasi võistlusautoga lähemalt tutvust teinud ja vahetult enne rallit napid sada testikilomeetrit läbinud meeste hoogu kärpis sõiduriista kannatada saanud õliradiaator. Ehkki viimane kiiruskatse sõideti katkise radiaatoriga lõpuni, jäi auto ikkagi poodiumile toomata ning rallile seetõttu ametlik joon alla tõmbamata.
Eesti meistrivõistluste EMV6 klassi mullune kolmanda koha tiim otsustas Poomi sõnul uut autot säästa ja sellega paremini kohaneda, enne kui järgmistel võidukihutamistel täistuurid üles võetakse. “Pigem tahtsimegi masinat tundma õppida ja hoida. Kitsastel tehnilistel lõikudel tulime päris hästi toime, aga laiadel ja kiiretel oli masina ohjeldamine keerulisem,” rääkis Poom.
Pea samas kohas, kus lõppes sõit Poomil, passis raja kõrval teine rakverlane Simo Koskinen, kes luges kaarti Rainer Ausile. Enne katkestamist absoluutarvestuse neljandat kohta hoidnud meeste Volkswagen Polo keeldus edasisest koostööst vahetult pärast otsustava, üheksanda katse lõppu. “Istusime nagu kaks Antsu. Üsna töll oli olla, kuigi seltskond oli tore,” kirjeldas Koskinen valitsenud meeleolu, mida ühekandimehe Poomiga kogeti. “Käigukastil oli mingisugune mure. Püüdsime küll veel käsitsi käike panna, aga see ei õnnestunud. Finiši võtsime ära ja sõitsime veel paarsada meetrit edasi, aga kui käigu neutraali peale panime, siis rohkem see sisse ei läinud. Oligi kõik.”
15 aastat tagasi esimest korda rallit sõitnud Koskinen lausus, et juhtunut ta siiski liigselt südamesse ei võta. “Rallisport ongi selline,” lisas ta.
Võidukihutamise lõpetamise plaane Simo Koskinen ei pea, kuigi vahepeal tuli kihutamisse paus. Ühe põneva eesmärgina soovib ta rallidel täis saada sada osalemiskorda. Ümmargusest arvust lahutab teda veel neli autorallit. “Proovin ikka, aga ei tea, kas õnnestub. Paar head sõpra on küll öelnud, et ma olen nagu ansambel Smilers: nemadki lõpetavad igal aastal detsembris oma pulli ära, aga järgmisel aastal lähevad ikka tuurile.”
Eesti rallikrossi mullune absoluutarvestuse meister Georg Gross Lätis kaasa ei sõitnud. Võistlemise mõtteid pole mees samas maha matnud. “Ei oska seda veel päris täpselt öelda. Välistada ei saa,” lausus Gross, kes põhjendas Sarma rallist eemalejäämist sellega, et tema müügis oleva ralliauto vastu on huvi tuntud, mistõttu ei pidanud ta mõistlikuks riski võtta ja sellega sõitma minna. “Kuna üks etapp läheb niikuinii Eesti meistrivõistluste arvestusest maha, valisin selleks just esimese,” rääkis ta. “Hetkel on lisaks tõsiselt kiire ja lihtsalt ei mänginud kuidagi välja.” Georg Gross avaldas lootust, et saab alates maikuust rallit sõitma hakata, aga samas kindlat vekslit välja ei käinud. “Kuu aja jooksul peaks olema selge, kas hakkame seda autot rebuild’ima (ümber ehitama – toim.) või mis me teeme,” märkis ta.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016