Hooaeg 2016
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Hooaeg 2016
Miks teda materdada, täitsa poodiumile võimeline sõitma ju ja muuhulgas edastab hetkelgi meeskonnakaaslasest 4kordset maailmameistrit. Punkte korjab seega hästi ning nii on see enamus ajast olnud, et üks mees kogub stabiilselt punkte, teine paugutab tipus, va. muidugi näiteks Vanameistri aeg Ferraris ning hetkel siis Mercedese meeskonnas toimuv. Lepinguta kiireid mehi, kes sinna minna tahaks/saaks, ka ei ole nagu kuulda olnud...
Ogier on ka parim, Loeb oli üheksa korda parim, põhimõtteliselt võiks teised mehed ju maha kriipsutada ja neil poleks üldse mõtet sõita.
Ogier on ka parim, Loeb oli üheksa korda parim, põhimõtteliselt võiks teised mehed ju maha kriipsutada ja neil poleks üldse mõtet sõita.
Re: Hooaeg 2016
Üsna hapu seis selle F1 hooaja aruteluga siin, kui põhidiskussioon seisneb Räikköneni lepingu pikendamises...
Üldiselt on Kimi sel aastal esinenud paremini kui 2014 või 2015, aga laias laastus astub ta siiski üsnagi Barrichello, Coulthardi, Webberi jt jälgedes oma praeguses karjäärifaasis. Ehk n-ö #2 sõitja ning kuna tiimid sageli eelistavad stabiilsust, õnnestub tal n-ö soojast kohast kinni hoida.
Lisaks sellele saab Kimi aasta lõpus 37, ehk siis Ferraril tasuks nii-ehk-naa tulevikule mõelda. Mul poleks midagi selle vastu, kui Ferrari oleks palganud näiteks Sergio Pérezi, kes on viimasel paaril aastal üsnagi hästi esinenud. Aga noh, mis teha - on, mis on. Kuna Rosberg jätkab tõenäoliselt Mercedeses ja RBRi sõitjad on ka vähemalt 2018. aastani lepingutega kinni, tekib selline stagnatsioonitunne. Mercedese pikaajaline domineerimine on seda juba nagunii tekitanud...
Üldiselt on Kimi sel aastal esinenud paremini kui 2014 või 2015, aga laias laastus astub ta siiski üsnagi Barrichello, Coulthardi, Webberi jt jälgedes oma praeguses karjäärifaasis. Ehk n-ö #2 sõitja ning kuna tiimid sageli eelistavad stabiilsust, õnnestub tal n-ö soojast kohast kinni hoida.
Lisaks sellele saab Kimi aasta lõpus 37, ehk siis Ferraril tasuks nii-ehk-naa tulevikule mõelda. Mul poleks midagi selle vastu, kui Ferrari oleks palganud näiteks Sergio Pérezi, kes on viimasel paaril aastal üsnagi hästi esinenud. Aga noh, mis teha - on, mis on. Kuna Rosberg jätkab tõenäoliselt Mercedeses ja RBRi sõitjad on ka vähemalt 2018. aastani lepingutega kinni, tekib selline stagnatsioonitunne. Mercedese pikaajaline domineerimine on seda juba nagunii tekitanud...
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Hooaeg 2016
Tänane sõit tõestas veelkord kui kuradi mõttetu see hungarorong ikka on. Isegi DRS tsoonis, kus piltlikult öeldes pakutakse taganttulijale kandikul möödumisvõimalust, seda ei toimu, sest raja iseloom lihtsalt ei võimalda seda! Ometigi tiksub see rada juba kaheksakümnendatest kalendris ja selle asemel tahab Ecclestoni päss üht klassikut - Monzat ära kaotada ja Imola asemele tuua, mis on umbes sama mõttetu rada nagu Hungarorong.
Re: Hooaeg 2016
Praegused raadio reeglid on puhas nali. Tiim tohib hoiatada juht ainult turvalisusega seotud juhtudel, kuid ei tohi hoiatada sõitjat kui tal on piduritega jama. Buttonil täiesti õigustatud küsimus, et kui pidurite kadumine ei ole turvarisk, siis mis on?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: Hooaeg 2016
Rajal ei ole midagi viga, vormelid ei suuda lihtsalt üksteise taga tuules püsida.
Järgmine aasta läheb asi veel hullemaks, kuna aerodünaamika osakaal läheb veel suuremaks.
Probleemi proovitakse lahendada kõige mõtetuma leiutisega F1 ajaloos - DRS süsteemiga. DRSi võiks kasutada ainult radadel kus möödasõitmine on väga raske.
Järgmine aasta läheb asi veel hullemaks, kuna aerodünaamika osakaal läheb veel suuremaks.
Probleemi proovitakse lahendada kõige mõtetuma leiutisega F1 ajaloos - DRS süsteemiga. DRSi võiks kasutada ainult radadel kus möödasõitmine on väga raske.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 18 Okt 2012, 18:29
Re: Hooaeg 2016
No niipalju kui mina mäletan, olen F1 vaadanud 94. aastast, on alati seal olnud möödumine probleemiks, tavaliselt ei saja südasuvel seal vihma ka ja ongi lihtsalt üks mõttetu tiksumine üksteise sabas kõik need 70 ringi.
Re: Hooaeg 2016
http://www.autosport.com/news/report.ph ... th-ferrari
Vahepalaks üsna oluline uudis. Tehnikadirektor James Allison lahkub Ferrarist.
Teatavasti tulevad järgmisel aastal uued reeglid ja ülioluline on nendeks hästi valmis olla. Mäletatavasti oli Ferrari hädas nii 2009 kui ka 2014, pärast uute reeglite tulekut. Punaste olukord lõhnab taas vägagi sedamoodi... Igatahes n-ö paberil tunduvad Mercedes ja Red Bull (Newey on taas mängus!) paremas seisus.
Allisoni sihtkoht võib olla Renault' tiim, mis tulevikuperspektiivis on samuti oluline. Neil on juba üks tegija, ehk tehnikadirektor Bob Bell, ees ootamas. Ajal, mil Renault ehitab üles võistkonda pärast Lotuse mahajäetud segadust, tasub selle tiimi arengut lähiaastatel jälgida. Ehk 2017 veel etteotsa asja pole (heal juhul on nad keskmike seas, F1 võtavad arenguprotsessid kaua aega), aga mis pärast seda saab, kes teab.
Vahepalaks üsna oluline uudis. Tehnikadirektor James Allison lahkub Ferrarist.
Teatavasti tulevad järgmisel aastal uued reeglid ja ülioluline on nendeks hästi valmis olla. Mäletatavasti oli Ferrari hädas nii 2009 kui ka 2014, pärast uute reeglite tulekut. Punaste olukord lõhnab taas vägagi sedamoodi... Igatahes n-ö paberil tunduvad Mercedes ja Red Bull (Newey on taas mängus!) paremas seisus.
Allisoni sihtkoht võib olla Renault' tiim, mis tulevikuperspektiivis on samuti oluline. Neil on juba üks tegija, ehk tehnikadirektor Bob Bell, ees ootamas. Ajal, mil Renault ehitab üles võistkonda pärast Lotuse mahajäetud segadust, tasub selle tiimi arengut lähiaastatel jälgida. Ehk 2017 veel etteotsa asja pole (heal juhul on nad keskmike seas, F1 võtavad arenguprotsessid kaua aega), aga mis pärast seda saab, kes teab.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Hooaeg 2016
Manor F1 meeskonnas toimub sõitjate osas vahetus. Rio Haryantost saab varusõitja. Vabaks jäänud koha saab endale Esteban Ocon. http://www.crash.net/f1/news/232699/1/e ... manor.html
Re: Hooaeg 2016
Oconi liitumine Manoriga on üsna tähenduslik eelkõige tulevikku silmas pidades. Mäletatavasti võitis ta F3 sarja sel aastal, mil Max Verstappen seal säras ja F1 tiimide tähelepanu tõmbas. Järgnevalt (2015) võitis Ocon GP3 sarja. Igatahes andekas sõitja ta on ja nüüd läheb ta vastamisi Wehrleiniga. Kuidas nendevaheline jõudude vahekord kujuneb, võib olla üsna tähenduslik nende tuleviku karjääri silmas pidades.
Paar sõna ka 2017. hooajast. Oconi olukord on natuke kentsakas, et ta on renditud Renault'le, aga muidu "kuulub" Mercedesele. Meenub, et kunagi oli sarnane seis Vetteliga, kes oli Red Bulli ridades, aga tegi debüüdi BMW's. Igatahes tundub, et Renault tahab teda endale meelitada ja võimalik, et Ocon neil ka 2017 põhisõitjaks on.
Teisele Renault' kohale tundub kõva pretendent olevat Sergio 'Checo' Pérez. Ferrarisse minekust asja ei saanud, aga Renault' tehasetiim on üsna atraktiivne variant karjäärijätkuks.
Valtteri Bottast on ka Renault'sse kaalutud, aga kui sinna läheb Pérez, siis tõenäoliselt Bottas jääb Williamsi. Teiseks Williamsi piloodiks kipub minema Button. McLaren on juba aastaid oodanud peaaegu aasta lõpuni oma #2 sõitjate kinnitamisega ning kuna Vandoorne koputab kõvasti uksele, siis tundub, et Button ei taha seda ootamisriski võtta ja üritab liikuda vakantsele kohale enne kui hilja on.
Kes saaks siis Force Indiasse (eeldatavasti) Hülkenbergi kõrvale? Variante on mitmeid. Võib-olla seesama Magnussen, kelle tulevik ähmane. Võib-olla Wehrlein (või Ocon, kui Renault' variant ei teostu) või siis mõni täiesti uus nimi nagu näiteks hetke GP2-sarja liider Sergei Sirotkin.
Grosjean ilmselt jätkaks Haasis. Võrreldes mõne aasta taguse ajaga on ta nüüd natukene tahaplaanile jäänud sõitjateturul - ehk on ta pisut oma mainet minetanud, eelkõige ebastabiilsete etteastete tõttu (vahel heades punktides, aga samas on ka korduvalt Gutiérrezile alla jäänud).
Felipe Massa karjäär on vast siis (lõpuks ometi) lõpusirgele jõudmas. Kui just mõni neist eeldatavatest liigutustest (Pérez->Renault, Button->Williams), viimasel hetkel katki ei jää. Igatahes mujal on tal juba väga raske kohta leida.
Paar sõna ka 2017. hooajast. Oconi olukord on natuke kentsakas, et ta on renditud Renault'le, aga muidu "kuulub" Mercedesele. Meenub, et kunagi oli sarnane seis Vetteliga, kes oli Red Bulli ridades, aga tegi debüüdi BMW's. Igatahes tundub, et Renault tahab teda endale meelitada ja võimalik, et Ocon neil ka 2017 põhisõitjaks on.
Teisele Renault' kohale tundub kõva pretendent olevat Sergio 'Checo' Pérez. Ferrarisse minekust asja ei saanud, aga Renault' tehasetiim on üsna atraktiivne variant karjäärijätkuks.
Valtteri Bottast on ka Renault'sse kaalutud, aga kui sinna läheb Pérez, siis tõenäoliselt Bottas jääb Williamsi. Teiseks Williamsi piloodiks kipub minema Button. McLaren on juba aastaid oodanud peaaegu aasta lõpuni oma #2 sõitjate kinnitamisega ning kuna Vandoorne koputab kõvasti uksele, siis tundub, et Button ei taha seda ootamisriski võtta ja üritab liikuda vakantsele kohale enne kui hilja on.
Kes saaks siis Force Indiasse (eeldatavasti) Hülkenbergi kõrvale? Variante on mitmeid. Võib-olla seesama Magnussen, kelle tulevik ähmane. Võib-olla Wehrlein (või Ocon, kui Renault' variant ei teostu) või siis mõni täiesti uus nimi nagu näiteks hetke GP2-sarja liider Sergei Sirotkin.
Grosjean ilmselt jätkaks Haasis. Võrreldes mõne aasta taguse ajaga on ta nüüd natukene tahaplaanile jäänud sõitjateturul - ehk on ta pisut oma mainet minetanud, eelkõige ebastabiilsete etteastete tõttu (vahel heades punktides, aga samas on ka korduvalt Gutiérrezile alla jäänud).
Felipe Massa karjäär on vast siis (lõpuks ometi) lõpusirgele jõudmas. Kui just mõni neist eeldatavatest liigutustest (Pérez->Renault, Button->Williams), viimasel hetkel katki ei jää. Igatahes mujal on tal juba väga raske kohta leida.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 1
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 18 Juul 2013, 13:04
- Asukoht: Tartu/Lõuna - Eesti
Re: Hooaeg 2016
Kaks vana jääb siis alles veel - Alonso ja Räikkonen.
"Come on, you can see more than that"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Hooaeg 2016
Ega ikka ei riputa seda kiivrit varna!mrali kirjutas:Button riputab samuti kiivri varna, asendab Vandoorne.
Button taandub tegevsõitja kohalt 2017 aastal jätkates McLareni arendus- ja testitöödega ning McLareni esindajana. Ja kui peaks Alonso või Vandoornega midagi juhtuma siis on Button asendamas.
Ning juhul, kui Alonso lahkub/loobub siis on Buttonil võimalus uuesti rooli keerata.
Button to step aside for Vandoorne in 2017
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3439 ... e-in-2017/
Re: Hooaeg 2016
Tegu on viisakalt serveeritud F1 (võistlus-)sõitja karjääri lõpetamisega. Kui Vandoorne ja Alonso teevad kõva hooaja järgmine aasta, mõtled, et Button saab niisama tagasi 2018? Pealegi pole Button esimeses nooruses.viplala kirjutas:Ega ikka ei riputa seda kiivrit varna!mrali kirjutas:Button riputab samuti kiivri varna, asendab Vandoorne.
Button taandub tegevsõitja kohalt 2017 aastal jätkates McLareni arendus- ja testitöödega ning McLareni esindajana. Ja kui peaks Alonso või Vandoornega midagi juhtuma siis on Button asendamas.
Ning juhul, kui Alonso lahkub/loobub siis on Buttonil võimalus uuesti rooli keerata.
Button to step aside for Vandoorne in 2017
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3439 ... e-in-2017/
"Come on, you can see more than that"
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 11801
- Liitunud: 10 Dets 2011, 18:38
- Asukoht: Haabneeme
Re: Hooaeg 2016
Viisakalt ei serveerita "kiivri varna riputamisel" 2 aastast lepingut! See mis juhtub 2017 aasta ei tea keegi, seda võib vaid oletada. Seega võib vabalt Button tagasi tulla. Eks elame ja näeme!Frank kirjutas:Tegu on viisakalt serveeritud F1 (võistlus-)sõitja karjääri lõpetamisega. Kui Vandoorne ja Alonso teevad kõva hooaja järgmine aasta, mõtled, et Button saab niisama tagasi 2018? Pealegi pole Button esimeses nooruses.viplala kirjutas:Ega ikka ei riputa seda kiivrit varna!mrali kirjutas:Button riputab samuti kiivri varna, asendab Vandoorne.
Button taandub tegevsõitja kohalt 2017 aastal jätkates McLareni arendus- ja testitöödega ning McLareni esindajana. Ja kui peaks Alonso või Vandoornega midagi juhtuma siis on Button asendamas.
Ning juhul, kui Alonso lahkub/loobub siis on Buttonil võimalus uuesti rooli keerata.
Button to step aside for Vandoorne in 2017
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3439 ... e-in-2017/
-
- Moderaator
- Reactions: 1
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Re: Hooaeg 2016
Huvitav millega on see kollanokk Verstappen ära teeninud kohtunike soosingu. Ta võib rajal teha seda mida tahab. Keegi teda ei karista. Hungaoringil oli esimene olukord kust ta karistsues pääses. Vahetades kakas korda trajektoori Räikköneni ees. Spas oli olukord kus ta keeras pidurdusmaal Räikkönenile ette. Ning nüüd jaapanis oli olukord sarane spas olnuga. Jälle muutis trajekoori pidusrdusmaal Ning Hamiltonil polnud muud teha kui rajat välja sõita. Kas ennem peab keegi surma saama või siis mingi hull crash olema, et seda s*itaratast karistatakse.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Hooaeg 2016
Verstappen sõidab lihtsalt väga reeglite tõlgenduse piiri peal. Selles tal oskusi on - justkui on kõik JOKK, kuigi kellelegi asi eriti ei meeldi. Max-poiss meenutab selles vallas üldse Sennat ja Schumacherit - nemad tegid ka asju n-ö piiri peal. Legendide asi.
Aga muidu. Rosbergi seis on nii heaks muutunud, et tiitli kaotamiseks peaks ta mõne sõidu katkestama. Igal juhul loodan, et Nico selle tiitli siiski lõpuks kätte saab. Hamiltonil on neid juba niigi kolm olemas ja Rosberg Jr poleks kehvem maailmameister kui mitmed varasemad ühekordsed tšempionid.
Aga muidu. Rosbergi seis on nii heaks muutunud, et tiitli kaotamiseks peaks ta mõne sõidu katkestama. Igal juhul loodan, et Nico selle tiitli siiski lõpuks kätte saab. Hamiltonil on neid juba niigi kolm olemas ja Rosberg Jr poleks kehvem maailmameister kui mitmed varasemad ühekordsed tšempionid.
Re: Hooaeg 2016
Paras farss on see Mehiko GP lõpp. Kohtunike aeglane reageerimine Verstappeni lõikamisele ning veelgi aeglasem otsus Vettelile määrata 10 sekundit trahvi olukorra eest, kus ta kaitses oma kohta Ricciardo eest.
Kes ei näinud, siis siin kogu asi ilusti kokku monteeritud - http://www.formula1.com/en/video/2016/1 ... inish.html
Täitsa huvitab, millal keegi reaalselt Verstappenile pasunasse sõidab. Kui 1 mees 22st ei järgi nn kirjutamata reegleid, siis lõpuks peab need kirjutamata reeglid kõik mustvalgelt üles kirjutama. Tulemuseks on reeglistik sama paks kui telefoniraamat ja keegi ei julge midagi teha.
Kes ei näinud, siis siin kogu asi ilusti kokku monteeritud - http://www.formula1.com/en/video/2016/1 ... inish.html
Täitsa huvitab, millal keegi reaalselt Verstappenile pasunasse sõidab. Kui 1 mees 22st ei järgi nn kirjutamata reegleid, siis lõpuks peab need kirjutamata reeglid kõik mustvalgelt üles kirjutama. Tulemuseks on reeglistik sama paks kui telefoniraamat ja keegi ei julge midagi teha.
"Come on, you can see more than that"