Parkla "sticker" on väga väärt asi, millega saad parkida kõikide ametlike vaatamiskohtade juures - on seal siis korraldatud parkimine ligipääsutee ääres või murusel parkimisplatsil. Kui on kleeps, siis saad parkida ja lisaraha selle eest ei küsita. Parklad võivad siiski olla natuke eemal - nii 200m - 1200m vaatamiskohast. Aga seda maad saab käia mugavalt mööda teed. See, kui kaugel parkla on, peaks ralli ametlikus kavas/ajakirjas olema kirjas ning oli eelmisel aastal ka netis loetav.onemanband kirjutas:Ei tea kas on küll õige koht selleks aga:
Poola rallist saab minu esimene välismaine ralli (või peaaegu üldse esimene)
Seega oleks kogenud guru'dele mõned küsimused:
Sai võetud igaks petteks parkla "sticker" koos rallipassidega. Mida see mulle annab? Kuidas parkimine Poolas katsete ääres üldse korraldatud on?
Mõte oli pühapäeval vaatama minna Orzysz mõlemat läbimist ja pärast seda service parki Otti vastu võtma kui ta võidab - powerstage lõpu asemel. On see hea või halb idee?
Lisaks sellele ei tea mida poodiumitseremooniast arvata - kaamera vaheldusel tundub iseenesest mõttetu, aga kui see teatud tingimustel eestlasi täis on siis vast tasub käia, mis sest et graafik eriti ei luba?
Põhiline hirm on ikka see, et jään kuskil katselt tulles lollusest aeglasesse liiklusesse/ummikusse/tupikusse ja jääb osa rallit nägemata.
Service Parki tasub Tänakut vastu võtma minna küll, seal ikka eestlasi hulgi olnud ja hea atmosfäär. Eelmisel aastal oli Power Stage'i poodium väga ebamugava koha peal, siis oligi mõistlikum pigem servisesse minna. Mõlemasse ilmselt ei jõua, kuigi mõlemad on uhke atmosfäär, kui eestlastel põhjust rõõmustada. Päris poodium toimub Mikolajki linna keskväljakul ja kui eestlane esikolmikus, siis see laulupidu tuleb ka ära kogeda. Nagunii jääb tagasitulek öösse, kui pühapäev vastu esmaspäeva pole plaanis Poolas, Leedus või Lätis ööbida.
EDIT: Katsete kaart koos selle infoga, kui kaugel on parkla vaatamiskohast, on siin: http://rally-poland-maps.topracing.pl/