Ogieri tulekuga tiimi tundub, et Ott on ikka täiesti kõrvale lükatud. MW-l on "manlove" Ogieri vastu nüüd Suht veider on seda ilastamist vaadata.
Kui Ott on nüüd Fordiga Ogierist kiirem, siis OI! seda pettumust MW poolt
tugitoolifänn kirjutas:Ogieri tulekuga tiimi tundub, et Ott on ikka täiesti kõrvale lükatud. MW-l on "manlove" Ogieri vastu nüüd Suht veider on seda ilastamist vaadata.
Kui Ott on nüüd Fordiga Ogierist kiirem, siis OI! seda pettumust MW poolt
ilmselgelt kui sul on tiimis viimased 4a tiitli võitnud prantslane ja siiani rallivõiduta eestlane, siis selge see, et nn esisõitja (ka autol nr1) tähelepanu saab endale ogier. meie poiss peab ennast lihtsalt võistlustel korralikult tõestama, et võrdväärne tähelepanu välja teenida.
MW pole kohe üldse Otti kõrvale jätnud, päris palju kiidusõnu lausa saanud ja ta sõidab, hoolimata sellest, et VW kaks kiiret meest + rikkureid oleks ilmselt hea meelega meie mehe asemel. Hetkel on loomulikult kuum teema neljakordne maailmameister väikeses eratiimis.
Nüüd siis võiks Polo ka välja tulla. Ja Evansi disain.
Kui autode disaini vaadata,siis pilusilmade raketid on minu silmis kenamad kui Euroopa toodang.Aga Oti number 2 on superilus vaadata aknal.-10 võrreldes selle aastaga ehk edasiminek missugune.Hääd pühade jätku!
Mulle meeldib Oti sini-valge liverie rohkem. Arvestades kui väikesed on Fordi logod, siis ei ole nende toetus ilmselt endiselt kuigi suur.
M-Spordil järgmisel aastal kolm erinevat liverit: Ogier, Ott ja Dmack.
Seda ma kartsin, et RedBulli me Tänaku masina peal ei näe. Oleks pigem soovinud näha kahte masinat suht samades värvides, nüüd on ikkagi nagu suht eri tiimi omad.
Lootsin samuti, et kui kõik kleepsud ja kaunistused peale pannakse, et hakkab mullegi Ford meeldima aga ei. Kõrvalt vaadates on üks ilusamaid masinaid aga eest näeb välja nagu mingi putukas ja tagant näeb välja nagu jõehobu per*e.
[quote=Lootsin samuti, et kui kõik kleepsud ja kaunistused peale pannakse, et hakkab mullegi Ford meeldima aga ei. Kõrvalt vaadates on üks ilusamaid masinaid aga eest näeb välja nagu mingi putukas ja tagant näeb välja nagu jõehobu per*e.[/quote]
Täpselt samad tunded valdavad mind Toyota suhtes.Toyotade disain on aasta-aastalt järjest jubedamaks läinud.Õieti on seda üldse raske mingiks disainiks nimetada-selline olematu ja näotu,nagu saksa naine.Mingi väike lootus oli,et ÄKKI ralliversioonis õnnestub neil midagi söödavamat luua-aga ei.Kole ja näotu kühvel on see Yaris endiselt.Aga noh-maitse üle ju ei vaielda
Wilson ütles, et pisikesi muudatusi kujunduses tuleb ehk kes teab, kui suur see Ford ja EcoBoost seal olema hakkavad. VAevalt koostöös FPga ja esmaesitlemata auto avalik katsetamine kuidagi väikesele panusele viitab. Sirmil ja tagaluugil on täitsa märgatavad, teenindusalas ilmselt ka lippudel suurimad, millele viitab ka viimase autoesitluse videoklipi lõpus olev püramiid ( 1. M-sport 2. Ford, Castrol, Michelin 3.,4.,5. väikepartnerid). Castrol on autol üldse vaevumärgatav, Kolin toodud "leia kaks erinevust" pilte vaadates tundub, et unustati sootuks ja poole pildistamise ajal tuli meelde ning otsiti kuskilt sahtlist kleepsud välja.
Autode järjestuses ütleksin välimuse järjekorras Hyundai-->Ford--->Toyota--->C3, livery ehk pööraks mõningate mööndustega vastupidi.
Janarr kirjutas:Kuidas te viitsite mingite liveryte üle üldse vinguda?
Häid pühi!
Iga negatiivne hinnang pole vingumine. Mõned on siin jah lillelapsed, kel tuleb iga negatiivse sõna peale pisar silma ja siis muutuvad maailmaparandajateks. Häid pühi sulle ka, mis iganes pühad ka ei oleks.
Mis puudutab Red Bulli, siis tundub, et nende WRC sponsorlus on hetkel muutunud sõitja-, mitte tiimipõhiseks. See seletab ära ka selle, miks tundub, et nende logod hakkavad olema nii Fordi kui ka (vist?) era-VW peal. Kui üks nende sõitja (Ogier) on nüüd M-Sportis, siis huvitav, kes on nende toetatav sõitja Volkswageniga. Ega ometi Mikkelsen?