Ega Corollagi nüüd über "püss" polnud aga auto sooritusvõimet see eriti ei pärssinud. Hetkel on jah kuidagi ebalev aga neil on aega end parandada. Lõpuks hakkab ehk ka WRC sarja hiilgus taastuma, kui sellel ajal on kõik praegused autotootjad veel rajal, siis on juba viisakas rivi koos - Citroen, Ford, VW, Hyundai, Toyota..
MKD kirjutas:Ega Corollagi nüüd über "püss" polnud aga auto sooritusvõimet see eriti ei pärssinud. Hetkel on jah kuidagi ebalev aga neil on aega end parandada. Lõpuks hakkab ehk ka WRC sarja hiilgus taastuma, kui sellel ajal on kõik praegused autotootjad veel rajal, siis on juba viisakas rivi koos - Citroen, Ford, VW, Hyundai, Toyota..
Ehk toob see naasmine kaasa veel kellegi huvi?
Aga kes võiks olla veel kandidaadid? Mitsubishi, Peugeot? Või keegi eksootiline WRC2-s?
R5 klass on kül juba palju lubav.
MKD kirjutas:Ega Corollagi nüüd über "püss" polnud aga auto sooritusvõimet see eriti ei pärssinud. Hetkel on jah kuidagi ebalev aga neil on aega end parandada. Lõpuks hakkab ehk ka WRC sarja hiilgus taastuma, kui sellel ajal on kõik praegused autotootjad veel rajal, siis on juba viisakas rivi koos - Citroen, Ford, VW, Hyundai, Toyota..
Ehk toob see naasmine kaasa veel kellegi huvi?
Aga kes võiks olla veel kandidaadid? Mitsubishi, Peugeot? Või keegi eksootiline WRC2-s?
R5 klass on kül juba palju lubav.
Mitsubishi oleks huvitav, võibolla annavad Rootsimehed neile mõtte uuesti proovimiseks. Peugeotti mina ei usu, eriti, kui nad Citroeniga nii tihedalt seotud on. Skoda on Vw ja Vw on Skoda, siin ei juhtu midagi. Miks mitte ka uuesti Subaru..
Muidugi eks ta ole raske, Fiatil on F1, MBl on F1.. omalajal läks ka Toyota just F1 pärast WRC sarjast ära. Lancia comeback oleks sensatsioon aga ei usu sedagi..
Eriti utoopiline oleks näiteks Volvo liitumine (ps. see ei ole spekulatsioon ega ka vihje, täiesti meelevaldne pakkumine - huvitav mõte, millega mängida).
Kui Volvo nüüd Hiinlaste oma siis miks mitte .
Ja kui Hyundai juba WRCs kohal siis võiks nende edenemisest ehk KIA saada mõtte oma R5 teha ja sealt edasi WRC sarja poole.
Teistest tootjatest...Kia on Hyundaiga samas grupis, Volvot huvitab pigem elektriautondus (ja ehk ka WTCC). Isiklikult oleks üks variant veel Opel (Saksamaal nokitsetakse aktiivselt nende R2 Adamitega ja uue Corsa R5 variandist on ka räägitud). Ei välista ka Citroeni muundumist Peugeotiks. Subaru ja Mitsu kui ralli-DNA-ga tootjate tulek oleks tervitatav, aga seal tegu ju japsidega ja nende kohatiste äkktõmblustega (meenutagem, kuidas nad WRC-st jalga lasid).
Hea uudis. Loodetavasti tekib neist VW-le korralik konkurent, sest nagu näha, on sellest hetkel puudus. Ja kui Toyota WRC projekti vähegi tõsiselt võtab ja ressursse sinna pumpab, peaks kõik võimalik olema.
Sain ma õigesti aru, et projektiga hakkab tegelema Kölnis asub TMG baas? See, mis omal ajal ka edukat WRC projekti vedas ja hetkel WECiga tegeleb. F1 avantüür läks küll aiataha, aga F1 on muude mootorispordialadega võrreldes ka üsna spetsiifiline ettevõtmine ja kvaliteedinõuded edu saavutamiseks kõrgemad kui kusagil mujal.
Samuti muutub huvitavaks sõitjateturg, kuna Toyota hakkab kõigi eelduste kohaselt sihtima tippsõitjate palkamist. Selleks, et Volkswageniga konkureerida, on vaja leida keegi, kes suudaks Ogieri alistada. Või siis Ogier ise üle osta...
MKD kirjutas:Lõpuks hakkab ehk ka WRC sarja hiilgus taastuma, kui sellel ajal on kõik praegused autotootjad veel rajal, siis on juba viisakas rivi koos - Citroen, Ford, VW, Hyundai, Toyota..
Kui 2017 on stardis viis autotootjat, oleks kohe vägagi hästi. Juba peaaegu parimate päevade tase. Muidugi on alati võimalik, et keegi ka lahkub, aga tundub, et kõige mustemast august on WRC-l õnnestunud praeguseks välja rabeleda. Leiduks nüüd veel Ogierile ka tõsiseid konkurente...
jens kirjutas:Samuti muutub huvitavaks sõitjateturg, kuna Toyota hakkab kõigi eelduste kohaselt sihtima tippsõitjate palkamist. Selleks, et Volkswageniga konkureerida, on vaja leida keegi, kes suudaks Ogieri alistada. Või siis Ogier ise üle osta...
Mingi aeg tagasi käisid läbi jutud, et Toyota on endale kaks noort ja vihast sõitjat võtnud ning tegeleb nende "arendamisega". Camilli olevat üks, teise nimega võin eksida, aga vist oli Suninen.
Pead ei anna, aga midagi taolist on meelde jäänud.
raulito kirjutas:Mainimata on ka Suzuki aga nemad on samuti VW grupis. Samas WEC sarjas on Audi ja Porsche kes mõlemad VW grupis.
Suzuki ja VAG grupp???? Kontrolli nüüd oma allikad üle.
Seatiga ehk ajad segi.
Suzuki kõige suuremat osalust omab VW grupp.
19,9% tõepoolest ostnud, mullegi üllatus. Aga sellegipoolest on need suhted hoopis erinevad ja rääkides 100% VAGi omanduses olevatest tootjatest ilmselt suurema iseseisvusega.
jens kirjutas:Samuti muutub huvitavaks sõitjateturg, kuna Toyota hakkab kõigi eelduste kohaselt sihtima tippsõitjate palkamist. Selleks, et Volkswageniga konkureerida, on vaja leida keegi, kes suudaks Ogieri alistada. Või siis Ogier ise üle osta...
Mingi aeg tagasi käisid läbi jutud, et Toyota on endale kaks noort ja vihast sõitjat võtnud ning tegeleb nende "arendamisega". Camilli olevat üks, teise nimega võin eksida, aga vist oli Suninen.
Toyota kutsus ka Esapekka Lappit testima, aga VW ei lasknud, ehk tal on lootust polo rooli saada.
MKD kirjutas:
Muidugi eks ta ole raske, Fiatil on F1, MBl on F1.. omalajal läks ka Toyota just F1 pärast WRC sarjast ära. Lancia comeback oleks sensatsioon aga ei usu sedagi..
Lancia on osa Fiatist. Ma ei usu, et Fiatil on hetkel jõudu kahes sarjas tegutseda.