WRC hooaeg 2018
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Re: WRC hooaeg 2018
Eks näha ole ka et see aasta on kõvasti pappi tuulde pandud. Kui vaadata ajalugu siis esimesed kaks autot mis ette jäid vana põlvkonna omadest: kere #50 ja #32 sõitsid pm 2-4a M-Spordi põhimeeskonnas. See aasta juba 3s kere Ogieril ja Tänakul 2ne? Ikka päris suur vahe.
Re: WRC hooaeg 2018
Huvitav, kas Tidemand ka lõpuks korraliku WRC võimaluse saab. Nüüd kui WRC2 tasemelt Suninen ja Lappi edasi liikunud, on tema järgmine mees järjekorras, kes ootab uksetaga. Rovanperäga on ilmselt mõni aasta aega veel.
Kui Lefebvre, Hänninen ja vb ka Meeke ukse taha saadetakse, siis ehk kusagil võiks mingi koht tekkida uuele tulijale.
Kui Lefebvre, Hänninen ja vb ka Meeke ukse taha saadetakse, siis ehk kusagil võiks mingi koht tekkida uuele tulijale.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: WRC hooaeg 2018
No kui kuskil koht vabaks jääb siis Östberg kindlasti kohe uksetaga koputamas ja moosinägu tegemas!
Re: WRC hooaeg 2018
Wilson ja raha, mida ei olevat ... 2017. aasta levinumad ennustused olid:
- konkurentsivõimelise auto ehitamiseks ei ole Wilsonil raha!
- Mäkinenist, Puuppolast ja Toyotast saavad naljanumbrid!
- Citroen ehitab parima masina, sest terve 2016 hooeaeg ongi neile ainult ettevalmistus!
- Citroen hakkab lahingut pidama Hyundaiga, sest ainult neil kahel on vahendid ja know-how!
- Meeke on selge tiitlipretendent!
jne.
Miks see Fiesta WRC peaks järgmisel aastal ühtäkki sõidukõlbmatu olema, ei saa mina mitte aru. Ja miks peaks uskuma, et Wilson kraapis selleks aastaks lauale oma viimased veeringud, mõistan ma veel vähem. Kas ta tõesti paistab nii loll välja?
- konkurentsivõimelise auto ehitamiseks ei ole Wilsonil raha!
- Mäkinenist, Puuppolast ja Toyotast saavad naljanumbrid!
- Citroen ehitab parima masina, sest terve 2016 hooeaeg ongi neile ainult ettevalmistus!
- Citroen hakkab lahingut pidama Hyundaiga, sest ainult neil kahel on vahendid ja know-how!
- Meeke on selge tiitlipretendent!
jne.
Miks see Fiesta WRC peaks järgmisel aastal ühtäkki sõidukõlbmatu olema, ei saa mina mitte aru. Ja miks peaks uskuma, et Wilson kraapis selleks aastaks lauale oma viimased veeringud, mõistan ma veel vähem. Kas ta tõesti paistab nii loll välja?
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 727
- Liitunud: 06 Mär 2011, 12:58
- Asukoht: Harjumaa
Re: WRC hooaeg 2018
Kerede kasutamine on see aasta arusaadav, nagunii tuleb klientidele autosid anda, parem siis iga uus oma mehele ja "kasutatud" kered teistele.Vahula kirjutas:Eks näha ole ka et see aasta on kõvasti pappi tuulde pandud. Kui vaadata ajalugu siis esimesed kaks autot mis ette jäid vana põlvkonna omadest: kere #50 ja #32 sõitsid pm 2-4a M-Spordi põhimeeskonnas. See aasta juba 3s kere Ogieril ja Tänakul 2ne? Ikka päris suur vahe.
Re: WRC hooaeg 2018
M-Sporti hädades vaevlemist on ennustatud alates aastast... okei... ma isegi enam ei mäleta. Igatahes sellest ajast, mil Ford juhtme seljast välja tõmbas.Lärri kirjutas: Miks see Fiesta WRC peaks järgmisel aastal ühtäkki sõidukõlbmatu olema, ei saa mina mitte aru. Ja miks peaks uskuma, et Wilson kraapis selleks aastaks lauale oma viimased veeringud, mõistan ma veel vähem. Kas ta tõesti paistab nii loll välja?
Aga ometi kõik need aastad on M-Sportil olnud enam-vähem konkurentsivõimeline auto pakkuda. Nad ei ole kordagi langenud 2008 Suzuki tasemele, kelle autod lõpetasid rallisid 5 minutit või rohkem võitjast hiljem. Nad on alati "pildil".
Kui Tänak või Ogier tahab tiimi vahetada, siis soovivad nad eelkõige rohkem palka ja ehk ka pisut rohkem kindlustunnet tuleviku suhtes. Ma ei usu, et M-Sporti auto 2018 järsku saan on, seda pole see kunagi olnud.
Tundub, et M-Sport on suutnud aastate jooksul end piisavalt hästi majandada, sh WRC ja ka WRC2 (R5) autode välja rentimisega. See on hoidnud neid n-ö vee peal. Kui mitte, siis oleksid nad juba ammu pankrotis.
Re: WRC hooaeg 2018
No just. Ja pole ükski tiimipealik selline lapsesuu, et ta reporteritele kogu tõde ette laulaks. Räägitakse täpselt seda, mida antud olukorras tarvis. Hirmus paljud aga võtavad igast sõnasabast kinni nagu notariaalsest lepingust.jens kirjutas:M-Sporti hädades vaevlemist on ennustatud alates aastast... okei... ma isegi enam ei mäleta. Igatahes sellest ajast, mil Ford juhtme seljast välja tõmbas.Lärri kirjutas: Miks see Fiesta WRC peaks järgmisel aastal ühtäkki sõidukõlbmatu olema, ei saa mina mitte aru. Ja miks peaks uskuma, et Wilson kraapis selleks aastaks lauale oma viimased veeringud, mõistan ma veel vähem. Kas ta tõesti paistab nii loll välja?
Aga ometi kõik need aastad on M-Sportil olnud enam-vähem konkurentsivõimeline auto pakkuda. Nad ei ole kordagi langenud 2008 Suzuki tasemele, kelle autod lõpetasid rallisid 5 minutit või rohkem võitjast hiljem. Nad on alati "pildil".
Kui Tänak või Ogier tahab tiimi vahetada, siis soovivad nad eelkõige rohkem palka ja ehk ka pisut rohkem kindlustunnet tuleviku suhtes. Ma ei usu, et M-Sporti auto 2018 järsku saan on, seda pole see kunagi olnud.
Tundub, et M-Sport on suutnud aastate jooksul end piisavalt hästi majandada, sh WRC ja ka WRC2 (R5) autode välja rentimisega. See on hoidnud neid n-ö vee peal. Kui mitte, siis oleksid nad juba ammu pankrotis.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5165
- Liitunud: 11 Veebr 2010, 13:05
- Asukoht: Tallinn
Re: WRC hooaeg 2018
Colin Clark pani köögilaua tagant sellise lause, et usub, et Ogier jääb järgmisel aastal M-Sporti ja, et Loeb ja Lefebvre jagavad kolmandat autot. Põhimehed Mikkel ja Breen.
https://www.facebook.com/voiceofrally/?fref=ts
https://www.facebook.com/voiceofrally/?fref=ts
Söörlöne!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: WRC hooaeg 2018
Ei ole enam nende uute regulatsioonidega see asi nii lihtne. Peale 2x Bertelli ja Kremeri, kes ühe ja sama autoga sõitsid (Bertelli sõitis 2x, sama palju kordi harjutas Sunninen, keda klassikaliseks erakliendiks ei loeks ja nüüd rentis Kremer), pole nagu keegi teine suutnud/tahtnud(?). Viimane M-Spordi poolt müüdud WRC oli vist üldse tutt-uus eelmine spec. (tänavu ehitatud). Eks see rohkem ikka nõudmine ole.Epik kirjutas:Kerede kasutamine on see aasta arusaadav, nagunii tuleb klientidele autosid anda, parem siis iga uus oma mehele ja "kasutatud" kered teistele.Vahula kirjutas:Eks näha ole ka et see aasta on kõvasti pappi tuulde pandud. Kui vaadata ajalugu siis esimesed kaks autot mis ette jäid vana põlvkonna omadest: kere #50 ja #32 sõitsid pm 2-4a M-Spordi põhimeeskonnas. See aasta juba 3s kere Ogieril ja Tänakul 2ne? Ikka päris suur vahe.
Fiestad (RS WRC) pole tõesti kunagi sõidukõlbmatud olnud, aga igal aastal samuti ka mitte MM-tiitlivõimelised (mõõdetud faktid nagu väikseim jõudlus Mehhikos jne). Praegu on kõik kena ja tundub, et Fiesta on vaat et parim neljast, kui hooaja alguses tundus selleks olema Hyundai, teist kohta jagasid Toyota ja Ford, siis nüüd ütleks, et seda kohta jagavad Hyundai ja Toyota või on viimane grammikene paremgi. Igatahes Ogier ei olegi kindlaks meistriks kroonitud ja ilmselt ei tehta seda enne viimast rallit. Eks tipud ole koos, kuid laias laastus leiab punktitabelis palju sarnasusi varasemate aastatega, mis võiks kindlasti indikaatoriks autode tugevuses olla.
Re: WRC hooaeg 2018
Ei muutugi sõidukõlbmatuks aga kui pappi pole, siis pidurdub auto arendamie.Lärri kirjutas:Miks see Fiesta WRC peaks järgmisel aastal ühtäkki sõidukõlbmatu olema, ei saa mina mitte aru. Ja miks peaks uskuma, et Wilson kraapis selleks aastaks lauale oma viimased veeringud, mõistan ma veel vähem. Kas ta tõesti paistab nii loll välja?
Wilson ei ole väitnud, et kasutab viimaseid veeringuid, kuid on öelnud, et kasutab reserve. Mitut hooaega ta sedasi vastu ei pea. Järgmisel hooajal samal tasemel jätkamiseks pidava tiim vajama suurtoetajat. MW ei ole otseselt öelnud, et see peab kindlasti olema Ford. Kuid tundub, et pingutamine käib Fordi naasmise nimel.
Ma olen üsna kindel, et Ford ei plaani WRC sarja rohkem raha panustada, sest neid rahuldab praegune olukord. Suhteliselt väikese raha eest saavad nad küllalt reklaami, sest enamuse inimeste jaoks osalevad sarjas Citroen, Hyundai, Toyota ja Ford, ning Fordil läheb viimasel ajal päris hästi.
Kui M-Sport järgiseks aastaka suurtoetajat ei leia, ei oleks üllatav kui näeksime Dmack WRC tiimi kus sõidaksid Evans, Camilli ja Sunninen. Lisaks veel M-Sporti tiimi sildi all mõned vennad, kes on valmis maksma, et osaleda WRC masinaga MM etappidel.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1771
- Liitunud: 30 Sept 2005, 03:05
- Asukoht: Kohila
Re: WRC hooaeg 2018
Breen väitis ka kuskil intervjuus hiljuti, et temal järgmine aasta wrc autos koht on olemas.Lithium kirjutas:Colin Clark pani köögilaua tagant sellise lause, et usub, et Ogier jääb järgmisel aastal M-Sporti ja, et Loeb ja Lefebvre jagavad kolmandat autot. Põhimehed Mikkel ja Breen.
https://www.facebook.com/voiceofrally/?fref=ts
-
- Moderaator
- Reactions: 5
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2018
Aasta alguse või eelmise aasta lõpus seisuga olid lepingud järgmiseks aastaks Latvalal, Hänninenil, neuvillel, Paddonil, Sordol, Meekel, Breenil Küsimägi alla praegu on Meeke ja Hänninen. Seega sisuliselt võib tekkida ainult kaks vaba kohta. Üks citroenis ja teine Toyotas. Ütleme nii, et tahtjaid on kolm Tänak Ogier ja Mikkelsen.(tegu meestega kes on absoluutses tipus) Jätame välja hetkel Tidemandi Sunnineni ja muud mehed.
Variand1:
Ogier liitub Citroeniga. Kaks meest veel vaba. Tänak ja Mikkelsen. Arvan, et Mäkinen eelisetab sellises olukorras Tänakut. Mikkelsenile jääb võimalus maadnuda M-Spordis või siis Citroenis mõned etappi nagu see hooaeg.
Varjant2:
Ogier krapsab omale koha Toyotas. kuigi see on vähe tõenäoline kuna seal ees istub Latvala. Ning arvan, et Mäkinen kuulab teda. Tänakul ja Mikkelsenil ühel neis kahest on võimalus Citroenis. Teine jääb või siis läheb M-sporti
Variant3:
Kui M-sport suudab raha leida siis võivad jääda M-Sporti nii Oger kui Tänak ning Citroenis maandub Mikkelsen.
Või siis jääb M-sporti ainult Ogier ja Tänak läheb Toyotasse ning Mikkelsen Citroeni.
Kõhutuul ütleb et Järgmise hooaja sõitjakohtadega toimub suuri muutusi Ogier lahkub M-Spordist Tänak läheb Toyotasse. Citroenis leiavad koha nii Mikkelsen kui Ogier.
Variand1:
Ogier liitub Citroeniga. Kaks meest veel vaba. Tänak ja Mikkelsen. Arvan, et Mäkinen eelisetab sellises olukorras Tänakut. Mikkelsenile jääb võimalus maadnuda M-Spordis või siis Citroenis mõned etappi nagu see hooaeg.
Varjant2:
Ogier krapsab omale koha Toyotas. kuigi see on vähe tõenäoline kuna seal ees istub Latvala. Ning arvan, et Mäkinen kuulab teda. Tänakul ja Mikkelsenil ühel neis kahest on võimalus Citroenis. Teine jääb või siis läheb M-sporti
Variant3:
Kui M-sport suudab raha leida siis võivad jääda M-Sporti nii Oger kui Tänak ning Citroenis maandub Mikkelsen.
Või siis jääb M-sporti ainult Ogier ja Tänak läheb Toyotasse ning Mikkelsen Citroeni.
Kõhutuul ütleb et Järgmise hooaja sõitjakohtadega toimub suuri muutusi Ogier lahkub M-Spordist Tänak läheb Toyotasse. Citroenis leiavad koha nii Mikkelsen kui Ogier.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: WRC hooaeg 2018
70% Toyota
20% M-sport
10% sidrun
See on minu pakkumine järgmiseks hooajaks. Samas sooviks väga et Wilsonärid leiaksid tugeva sponsori ja Tänak mõistliku palga peale saaks. See auto on tema järgi ehitatud, aga Toyota pigem Latvala järgi. Ei tea kui hea kohaneja Tänak on, aga Toyotasse minnes võib korduda sama seis mis praegu on Ogieril M-spordis ja see poleks kohe üldse hea tulevikku silmas pidades.
20% M-sport
10% sidrun
See on minu pakkumine järgmiseks hooajaks. Samas sooviks väga et Wilsonärid leiaksid tugeva sponsori ja Tänak mõistliku palga peale saaks. See auto on tema järgi ehitatud, aga Toyota pigem Latvala järgi. Ei tea kui hea kohaneja Tänak on, aga Toyotasse minnes võib korduda sama seis mis praegu on Ogieril M-spordis ja see poleks kohe üldse hea tulevikku silmas pidades.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11133
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 15:22
- Asukoht: Lõuna-Eesti ralliteed
Re: WRC hooaeg 2018
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: WRC hooaeg 2018
Kui palju erineb Latvala ja Tänaku sõidustiil? Kas siit võib mingeid järeldusi teha kohanemise kohta juhul, kui Tänak läheb Toyotasse?
-
- Reactions: 0
Re: WRC hooaeg 2018
Meeke'i artikli viimane lõik on muidugi huvitav. Tiimi boss ei ole see, kes otsustab, kes tiimis sõidab - vaid mingi papa kuskil kaugemal ja kõrgemal. Kindel, et Malcolm seda Fordi tuge üldse tahab?
Re: WRC hooaeg 2018
Pigem on see ainuke normaalne lõik ja kogu ülejäänud jutt on paras veiderdamine. Kõik ju mõistavad, et Meeke on lootusetult audis ja reaalselt ei päde ükski vabandus enam. Kõige vähem pädeb, et Meeke auto oli laiem kui teemcwax kirjutas:Meeke'i artikli viimane lõik on muidugi huvitav. Tiimi boss ei ole see, kes otsustab, kes tiimis sõidab - vaid mingi papa kuskil kaugemal ja kõrgemal. Kindel, et Malcolm seda Fordi tuge üldse tahab?
Matton kasutas viimases lauses lihtsalt võimalust olla "hea võmm" ja kogu lugu. Kui Meeke'ile järgmiseks aastaks koht olemas on, siis ei saa ma sellest rallivärgist mitte midagi aru.
-
- Moderaator
- Reactions: 5
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: WRC hooaeg 2018
On ka kuulukaid selle kohta, et Kui Ogier see hooaeg oma viienda tiitli kätte saab siis riputab kiivri varna ja hakkab perega rohkem aega veetma.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 247
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 10:45
- Asukoht: harjumaa
Re: WRC hooaeg 2018
Latvala läks toyotasse kui see pmst valmis oli, samapalju on ford Ogieri järgi ehitatud.teine_riiul kirjutas:See on minu pakkumine järgmiseks hooajaks. Samas sooviks väga et Wilsonärid leiaksid tugeva sponsori ja Tänak mõistliku palga peale saaks. See auto on tema järgi ehitatud, aga Toyota pigem Latvala järgi. Ei tea kui hea kohaneja Tänak on, aga Toyotasse minnes võib korduda sama seis mis praegu on Ogieril M-spordis ja see poleks kohe üldse hea tulevikku silmas pidades.
Re: WRC hooaeg 2018
Kui Ogier peaks tulema Meistriks, ja M-sport raha ei leia siis usun et Ogier lõpetab. On ta ennegi öelnud, et palju on juba saavutanud ja Loebi rekordid polegi eesmärgiks.
Vaevalt Ott ise kuskile palka nõudma läheb, pigem jätkab M-sporids. Toyotaga liitumine teeks elu lihtsamaks, saaks rohkem kodus olla, mis võiks täitsa mõeldav olla.
Meeke vaevalt täiskohaga jätkab, usun et Mikkelsen ikka pundis Citroenis.
Kaua Sordo veel tööl käia viitsib?
Paddongi ei sära, aga vaevalt temal ohtu on.
Hänninenil on vist suur Valtra ka abiks?
Vaevalt Ott ise kuskile palka nõudma läheb, pigem jätkab M-sporids. Toyotaga liitumine teeks elu lihtsamaks, saaks rohkem kodus olla, mis võiks täitsa mõeldav olla.
Meeke vaevalt täiskohaga jätkab, usun et Mikkelsen ikka pundis Citroenis.
Kaua Sordo veel tööl käia viitsib?
Paddongi ei sära, aga vaevalt temal ohtu on.
Hänninenil on vist suur Valtra ka abiks?