väljasõidud
alex kirjutas:kui terve seltskond koosnebki ainult sellistest, siis peame tänama jumalat, et sealt neid kive rohkem ei tulnud.KuriUss kirjutas:Ma ei saa õigupoolest aru, kuidas teised rallivaatajad selliseid tüüpe sealsamas puu otsa ei tõmba. Miski sotsiaalne kontroll võiks ju olla ...
Krt see on ju täielik ..... , ma olen olnud väga paljudel katsetel ja näinud erinevaid seltskondi, kes väheke purjus kes mitte aga sellist asja pole küll kunagi olnud et kellegil oleks pähe tulnud et viskaks rallikat kiviga
aga selle aasta superkrossis (oli vist) oli ju selline juhus kus üks noorvõistleja viskas finaalsõidus ühele oma konkurendile kivi aknasse.
Aga jah seda on tegelt vastik vaadata kui kivi lähenb suure kiirusega sinu esiklaasile ja sina samasuure kiirusega sellele vastu, krossis on see tavaline vaatepilt, ja mitte eriti mõnus
Eks nad enam-vähem maksavad seal 20-30 vahelt tükk.. puhas käsitöö ju, kui ma nüüd õieti mäletan siis Gunn kasutas Selltech'i amorteErki kirjutas:Miks see amort niiväga eriline oli? Või maksavad kõik amordid nii palju?
välja näeb enam-vähem selline http://home.no.net/jtrcteam/16.jpg
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 353
- Liitunud: 20 Nov 2003, 17:36
- Asukoht: Pärnumaa
Minu kõige parem rallielamus oli Paide rallil 2003 aastal kuulsal "sõpruse augus" kui Kimmo Jalava oma Toyota Starleti kolm korda üle katuse keeras, tontidel oli vist juba lootus edasi sõita kadunud, nad olid autost juba välja tulnud, kui pealtvaatajate ergurtusuel tagasi autosse läksid ja ka uuesti rajale said, vähe sellest nad ka võitsid oma klassis ja mul jäi see kõik veel kaamera peale
B - group - too fast to race
GT otsib jah veel siiani oma amorti metsast taga Koitla tuli kohe peale rallit järgmine päev Pärnuse ringraja äärde rääkis seal, et oi keegi varastas meie amordi ära ja kammisime pool metsa läbi a ikka ei leidnud. Kas see ka tegelt nii oli või lihtsalt see võttis sellise vungi üles ja lendas kuhugi kaugele metsa eks seda tea see amort ise ainult
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Kuni 1990.aastate alguseni peeti Valge Daami Haapsalu linnakatse veel öisena,raudteejaama esisel ringil lasti kaks autot korraga rajale.Ja see oli vist 1990,öösel kergelt külmetas ning raudteejaama puhvetis tekkis samal ajal tulekahju.Loomulikult tuli seal tuletõrje kohale ja hakkas kustutama,kuid kustutusvesi valgus rajale ning tekitas jääkirme.Kahest paarist järjest lendas üks vastu puud,praktiliselt enda silme all.
-
- Reactions: 0
Kahjuks pole selline idiotism nagu kivide loopimine sugugi võõras ka WRC'le. Kas mitte ei olnud see eelmise aasta Safari rallil kui Märtinile visati pudel esiklaasi. Ja ka sel aastal oli teleülekandes näha kuidas kellelgi kivi klaasist sisse lennutati (ei mäleta küll kahjuks kes see oli).
Aga ise juhutsin ka sel aastal EOSil olema selle juures kui Sei/Lepp oma Hyundai ikka põhjalikult osadeks lammutasid peale hüpet (seal kohas oli nii mõnigi mees veel "mineku" lähedal). Päris hirmuäratav oli, eriti see kui auto põlema läks peale ei tea kui mitut üle katuse käimist ja mehed ikka autos olid.
Aga selles osas läks küll kõik hästi kuna suht ruttu kustutati ära (kuna olin veidi eemal, ei pannudki tähele kas pealtvaatajate või sõitjate enda poolt).
Eriti aga hakkas silma üks eriline jobu, kes siis kõikidele möödasõitjatele suure hooga ohu osas lehvitama hakkas - täpselt autorusu kõrval ja kohe peale hüpet, ehk siis kohas kus sellest lehvitamisest ka parima tahtmise juures mingit tolku polnud. Küll aga võttis nii mõnigi mees seetõttu hoo maha, ning sõitis aeglaselt täiesti ohutu (no nii ohutu kui üks ralli olla saab) lõigu. Mõttetu mees oli see igatahes, oleks lähemal olnud oleks midagi krõbedat öelnud - aga imestama pani küll, et rahvamass seda jobu minema sealt ei ajanud.
Aga ise juhutsin ka sel aastal EOSil olema selle juures kui Sei/Lepp oma Hyundai ikka põhjalikult osadeks lammutasid peale hüpet (seal kohas oli nii mõnigi mees veel "mineku" lähedal). Päris hirmuäratav oli, eriti see kui auto põlema läks peale ei tea kui mitut üle katuse käimist ja mehed ikka autos olid.
Aga selles osas läks küll kõik hästi kuna suht ruttu kustutati ära (kuna olin veidi eemal, ei pannudki tähele kas pealtvaatajate või sõitjate enda poolt).
Eriti aga hakkas silma üks eriline jobu, kes siis kõikidele möödasõitjatele suure hooga ohu osas lehvitama hakkas - täpselt autorusu kõrval ja kohe peale hüpet, ehk siis kohas kus sellest lehvitamisest ka parima tahtmise juures mingit tolku polnud. Küll aga võttis nii mõnigi mees seetõttu hoo maha, ning sõitis aeglaselt täiesti ohutu (no nii ohutu kui üks ralli olla saab) lõigu. Mõttetu mees oli see igatahes, oleks lähemal olnud oleks midagi krõbedat öelnud - aga imestama pani küll, et rahvamass seda jobu minema sealt ei ajanud.
-
- Reactions: 0
Kui teised sõitjad hoo maha võtsid, siis järelikult oli sellest mehest kasu.... oleks ju suur jama olnud, kui keegi veel oleks Sei masinale otsa kärutanud.Eriti aga hakkas silma üks eriline jobu, kes siis kõikidele möödasõitjatele suure hooga ohu osas lehvitama hakkas - täpselt autorusu kõrval ja kohe peale hüpet, ehk siis kohas kus sellest lehvitamisest ka parima tahtmise juures mingit tolku polnud. Küll aga võttis nii mõnigi mees seetõttu hoo maha, ning sõitis aeglaselt täiesti ohutu (no nii ohutu kui üks ralli olla saab) lõigu. Mõttetu mees oli see igatahes, oleks lähemal olnud oleks midagi krõbedat öelnud - aga imestama pani küll, et rahvamass seda jobu minema sealt ei ajanud.
-
- Reactions: 0
Kusjuures just ise kah hakkasin mõtlema, et kust see Hyundai nüüd kirja järsku saimäks kirjutas:Sei/Lepp sõitsid sellel rallil küll Ford Escort RS Cosworth`iga. Lätlaste oma, muuseas.
No lehvitama peab ikka 100-200 meetrit enne avariid, kui juba avarii kohal oled (kohe peale pimedat hüpet), siis pole küll sellest vehkimisest kasu kellelegi, sest rallimehed hoo maha võtsid ju alles alates avariipaigast - aga mis kasu sellest on, ohtlik koht juba selja taga ju?alex kirjutas:Kui teised sõitjad hoo maha võtsid, siis järelikult oli sellest mehest kasu.... oleks ju suur jama olnud, kui keegi veel oleks Sei masinale otsa kärutanud.Eriti aga hakkas silma üks eriline jobu, kes siis kõikidele möödasõitjatele suure hooga ohu osas lehvitama hakkas - täpselt autorusu kõrval ja kohe peale hüpet, ehk siis kohas kus sellest lehvitamisest ka parima tahtmise juures mingit tolku polnud. Küll aga võttis nii mõnigi mees seetõttu hoo maha, ning sõitis aeglaselt täiesti ohutu (no nii ohutu kui üks ralli olla saab) lõigu. Mõttetu mees oli see igatahes, oleks lähemal olnud oleks midagi krõbedat öelnud - aga imestama pani küll, et rahvamass seda jobu minema sealt ei ajanud.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
Talve rallil ei näinudki midagi erilist, mis on nagu üllatuseks. Aga 10 katse Ihatsi ristis sai ühtede venelastega nalja kõvasti. Tüübid keerasid oma evo liiga sisse, ja jäid kraavipeale kinni. Sai teda lükatud seal, rahvast oli niipalju et ei mahtunud kätt külge panema. Vahepeal kargas kaardilugeja autost välja, ja suutis juhtmetega auto külge jääda (uksevahel kinni)... parajalt naljakas oli see muidugi. Kui auto lõpuks tagasi lükati suure kisaga ja rahvas eemale astus, panid vandid jälle täiehooga mööda oma karujälgi pea et sama kaugele välja
Õnneks kinni nad ei jäänud, ja said oma humoorika tempoga sõitu jätkata.
Õnneks kinni nad ei jäänud, ja said oma humoorika tempoga sõitu jätkata.