Kui need VW'd ära homologeeritakse, siis üsna tõenäoline, et keegi hakkab nendega ka sõitma. Võimalik, et kesiganes neist, kes ei saa omale n-ö tehasetiimi kohta (kas või a'la Mikkelsen).
Aga kuna Monte Carlo ralli n-ö deadline läheneb, siis kaua aega enam otsustamiseks ei ole.
Ogieril on siis millised variandid laual? Tundub, et väga head varianti pole, muidu ta oleks juba kusagile läinud.
* Hea pikaajaline pakkumine Toyotalt, aga auto pole (hetkel vähemalt) suurem asi? Võtta pikaajaline arendusrisk, et ehk 2018 õnnestub tiitel võita, või mitte?
* Pakkumine M-Sportilt, auto võib-olla isegi ehk "ok" (spekulatsioon), aga palka neil suurt pakkuda pole ja Fordi tagasituleku jutt on ka selline "ehku" peal tehtud.
* Citroeni "tingimustega" pakkumine - saad meie autot ainult siis proovida, kui lepingu sõlmid. Ja seal taustal võib veel olla tegureid, mis selle variandi ebamugavaks on teinud ning Ogier kõhkleb neile panustamast.
* era-VW koos Red Bulli rahadega? Selgelt ühe-aastane projekt, kuna pikas perspektiivis see auto jääks teistest arenduses maha, aga ajutise ühe-aastase lahendusena miks mitte? Enam-vähem enda pilgu all ehitatud auto, mis on tõenäoliselt hea, ja Red Bull maksab ka head palka.
Hmm jah... ei ole lihtne valikut teha.
Vabandage, kui ma mingi detaili ära olen unustanud - pole kõike 24/7 jälginud.
Hyundai tundub, et on ainsana mängust välja jäänud. Teoorias võiksid nad olla kõige tugevam tiim, aga nad ei taha oma sõitjakolmikut lõhkuma hakata. Tootjate heitluses tuleb nendega igatahes arvestada - ükskõik, mis ka ülejäänud võistkondades juhtuma hakkab.